manga_preview
Boruto TBV 09

Jak se chtěl Sasuke zúčastnit FFkové soutěže v Konoze

"Dobré ráno Konoho, už dlouho jsem přemýšlel, že o tobě něco napíšu, něco s čím bych mohl soutěžit v jedné tak trochu správně prdlé soutěži týkající se fanfiction. Vážně! Jenže pak jsem si uvědomil, že to asi nebude dobrý nápad, když to jediné co bych dokázal vyplodit by byl trakták o tom jak tě ty plesnivá díro nenávidím a jak doufám, že se jednou zadávíš vlastní špínou a chcípneš tou nejhorší možnou smrtí (ještě si nejsem jistý, jestli nejhorší možnou smrtí je pomalé rozřezání na malé kousíčky pomocí raitonu, jemné grilování katonem zakončené mírně pompézním flambovacím Amaterasu, nebo konečně vysoce účinné leč příliš rychle propíchnutí Kusanagim... furt na tom pracuji). Já vím, já vím... máme se rádi asi jako Senju a Uchiha... eh, blbý příklad... máme se rádi jako, jako, jako... no prostě se vůbec nemáme rádi. Nesnáším ty tvoje plky o lásce, bratrství a bůhvíjakých nesmyslech o ochraně slabších a blábláblá... beztak jsi se lacině inspirovala v Rousseauovi či u jiných humanistů. Já raději Nietzscheho. A taky ty tvoje žvásty o týmové práci a přátelství! Probůh! Přestaň s tím už, jsi otravnější než vyjetý kokršpaněl vracející se k pánečkovi na "after-party" po propařené noci! Ne! Vážně! A nekoukej na mě tak! Jak? No já myslím, že moc dobře víš o čem mluvím. Ty tvoje smutné a prosebné oči! Zapomeň! Nedostaneš keks! Nic nebude."

Sasuke Uchiha se odmlčel pozorujíc centrum Konohy (na jejímž okraji stál) před sebou a tiše zaklel: "Zpropadeně, beztak je ta celá soutěž dopředu celá domluvená! Beztak vyhraje zase nějaká patetická čtrnáctka se svým "och Naruto je tak skvělý a Konoha je ubercool a moc kawai"... fujtajxl!" Vesnice před ním, jakoby slyšela jeho slova se momentálně tvářila jako ideální domov pro všechny "hodné lidi", kde panuje mír a láska (a přesto tam nejsou hipíci kvůli zákazu požívání omamných látek). Sasuke se zamračil a rozhodl se, že začne znovu... není přece možné, aby nějaký Uchiha prohrál! Nikdy a nikde! A rozhodně ne teď a tady!

"Co se tak děje v Konoze? Pořád se tam něco děje. V jednu chvíli sedíte u baru a doufáte, že si dnes pochutnáte na grilovaném mase a v druhé chvíli se na vás lepí růžovlasá obluda a žlutovlasé torpédo. Neuplyne ani vteřina a jste celí zmáčení od slin a nudlí z rámenu. Proč proboha musí ten idiot žvanit s plnou pusou, když má od vás tvář pouhých dvacet centimetrů? Jo a když jsem už u těch slin - Orochimaru. No to je snad největší poděs z celé Konohy. Jako vážně by mě zajímalo jak tohle vzniklo! Nejenže by z fleku mohl postávat s podezřele lákavými bonbónky před akademií, aby na ně lákal děti do svého brlohu, ale nadto je to individuum co pořád vláčí nějaké hady a má neodbytnou potřebu se dotýkat mladých chlapců... jazykem... a na padesát metrů! Bohajeho! Zaplaťpánbůh, že jsem se od něj odstěhoval, ale to je vedlejší. A netvař se jak, kdybys měla zaražené prdy! Konoho jedna pitomá!"

To zda se vesnice tvářila jako by právě měla problémy s odchodem větrů nelze dost dobře posoudit, ale podle mírně pootevřené hlavní brány a jakéhosi nesouhlasného mručení šlo dedukovat, že příliš nesouhlasí se Sasukeho názory, nebo spíše nesouhlasí s tím co si vybírá za příklady. Sasuke se znovu odmlčel a znovu se pořádně zamyslel:

"Pitomá soutěž! Vážně pitomá! Mám plný šuplík povídek na téma "Jak zničit Konohu!", "Jak pomstít klan!", "Jak ubít Naruta" a "Jak sáhnout pod sukni Tsun..." HEJ! TO NENÍ MOJE POVÍDKA! Jiraiyio! Ty prase jedno vypadni z mojí povídky!"
Jiraiya se objevil vedle Sasukeho tváříc se značně poťouchle a hned oznámil:
"Mladý muži! Slyš mocného, moudrého a galantního Jir... KŘUP! ÁÁÁÁ, PROČ MI TO NIKDY NEVYJDE?!" Ječel Jiraiya na zemi, kam se dostal během jediné vteřiny, poté co mu Sasuke vztekle prokopl koleno na pravé noze.
"Vysmahni ty žaboperverzní tupče! Na tebe tu nikdo není zvědavej."
"Za to na sociopatického emaře si počká i ten divák co obvykle usíná hned po skončení úvodního reklamního bloku co?" ozval se náhle vynořivší se Yamato a Sasukeho barva nyní připomínala něco mezi rudou a "rudě-rudou".
"TÁHNĚTE VŠICHNI K ČERTU!" zařval jako lev, či spíše týrané zvíře Sasuke a prudce namířil prstem na Yamata:
"Jo a tenhle je taky pěkný exot, nejenže měl k Orochimarovi mnohem blíž než já, ale navíc mu nebylo ani deset, když ho nechal ve spánku, aby se ho dotýk... AU!" Yamato praštil Sasukeho srolovanýma novinama přes ruku, až si jí ten začal cumlat v puse a ostře prohlásil:
"Mezi mnou a Orochimarem nic nebylo... nemohu za to, že na mě experimentoval a přestaň se sakra chovat jako retard! Když chceš psát o Konoze soutěžní povídku, tak napiš něco pozitivního. Na tvé všem nám známé nenávistné výlevy není nikdo zvědavej, nebo skončíš jako tenhle!" Yamato rozvinul noviny a vrazil je Sasukemu před nos, křiklavý titulek přes půl stránky (nešlo zrovna o seriózní plátek, ale co byste čekali od novin, které se jmenují "Věstík Šestého Hokageho -dattebayo" a jejichž hlavním redaktorem je cosi co se jmenuje "Konohamarův krutopřísně nebezpečný gang mírně bláznivých prepubescentní jedinců") hlásal následující:

"-UCHIHA SASUKE- INTERNOVÁN V BLÁZINCI POTÉ CO BYL PŘISTIŽEN JAK HONÍ VÁŽENÉHO ČLENA AKATSUKI ITACHIHO UCHIHU S KLACKEM V RUCE A ŘVE NA NĚJ: "ZABIJU TĚ AŽ Z TOHO UMŘEŠ TY KRVEZRÁDNÁ S***Ě!" ŘEDITEL BLÁZINCE NÁS UJISTIL, ŽE INJEKCE LÉČÍ."

Uchiha Sasuke vytáhl ruku z pusy (mírně oslintanou) a udeřil s ní do novin (což se mohlo rovnat poplivání tohoto plátku s ohledem na množství slin na Sasukeho ruce) až ty odletěly a uraženě prohlásil: "S tím magorem nemám nic společného! On není já!"
Jiraiya - kterému se pomocí speciálního triku, ke kterému je zapotřebí obyčejně kladivo a majzlík - podařilo vrátit si koleno do původní polohy se zvedl a promluvil:
"Myslíš? On se za tebe považuje!"
"Ale není já!"
"Dokaž to a napiš povídku o Konoze, ve které bude něco pozitivního! On to nikdy nedokázal."
"Pch... a proč bych jako měl psát o Konoze něco pozitivního? Já přeci nesnáším Konohu!"
"Ale s nenávistí soutěž nevyhraješ," připomenul mu Yamato.
"Kdo stojí o tu pitomou soutěž, stejně proti mě budou stát akorát uslintané teenagerky milující různé obskurdní párování, analfabeti, kteří ani nikdy pořádně nečetli mangu a nakonec pár těch "šéfů" soutěže, kteří si již výhru dopředu rozdělili mezi sebe, známe takové soutěže," opáčil trucovitě Sasuke.
"No hlavní cenou čokoládový dort!" zkusil to Jiraiya.
"Nesnáším sladké! Sakra - od prvního databooku každý narutard musí vědět, že nesnáším sladké! Sám jsem to tam napsal, aby mě s tím přestali fanynky otravovat," vypěnil Sasuke.
"Ty máš fanynky?" zeptal se Jiraiya a v duchu přemýšlel jak by si mohl takové fanynky taky získat.
"Jo, ten nejhorší druh. Infantilní děcka, kteří mě otravují s výlevy typu "Sasuke ty si tak kawai", nebo ještě líp "Chudinko malý rodina ti musí strašně chybět nechceš obejmout?" a nebo nakonec to nejhorší "Sasukéééé buď můůj plyšáááček!!!!!"
"To musí být něco, já bych taky chtěl být něčí plyšáček," vydechl nadšeně Jiraiya doufaje, že za fanynku získá Tsunade. Sasuke i Yamato věnovali Jiraiyovi nevěřícné pohledy a z roští, ze kterého koukalo velké hadí oko se ozvalo:
"Kukuku... Jiraiya-kun, nechceš hrát se svým kamarádem? Můžeš být můj plyšáček!" Jiraiya poznaje hlas s výkřikem hrůzy vyšplhal na nejvyšší strom, kam se ovšem za ním začal z onoho křoví plazit jako had orochimarův jazyk.
"Proboha... už je to tady zase," zaúpěl Sasuke a posadil se zničeně na pařez, zatímco Yamato zamířil opatrně z druhé strany do křoví, aby zaskočil Orochimara, který se plně věnoval pronásledování Jiraiyi pomocí svého jazyku.

"Ha! A mám tě ty hade! Teď ti oplatím zničené dětství," vykřikl vítězoslavně Yamato a začal škrtit zcela zaskočeného Orochimara, který ze sebe jen sípavě a šišlavě vysoukal: "Nešceš lišátko chlapešku?"
Sasuke to chvíli pozoroval a poté si povzdechl: "Nemám inspiraci, tyhle trotly bych musel zabít na místě. Já tu vesnici prostě nenávidím oh bože! Takhle vážně nevyhraju!"
Yamato to zaslechl a naokamžik přestal škrtit Orochimara a klidně řekl: "Říkal jsi, že přeci o vítězství nestojíš."
"Pfffr... jsem Uchiha, jasněže musím vyhrát, nebo v případě porážky prohlásit soutěž za zmanipulovanou zamindrákovanými porotci jejichž IQ není sto pochopit mou genialitu."
Orochimaru zahuhňal sladce: "Tak napiš nějaké yaoi pro ty fanynky a určitě vyhraješ, těch je tam většina... já taky píšu yaoi, ale mě to tam nechtějí otisknout ta jejich pověřenkyně pro "kontrolu kvality FF" mi tvrdí, že je to příliš perverzní pornografie a navíc mi nevěřila, že jde o mé autentické deníkové zápisy! Hrůza!"
"To teda ano, hrůza!" pronesl s odporem Sasuke znaje Orochimarovi odpornosti víc než dobře.
"Tak zkus něco veselého, třeba z dětství!" zkusil to Jiraiya, který mezitím větvičkou, kterou ulomil ze stromu šťouchal do Orochimarova jazyku, aby zjistil, jestli už "je to mrtvé".
Sasuke se ušklíbl a začal:

"Oh ano to bych mohl. Mohl bych psát o svých rodičích, které zavraždil bratr. Nebo o svém bráškovi, kterého jsem zavraždil já. Nebo o tom jak Uchihové byli zavražděni, nebo o tom, jak to VŠECHNO STOJÍ ZA VELKÝ HO.. HOROROVÝ SCÉNÁŘ!" zařval na konci opět vytočený Sasuke. Jiraiya pokrčil rameny a utrousil:
"Tobě se vážně jeden nezavděčí. Samé vraždy, násilí, trudnomyslnost... hmm... možná by sis měl dát nejdřív nějaké sedativum než o tom začneš psát, taková traumata z dětství jsou dost ošemetná, znal jsem jednoho co to dopracoval až na nejodpornějšího sannina ze všech, jmenoval se Orochimaru a skončilo to s ním moc špatně, budu ti o něm povídat. Bude to příběh vyprávěným velkým žabím senninem galantním Jir... ÁÁÁ PRÁSK!" Jiraiya sletěl ze stromu po hlavě dolů což byl následek "zcela nečekané události", kdy zdánlivě mrtvý jazyk Orochimara ožil a švihnutím podrazil Jiraiyovi nohy.
"Já jsem tady a tohle se mě dotýká," prohlásil uraženě Orochimaru, který momentálně čelil zdrcujícímu Yamatovu "fear ksichtu", kterým chtěl Yamato pomstít své "zničené dětství" aniž by to s ním však jakkoliv hnulo.
"Hlavně, že ty se nikoho nedotýkáš," opáčil uštěpačně Sasuke.
"No myslím, že bys měl hlavně myslet na něco pozitivního," pronesl Jiraiya a věnoval Sasukemu přesvědčivý úsměv.
"Když jsi pozitivní, jde všechno lépe!"
"Já jsem HIV pozitivní a je to naprd," oponoval Orochimaru.
"Cože?" vykřikli Sasuke, Jiraiya i Yamato.
"Ne... nejsem, to byl vtip... ale když jsem byl malý měl jsem spalničky," usmál se Orochimaru jako koťátko a zmizel opět v roští.
"My asi taky půjdeme, musím ještě sepsat svou soutěžní "Icha, Icha speciál - tajné praktiky pro porotce FFkové soutěže!" zahlaholil Jiraiya. Yamato trochu znejistěle namítl:
"Ale není to náhodou ovlivňování poroty?"
"Ne... stejně to nikdo číst nebude a navíc to nevydají! Jsou moc úzkoprsí!" odpověděl Jiraiya s úsměvem a vyrazil k vesnici. Yamato si povzdechl a následoval ho v neblahé předtuše, že se bude muset taky zúčastnit té soutěže, alespoň jako křoví či kus lesa - obé uměl dobře. Sasuke osaměl a chvíli váhal jak to celé zakončit. Nakonec k vesnici pronesl:

"Tak fajn, zúčastním se, ale varuji tě! Žádné kritické komentáře! Žádné oponování ději a žádné... - to zdůrazňuji - žádné kecy typu "Sasuke ty jsi tak sugoi!" Ani to nezkoušej, jinak ti vážně něco udělám!"

S těmi slovy Sasuke Uchiha zakončil své veledílo (autorský podíl Jiraiyi, Orochimara a Yamata přirozeně zamlčel) a zamířil na radnici Konohy předat své dílko k posouzení.

Poznámky: 

Matlama patlama zpatláma bum, a už mi došel rum!

4.776315
Průměr: 4.8 (76 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2016-10-27 15:08 | Ninja už: 4932 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Úplne dokonalá poviedka, vtipná, zábavná.

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Čt, 2013-08-29 14:16 | Ninja už: 4266 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Úžasné ! Laughing out loud Pobavilo Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, So, 2012-12-29 12:19 | Ninja už: 5693 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Nesouhlasím s Tvými komentáři, ale povídka se Ti povedla, až na vynechávání čárek a tak podobně O.O Pěkná práce! ^^

Obrázek uživatele Ikamuzu Oturan
Vložil Ikamuzu Oturan, Po, 2012-12-10 13:04 | Ninja už: 4541 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

podle mě dobře napsaný fak huste jako Laughing out loud

Obrázek uživatele KillerSasukeBee
Vložil KillerSasukeBee, St, 2012-11-28 15:40 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to super !!!
Neviem jak vám ale mne sa to veľmi páči.
Škoda že to není Séria.

Killersasukebee

Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Ne, 2012-08-19 19:18 | Ninja už: 4307 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Hehe pobavila jsem je to "sugoi" Laughing out loud. Ale jo já miluju parodie a sasuke tam byl dokonalej. Do toho všeho Orochimaru a Jiraiya jej ach jo tak to mě dost pobavilo. Překvapuje mě klk tu je moc dobrých povídek a klk omletých Laughing out loud.


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Nagadir
Vložil Nagadir, Út, 2012-04-17 15:13 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 678 | Autor je: Pěstitel rýže

Haha, miluju parodie a tohle je opravdu povedené dílko, hodně jsem se smála a tak to má být.
Sasuke je prostě se svou osobností dobrý objekt k parodiím XD

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, So, 2012-04-14 18:18 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Není nad to se smát na plné kolo, a že to teď bylo neuvěřitelně lehké Smiling
Úžasná povídka, zbožňuju Tvůj sloh Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Sill
Vložil Sill, So, 2012-04-14 14:30 | Ninja už: 4743 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Horší než odpad

Shocked...Tak tohle jsem teda nečekal Laughing out loud ..Každopádně mě se to moc líbilo...

Obrázek uživatele anubiskt
Vložil anubiskt, So, 2012-04-14 10:00 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

Joo, Saskíček, kawaaaaai, paráááda, slint!!!

Omlouvám za provokaci, nemohl jsem si to nechat ujít. Laughing out loud Takže chlapče s absolutně nezvyklým přístupem k životu, co bych ti k tomu napsal. Já budu hledat těžko slova, protože jestli prostřednictvím Sasukeho vyjadřuješ opravdu i své pocity, pak jsme rozdílní jako den a noc. Předem ti povím, že Orochimaru je nedoceněný génius a Sasuke by bez něho nebyl tam, kde dnes je - to musíš určitě uznat sám Laughing out loud Ale ne, už fakt dost plků.

Vím, že jsou ti ukradený pravopisný věci, ale ty čárky - už jsem přestal počítat, kolik ti jich tam chybí - bohužel jako (snad) budoucí pedagog na tohle musim upozornit. Jinak originalita sama, nic jinýho se u tebe čekat ani nemohlo. Máš štěstí, že už dávno nejsem nadržená čtrnáctka (tedy v mém případě čtrnáctník Laughing out loud), asi bych tě sepsul.

Určitě další soutěžní top 10, víc si odhadnout nedokážu, jelikož nemám ještě přečteno vše. Doufám, že se v týhle "zmanipulovaný" soutěži umístíš Laughing out loud

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Út, 2012-04-10 22:36 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

zpatlané je to pěkně, místy až přepatlané, na druhou stranu jsou tam opravdu vtipná místa

btw. na trudomyslnost je nejlepší http://www.youtube.com/watch?v=71fcWFJEDBg

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Kai
Vložil Kai, St, 2012-04-04 22:39 | Ninja už: 4694 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Konečně mě něco upřímně pobavilo . XDD

Obrázek uživatele Katsuyami
Vložil Katsuyami, Ne, 2012-03-25 12:47 | Ninja už: 4533 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

No to,že umíš skvěle psát to už vím dlouho,páč s novou mangou vždy očekávám tvůj sáhodlouhý komentář Laughing out loud
Povídka je úžasná už jen z důvodu,že nevychází z žádného promyšleného nápadu (až na maličkost popsanou níže) Smiling spíš myslím,že jsi si jen sednul a sepsal super dílko,který je vtipný a napsaný tak,aby si z něj každý vzal to "svoje".
Postavy motající se okolo Sasukeho mi přišly jako pomyslní andílci a čertíci na rameni,kteří rozpolcovaly jeho osobnost na zle,dobře,perverzně a reálněmyslící Laughing out loud ,ale myslím,že navodit tento pocit bylo tvým účelem.
Tak sem to rozebral tak jako ty rozebíráš mangu i když bych to mohl ještě trošku rozvést Smiling

Držím palce ať vyhraješ i když já ti k tomu nepomůžu,páč obvikle FF nečtu a tu tvou jsem četl jen kvůli tebou již zmíňenýmu renomé.
A vzhledem k tomu,že další povídky číst nebudu bylo by hodnocení z mé strany dost neférový vůči ostatním soutěžícím.


Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2012-03-25 17:50 | Ninja už: 4859 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Rozhodně děkuji za komentář. Laughing out loud Nevím co je na tom nefér dát hlas jedné povídce a ostatní ignorovat, ale je to tvůj názor a přirozeně ti ho neberu. K tvému "rozboru"... ano.. sedl jsem k počítači s myšlenkou "sakra sakra sakra... musím něco vyplodit do té FF soutěže" a jak jsem přemýšlel co napsat (napadlo mě i její vyhlazení apod.) tak mi najednou přišlo vtipné udělat si tak trochu srandu ze sebe sama a napsat o tom jak se já snažím vyplodit něco, co by v soutěži mohlo zaujmout (a protože já jsem -Sasuke Uchiha- tak stačilo oddělat pomlčky a bylo to). Laughing out loud

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Út, 2012-03-20 19:52 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

Bože, to je skvělé Laughing out loud, perfektní nápad se skvělými hláškami Eye-wink

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2012-03-20 01:01 | Ninja už: 4859 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji všem za komentáře a hodnocení. Dlouho jsem váhal zda se soutěže vůbec zúčastnit (s ohledem na své příliš skvělé renomé zde na Konoha.cz Laughing out loud), ale nakonec jsem si řekl, že pro srandu se "musí krvácet" tak jsem zplodil toto dílko. Snad to není nejhorší a doufám, že pobaví. Pár věcí které zodpovím ze všech vašich dotazů:

1) Ne - korekturu svého textu jsem nedělal. Prostě jsem otevřel texťák tady na konoha.cz a napsal to "z voleje" a dál to nekontroloval. Je tam pár detailů, které snad v průběhu zítřka odstraním (pokud se mi bude chtít Laughing out loud).

2) Ano parodie je ode mne nečekaná, nicméně mohu ujistit, že to není poprvé co jsem něco takového plánoval.

3) Ano, injekce léčí.

4) Itachiho nenávidím a zabil bych ho na potkání (po náležitém mučení v cele s asistencí profíků od Gestapa a NKVD Laughing out loud)

5) Pokud padáte ze židle pořiďte si křeslo, z toho snad nespadnete.

6) Větná skladba je v mém případě občas trochu složitá, kdo to nezvládne číst ať si pořídí brýle nebo tlumočníka. Laughing out loud

7) Na čárky kašlu. Laughing out loud

Cool Každý kdo napsal, že je to "Sugoi" může očekávat mou návštěvu uprostřed bezměsíčné noci. Brokovnici a hodně lubrikačního gelu beru sebou. Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Chameleonek
Vložil Chameleonek, Út, 2012-03-20 21:34 | Ninja už: 4732 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

ehm...dramatická pauza...takže parodie?!-to bylo nečekané, obdivuju tě, už hlavně díky tomu, že jsi psal na téma Konoha a kupodivu to nebylo tak drastické (to dělá to jaro že ?Laughing out loud).
1) Jsem ráda, že injekce léčí.
2) Až najdeš Itachiho tak mě kontaktuj, ráda si přijdu kopnout Eye-wink
3) Ze židle nepadám, pro jistotu už rovnou sedím na zemi než začnu číst.
4) Je to hrózně moc sugoi (ano jsem drzá, až vyzývavá Laughing out loud)
No původně jsem tu povídku komentovat nechtěla (všichni víme, že píšeš výborně a není třeba to připomínat), ale po tvém komentáři to prostě nešlo nekomentovat.
Ps.: nedostatky, co zmínil Tall oprav (bolí mě z toho oči), jinak vezmu brokovnici do ruky já Laughing out loud a teprve pak se těš Eye-wink

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2012-03-20 01:05 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jsi divný a nemám tě rád.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2012-03-19 22:16 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mno parodie moc nemusím. Sasuke tam je klasicky blb, takže to nezklamalo. Občas ti utekla čárka ještě. Smiling

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2012-03-19 22:13 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Ty jo, četl sis to vůbec po sobě. Jako, ne že by to nebylo občas dobré (flambovaná Konoha...), ale perly typu: "Yamato praštil Sasukeho srolovanýma novinama Sasukeho přes ruku," nebo "zařval jako lev, či spíše týrané zvíře Sasuke" mě zabraňují to dočíst. A čárky, občas jsem kvůli jejich nedostatku problémy pochopit o co se jedná.
Nejvíc mě ovšem zaráží, že si toho nikdo jiný nevšiml.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Taeminnie♥
Vložil Taeminnie♥, Po, 2012-03-19 22:04 | Ninja už: 4677 dní, Příspěvků: 78 | Autor je: Prostý občan

Skvělé ! Laughing out loud Úža povídka Laughing out loud


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H48j9LLyadw <--- Love This =D Z lásky

A rap cap ca da rivi davi din
Da va ris tan din dan den dan yo
Pa pa rip pap pa, pa ri pa ri pa ri ri
Rivi rivi ru su ten den dan yo
Tawii-chan - Nejlepší človíček na Konoze ^^ Z lásky [ teda pro mě samozřejmě =D ] A nedám a nevidám vám ji ! =DZ lásky

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-03-19 21:44 | Ninja už: 4536 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

:DDD Ach bože Laughing out loud Vážně sem nečekala, že to bude vtipný, ale fakt sem sebou málem několikrát plácla o zem Laughing out loud Orouš, noviny a hlavně Sasu Laughing out loud Všechno to bylo skvělý Laughing out loud
Ohledně Sasana se s tebou shoduju, ale za Itíka bych tě killnula Laughing out loud No ale ta hláška s nim byla fakt zabitá Laughing out loud Moc se ti to povedlo a skvěle se to četlo Smiling Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Chisuke
Vložil Chisuke, Po, 2012-03-19 21:14 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Strašně se mi to líbilo. Konečně je v soutěži něco pořádně o Sasukem, a zároveň je to jedna z mála povídek o něm, která je vtipná, ale nedělá si z něho srandu. Navíc jsou ty jeho názory na Konohu tak skvěle popsaný (vřele s nimi souhlasím)
Dávám ti 5* a držím palce v soutěži Laughing out loud

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Homepage: http://sssaaasssuuukkkeee.blog.cz/ - Nejedná se o blog o Sasukem!!! Adresa je čistě náhodná (holt, v dnešní době dá práci sehnat si adresu, která není zabraná)

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-03-19 21:01 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Od tebe bych parodii nečekala, ale chceš něco vědět? Byla dobrá. Hodně. (Flambovaná Konoha je nápad k nezaplacení!)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Po, 2012-03-19 18:41 | Ninja už: 5270 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

"ZABIJU TĚ AŽ Z TOHO UMŘEŠ TY KRVEZRÁDNÁ S***Ě!" Laughing out loud Laughing out loud Upřímě... tebe moc ráda nemám (za ty tvoje názory na Itachiho), ale tohle se ti fakt povedlo Laughing out loud Skvělej nápad a nejspíš i hláška měsíce. Máš 5 hvězdiček Smiling

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Isilmee
Vložil Isilmee, Po, 2012-03-19 18:23 | Ninja už: 4972 dní, Příspěvků: 135 | Autor je: Prostý občan

HIV (ne)pozitivní Orouš to zabil! Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayumu-san
Vložil Ayumu-san, Po, 2012-03-19 18:15 | Ninja už: 4462 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je super! xDD Originální nápad, je to vtipné a je to prostě, (ehm emh...) SUGOII!< 3 :DD (Ne, nechci umřít a ano, ráda provokuju Laughing out loud)
A při větě "ZABIJU TĚ AŽ Z TOHO UMŘEŠ TY KRVEZRÁDNÁ S***Ě!" jsem smíchy málem slítla z židle :DD

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2012-03-19 18:20 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Oh bože Sasuke ty jsi tak sugoii a kawaii*.* a tato povídka je tak sugoii a kawaii a prostě úplně nejlepší. Já si myslím, že určitě vyhraješ! není možné, aby ne tohle je úplně ta nejvíce nejlepšejší povídka jakou jsem kdy četla TÁÁÁK SUGOII < 3

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Po, 2012-03-19 17:24 | Ninja už: 4485 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Krása moc se mi ta tvá povídka líbila dala jsem ti hlas 5 hvězd , pobavila jsem se . Sasukeho nesnáším , ale tahle povídka s ním se mi líbila ukázal se v ní ze správného ůhlu nesnáším romantické povídky o sasukem nebo neustále omílané povídky jak sasuke měl strašné dětsví . Vybral si správný úhel sasukeho si dal tak , aby se mi to dobře četlo Laughing out loud
Dostal mě tam ten Orochimaru tam Laughing out loud jak prej psal povídky yaoi , ikdyž na něj bych to neřekl do Jiraiyi jo , prostě krása nemám snad co vytknout líbilo se mi padala jsem chvílema ze židle ... znamená to vše okey Smiling píšeš hezky.