manga_preview
Boruto TBV 12

Tak o mňa bojuj - Neistota z Uchihy 02

No tak tu je nový diel a nečakane som sa venovala nakoniec tomuto než White Love Laughing out loud
Poteším sa komentíkom a hodnoteniam Laughing out loud
Príjemné čítanie. Smiling

So Sasukem sme sa prechádzali po záhrade už asi päť minút a vyzeral naozaj znudene. Ja som bola skôr nervózna z jeho prítomnosti. Nechápala som prečo, no bolo to tak. Niežeby mi vadilo, že bol pri mne, no bola som akosi nesvoja.

O nič viac mi nepomáhalo, že moje šaty mali celkom pekný výstrih, a keďže bol Sasuke vyšší stačilo by, že by sa mi chcel pozrieť do tváre a uvidel by niečo z môjho... dekoltu? No Sasuke sa na mňa ani raz nepozrel. Ani som nevedela či som za to rada. Ale veď je to jedno. Aj tak sa spolu nikdy nerozprávame a nikdy to nebude inak.
Potom som vzhliadla a pozrela som sa na oblohu. Hviezdy už krásne svietili a ja som si teraz uvedomila, že mal otec pravdu. Po prvý krát v živote. Záhrada bola naozaj prekrásna, a začala som sa cítiť ešte viac neisto.
Na takéto prechádzky by mali chodiť spolu skôr páry a nie ľudia, ktorý... sa spolu priatelia? Nie. Ľudia, ktorý sa... poznajú. To je asi vhodnejšie pomenovanie nášho asi vzťahu. Už ma príšerne boleli nohy v tých topánkach. Potrebovala som si oddýchnuť, no to nešlo.

Pozrela som sa na Sasukeho a on sa pozeral na oblohu. Žeby myslel na to, čo ja pre chvíľou? Nie, to určite nie, obaja máme úplne odlišné myslenie. Totálne odlišné. Už som chcela navrhnúť žeby sme sa mohli vrátiť, keď sa z rohu vynorila Ino a keď nás zbadala najskôr zostala prekvapene stáť, no potom si to namierila k nám.

„Ah, Sasuke-kun, to je ale náhoda, že sme sa tu stretli, však?“ Začala. On sa na ňu pozrel ale nič nevravel. Ja som sa pousmiala, aj keď som celkom nevedela prečo. Potom sa pozrela na mňa, trocha sa zamračila a opäť začala:
„Čo tu vlastne robíte? Na takom peknom mieste. Spolu?“ Štvalo ju to a to bolo totálne viditeľné. Zrejme chcela byť na mojom mieste. Kto by nechcel?
„Prechádzame sa.“ Povedala som stroho.
„Sasuke-kun, už si niečo jedol? V dome sú švédske stoly, nechceš sa ísť najesť so mnou?“
„Momentálne nemám čas.“ Povedal jednoducho. To bolo asi prvé čo povedal za dnešný večer. Teda aspoň predo mnou.
„Ale som si istá, že by to Hinate nevadilo, alebo snáď áno?“ Pozrela sa a mňa a privrela pri tom oči.
„Isteže nie, Sasuke nie je môj majetok, môže si robiť čo len chce.“ Povedala som a milo som sa usmiala. Ino sa okamžite rozžiarila.
„Hinata-chan, tak by si nemala hovoriť, čo ty vieš, možno to tvoj majetok v budúcnosti bude.“ He? Okamžite som sa otočila a takmer som odpadla.
„Ty... kto Ťa sem dočerta pozval?“ Toto bol ten posledný človek, ktorého som dnes večer chcela vidieť.
Daichi Azushi, chlapec, ktorý prišiel zo Suny do Konohy ešte pred rokom. Bol tu na misii, kvôli dobrým vzťahom medzi Konohou a Sunou (aspoň to tvrdil). Vtedy ešte nebol Naruto so Sakurou, takže som sa s Narutom chcela konečne zblížiť.
Daichimu došlo že sa mi Naruto páči, a preto každý môj pokus o zblíženie sa s Narutom sabotoval. Keby to neurobil, tak by som s Narutom možno teraz chodila, no kvôli Daichimu som nemala šancu sa o to aspoň pokúsiť. Doteraz neviem prečo tie moje pokusy sabotoval, proste som zostala u toho, že nemal čo vo voľnom čase robiť.
A keď mu misia po tých dvoch mučivých mesiacoch v Konohe skončila, vrátil sa do Suny, no to už bola Sakura s Narutom.

Usmial sa slizkým, ale pekným úsmevom. Fajn, keby nebol ku mne taký zlý, možno by som aj priznala, že sa mi páči. Trochu. Výzorovom.
No to nemení nič na to čo cítim k Narutovi.
„Ale nehovor, že tá tvoja zášť voči mne ešte stále nepominula, Hin-chan, to bolo už dávno.“ Dávno? Zaujímavé, lebo ja to mám ešte živo v pamäti. Skôr než som stihla niečo povedať, ozvala sa Ino: „Hin-chan?“ Daichi sa na ňu obrátil, koketne sa usmial a použil otrepanú frázu:
„Tak čo, kráska, máš sa?“ Ona na to očervenela a zachichotala sa. Ja som sa zatvárila, že vraciam.
„Ty si z Piesočnej?“ Spýtal sa Sasuke. Daichi si ho premeral, usmial sa a povedal:
„Áno, ty budeš Sasuke Uchiha, všakže?“
„Poznáme sa?“ Spýtal sa Sasuke Daichiho.
„Heh, osobne nie, ale od Hinatinho otca som o tebe počul.“ Takmer som zabudla. Otec si zatiaľ čo tu Daichi minulý rok bol veľmi obľúbil. Ale nie, dopekla, to nemôže byť pravda, žeby bol ten tretí adept na post môjho manžela Daichi? To nie, to musí byť vtip. Musím si okamžite pohovoriť s Nejim.
„Od otca?“ Spýtala som sa. Kedy spolu hovorili o... Sasukem? A hlavne prečo? Daichi si nezaujato prehrabol bronzové vlasy a potom povedal:
„Iste. Mimochodom, ako sa má Naruto? Určite dobre, keďže ty sa ideš vydávať za niekoho iného.“ Žmurkol na mňa a doširoka sa usmial.
To bola pre mňa posledná kvapka a vo mne sa prebudilo stvorenie, ktoré veľmi až priveľmi dlho spalo.
„Ty sedlák!“ A už som po ňom chcela vyštartovať, že mu dám facku a zmlátim ho. Vtedy mi bolo úplne jedno, čo by si ostatný pomysleli, hoci sme boli v záhrade iba mi štyria. No niekto ma silno chytil okolo pásu, pritisol si ma k sebe, takže som nemohla Daichiho udrieť.
„Hej!“ Obrátila som sa a zistila som, že ma drží Sasuke. Musela som uznať, že je naozaj silný a tak ľahko ma nepustí, takže som sa narovnala, nadýchla som sa a pozrela som sa na Sasukeho, aby ma pustil, no on nie.
„Pustím Ťa a ty ho zmlátiš.“ Povedal, lebo odhadol čo by nasledovalo. Vtedy mi došlo, že celá táto chvíľa je naprosto iracionálna, no smiešne pravdivá. Veľký Sasuke Uchiha ma drží okolo pásu a snaží sa ma upokojiť aby som nezmlátila takého hnusného... Daichiho, a Ino Yamanaka to celé sleduje.
„Zlatko, nepôjdeme si dať nejaký alkohol? Necháme tu tieto dve hrdličky.“ Povedal Daichi Ino a zasmial sa.
„Hrdličky?!“ Okamžite začala Ino, ale Daichi ju schytil a ťahal ju do domu.

Po asi dvoch minútach, čo ma Sasuke ešte stále držal som si vzdychla a povedala som potichu:
„Vďaka.“
Nevedela som či sa Sasuke chystal niečo povedať, alebo urobiť tak som sa na neho pozrela, ale potom sme začuli:

„Čo tu robíte?“ Obrátili sme sa za hlasom, ktorý to hovoril a uvideli sme Sakuru s Narutom, ktorý stáli pri dverách do domu. Sasuke ma pomaly pustil a tak trocha som posmutnela, aj keď som celkom nechápala prečo. Veď prečo by ma to malo trápiť že ma pustil?
„Eh... my... sme sa rozprávali.“ Povedala som. Páni, aká chabá výhovorka a to mi klamanie išlo lepšie. Sasuke sa pozrel na dom.
„Toto nevyzerá ako rozhovor!“ Poznamenal Naruto, vyšším hlasom, než bolo potreba.
„Idem sa pozrieť ako sa bavia hostia. Tak zatiaľ.“ Povedala som a odišla som do domu. Odignorovala som to čo povedal, veď to bolo jedno. Neviem či sa ešte spolu rozprávali, ale dosť som o tom pochybovala, keďže chvíľu po mne vstúpil do vnútra aj Sasuke, ktorý si to namieril k Itachimu.

Koniec druhej časti.

ČO BUDE ĎALEJ? TO UVIDÍTE V ĎALŠEJ EPIZÓDE!!!!!! Laughing out loud

Poznámky: 

Tak čo myslíte?
Snáď som Vás týmto dielikom nesklamala a páčil sa. Smiling

4.863635
Průměr: 4.9 (44 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, So, 2016-08-06 22:41 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Misia L.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, miluju to. Většinou, když něco čtu, tak oukej, ujde. Ale tohle, fantastické. Cítím se lehce pubertálně, ale prostě jsem do Sasukeho šíleně zamilovaná. Ne, vážně, mám dokonce i svůj život, moc sexy přítele, ale Sasuke prostě. Och, jak držel Hinatu kolem pasu a jak je mile přistihl ten hnusný Naruto se Sakurou.

Daichi mě hrozně bavil. Úplně z toho vyzuřuje, jak se mu Hinata líbí. Komu by se taky nelíbila, že?

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Pá, 2014-01-03 13:08 | Ninja už: 3943 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Je to kráásne Laughing out loud Normálne ma to vtiahlo Smiling Idem hneď na ďalší diel Sticking out tongue BTW: Normálne SasuHina nemám rada, ale toto sa mi páči Laughing out loud Ak to teda tak skončí Laughing out loud

Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, So, 2012-09-01 00:04 | Ninja už: 4423 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

Další skvělí dílek Laughing out loud nemám SasuHina moc ráda, ale toto vypadá moc zajímavě Laughing out loud Laughing out loud teda, pokud to SasuHina bude Smiling

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Čt, 2012-01-12 19:50 | Ninja už: 4811 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

To je jasný na co to bude...... SASUHINA!!!! Asi XD... ^.^
U
Pěknej díl n///u///n

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Čt, 2012-01-12 20:52 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Pekný odhad, no nehovorím, že máš pravdu. Laughing out loud
Ešte si budete musieť počkať na to ako to dopadne. Laughing out loud Smiling
Jinak ďakujem Smiling

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2012-01-12 18:47 | Ninja už: 4843 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

... Teď nevím, co si o tom myslet a snažím se uhodnout na jaký pár to bude... No, zatím budu dál sledovat, protže se mim to docela i líbí, al...! Laughing out loud

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2012-01-09 21:23 | Ninja už: 6164 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Po, 2012-01-09 21:43 | Ninja už: 4783 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

okey, ďakujem, opravím si to. Smiling