manga_preview
Boruto TBV 09

Utajovaná láska (NaruxHina)

Sedím u sebe v pokoji. Na stole mám rámeček s tvojí fotkou. Usmíváš se na ní. Máš na sobě své obvyklé oblečení a tvé vlasy září jako slunce.

Tehdy si možná ani nevěděl, že existuju. Míjel si mě bez povšimnutí, neustále si měl oči jen a jen pro Sakuru. Bolelo mě to, ale chtěla jsem, abys byl šťastný a pak začala Sakura chodit s Leem a já pro tebe začala být kamarádka. Byla jsem z toho strašně šťastná, ale stejně jsem ti nevyznala svou lásku. Bála jsem se, aby se tak nezničilo naše přátelství.

Čas letěl dál a pak si mi jednoho dne řekl, že jsem tvá nejlepší kamarádka a že mi můžeš říct všechno. Ráda jsem se stala tvou kamarádkou, ale pořád jsem chtěla být něčím víc, ačkoliv před tebou jsem to tajila, myslím, že si to na mně musel poznat. Vždy když jsem byla s tebou, tak se mi rozbušilo srdce, že si to určitě musel slyšet. Všechny mé kamarádky mi říkaly, abych ti to řekla, abych ze sebe smyla všechny pochybnosti a řekla ti ta dvě nejkrásnější slova na světě, ale já nemohla. Nemohla jsem se zbavit pocitu, že na to není správný čas. Nevěděla jsem, jestli někdy ten správný čas nastane, ale pro tuto chvíli jsem vše nechala tak, jak to je a nechtěla jsem to měnit. Chodili jsme spolu na procházky, smáli se spolu, vše se zdálo ideální. Jenže nebylo, jakmile se Sakura rozešla s Leem, hned si za ní utíkal a tentokrát úspěšně. Neumíš si představit, jak jsem se cítila. Byla jsem nešťastná, nevěděla jsem, co budu dělat, chtělo se mi umřít. Chtěla jsem pryč. Přála jsem si, aby mi bylo všechno jedno a hlavně, abych vás už neviděla spolu. Celé dny jsem byla zavřená v pokoji a brečela. Hanabi s Nejim mi nosili jídlo. Víš o tom, že tě chtěl dokonce Neji zmlátit? Chápala jsem, že by to ale nemělo smysl. Nemohla jsem tě nutit, abys byl se mnou. Stejně jako jsem tě nemohla nutit, abys mě miloval. Nakonec jsem se rozhodla na tebe zkusit zapomenout tak, že jsem začala chodit s Kibou, ale nebylo to ono. Nemilovala jsem ho. Chodila jsem s ním, a přesto jsem ho nemohla políbit, nemohla jsem mu říct „Miluji tě,“ protože tahle slova mu nepatřila. Tato slova patřila jen a jen tobě.

S Kibou jsme se rozešli asi týden potom, co jsme spolu začali chodit, protože i on tušil, že to nemá smysl. Zase jsem začala upadat do depresí a zavírala se v pokoji. Nakonec jsem to nevydržela a zkusila alkohol. Nebyla jsem moc zvyklá pít a tak mě museli dopravit do nemocnice, protože jsem se tím alkoholem tak trochu přiotrávila. Ležela jsem v té nemocnici. Bylo tam všechno krásně bílé a čisté. Pamatuji si to, jakoby to bylo včera. Slyšela jsem venku za oknem ptáčky, jak si prozpěvují a na své pravé dlani ucítila dotek. Vedle mě se ozývalo lehké oddechování. Pomalu jsem otočila hlavu a spatřila jsem tě. Srdce mi poskočilo radostí. Vychutnávala jsem si pohled na tebe a tvůj dotek, který mi byl tak příjemný. Po chvíli ses probudil a usmál ses na mě. Zjistila jsem, jak moc ses o mě bál, když ses dozvěděl, že mě sem dopravili a jak ti Sakura zabraňovala utíkat za mnou. Řekl si mi, že sis v té chvíli uvědomil něco, co sis do téhle chvíle nechtěl připustit.Protože ses bál a konečně si mi řekl ta dvé nejkrásnější slova, která jsem si od tebe tak přála slyšet. Viděla jsem na tobě, jak se ti ulevilo. Ale jak po chvíli odvracíš tvář, protože sis myslel, že to tak já necítím. Konečně jsem pochopila, že nastala správná chvíle pro vyslovení věty, která mi celé ty roky svírala srdce „Miluji tě“. Potom jsme spolu začali chodit a já si připadala jako nejšťastnější člověk na světě. Užívala jsem si tvé polibky, doteky, tvá objetí, každou sekundu, kterou jsme mohli být spolu. Bylo to jako nejkrásnější sen, ze kterého jsem se nechtěla probudit. Ale každý sen jednou skončí a tenhle skončil tak tvrdě. Když mě jednoho dne Kiba unesl, vydal ses mě zachránit a já…já jsem tě viděla zemřít. Viděla jsem tvou tvář špinavou od krve. Tvé ruce, které byli celé rudé a tvé oblečení, jímž prosakovala červená tekutina. Držela jsem tě v náručí a plakala. Najednou jsem chtěla všechno vrátit, měla jsem zemřít já a ne ty. Viděla jsem tě naposledy vydechnout, byla jsem tak bezbranná.

Už je to měsíc a já stále nemůžu přestat na tebe myslet. Srdce mě při pohledu na tvou fotku bolí, když se podívám z okna, vidím hřbitov a na něm ihned rozeznám tvůj hrob. Každý den tam nosím čerstvé květiny, ale po dnešku už nepřijdu...už ne. Musím být silná a já vím, že to dokážu. Není to nic, proti tomu, co musím každý den prožívat. „Miluji tě Naruto.“

Hinata dořekla poslední větu, vytáhla kunai a rozřízla si své bílé zápěstí. Vytryskla rudá krev, po celém pokoji se roztřískla a zbarvila stěny jejího pokoje do ruda, pomalu ztrácela vědomí, ale její duše začínala stoupat vzhůru až do nebe a tam v nebi potkala její duše tu duši, se kterou vždy chtěla být. Její tělo poté její rodina uložila vedle Narutova, byla položena vedle člověka, kterého celý život milovala.

Poznámky: 

Moje jednorázovka, doufám, že se vám bude líbit, případné poznámky pište kdyžtak do komentářů. Vím, že je to dost krátké, ale snad to tolik nevadí.

4.690475
Průměr: 4.7 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2018-02-20 22:49 | Ninja už: 2357 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Je to tak strašne dojomave a romantické. Nádhera

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Pá, 2013-01-04 00:04 | Ninja už: 5788 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

až z toho skoro brečím!! nádherné!
[Jen se v něčem tak romantickém moc nezdá to "chodili spolu", možná by bylo o něco lepší "byli jsme spolu", ale jinak krása.]

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Pá, 2013-01-04 21:15 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Tsubaki-Kun
Vložil Tsubaki-Kun, Po, 2012-02-20 00:32 | Ninja už: 4612 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné, i když se mi nelíbil ten konec, nechápu jak by Kiba zabil Naruta a že se Hinata na konci zabila. Ale tyhle věci vymýšlí autor, konec konců je to FF... 5z5 Smiling

Hinata x Naruto 4Ewer.... Kdo tu bude křížit Hinátu s ňekým jiným vydloubu mu oči z ďůlku !!!! Laughing out loud “Láska
“Prostě

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2012-02-20 07:16 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele NaruHinaShippuden
Vložil NaruHinaShippuden, Út, 2012-02-14 21:40 | Ninja už: 5534 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Moc se mi to libilo Eye-wink A jeste k tomu moje oblibena dvojice NARUZ láskyHINA!!! Arigato ^_^

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Út, 2012-02-14 22:49 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, So, 2012-01-21 02:45 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Hinata je taková jemná, až by byl člověk rozpolcen, při pomyšlení na její sebevraždu. Opravdu by to udělala? Nebo ne?

Hezky se to četlo a taky se nad tím i hezky zamýšlelo.

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, So, 2012-01-21 09:56 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele orezko
Vložil orezko, So, 2012-01-21 01:16 | Ninja už: 4661 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Hezký! Ale může mi někdo vysvětlit proč pořád někdo toho chudáka Naruta zabíjí? Nebo se mi to jenom zdá? Ale dávám 5 hvězdiček - hezky se to četlo Laughing out loud!

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, So, 2012-01-21 09:55 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju. Protože se mi líbí, když je Hinata smutná, ale ne že bych se v tom přímo vyžívala.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Annyela
Vložil Annyela, St, 2012-01-18 21:53 | Ninja už: 4592 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Podle mě je to krásný. Moc se mi to líbilo. Smiling)) A zdálo se mi to jako docela originální povídka. Alespoň já jsem na takouvou ještě nenarazila. Smiling)) Krásný Kiki ;)*

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-01-18 21:56 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju ti moc.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, St, 2012-01-18 21:05 | Ninja už: 5126 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Krása, věřím že by toho Hin-chan byla schopná, ale aby někdo na ůrovni Kibi odkrou Naruta, no k tomu bych měl asi výhrady. Tak či onak je to tvoje povedená FF, Kinatu.

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-01-18 21:10 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Neteri Samenava
Vložil Neteri Samenava, St, 2012-01-18 15:14 | Ninja už: 4532 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Recepční v lázních

Luxus!!! =0) *.* Píšeš opravdu překrásné povídky =0)

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-01-18 15:54 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju. Laughing out loud

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, St, 2012-01-18 09:57 | Ninja už: 4802 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Páni, je to ůžasný! Je to skvělé!

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-01-18 15:54 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju moc. Laughing out loud

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2012-01-17 22:59 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Hm... tak co k tomuto říct? Poměrně dobrá NaruHina, Hinatka nám to poměrně pěkně odvyprávěla (nebudu znova zmiňovat ohranost, jelikož už to tady jednou je) a díky tomu se mi to dobře četlo, což znamená velké plus Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-01-18 21:37 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2012-01-20 18:02 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Ehm, jenom tak k té odpovědi; že to byla řečnická otázka, tak to neznamená, že tam nemá být otazník ^^" (jinými slovy tím chci říct, že tam ten otazník má být ať už to byla otázka řečnická nebo ne).

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Pá, 2012-01-20 18:55 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Jo promiń, mě to bylo nejasné, myslela jsem, že myslíš, že jsem to špatně napsala nebo tak nějak. Já jsem ten otazník přehlédla Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-01-17 22:59 | Ninja už: 4715 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Souhlasím s Camelií. Ale četlo se to hezky.
Jen mi nepřijde statečné se zabít. Vlastně je to ve většině případů zbabělost. A je to považováno za špatné, takže mi to neladí se slovy musím být silná. Kdyby byla silná, žila by dál.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-01-18 07:30 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2012-01-17 22:25 | Ninja už: 4720 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak, já budu trochu kritizovat. Moc se omlouvám, ale nemůžu jinak (ani nevíš, jak mě to mrzí). No, nejdřív k obsahu. Píšeš pěkně. Dobře se to čte, ale ta ohranost... Úplně bije do očí. Je mi to líto, že to musím říct, ale je to tak. Jen tady na Konoze jsem četla dost povídek a všechny byly o tomtéž, jako tahle. Ačkoli nutno podotknout, že Kiba jako únosce tu (myslím) ještě nebyl... Pokud ano, tak jsem ještě žádnou takovou FF nečetla... Ale pokud opomenu tu ohranost (faktem zůstává, že je extrémně těžké vymyslet nějaký originální příběh. Skoro týden už nad nějakým original příběhem také přemýšlím-bezúspěšně), velmi se mi to líbilo, a myslím, že tvoji tvorbu budu sledovat Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, St, 2012-01-18 07:22 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Děkuju.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2012-01-20 18:13 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Víš, jeden fyzik kdysi řekl: "Ve fyzice už bylo vše objeveno. Budoucí generace fyziků budou mít za úkol pouze posouvat desetinné čárky." ... Hned na to následovala fyzikální revoluce.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Pá, 2012-01-20 18:54 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

No jistě, ale teď je teď a nikoliv budoucnost. Myslím to na teď a nikoliv pro budoucnost. Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2012-01-20 19:12 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Začni revoluci. Teď. Smiling

Ctyri roky, kocko.