manga_preview
Boruto TBV 08

Pravá síla založená na jméně - 10

Kapitola 10: Sunagakure: Nový příchozí shinobi

Její tváře byly plné slaných kapek, které jí za běhu odkapávaly. Už byla skoro u něj… chystala se to skončit.
Muž na ni jen tupě hleděl. Tušil, že asi ránu, kterou mu přichystala nepřežije. Byl si tím již jistý a obraz blonďatého chlapce v Kamenné vesnici, ho v tom utvrzoval.
Říká se, že v okamžiku smrti, se člověku vybaví celý jeho život… A jeho syn byl pro něj vším.
Nyní vzal život muži, který totéž cítil ke svým dcerám. Věděl moc dobře, že ho odplata nemine, že za to jednou zaplatí, ale netušil, že to přijde tak rychle. Toužil ještě vidět svého syna. Jeho jílové výtvory a překrásný úsměv. Dožít se jeho jedenáctých narozenin. Prostě s ním chtěl strávit více času, ale tohle děvče už nemělo zábrany. Právě se ho chystalo totiž zabít.
„Missuri! Přestaň!“ plakala její matka a běžela k ní skrz padlé těla na bojišti. Živých lidí tu moc nebylo.
Zmíněná se zastavila těsně před tváří onoho vraha a její oči nabraly zase barvu života. Otočila se k matce a následně se k ní rozeběhla. V jejím náručí začala příšerně naříkat a vítr okolo ní začal foukat.
Nepřátelé, kteří tuto chvíli využili k útěku, byli rozsekání, když se přiblížili k hranicím větru. Tento vítr právě dělal něco jako bariéru a v jeho středu byla Missuri.
Každý, kdo chtěl zmizet byl rozpůlen. Zabila tím všechny nepřátelé, až na dva. A dokonce i několik spojenců, kteří se snažili dostat k padlým tělům jejich blízkých, ale problém byl v tom, že se tato těla nacházela mimo větrnou bariéru.

Dívka za nějaký čas opět dokázala ovládat své emoce, tudíž mocný vítr přestal. Blonďatý muž neváhal a rychle se vydal ke svému synovi, zpět do Iwagakure. Uvědomil si, že chce s Deidarou strávit zbytek života, neboť si pro něj tohle děvče po čase přijde.
Druhý přeživší nepřítel se taky ztratil, avšak těsně předtím cosi vyvolal.
Tmavovlasá žena pohladila svou dceru po vlasech a zároveň ji utřela slzy. Poté ji chytla za ruku a chystala se odejít zpět do vesnice. Hideki držel v náručí Sunai a oba čekali, až k nim dorazí zbylí členové rodiny.
Missuri se po chvíli matky pustila a otočila se. Hleděla do dáli, kde zahlédla blonďatou kštici jak pomalu mizí v poletujícím písku. Poté obrátila hlavu zpět k rodině a vydala se k nim. V tu chvíli však cosi prolétlo a narazilo to do malého dívčího tělíčka.
Dívku to odhodilo strašně rychle do dáli a do vzduchu. Bylo téměř jisté, že pokud přežila náraz, tak dopad určitě ne.

Po této tragické události upadli zbylí členové rodiny a klanu do veliké deprese.
Strýček neplnil žádné mise… zemřel mu otec, neteř a švagr… moc nemluvil a nejedl. Většinu času trávil na posteli a zíral do prázdna. Občas se věnoval neteři či sestře.
Matka se úplně uzavřela do sebe. Sice ji zůstala jedna dcera, ale vidět druhou umřít… To bylo nesnesitelné. Od této chvíle lpěla na Sunai a nikam ji nepouštěla. Chtěla ji mít u sebe… v bezpečí.
A Sunai? To, že tenkrát viděla, jak její sestra, se kterou si tak moc rozuměla a byla blízká, umřela ji poznamenalo natolik, že ztratila paměť. Aspoň tedy na sestru. Vůbec si od té události nepamatovala, že nějakou sestru měla. Vzpomínky, ve kterých Missuri figurovala měla rozmazané… Avšak moc se tím nezabývala. Měla prostě za to, že po vyvraždění klanu utrpěla malá psychická utrpení, které ji rozmazaly minulost… jednoduše nevěděla, že to bylo pro to, že zapomněla na osobu, která v těch vzpomínkách byla.
Smutek strýce a matky brala jako ze ztráty otce a dědečka… a ostatních členů klanu, ale nedošlo ji, že i kvůli zapomenuté sestře.
Zapomněla i na to, jak se naučila techniku fialových plamenů, ale po čase ji pojmenovala ‚Fūjīro Kobushi‘* jelikož si nevzpomněla na zelené plameny její sestry.

„Mi-Missuri?“ hlesla Sunai.
Tmavovláska vedle ní si hleděla na ruce.
„Jak jsem mohla zapomenout?“ pronesla po chvíli k sobě.
„A co já?“ odpověděla Sunai.
Obě hleděly stále dopředu, právě se jim vrátily společné vzpomínky a vše jim začalo dávat konečně smysl.
Sunai však po chvíli promluvila: „T-Ty si to přežila?“
„Podle všeho jo. Dostala sem tou věcí do hlavy. Let a pád si vůbec nepamatuju a evidentně sem kvůli tomu přišla o paměť. Nebýt naší techniky, kterou sme vymyslely společně, bych si asi nevzpomněla… A vůbec, jak se vede mamce a ostatním?“
„Máma zemřela před třemi lety,“ řekla bez obalu.
„A… a strejda?“ vykoktala tmavovláska.
„Se má dobře, doufám.“
„Pamatuju si, jak si byla vždycky ty a strejda… A já a mamka,“ uchechtla se Surimi, ehm… Missuri.
Sunai se jen pousmála.
„A zůstal ještě někdo?“
„Nikdo. Jen já a strýček,“ odvětila Sun, „A ty.“
„Vrátíš se se mnou do Suny?“ dodala ještě.
„Nevim… Dlouho sem tam přece nebyla. Většinu času trávím všude možně… Co když mě budou brát jako vetřelce? Určitě si mě moc lidí nepamatuje.“
„Je pravda, že současný Kage je v mém věku, ale je hodný! Nic takovýho se prostě nestane… Určo tě přijme do vesnice v klidu.“
„A kdo to je?“
„Gaara.“
„Cože? Ten mě bude vyšetřovat dokud neumřu! Říkalo se, že je to démon, tak proč by na mě měl být hodný?“ vyhrkla Missuri rozčíleně.
Sunai to však nevydržela a než Missuri stihla vysypat z úst další nadávky, ji vlepila facku.
„Takhle o něm mluvit nebudeš!“
Missuri si mnula tvář, která ji pod náporem rány pálila.
„On není démon! Nikdy jim nebyl! Jen ho měl v sobě a to je zatraceně velkej rozdíl! Vůbec ho neznáš a děláš o něm závěry! I když sem tě tak dlouho neviděla, tak ti tohle neprominu!“
„Promiň, kdybych tušila, že ho miluješ, tak bych věděla, že není špatnej,“ opáčila tmavovláska na svou obranu.
Sunai na ni pouze nechápavě pohlédla. Missuri se jen ušklíbla a dala se do vysvětlování: „Vždycky sis vybírala zvláštní, na pohled zlý, ale uvnitř hodný kluky. Takže mi je to teď úplně jasný.“
Nastalo ticho… Avšak po chvíli se opět daly do řeči.
„Ehm a co si tu vůbec dělala?“ tázala se Sunai.
„Byla sem navštívit Taťku Šmoulu!“
„Cože?“ nechápala hnědovláska a nasadila vykulený výraz.
„No prostě Houbovou vesnici. Ten chlápek,“ ukázala na zničené tělo opodál, „…byl z rodiny Fugusaki, pokud znáš. Poslední! Chtěli feudálního pána té vesnice, takže jsem to nemohla dopustit. Zvlášť, když se o mě ten feudál staral.“
Sunai chápavě kývla hlavou a následně se otočila k odchodu. Směr Suna.

***
Gaara se mezitím chystal na Setkání.
Vesničané se shromáždili před východem z vesnice a hodlali mu popřát šťastnou cestu, ale zatím se jejich Kage nikam nevydal. Na něco totiž čekal.
„Jdeš pozdě, Kankurou!“ pronesla blonďatá dívka.
„Příprava mých nových loutek zabrala víc času, než sem čekal!“ bránil se příchozí loutkař.
„Kazekage-sama… bezpečnou cestu!“ hlásila Matsuri.
„Kankurou-dono, Temari-dono, spoléháme na vás!“ připojil se další.
„My víme,“ opáčila Temari.
„Ale Gaara ve skutečnosti žádné strážce nepotřebuje,“ řekl druhý zmíněný.
Gaara tomu však nevěnoval vůbec pozornost a jen oznámil svůj odchod. Oba jeho strážci jej následovali.
„Gaara bude ze všech Kagů ten nejmladší. Naší prací bude i to, aby ho ostatní Kagové nebrali na lehkou váhu,“ říkala za chůze blondýna.
„Zajímalo by mě, jací ostatní Kagové budou,“ odpověděl Kankurou.
Gaara nic neřekl, pokračoval v chůzi dál. Možná vypadal jako neohrožený vůdce, ale ve skutečnosti se mu honily hlavou pochybnosti ohledně včerejšího rozhodnutí.

***
„Kdy dojdem do Země Větru?“ tázala se za líné chůze Missuri své mladší sestry.
„Asi zejtra. Sice to není daleko, ale není kam spěchat. Krom toho se už pomalu stmívá, takže bychom si mohly někde odpočinout, když sme se vzájemně tak zřídily.“
Missuri se jen uchechtla a neodpustila si větu: „Hodně si zesílila.“
Sunai se pouze usmála a zamířila si to k nedaleké vesničce, která z dálky vypadala velmi pokojně.

Po pár dnech:
„Hele! Neužívej si tak… kdy vyrážíme?“ volala zelenoočka na sestru, která se věnovala herním automatům.
„No jo, hned… počkej,“ vypadlo ze Sunai nepřítomně.
Missuri si povzdychla. Doklopýtala k ní a posadila se vedle. Koukala na hru, jež Sunai hrála.
Po určitém čase ji došlo, co na této hře její sestru tak zaujalo. Vypadalo to velice zajímavě a tak to také vyzkoušela. Možná k tomuto rozhodnutí napomohla připomínka, že sedí před automatem, a že se nachází v herním baru, tak ať si kouká něco objednat nebo hrát!

***
Gaara v tuto chvíli stál před Narutem a vykládal mu dění, jež se odehrálo na Setkání.
„Považuji tě za svého přítele,“ pronesl při odchodu.
Naruto na něj pohlédl. Doteď měl zmučený pohled z toho, co se právě dozvěděl a tahle slova ho dost udivila.
„Dřív pro mě byl přítel jenom slovo. Nic víc, nic míň, ale po tom, co sem tě potkal, jsem si uvědomil, že důležitý je význam toho slova. Dobře zvaž, co pro Sasukeho můžeš ještě udělat,“ s těmito slovy odešel. Kankurou a Temari ho následovali.

***
Dvě dívky právě vcházely do Země Větru. Za pár hodin dorazí do jejich vesnice. Těšily se.
„Mám docela strach… víš jistě, že tam můžu jít?“ vysoukala ze sebe vystrašeným tónem Missuri.
„Jasně… A když budou námitky, tak s Gaarou promluvím,“ odpověděla klidně její společnice.
Tmavovláska kývla a nabrala o trochu více odvahy. Sunai s úsměvem zrychlila, aby byla ve vesnici dříve. Missuri ji tedy napodobila, ale s tím, že měla výraz plný pochybností.

Za pár hodin konečně dorazily k branám do Suny.
„Páni. Vůbec si to nepamatuju… jsme určitě před Písečnou?“
„Jo,“ usmála se brunetka, „Až půjdeme do středu, tak to určitě poznáš… ale,“
„Ale?“
„Ale nebydlíme v Kamiha sídle… Není to jenom kvůli tomu, že bylo zničené, ale hlavně proto, že jsme to přežili tehdy jenom tři.“
„To neva. Já nejsem na sídle závislá,“ pokusila se o žert.
„Ale ten domek fakt za moc nestojí, ale… je to prostě domov.“
„Klídek, mě bude stačit, že budu s vámi,“ Sunai tedy dále neváhala a prošla vchodem do Suny.
„Vítejte zpět, Sunai-sama.“
„Už ste se vrátila, Sunai-san?“
„Hele, hele! To je Sunai!“
slyšely, když procházely vesnicí.
„Zdravím Sunai-hime. Gaara-sama tu bohužel ještě není. Stále se nevrátil ze Setkání,“ povídal Ittetsu, když potkal zmíněnou v chodbách budovy Kazekageho.
„Vážně? A kdy se vrátí?“
„Snad brzy… Už je to několik dnů, co odešli.“
„Chápu, takže mi pak dejte vědět,“ pronesla při odchodu, „Kdyby se něco dělo, tak taky!“
„Hai!“
Dívka tedy zamířila ke dveřím ven, kde na ní čekala její sestra.

„No, takže teď jdem domu,“ řekla venku.
„He? To mě ani nechce vidět?“ nedala se tmavovláska.
Sunai stála mlčky na místě a nepřítomně na ní hleděla.
„Nepřijal mě, co?“ opáčila Missuri později.
„C-Cože?“ probrala se Sun, „Ale kdepak, jen tu ještě není!“ ujistila ji.

***
„Gaaro! Nespěchej tolik!“
Rudovlasý však nezpomalil a stále ve stejné rychlosti probíhal krajinou, která se již nacházela na hranicích Země Větru.
Za pár hodin by měli dorazit do vesnice, takže nehodlal zpomalit. Tohle vědění ho prostě hnalo vpřed. Musel všem oznámit novinky, které se dozvěděl na Setkání pěti Kage. A… musel se ujistit, že je ona v pořádku. Doufal, že ji nenechal zemřít jen proto, že se nemohl rozhodnout. Připadal si teď jako nějakej sobec. Proto se musel ujistit, že žije a je v pořádku doma… v Suně.
„Gaaro!“ křičela Temari.
„Není času nazbyt. Měli byste to vědět,“ opáčil stále ve stejné rychlosti.
Temari sebou cukla. Za běhu se podívala do země… posmutněle.
Věděla, že jsou v hrozné situaci… Byla vyhlášena Čtvrtá velká válka Shinobi! První, kterou ona zažije. Třásla se… nedokázala si představit, jak to bude probíhat a už vůbec ne, jak bude reagovat, když uvidí své blízké mrtvé. Smrt je pro někoho nevyhnutelná, ale doufala, že ne pro Kankura a Gaaru. V tuhle chvíli se i strachovala o toho línýho otravu z Konohy.
Zatřásla po chvilce hlavou, aby se zbavila strachu a negativních myšlenek. Musela se připravit na válku! Musela… už jen proto, aby podržela své mladší sourozence.
„Za pár hodin sme tam!“ prohlásil Kankurou a společně pak dohnali svého bratra.

***
Hideki vykuleně hleděl před sebe. Tam… ve dveřích… stála tam nejen jedna jeho neteř. Viděl i tu druhou. I když se dost změnila, vyrostla a obarvila si ofinu na červeno, přesto však věděl, že je to ona. Poznal její zelené oči… ty nebojácné a praštěné.
„Missuri?“ vyhrkl, když si ji pořádně prohlédl.
Dívka se doširoka usmála a držela se, co mohla, aby nezařvala nadšením z toho, že vidí svého strýce.
„Jo, jo, jo!“ opakovala stále dokola a každým okamžikem zvyšovala hlas.
Moc dlouho to nevydržela a rozeběhla se k němu. Do jeho náruče… jako za starých časů. Ale protože teď byla stejně vysoká, tak ho spíše jen objímala ve stoje. A dost pevně.
Kdyby strýček rovněž nebyl pln nadšení, asi by si stěžoval na to, že nemůže dýchat. On ale tuhle chvilku nechtěl přerušit.

Příští díl: Příprava na válku

_______________
* Fūjīro Kobushi - (Jasně) Fialová pěst

Poznámky: 

Dílek byl napsán už vlastně brzo po vydání minulého, ale protože jsem se sem včera nedostavila, nemohla sem ho vydat... Gomen za zpoždění! Sad
Celkově je to dost nudný... Pořád tam někdo běhá mimo Sunu a kecá o tom, že se do Suny za chvíli dostaví Laughing out loud Takže mi to snad nebudete zazlívat Laughing out loud Sad

A jako vždy, děkuju za komenty a hodnocení x)

4.80769
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Čt, 2012-12-20 15:48 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Zdravím Laughing out loud Nevím, jestli tu někdo čte Novinky k mé tvorbě a ani, jestli tu někdo na to čeká, ale přesto chci říct, že dneska pošlu konečně pokračování, které bude zároveň skoro dvakrát tak dlouhé, jako jsou kapitolky normálně Laughing out loud Nějak se mi to protáhlo... ale také to může být i tím, že mám přes půlroční skluz, takže něco jako náhrada za to čekání? :3 (Pokud tedy někdo čekal xD)
Takže dnes by to mohlo být vydané Smiling Ale to už nezávisí na mě :3

Obrázek uživatele Anami-Mey
Vložil Anami-Mey, Pá, 2012-08-24 22:25 | Ninja už: 4297 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Prostě boží díl a ještě boží povídka fakt že jo Laughing out loud
Celou sérii jsem přečetla jedním dechem a jen koulela očima jak tohle někdo může napsat Smiling a možná tomu taky pomůže to že Gaara je jedna z mých oblíbených postav Sticking out tongue
Sun je skvělá holka...a vlastně všichni jsou tam skvělí
Takže Arigato za tak super povídku a jen tak dál, těším se na další díl(takže doufám že tě múza rychle políbí Laughing out loud Sticking out tongue)

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-08-24 22:50 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Mockrát děkujůůů Smiling Potěší zjistit, že to ještě někdo čte, takže se budu snažit nějakou múzu chytit... případně ji ukradnout :DDD Takže se pokusím něco stlátlat příští týden, až budu mít po komisionálních zkouškách a nebudu se tedy muset nic učit Laughing out loud
Jsem ráda, že se líbí nejen díl, ale i povídka a samotná hlavní postava xD Moc mě to těší, díky díky díky! Smiling

Obrázek uživatele Anami-Mey
Vložil Anami-Mey, Pá, 2012-08-24 22:56 | Ninja už: 4297 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Nemáš zač Smiling a přeji hodně štěstí u těch zkoušek Eye-wink

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-08-24 23:10 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jé, mockrát děkuju Smiling

Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Po, 2012-08-20 15:29 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

To si děláš pr**l? Nudný tenhle díl mě bavil. Hele ty jo mě by nanapadlo že tam zamotáš i Deidaru nebo aspoň jeho otce ( o kterém sice nic nevíme, ale stejně) no tohle mě potěšilo. Taky vše to zjištění, jak vůbec se zas sestřičky udobřili, ale když spěchal Gaara myslela jsem, že řekne musím vám tedy něco říct. "Miluju Sunai," to fkt tak málem bylo škoda že to tak nebylo.

Nani??! Kde je další díl já se tak těšila, že budu číst dál a on nikde... Ty jo a já se tak těšila na reakce Sunai, Gaary a Missuri. Prosííííííííííííííím napiš plsky další díl, chci vědět konec, ach jo Sad. No budu čekat prosím dej mi vědět, až tu bude písni mi pak PM, protože já to chci fkt dočíst. Tak ho mooc prosím napiš a dej ho na Konohu, nesnáším nedokončený příběhy a ještě ty, které jsou fkt dobrý...


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-08-20 15:36 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já ho mám v plánu dokončit, to se neboj Sticking out tongue Sice už moc dílů nebude, protože tahle série má kapitoly dlouhé, takže to vyjde max. tak na 15 kapitol, ale mám v plánu to dokončit, jenom musim chytnout zase múzu, která mi nějak utekla Barf! Laughing out loud
No, Gaarovo vyznání, pokud někdy bude, tak nebude brzo Laughing out loud Aspoň tedy ne v příštím díle Laughing out loud Doufám, snad se mi to tam nezamotá :DD
Mám právě v plánu něco zkusit doplnit dneska, ale nevím jak mi to vyjde, protože 5-6 stránek na kapitolu je moc a to asi najednou nenapíšu, když mě ta múza nechala ve štychu xDD
A každopádně mě moc těší, že se i tenhle dílek líbil Smiling A proto chci co nejdřív dopsat pokráčko, no Smiling Nerada zklamávám své čtenáře Smiling Takže opět ti mockrát děkuju Sticking out tongue

Obrázek uživatele realizeN
Vložil realizeN, Ne, 2012-06-03 21:46 | Ninja už: 4834 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

Veľmi dobré Smiling Na jednej strane škoda že nie je ďalší diel , ale zas výhoda že nemusím čítať do polnoci 20 ,lebo by ma to držalo napjatého až do konca Sticking out tongue
Well done Eye-wink

Obrázek uživatele Kohaku Mizuna
Vložil Kohaku Mizuna, Po, 2012-04-09 12:05 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

skvělý.. fakt se ti to povedlo... moc se mi to líbí... teprve tedka jsem si přečetla celou sérii.. moc se těším na další díl... Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-04-09 13:58 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Děkuju mockrát Smiling Snad se taky příští bude líbit Smiling

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, St, 2012-04-04 16:41 | Ninja už: 4864 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud Tááák, jsem zde Smiling Dílek parádní jako vždy Kakashi YES opět omluva, že čtu pozdě Smiling No tak vida, naše holčiny se nám daly hezky dohromady Laughing out loud Vážně mě moooc zajímá, jak to budeš přesně psát dál... fakt moc se těšim!! Laughing out loud Sunai je mi čím dál blíž xD - což se teď asi zrovna nehodí, díky tvé new OC Laughing out loud dílek prostě skvělej a těšeníčko na další Laughing out loud

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-04-04 19:35 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkujííí Smiling ...Ha! Teď tu máme něco, s čím se neshodujeme Laughing out loud Mě se zase Sunai ztrácí Laughing out loud A nevím jistě, zda je to kvůli Ayano, ale mám takovej pocit, že je Sunai přehnaná Laughing out loud Ale což... Nebudu jí měnit před koncem... Laughing out loud
Sem ráda, že se ti dílek líbil... To sem si nebyla jistá - za prvé, protože je to hrůza Laughing out loud Nepovedlo se mi to... A za druhé, protože sem tam dala ShikaTema, i když né úplně Laughing out loud
Dobře... sem prostě nemálo nadšená, že se ti to líbilo Smiling A že se těšíš a tak, že si napjatá Laughing out loud Si jediná, kdo ví, jak to mělo skončit původně, takže mě těší o to víc, co řekneš na ten ještě původnější plán na to, jak to skončí teď Laughing out loud Huhůůů... Laughing out loud
Díky, díky, díky Smiling

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Čt, 2012-04-05 13:02 | Ninja už: 4864 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud Jasná páka, taky se moc těším. A k páru ShikaTema = samozřejmě jsem chtěla Temari utrhnout hlavu xDD ale co s tím zmůžu, na kvalitě příběhu to nic nezměnilo Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Čt, 2012-04-05 13:38 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Promiň, promiň Laughing out loud Ale holt v tomhle příběhu neni Tokča, takže jsem tam musela dát můj nejoblíbenější pár xD (Promiň, promiň, ale v tomhle si nemůžu pomoct Sad Ale kvůli tobě jsem ochotna ho nechat být a dát Shiku s Toki Laughing out loud Ovšem... to až v jiném příběhu Sticking out tongue)
A opět.. Děkuju, děkuju Sticking out tongue

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, St, 2012-04-04 15:54 | Ninja už: 4998 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Omlouvám se, že píšu tak pozdě. Jinak se mi to strašně líbilo, vypadá to že Gaara k Sunai cítí taky něco víc Laughing out loud , konečně jsem se dozvěděla proč si ani jedna nic nepamatuje, ta její sestra je sympaťačka Laughing out loud a hrozně se mi líbil ten maličkej náznak ShikaTema Laughing out loud no jako obvykle neuvěřitelný Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-04-04 19:39 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Neomlouvej se Smiling ...Já samozřejmě moc děkuju Sticking out tongue
ShikaTema... No jó... Laughing out loud To je můj hlavní pár (Ani NaruHina se tomu nemůže rovnat Laughing out loud), kterej doopravdy chci v Anime Laughing out loud Samozřejmě, že daleko víc toužím po ItaAya, ale to je vedlejší Laughing out loudLaughing out loud To se může stát jen ve FF Laughing out loud
A jinak... Gaarííček Laughing out loud Jujík... No uvidíme, jak se to vyvrbí... Laughing out loud Jednoduše mu je blízká, takže má o ní samozřejmě strach, ale těžko říct, zda k ní cítí něco více... nech se překvapit Laughing out loud
A Missuri Laughing out loud No... Řeknu ti, že bude stejná jako v Pohromě, takže pokud ti sedla tam, tak by mohla i tady Laughing out loud Smiling
A ještě děkuju moc za komentík Smiling

Obrázek uživatele Ayumu-san
Vložil Ayumu-san, St, 2012-04-04 13:55 | Ninja už: 4449 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Skvělý, prostě skvělý! Smiling Dílek už jsme vyčkávala a pořád čumákovala, jestli už tu není a hele, je tu Laughing out loud
A ten taťka Šmoula xDDD... Jinak souhlas s Hatesh, občas zapomínám, že tam mají moderní technologie, mě to prostě ke Konoze nesedí Laughing out loud
Deidíkův taťka! Laughing out loud Za to máš u mě +! Laughing out loud

Ale abych se někam dostala Sticking out tongue.. Celkově to bylo vážně dobrý, opravdu suprově píšeš, dobře se mi to čte Eye-wink A jako vždy se těším na další díl Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-04-04 15:12 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vááážně? xD Jak sem řikala, myslela sem, že tohle bude propadák, protože i to psaní se mi v tomhle díle vůbec nepovedlo (ale to vlastně nikdy Laughing out loud) Laughing out loud Takže sem jako rááda, že se páčí Smiling
Jo, jo Laughing out loud Deidý je prostě supéér.. Bez něj by to nešlo Laughing out loud Musí tam být aspoň... byť jen jedna věta o něm Sticking out tongue A opět děkuju, děkuju, děkuju, děkuju... Vždycky potěšíš Smiling)

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2012-04-04 11:11 | Ninja už: 4706 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Líbí, líbí, líbí. Laughing out loud Ano, jako Missuri z poslední scénky. Laughing out loud
Z Taťky Šmouly jsem nemohl, málem jsem poprskal smíchy obrazovku, good. Smiling
A ty automaty byly tam taky dobré. Občas si neuvědomuji, že tam mají moderní technologie. Laughing out loud
Jinak se mi dílek líbil. Smiling
A k tvým poznámkám: Ne vždy jde zcela o obsah, ale i zpracování a to máš ty skvělé. Píšeš velice dobře. Smiling
Kakashi YES
A 5/5, už aby byl další díl. :3 Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-04-04 13:10 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

xDDD Jééééééééé... mockrát ti děkuju Smiling Takovouhle pochvalu sem nečekala Smiling Páni... prostě díky, díky Laughing out loud
A jsem ráda, že se líbilo Smiling Neměla sem z tohohle dílu moc dobrý pocit xD ...A zároveň jsem nadšená, že Taťka Šmoula má takový úspěch Laughing out loud Jujíík xD Díky, díky! Smiling
Snad příště nezklamu Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, St, 2012-04-04 06:38 | Ninja už: 4544 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Už žádné strachy Laughing out loud Jsem tu i se svým komentářem Laughing out loud Smiling A jsem prvníí Laughing out loud
Takžé dneska jako fakt mega-super-bomba-užasný-cool Laughing out loud Smiling Jsem to přečetla jedným dechem Laughing out loud Smiling Fakt jako Laughing out loud Smiling
Wohou to byl DeiDeiúv tatík Laughing out loud Hej to je fikaný jak jim vypadla ta paměť Laughing out loud
Ale musím říct, že jméno Surimi je lepší Laughing out loud Mňam Laughing out loud ..A s tím Gaarou jako démonem, taky bych jí asi praštila Laughing out loud ...Že prý šla navštívat Taťku Šmoulu :DDDD ...
Vůbec se neomlouvej za zpoždění, aspoň toho není v jeden den tak hodně Laughing out loud Smiling A nudný to není, mě to bavilo a nebudu jediná ! Laughing out loud Smiling) A nikdo ti to zazlívat nebude ! Eye-wink
Takže fakt dobrý Smiling A já se těším hrozně na další díl Smiling A abych nezapomněla : Uctíváme Jashin-sama Laughing out loud Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-04-04 13:08 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ooouví děkujů Smiling Zase si nemálo potěšila Laughing out loud
No, Missuri se nám zatím ještě nevybarvila, takže pokud se líbil Taťka Šmoula, tak se máš na co těšit Laughing out loud
A ano.. Deidýho taťulda Laughing out loud proto sem v předchozím dílku tvrdila, že mu byl podobný Laughing out loud Sticking out tongue Prostě sem musela i Deidýho nějak zapojit Laughing out loud Sticking out tongue
A ano... Uctíváme Jashin-sama!! Sticking out tongue Smiling