manga_preview
Boruto TBV 10

Písečná bouře 22

Světlo bylo dávno na nebi, když se Temari konečně probudila. Ještě chvíli zůstala ležet, než se odhodlala převléct a sejít dolů.
Čekal na ni se snídaní a ji to nepřekvapilo. Dělal to tak vždycky, bez ohledu na to, kdo z nich byl doma.
„Spal jsi dobře?“ zeptala se Temari a přišla k němu, aby ho mohla políbit.
„Tak jako vždycky.“ odpověděl Shikamaru a Temari si to přeložila jako ne. Nedivila se mu. Při změnách teplot v poušti se nespalo moc dobře, ale člověk si zvyknul.
„To mě mrzí.“ řekla váhavě. „Snad se časem v poušti vyspíš i dobře.“
„To nebylo pouští.“ řekl Shikamaru bez úsměvu, a když Temari mlčela, dodal: „Jsem nervózní kvůli té cestě do Kamenné, je to nadlouho.“
„Já vím.“ přiznala Temari a posadila se k němu.
„Chceš, abych dnes odjel?“ zeptal se a podal jí hrnek s čajem.
„Zůstaň.“ řekla bez přemýšlení.
„Víš to jistě?“ ujišťoval se Shikamaru.
Temari ho vzala za ruku a s úsměvem řekla: „Myslím, že nepotřebuju cestu do Kamenné, abych věděla, že tě miluju.“
„Na to jsi přišla teď?“ zeptal se s úsměvem a políbil ji na čelo.
„Když jsem se vzbudila a tys se mnou nebyl.“ odpověděla a přitiskla se k němu.
„To znělo skoro dotčeně.“ odpověděl a zkoumavě si ji prohlédl.
„Usínali jsme spolu, i když nic nebylo, ale když jsem se probudila, už jsi byl fuč.“ obvinila ho naoko rozzlobeně.
„Chtěl jsem ti udělat snídani.“ řekl na svou obhajobu.
„Jen proto je ti odpuštěno.“ řekla a přitiskla své rty na ty jeho v dlouhém polibku.
Když ho konečně pustila, zeptal se: „Znamená to, že odpověď na stěhování je definitivně ano?“
Temari v tu chvíli zvážněla. Nebyl to tak velký závazek, jakým by bylo třeba zasnoubení, ale i tak to bylo velké rozhodnutí a oni spolu nikdy nestrávili dýl jak měsíc.
„Myslím, že jo.“ řekla nakonec stále trochu váhající a odměnou jí byl polibek.
Shikamaru ji ještě zvedl ze židle, aby ji mohl zatočit v kole, než se zarazil a váhavě se zeptal: „Ale co ta cesta do Kamenné?“
Temari ho smutně pustila a trochu provinile řekla: „Já tam musím jet.“
„Na čtyři měsíce?“ zeptal se otráveně a otočil se k ní zády, aby neviděla jeho zahořklou tvář.
„Je to moje povinnost.“ řekla zoufale.
Shikamaru se k ní neobrátil, když naštvaně odpovídal: „Fajn, že vím, jaké máš priority!“
Temarin pohled se lehce rozmazal a ona zašeptala: „Mrzí mě to.“
Shikamaru se k ní konečně otočil, ale jeho pohled ani slova: „Mě taky.“ už nemohla vidět ani slyšet, protože utekla na ulici a on za ní nešel.

„Chtěl jste se mnou mluvit, starší?“ zeptal se Gaara s předstíranou úctou.
„Ano, Kazekage.“ začal vrásčitý muž hlasem plným autority, který ale neměl na Gaaru pražádný efekt.
Mladý Kazekage se posadil, aniž by ho k tomu starší vyzval, a mlčky čekal, co má muž na srdci. Neměl v plánu se ho ptát, o co jde. Jediné, co by mu to přineslo, by byla přednáška o trpělivosti.
Když starší konečně usoudil, že nechal pána vesnice čekat dost dlouho, řekl: „Chci, abyste věděl, že jsem znepokojen.“
Mladíka jeho slova lehce zmátla, ale na tváři nedal nic znát a dál trpělivě čekal.
„Přítomnost té dívky je nepříjemná.“ pokračoval stařec, příliš zabraný do svých myšlenek, aby si na tváři svého pána všiml kratičkého záblesku hněvu.
„Nelíbí se mi množství času, který s ní trávíte.“ řekl šedovlasý muž a otočil se na Gaaru.
Kazekage ale pouze mlčel a naoko znuděným pohledem se díval na staršího a nechával ho čekat.
„To je vše?“ zeptal se nakonec neutrálním tónem.
„To je důvod, proč jsem vás dal zavolat.“ odpověděl stařec okamžitě a ne zcela klidně. Hra na trpělivost očividně skončila.
„Pak mi dovolte, abych vás uklidnil, protože není důvod být znepokojen. Chtěl jsem se pouze osobně ujistit, že ta dívka nepředstavuje žádné riziko.“ řekl Gaara a při své řeči se postavil.
„Jste si tím skutečně jistý?“ zeptal se stařec klidným hlasem.
„Samozřejmě máte právo zpochybnit můj úsudek, ale pokud máte mezi důvody pouze své vlastní obavy, nebudu to brát v úvahu.“ prohlásil Gaara a pečlivě při tom zkoumal ty malé změny na jeho tváři značící hněv.
„Na mé straně jsou zkušenosti s Kamennou.“ chytil se stařec poslední záchrany.
„Jsem si vědom naší nepříliš harmonické minulosti, ale to není důkaz. Je to pouze důvod, proč vy i Baki máte obavy, které chcete, abych sdílel.“ řekl Kazekage bez známek zájmu.
„Můžete jít!“ odpověděl mu starší skrz zaťaté zuby a Gaara bez rozloučení poslechl.

Temari byla sama. Nevadilo jí to. Ve skutečnosti to spíš vítala. Teď aspoň mohla v klidu přemýšlet, jak urovnat poslední hádku.
„Ahoj.“ vyrušil ji až příliš známý hlas, až sebou polekaně trhla.
„Promiň.“ řekl v zápětí provinile. „Nechtěl jsem tě vyděsit.“
„To je dobrý.“ ujistila ho Temari, ale netvářila se zrovna přívětivě.
Když ale Kankurou dlouho mlčel, rozhodla se zeptal: „O co jde? Nebo jsi mě přišel jen pozdravit?“
Bratr se na ni trochu nejistě podíval a koktavě ze sebe vysypal: „Já…potřebuju…pomoc.“
„A s čím?“ zeptala se Temari trochu netrpělivě.
„Pozval jsem Suki na večeři.“ odpověděl a celý při tom zrudnul.
„Takže rande s velvyslancem jo?“ řekla Temari vesele a v duchu dodala: ‚Jen doufám, že i ona v tom vidí rande!
„Přesně tak.“ potvrdil mladík s váhavým úsměvem.
„A v čem teda spočívá ta pomoc?“ zeptala se sestra s nepříjemnou předtuchou.
„Já nevím, jak se mám chovat.“ odpověděl mladík zdrceně.
Temari se otráveně podívala k nebi a potom důležitým hlasem řekla: „Dám ti jednu radu.“
„Jakou?“ vyhrkl netrpělivě a vysloužil si tak její rozzlobený pohled.
„Poslouchej ji!“ dokončila Temari a výraz její tváře mu napovídal, aby odešel.
„To si od ní mám nechat rozkazovat?“ zeptal se snad ještě zmatenější.
„Ne!“ vyhrkla rozhněvaně Temari. „Poslouchej, co říká, když mluví.“
„To je divná rada.“ řekl Kankurou trochu skepticky a ukřivděně se na ni podíval.
Temari si povzdechla a dodala: „Když bude o něčem mluvit, tak prostě musíš znát obsah toho, co říkala. Jinak jsi obrazně mrtvý. Jasné?“
„To není rada, ale samozřejmost!“ namítl bratr dotčeně.
„To by ses divil.“ řekla Temari unaveně a zvedla se k odchodu.
„Kam jdeš?“ podivil se bratr, když to zpozoroval.
„Někam, kde ty nebudeš!“ řekla nekompromisně a zmizela.

Poznámky: 

Tak jsem vám napsala pokráčko a myslím, že je o něco delší než většinou píšu, tak jen doufám, že se to neprojeví na kvalitě. Eye-wink

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2021-02-08 23:15 | Ninja už: 5775 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: A jé, opět se nám to pěkně komplikuje. Skoro jako v nějakém seriálu. Koukám, že sourozenci to nemají lehký. Furt se něco mele. Tak budu doufat, že se to správně rozplete k jejich spokojenosti.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Miharu Natsumi
Vložil Miharu Natsumi, Út, 2012-05-01 10:38 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Uááá.... Člověk už nic neočekává a jde si po ránu jen tak omrknout své oblíbené autory a heleme se, kdo napsal cca další tři díly. Já jsem tak happy. Přečíst si to pěkně u hrnku kakaa. Moc pěkné. Jen tak dál! Smiling

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Út, 2012-05-01 19:01 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Velice mě potěšilo to své oblíbené autory takže se do toho pokračování dám hned. Laughing out loud

Obrázek uživatele Skulltaz
Vložil Skulltaz, Út, 2012-04-17 20:50 | Ninja už: 4669 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Hej! Proč jsem to já blb*c zjistil až dneska, že vyšel nový díl??
( To nebyla otázka pro tebe Laughing out loud )
Sakra, tak já už nevim, co na to říct, protože píšeš vážně úžasně ( to je opravdu slabé slovo) Eye-wink

Nikdy neztrácej smysl pro humor, už bys ho taky nemusel najít (Mark Twain)

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, St, 2012-04-18 06:59 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Děkuju. Smiling

Obrázek uživatele Skulltaz
Vložil Skulltaz, St, 2012-04-18 17:10 | Ninja už: 4669 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Za co? To my bychom měli děkovat tobě za tak úžasné FF Eye-wink

Nikdy neztrácej smysl pro humor, už bys ho taky nemusel najít (Mark Twain)

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, St, 2012-04-18 19:39 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Bude asi blbé napsat znova, že děkuju, ale je opravdu těžké na tvé komentáře napsat cokoliv jiného, protože mě pokaždé hrozně potěší. Smiling

Obrázek uživatele Skulltaz
Vložil Skulltaz, St, 2012-04-18 21:13 | Ninja už: 4669 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Ale no ták... (Jsem červenej jak Kushiny vlasy) Laughing out loud

Nikdy neztrácej smysl pro humor, už bys ho taky nemusel najít (Mark Twain)

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Út, 2012-04-17 16:30 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Tak jsem moc ráda, že se vám to líbilo a že jsem vás nezklamala. Smiling

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Út, 2012-04-17 13:17 | Ninja už: 4643 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to super,už aby byl další díl

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Mateeflyn
Vložil Mateeflyn, Út, 2012-04-17 12:46 | Ninja už: 4464 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Fakt super FF : ) jen tak dál

Někdo na animefest.cz(otaku) 2012 v Brně? Bydlím poblíž Hodonína a nechce se mi tam samotnému.

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Út, 2012-04-17 10:15 | Ninja už: 5282 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Chvilku se sem nepodívám a přibudou tu dva díly. To je bezva. Pokračování vůbec nezklamalo a na kvalitě se to projevilo kladně. Já před tebou smekám.

userbarz.com

Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Po, 2012-04-16 22:12 | Ninja už: 4481 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Krásna časť..Laughing out loud a ako tu už bolo napísané v kľude môžeš písať aj dlhšie diely..Laughing out loud a tiež som rada že si sa rozbehla s písaním..Laughing out loud tak rýchlo ďalší diel...Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele andok
Vložil andok, Po, 2012-04-16 21:01 | Ninja už: 4675 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

No kvalita rozhodne neutrpela:)a vidím, že si sa pekne rozbehla. Škoda by bola takejto poviedky...

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Po, 2012-04-16 20:37 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Veľmi am potešilo, že je tu nový diel, ale... sériovky - chcem povedať, že každý diel by mal chodiť po týždni, nie? Ono často kvôli tomu autorov skritizujú zo slovami "Čo to tu robí? Prečítajte si pravidla FF" alebo niečo v tom zmysle... takže mi príde zvláštne, že tebe nový diel vydali tak skoro po 2 dňoch.

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Út, 2012-04-17 16:29 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Když jsem naposledy četla pravidla, tak tam byl kalendářní týden, tak doufám, že se to nezměnilo.

Obrázek uživatele adusinka
Vložil adusinka, Po, 2012-04-16 20:29 | Ninja už: 4690 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

uplne super Laughing out loud a kludne mozes aj dlhšie pisat Laughing out loud mne to vadit vobec nebude Laughing out loud