manga_preview
Boruto TBV 07

Pravá síla založená na jméně - 09

Kapitola 9: Navrácená minulost

Nevěnovaly moc pozornost tomu, že udělaly podobnou techniku a vyrazily proti sobě. V těsné blízkosti napřáhly obě pravou ruku a jejich techniky se střetly. Nastal ohromný výbuch.

Připomínalo to dva magnety, které se při blízkém kontaktu rychle odtrhnou. Mýtinka nyní vypadala jako veliký kráter. Výbuch zničil i několik stromů.
Když se kouř rozptýlil, byly od sebe pěkně velkou vzdálenost. Sunai se nacházela v rýze, kterou zpočátku udělala zády, ale později se přehoupla na nohy, ale zastavila se až u stojících stromů. Hned poté si sedla a ztěžka oddychovala.
Surimi klečela na kolenou a měla je krvavě odřené. Zřejmě se celou cestu, od nátlaku výbuchu, zarývala do země koleny a botami. Byla předkloněná a držela se země. Také sotva popadala dech.
„Co to bylo?“ vysoukala ze sebe Sunai sípavě.
Surimi ji věnovala pouze naštvaný, bolestivý pohled.
Sunai na ni pohlédla a chvíli nehybně seděla s otevřenou pusou. Všimla si totiž znaku, který měla tmavovláska na čele. Doteď jej měla schovaný za červenou ofinou, ale výbuch ji nemálo rozcuchal.
„Ehm, co to máš na tvářích?“ řekla Surimi podezíravě.
Sunai si sáhla na líce, aby zjistila, že ztratila bandáže.
‚Dyť ho má taky, tak co se diví? To o tom nic neví nebo co?‘ zapřemýšlela poté.
„Chci říct, že ho mám tady,“ ukázala prstem na své čelo, „…vidíš ne? Ale nic o něm nevím, vlastně nechápu, proč ho tam mám jen někdy a k čemu je dobrý.“
„Ty to nevíš? Tak co seš zač?“ pronesla Sunai a poté se podívala do země a tiše zamumlala: „Kdybys byla Kamiha, nikdy bys to nezapomněla.“
„Řikala sem, že sem Surimi!“ křičela tmavovláska přes zničený prostor.

Protože se dívky věnovaly jen jejich boji, tak ani nezpozorovaly, že muž, který tam předtím ležel v bezvědomí, se právě probudil.

„No jo, já vím!“ opáčila Sunai.
Surimi si odfrkla a postavila se.
„Tak si to nech, když mi to nechceš říct!“ říkala při tom.
Jakmile se zvedla, otočila se a odkráčela do lesa. Sunai na ní chvilkově hleděla, než se postavila a zhodnotila situaci. Pročesala pohledem celou oblast, dokud nenašla svou čelenku, katanu a úplně zničený obvaz. Na něj se tedy vykašlala a šla vyhledat nějaký potok či jiný zdroj vody, kterým by se zbavila krvavých stop na těle.

***
Narazila zanedlouho na malou říčku. Boty nechala na suchu a vlezla do vody až po kolena. Opláchla si obličej, ruce a vyčistila čelenku. Za malý okamžik, jakmile se dala do kupy, se vrátila na cestu, která vedla do Písečné.
„Áááááá!“ uslyšela ale nějaký výkřik. Zhrozila se a hlas následovala.
Skákala z větve na větev a mučivé skřeky byly stále hlasitější. Po chvíli už uslyšela i mužský hlas.
„Krásná!“
„Pusť!“
„Že bych si užil, než tě zabiju?“
„Ty šmejde! Měla sem tě zabít už předtím!“
„Tvoje chyba, kulíšku.“

Sunai akorát dorazila, aby viděla jak se Surimi sotva drží na nohou a odhání jakéhosi muže v béžovém oblečení s bílým obi. Když zaostřila, rozpoznala z něj onoho muže, kterého se předtím Surimi chystala zavraždit kunaiem.
Nevěděla teď, jestli udělala dobře, že ji nenechala… anebo byla stále ta zlá? Ale však ji nechala normálně žít. V ničem už si nebyla jistá. Nakonec se rozhodla, že ji zachrání. Rozhodlo za ní spíš Surimino znamení, které bylo tak podobné tomu jejímu. Mohla také být Kamiha, ale takovéhle unáhlené závěry nechtěla dělat předčasně.
„Nech ji!“ vykřikla, když se vyřítila proti chlápkovi.
Černovlasý muž se od bezmocné dívky odpoutal a vyhnul se kataně, která se jej chystala podříznout. Ostatně na to měl dost času, neboť příchozí dívka také nebyla zrovna ve formě.
Surimi vykulila oči, neočekávala pomoc… zvlášť ne od někoho, kdo ji předtím zastavil v jeho vraždě.
„Hm, aha… Takže čas vyklidit pole,“ pronesl chlápek.
V tu chvíli jej začaly propalovat fialové a zelené oči.
„Dvě Kamiha… netušil sem, že ještě někdo přežil. Nemám šanci vyhrát, i když jste oslabené,“ opáčil.
Sunai chápala, co říká, ale moc tomu nevěřila. Surimi ho stále vražedně provrtávala a nevěnovala jeho slovům pozornost.
Obě najednou začaly formovat Kobushi*. Jediné rozdíly byly ty, že každá měla plameny té barvy, jaké měly oči. A druhý, že Surimi nemusela dávat ruce k sobě, aby techniku aktivovala. Jednoduše stačil povel myslí.
Následně se rozeběhly k nepříteli. Běžely vedle sebe a nastejno udeřily pěstí černovlasého muže. Nestihl utéct, schytal dvě efektní rány a to ve stejný čas.
Od náporu rány začal dívky ovívat vítr. Najednou ve stejný okamžik vykulily oči… problesklo jim hlavou jejich dětství.

Bylo poledne… Sunou se ozýval dětský smích. A dvě děvčátka se procházela a cosi si povídala.
„Missuri, Sunai!“ volal nějaký stařík na konci ulice.
„Dědečků!“ zvolaly nastejno a rozeběhly se k němu.
Vyskočily mu do náruče a všichni tři se začali doširoka usmívat.
„Jdeme domů? Maminka se strejdou se právě vrátili,“ povídal mile.
„Vášně?“ šišlalo hnědovlasé děvče, kterému chyběl přední zoubek.
„Sun, to bychom jim mohly ukázat tu techniku, kterou sme se naučily… Třeba nám o ní něco poví a pochválí nás,“ tahala ji za rukáv druhá holčička.
„To je skvuelý nápad!“ rozzářila se malá Sunai.
„Tak pojďme,“ pronesl dědeček.

„Koukej, koukej!“ volala Missuri, tmavovlasé děvče, když nastavila ruce před sebe. Následně je začal obalovat zelený povlak.
„Vidím, zlato,“ odpověděla ji tmavovlasá žena.
„Já to umim taky!“ hlásila se Sunai.
„Jo? Uka,“ otočil se k ní strýc.
Sunai kývla a postavila se vedle své sestry. Její ruce však zářily fialově.
„Ty to taky zvládáš, broučku?“ tázala se sladce její matka.
„Vidíš?“ pyšnila se Sunai.
„Páni! A proč dáváš ty ruce k sobě?“ ptala se dál.
„Já to jinak neudělám,“ sklopila hlavu, „Nejsem nadaná tak jako Missui.“
„Hvězdičko, neřikej, že nemáš zub,“ opáčil strýc.
„He? Sis všimnul?“
„Ale zlato. Missuri je starší, ale není talentovanější,“ usmála se mamka, „Obě ste totiž klenoty našeho klanu.“
„Přesně, přesně! Zdědily ste sílu větší než každý z nás! A proč? Protože máte sílu i za vaší maminku,“ rýpl si mladý strýc.
„Neutahuj si ze své starší sestry!“ ošila se s úsměvem tmavovlasá žena.
Děvčata stála u sebe naproti lavičkám, kde se dohadovaly jejich nejdražší osoby. Usmívaly se a zároveň z nich bylo znát, že jsou rády za takovou rodinu. Jediný, kdo jim právě chyběl byl otec. Právě totiž plnil misi mimo vesnici.
Zanedlouho sebou Missuri cukla a pronesla: „A vůbec… cože sme se to naučily? Ty by si to měla vědět ne, mami? Vždycky si zkoumala klanové techniky, protože si žádné nedokázala.“
„Ano, broučku. Zkoumala jsem všechny, abych byla k něčemu užitečná, ale tuhle jsem ještě neviděla.“
„A so to znamená?“ šišlala Sunai.
„Že ste vymyslely nové Jutsu,“ ušklíbl se jediný muž.
„Supeu!“
„No jo! Kdo by čekal, že ženská bez Kekkei-Genkai a všech technik bude mít nejtalentovanější děti z celého klanu,“ vrtěla radostně hlavou jejich matka.
„Já jo!“ hlásil se její šestnáctiletý bratr.
„A vlastně… Missuri, jak se ti líbila narozeninová oslava minulý týden?“
„Byla dobrá! Už jsem zase o rok starší než Sun!“ smála se.
„To si vždycky, zlato.“
„Jo, ale jeden čas nám je stejně… Pak nevypadám, že sem starší!“
„To je pech, co?“ ozval se zase strýček.
Dívka mu věnovala ze srandy naštvaný pohled.
„Hideki, přestaň tak rýpat… seš fakt puberťák,“ uchechtla se mamka.
„Ale ségra! Nesmím škádlit své neteře?“ opáčil.
„Jasně, že smíš! Ty bloušínku,“ vlepila mu na tvář polibek.
Na mladíkově tváři se mísily znechucené škleby.
Jakmile se od něj sestra odtrhla, začal si mnou ono zulíbané místo.
Ještě chvíli se pošťuchovali a poté všichni odkráčeli domů.

O dva roky později:
„Missuri?! Kde seš?“ volala osmiletá Sunai, když se jejich klanové sídlo začalo otřásat.
„Zlato! Poběž než se to zřítí!“ křičela její matka, stojící v hlavních dveřích.
Děvče se k ní okamžitě rozeběhlo s natahující rukou.
„Kde je strejda Hideki?“ ptala se, když byla v matčině bezpečném náručí.
„Bojuje! Napadli nás. Ale neboj, nic se mu nestane,“ povzbudivě se na svou dceru usmála.
Sunai se rozzářily radostí oči. Hideki pro ní byl nejoblíbenější osobou.
„A kde je Missuri? A táta?“ zeptala se poté.
„Otec bojuje také, ale těsně předtím odvedl Missuri k dědečkovi.“
Sunai si opět oddychla a následně se mírně zamračila: „A co my? Jdeme taky bojovat?“
„Zbláznila ses?! Seš ještě dítě!“ okřikla ji.
„Sama si to říkala, že jsem nejtalentovanější z klanu!“ opáčila brunetka.
„Ale pořád si malá! Umřeš, jestli tam půjdeš!“ strachem ji přeskakoval hlas, „Mnoho lidí umře… neměla bys to vidět!“
„Ale můžu někoho zachránit!“ nedala se přemluvit.
Matka ji popadla za ramena a zatřásla s ní, „Ne! Nechci tě ztratit! Nemůžeš tam jít! Teď půjdem k dědovi! Do bezpečí!“
Na nic nečekala a chytla dceru za ruku, načež se vydala k úkrytu jejího otce.

***
Ve skrýši ji pustila a nakázala ji, ať si sedne. Sunai se nabručeně posadila vedle sestry. Začala si tiše něco mumlat, ale Missuri ji slyšela.
„Děláš si srandu?“ vyjekla tmavovláska.
„Ne… chci bojovat!“
„Zapomeň! Spíš budeš na obtíž,“ snažila se ji to rozmluvit.
„Nemusej mě přeci chránit! Jen chci pomoct… čím víc nás bude, tím větší máme šanci!“
„Ale akorát přiděláme práci, když tam pudem. Budou muset chránit ještě nás.“
„Řikám, že nemusej! Já klidně umřu, když budu moct zachránit jeden život. Nic sme neprovedli a přesto nás chtěj vyhladit! Je to nespravedlivý! A to se mi v žádným případě nelíbí!“ nedala se Sunai.
„I když ti je tahle vlastnost dobrá v získávání přátel, tak tě tentokrát může připravit o život! Mysli taky někdy na sebe!“
„Šak myslím! Ale tentokrát mají ostatní přednost! Na mým životě nezáleží!“
„Seš hrozná, Sunai! Proč tam tak chceš?“
„Ty chodit nemusíš. Jenom tu chraň mamku.“
„Žádný… sem starší sestra, když tě nebudu chránit já, tak kdo? Jdu s tebou. Nenechám, aby si tam umřela.“
Poté se obě zvedly ze země. Matka k nim byla právě zády a cosi probírala s jejím otcem a dalšími dospělými. Děvčata se tedy potichu vykradly malým střešním okénkem ven.
Jakmile se dostaly na zem, mimo úkryt, vyrazily k bojišti. Jedna odhodlaná zničit nespravedlivost a druhá zase plně rozhodnuta ochraňovat drahé osoby.

***
Přišly na bojiště. Bojovalo se mimo vesnici a nikdo kromě Kamihů a nepřátel nebyl přítomen. Kamiha klan byl jedním z nejsilnějších v Suně, a proto měli osamoceně velké sídlo. Tudíž se nikdo nemohl divit, že žádný vesničan nepřispěchal na pomoc.
Zrnka písku poletovala vzduchem ve velkém, jelikož pomalu každý měl větrnou podstatu chakry… někteří měli Raiton a pár jedinců dokonce Doton. Takovýhle jedinci se stali obávanými nepřáteli, jelikož Rippurugan, Kekkei-Genkai Kamihů, se spojoval se zemí, ale šlo to použít pouze s Rippuruganem a jen do vzdálenosti tří metrů. Takže ti, jež se narodili s Dotonem neměli žádné omezení.
Bojištěm se ozývaly výkřiky, zvuky blesků, silného větru a hluk zemětřesení. V tom všelijakém zmatku šly rozeznat různé oblaky barev. Od zářivé modré, přes zelenou, fialovou, růžovou, bílou, černou, oranžovou až po červenou. Vždy, když barva zmizela, šel slyšet strašný jekot, jelikož to bylo vše, na co se oběť Rippuruganu před smrtí zmohla.

Dívky nemohly rozpoznat, která silueta patří jejich rodinným příslušníkům, ale typovaly, že jedna osoba, která drží v rukou modrou barvu, či aspoň před několika okamžiky držela, je jejich milovaný strýc. A ten s červenou by měl být otec.
Jen pár lidí mělo červené oči, tudíž otce bylo lehké poznat. Avšak žádná červená barva se nedostavila. Dívky si říkaly, že to nic není, že se jen nedotkl krve, takže tím pádem Rippurugan nemohl použít, ale to nevěděly, že jeden muž je právě škrcen a namáčknut na skálu.
Nepřítel jej mačkal na černém Kami znaku, který se nacházel na jeho krku. Muž s červenýma očima vždy po deseti sekundách začal kopat nohama ve vzduchu, ale poté zase vypadal jako mrtvý. Takhle se to stále opakovalo než ho nepřítel pustil k zemi. Kamiha se popadl v kleku za krk a snažil se nadechnout, ale nepřítel mu po chvíli zarazil shuriken do hlavy. Zanedlouho se mrtvý sesunul k zemi.
„A máš to hajzle! Takhle dopadá ten, kterej zabil nejvíce našich mužů. Pomsta byla sladká!“ pronesl muž, velice podobný Deidarovi.

Děvčata stále hleděly na tu spoušť. Chtěly pomoci, ale nevěděly jak se zapojit. V tom jim k nohám přilétla blesková jehlice. Sunai na to zírala. Tuhle techniku ji naučil otec, jelikož oba měli Raiton.
Po chvíli ji sebrala a mrštila ji do jednoho muže v červeném obleku. Bleskové ostří projelo jeho hrdlem.
Teď už neměly čas rozjímat o tom, jak se do boje zapojit. Už se totiž zapojily.
Držely se pohromadě, v tak raném věku se již účastnily bitvy. Odrážely všechny útoky, které byly mířené na ně a kryly si vzájemně záda.
„Strýčku!“ vykřikla radostně Sunai, když spatřila hnědovlasého mladíka.
V tom ji ale málem zasáhla kupa shurikenů. Jediné štěstí bylo, že tam byla Missuri, jež je Fuutonem odklonila zpátky, čímž se vrátily a nepřítele probodaly zezadu.
„Co tady děláte?“ vyjekl Hideki.
„Přišly sme pomoc!“ ozvala se tentokrát Missuri.
„A co vaše matka? To vás pustila?!“ křičel na dívky, když se bránil od útoku Dotonu.
„Utekly sme,“ řekla provinile Sunai, „Maminka musí zůstat v bezpečí a zároveň sme nechtěly, aby si umřel.“
„Seš na hlavu, Sun! Mamča bude šílet! Připravte se, že si to pak pěkně slíznete.“
„Hai, hai!“ ozvaly se obě.
Společně pak bojovali. Občas utržili malé šrámy, ale nikdy ne smrtelné.

***
Jejich matka si právě všimla, že v úkrytu s dětmi a členy klanu, kteří nebyli schopni boje, se nikde nevyskytují její dvě dcery. Bez ohlédnutí se vyřítila ven… Sotva udělala pár kroků, dům se zřítil. Stála ke spadlé skrýši zády a vykuleně hleděla před sebe. Bála se otočit. Avšak poté za ní cosi bouchlo. Tentokrát se otočila velmi rychle, aby spatřila, jak je dům v troskách a ještě hoří. Nikdo to nemohl přežít.
„Táto!“ vykřikla, ale odpovědi se jí nedostalo ani po pátém zvolání.
Začala plakat a skácela se vysíleně k zemi. Dopadla na kolena a hlavu zabořila do dlaní.
Po několika minutách si ale vzpomněla na své dcery, které jsou tam někde venku. Bojují, ale určitě jsou naživu. Věřila tomu celým svým srdcem.
Postavila se a běžela k bojišti, které bylo už teď potříštěné krví.

***
„Strýčku, už sou skoro všichni mrtvý!“ hlásilo situaci hnědovlasé stvoření.
„To my ale taky,“ zamumlal tiše, aby to dívky neslyšely.
„Nééééééé!“ křičela do toho Missuri a dívala se směrem k padlému tělo mladého černovlasého chlapce.
Sunai se ohlédla a když spatřila, kam její sestra hledí pronesla: „To je…“
„Ano… Inumaru,**“ říkala mezi zvyky.
Sunai se k sestře rozeběhla, ale ta se mezitím sebrala z krvavé země, plné zabodnutých zbraní v písku, a vykřikla bolestí směrem k nebi. Její oči začaly plát nenávistí. Kolem ni v tu chvíli začal rovněž vířit vítr, který s sebou bral všechen písek v dosahu.
Pohledem se zastavila na muži s blonďatým ohonem, jež zabil mladíka, kterého milovala. Její zelené oči nevnímaly realitu, byly plné smrti. Rozeběhla se k němu.
Začalo peklo. Úplné vyhlazení nepřátel a smetení mrtvých těl Kamihů.
Těžko říct, zda sama některého spojence nezabila. Byla plná zlosti a nenávisti. Neposlouchala dokonce ani sestřin hlas, který se jí snažil zastavit. Nic nevnímala, chtěla jen vzít život tomu, jež vzal život čtrnáctiletému klukovi.
„Chcípneš!“ vyštěkla ďábelsky.
„Ty seš jeho dcera?“ tázal se zmateně.
Sunai se zastavila v běhu, kterým se chtěla pokusit zastavit sestru. Vyděšeně se podívala na muže, který poté odpověděl na její obavy: „Jak ses vůbec dozvěděla, že sem ho zabil já? Musím ale uznat, že se držel dlouho. Jeho červený oči nechtěly zhasnout.“
„T-táta,“ vydechla brunetka a její fialové oči zaplnily slzy.
Druhá z děvčat plála zlostí, nenávistí a pocitu naprosté beznaděje ze ztráty dvou z jejích nejmilovanějších lidí… Chtěla odplatu. Chtěla jeho smrt, i když naprosto věděla, že to jí je nevrátí. Chtěla ho umučit strašlivými muky, jež ho poté připraví i o poslední naději a dech.
Její tváře byly plné slaných kapek, které jí za běhu odkapávaly. Už byla skoro u něj… chystala se to skončit.

Příští díl: Sunagakure: Nový příchozí shinobi

________________
* Kobushi (Pěst)... Ehm, o téhle technice se tu vlastně celou dobu mluví = Plameny okolo rukou Laughing out loud V příštím díle se dozvíte zbytek Eye-wink
** Inu je v překladu pes a Maru je prostě koncovka pro mužská jména xD

Poznámky: 

No jo... Původně sem měla v plánu vydat daleko víc, ale nakonec sem se rozhodla, že to useknu tady a až příště se dozvíte o vyhlazení Kamihů a tak Laughing out loud Zároveň i důvody Sunaiiného chování i Hidekiho (strýčka) Sticking out tongue Takže snad je to napínavé Laughing out loudLaughing out loud ,..A občas mi to připadá takové zamotané, ale jelikož já sem autorka, tak se tom vlastně vyznám, ale nevim jak vy... Snad se v tom taky vyznáte Laughing out loud Sticking out tongue
Jó a... Protože je to až moc krvavé, a tak všechno, na mou tvorbu, tak sem to dala do kategorie Horror Laughing out loud Takže vám to snad nevadí xD Ale prostě potřebuju mít nějak oddělený tenhle drastický dílek xD

4.814815
Průměr: 4.8 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Po, 2012-08-20 14:13 | Ninja už: 4273 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Ty jo ty vzpomínky to bylo něco, když byl ten boj a vše se dostávalo ke konci tk si to usekla no to je hrůza v tom nejlepším to ustřihnout, ale zase je to největší trik jak upoutat čtenáře, aby četl dál. Hmm Kamiha klan je fkt dobře promyšlenej a všechno je prostě skvěle vymyšlené.


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-08-20 14:27 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Opět mě to moc těší Smiling No, tak ono to už bylo dlouhé, musela sem to někde useknout a nejlepší to bylo zrovna tady, no Laughing out loud Líbí se mi, jak říkáte, že je to promyšlenej klan Laughing out loud To acch... rozplývám se z toho Smiling xD To je pro mě megální pochvala, no Laughing out loud Děkuju, děkuju Sticking out tongue

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Út, 2012-04-03 13:43 | Ninja už: 4813 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

OMG alebo OMJ že som sa k tomu dostal až tak neskoro
Prepáč Riush ale nemal čas čo teraz ľutujem ,lebo je to tak isto dobré alebo aj snáď lepšie ako časť ktorú som čítal na posledy pred mesiacom Laughing out loud
Len mi tu chýba ten obrázok Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-04-03 17:11 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkují Smiling Sem ráda, že si si to vůbec přečetl, takže se nemusíš omlouvat Smiling
Neboj, obrázky budou Sticking out tongue Právě teď se na nich pracuje Smiling

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Út, 2012-04-03 17:28 | Ninja už: 4813 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Už to znie tereotypne ,ale "Už sa teším" Smiling

Obrázek uživatele Ayumu-san
Vložil Ayumu-san, Út, 2012-03-27 15:58 | Ninja už: 4428 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Chňách, tohle je opravdu skvělý díl! Prostě "supeu :D" Vážně se mi to opravdu hodně líbilo, jak začátek, tak vzpomínky na dětství, bylo to prostě hustokrutopřísné a já se opravdu moc těším na další díl a na to, jak se to vyvine! Smiling
Klid, mě mé povídky taky občas připadají zamotané. V mojí hlavě to mám všechno perfektně vymyšlené, do detailů a při psaní se bojím, že to nedokážu napsat tak, aby to pochopili i čtenáři. U tvojí povídky s tím nemám problém, tak jen tak dál Eye-wink Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-03-27 16:01 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Jo, Sun bez zubu to zabíjela Laughing out loudLaughing out loud
Jinak sem strááááášně nadšená, že se líbilo Smiling To mě moc potěšilo Smiling Děkujííí.... A ještě sem ráda, že si se v tom vyznala Laughing out loud ...Snad taky příště nezklamu Smiling)

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2012-03-27 15:35 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Žádné strachy, jsem tu i se svým super dlouhým komentářem Laughing out loud ...
Takže dnešní díl naprostá Jashinistická bomba Laughing out loud Strýček je boréc Laughing out loud ...Hej zeptám se je to ten samej strýček, nebo je to jinej ? Laughing out loud Chápeš mě ne ? Laughing out loud
Ale jako paráda, ty boje tam a zase mám chuť na krabí tyčinky...Mmmm :DD od Nowaca Laughing out loud Prostě to jméno Surimi.. Laughing out loud Mám hlad Laughing out loud
Ty vzpomínky byli naprosto úžasně napsané.. Laughing out loud Smiling Jako úplně dokonalé ! Laughing out loud V některých částech jsem se popadala za břicho smíchem a někde skoro utírat slzy, smutkem Laughing out loud Smiling
Ale jinak jako dokonalej díl jako vždycky a já se moc těším na další Laughing out loud Jako vždycky ...
A abych nezapoměla Jashin-sama Forever ! :D

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-03-27 15:55 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkují Hitomííí Laughing out loud Smiling Vždycky moc potěšíš... Proto sem si tě vybrala jako svou parťačku při obětování lidem Jashinovi... Víš to jo? Laughing out loud Ale nééé... neni to proto, že mě těšíš, ale protože si úžasná Jashinistka... Nu což Laughing out loud
Jo, je to ten samej Laughing out loud V osmnácti byl ještě normální Laughing out loud Teda... mluvil normálně Laughing out loud Sticking out tongue
A jinááák -> Děkujůůůůůůůůůůůů a uctíváme Jashin-sama! Sticking out tongue

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2012-03-27 19:14 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemáš záč ! Laughing out loud Smiling)... Ách děkuju ! Laughing out loud Já mám hned první tip na lidskou oběť, taková tupka od nás ze třídy ... Laughing out loud Hmmm Laughing out loud Půjdem na to .. Laughing out loud Inu, kosa doma je Laughing out loud ...Ten strýc, jsem si říkala, už od začátku co si ho do dnešního dílu napsala, že je to on :DD Ale teď mluví lííp Laughing out loud Smiling A anó uctíváme Jashin-sama ! Laughing out loud Smiling)

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-03-30 23:39 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Není zač Laughing out loud A tak fáájné... de se obětovat! Laughing out loudLaughing out loud A kosa doma je??? Shocked Mi musíš ukázat! Laughing out loud Snad se trochu podobá té Hidánkově Laughing out loud
A jinak taky se mi páčí víc hlášky "dnešního" strýčka, než ta jeho normální mluva Laughing out loud Ale to asi jen proto, že tenkrát byl jako ostatní, zatímco teď vyčnívá originalitou (aspoň v Naruto světě Laughing out loud)

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Út, 2012-03-27 08:23 | Ninja už: 4843 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Sakra fix, holka, proč vždycky napíšeš něco tak skvělýho, že se z toho tady musim vypsat k smrti? Laughing out loud bylo to parádní, úžasný, prostě dokonalost Smiling ty pocity na konci a vůbec v průběhu děje, všechno mě totál dostalo... No strýček, toho jsem si prostě oblíbila :DDD A jako to jak se zbořilo to s ostatními mě vcelku zamrzelo... a ten jejich tatíneeek, beeee... já vážně nevím, jak to děláš, ale když jednou člověk začne číst, nemůže přestat Laughing out loud obdivuhodná schopnost Smiling naprosto perfektní díl, já vážně nevím co k tomu napsat, tak strašně moc mě to nadchlo.. Těšička na další dílek, moooc velká Smiling díky, že to píšeš Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-03-27 12:21 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Děkujůůů Smiling Sem ráda, že si si to vůbec přečetla... Smiling Prooooostě nemám co říct... Díky, díky, díky Smiling ...Strýčka sem si taky moc oblíbila Laughing out loud On je prostě božíí Laughing out loud I když v tomhle dílku působil normálně a né jako ten dobrej blázínek Laughing out loud Ale což Laughing out loud Prostě děkujůůů Sticking out tongue Smiling

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2012-03-27 00:21 | Ninja už: 4686 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jup, jup, něco takového jsem si potřeboval přečíst. Smiling
Moc hezký dílek a už se těším na další. Smiling
Velice dobře vymyšlený nový klan do Suny i dost věcí okolo něj. Akorát, občas jsem se lehce ztratil, ale to je spíše má chyba, protože se v textu ztrácím velice snadno. Laughing out loud
5/5
Kakashi YES

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-03-27 12:20 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Heh, tak ti moc děkuju Smiling Sice sem tvrdila, že tam už bude všechno, ale jak vidíš bylo by toho moc Laughing out loud Takže snad si přečteš i pokráčko Sticking out tongue Jinak sámo stráášně děkuju Smiling

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Po, 2012-03-26 21:38 | Ninja už: 4978 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Teda já na dojemnost a tohle všechno moc nejsem, ale tyhle vzpomínky se mi hrozně líbili, fakt jak jsem úplně vyděla před sebou jak toho člověka praštily a potom se začali odvíjet ty vzpomínky, vážně krásný, moc se mi to líbilo Laughing out loud A nevadí, že je tam trochu víc krve, tím vražděním byl ten boj tak hrozně realistickej, skutečnej a bylo mi jich líto... A zajímá mě jak to, že si to nepamatují, ty vždycky víš kde to utnout, bohužel... Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-03-26 21:43 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Jo, jo.. původně to mělo být dokonce vzpomínek, ale to by bylo na další necelé dvě stránky ve wordu, takže jsem to tady utnula Laughing out loud ...Tak já to nestavěla na dojemnosti, ale spíš na té drastičnosti :DDD A bylo v plánu tam zasadit ty vzpomínky, jakmile použijí techniku, kterou vlastně zvládají jenom ony dvě Smiling Takže na mě to působí tak nějak hustě xD A taky mi to připadá jako jediná věc, která ty vzpomínky mohla obnovit Smiling
Snad se příští dílek bude líbit, už je také víceméně napsaný, ale připadá mi to opravdu tak zvláštně zamotaný :DD No nevadí, hodnocení nechám na vás čtenářích Smiling Děkuju jinak moc za komentík, za přečtení a hlavně za to, že se ti to páčilo Smiling To vždycky moc potěší Smiling

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Čt, 2012-03-29 20:48 | Ninja už: 4978 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ale uznej, že to trochu dojemný bylo Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-03-30 12:25 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kdybych to viděla v anime, tak bych asi měla na kahánku Laughing out loud Ale takhle napsaný a ještě k tomu, když sem to vymyslela já, tak nevím Laughing out loud

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Pá, 2012-03-30 15:59 | Ninja už: 4978 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Možná že když jsi to psala, tak ti to samotný dojemný nepřijde, ale mě to připadá,no Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage