manga_preview
Boruto TBV 07

Návrat Naruta Namikazeho 1

Sakura přemýšlela. Sasuke se vrátil, ale kvůli Ino. Naruto odešel a říkal že se vrátí za tři roky, ale tři roky jsou dávno pryč a on nikde.
Doufám že se brzy vrátí. Pomyslela si Sakura. Bylo už pozdě večer a ona přemýšlela. Věří, že se vrátí, ale chce aby to bylo co nejdřív.

Když se ráno probudila, slyšela že někdo bouchá na dveře. Šla otevřít a než se vzpamatovala, hučela do ní Ino: "Volá tě Tsunade-sama a je dnes celkem mrzutá, tak bych si být tebou pohla."
"A nevíš co chce?" Zabrblala Sakura.
"Nevím, řekla mi jen ať si pohnu." Odpověděla Ino.
"Počkej minutku." Řekla Sakura a šla se převlíct. Po deseti minutách konečně přišla.
"Tak můžem jít Ino." Řekla Sakura Ino. Došly k budově hokage a tam se rozloučily.

***

Mohl bych se už vrátit. Zítra půjdu zpět do Konohy. Pomyslel si Naruto a šel spát. Zdál se mu sen o Sakuře jak mu umírá v náruči. Jak mu říká že ho milovala.
Ráno se probudil celý spocený. Posnídal a vyrazil. Celou cestu přemýšlel o tom snu a doufal, že Sakura je v pořádku. I když ji čtyři roky neviděl a věděl, že teď může být šťastná s někým jiným, miloval ji.
"Konoha je už na dohled!" Radoval se Naruto když už zahlédl Konohu. Byl už večer, tak si řekl, že k Tsunade půjde až zítra ráno.

***

Sakura zaťukala a na výzvu vešla.
"Sakuro potřebuji, abys zašla nasbírat nějaké bylinky. Tady máš seznam." Řekla jí Tsunade a podala jí seznam.
"Dobře Tsunade-sama. Můžu se zeptat, na co ty bylinky budou?" Zeptala se Sakura.
"Jen do zásoby. Přece víš, jak to teď máme s Mlžnou." Odpověděla jí pátá hokage.
"Dobře. Nashledanou." Rozloučila se slušně Sakura.
"Měj se dobře Sakuro." Rozloučila se Tsunade.

Sakura si skočila domů pro košík a vyrazila. Neměla to daleko.
Kolem Konohy bylo plno míst, kde se dobře hledají léčivé rostliny. Večer s tím byla hotová, tak bylinky donesla Tsunade, která jí poděkovala a vyhnala jí pryč. Šla domů, když někoho uviděla.
"Kdo jsi?!" Zeptala se trošičku víc nahlas, než chtěla.
"Moc dobře mě znáš Sakuro." Odpověděl prozměnu tišejc záhadná osoba.
"Já tě s tím pláštěm nepoznám, pokud nejsi protivník, tak se nemáš čeho bát a sundáš si ho, ale pokud jsi protivník, tak si ten plášť nesundáš a já na tebe zaůtočím." Reagovala hned Sakura.
"Tak dobře. Jak si přeješ." Řekla záhadná osoba a sundala si plášť.
"I tak tě nepoznávám, ale někoho mi hrozně připomínáš." Řekla Sakura.
"To jsem tušil, že mě nepoznáš. Jsem Namikaze Uzumaki Naruto." Řekl Naruto.
"Naruto!" Řekla Sakura a objala ho. Ten si to náramně užíval.
"Počkat." Řekla Sakura. "Jak Namikaze?" Zeptala se Sakura.
"Nó. Jak bych ti to řekl. Prostě to je příjmení mého otce. Jmenoval se totiž Minato Namikaze. Ale taky ho můžeš znát jako Žlutého bleska z Konohy nebo čtvrtého hokage." Vysvětlil Naruto.
"Aha. A jak ses to vlastně dozvěděl?" Pokračovala Sakura v otázkách.
"Ty jsi zvědavá." Řekl Naruto.
"Já vím. Ale teď mi to řekni. Prosím." Prosila Sakura.
"Asi rok jsem se toulal a snažil se zjistit něco o rodičích. No a tehdy jsem potkal skupinu lidí, tak jsem se zeptal a oni mi řekli, že jsou zbytek klanu Namikaze a že já, jsem syn Minata Namikazeho a Kushiny Uzumaki, tudíš jsem taky člen klanu." Dovyprávěl Naruto.
"Aha." Zmohla se jen na to Sakura.
"A co se tady dělo, když jsem tady nebil?" Zeptal se Naruto.
"Tohle bude na dlouhý vyprávění. Nechceš se k tomu spíš posadit?" Zeptala se Sakura."Třeba na rámen." Pokračovala Sakura.
"Tak jo."Řekl Naruto. Když tam došli a objednali si, tak Sakura začala vyprávět.
"Takže. První rok se moc toho nedělo. Jen jedna smutná věc.A to..." Dořekla Sakura.

Poznámky: 

Tohle je moje první povídka, tak prosím, neukamenovat.

4.32353
Průměr: 4.3 (68 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Slavygos
Vložil Slavygos, Po, 2018-07-23 13:32 | Ninja už: 2142 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia L3- Začal som to čítať a hovorím si: Sasuke sa vrátil? Kvôli Ino? Kde som aké to časové obdobie? No ale potom som čítal ďalej a už potom mi doplo. Laughing out loud Ináč veľmi super. Naruto Namikaze to ma vždy fascinovalo. Takže proste paráda a rovno idem čítať ďalej.

Sharingan no Slavygos, ninja vyhlásený za mŕtveho po neúspešnej misii v Skrytej Mlžnej.

Obrázek uživatele SakuraAngel95
Vložil SakuraAngel95, Čt, 2018-08-02 19:35 | Ninja už: 4496 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Že mi ještě někdo čte tenhle paskvil, je pro mě velkým překvapením. Byla jsem mladá, blbá a nezkušená a lehce jsem doufala, že tato povídka upadne do zapomnění a neštěkne po ní ani pes. Nejen že děj je, jak by dnes řekl průměrný puberťák, pořádný 'cringe', navíc sloh a gramatika je něco, co mi tehdy nic neříkalo a podle toho to tak vypadá.
Nicméně i tak děkuji za přečtení Smiling

Moje fan-fiction: Návrat Naruta Namikazeho (dokončená) a ještě Pocítit smrt (pracuje se na tom Laughing out loud )
.........................................................................................................................................................................................................................
Keep calm and be Hokage
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and be a Whovian
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and say SHANNAROOOOO!
Z lásky Z lásky Z lásky

Obrázek uživatele Bubblo
Vložil Bubblo, St, 2012-01-18 10:15 | Ninja už: 5384 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

je to dobré ale mám jednu výhradu, keby si niekoho koho miluješ nevidel 4 roky tak nemáš sprosté otázky na priezvisko ale skôr sa vrhneš na neho a vyobjímaš ho a podobné chyby, proste mi tak chýba reálnosť zo života ale ako prvá poviedka veľmi dobré Eye-wink

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2012-01-11 20:12 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

na začiatok celkom dobré, teším sa na ďalšie diely

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, St, 2012-01-11 17:45 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

pokračuj Eye-wink čekám na další díl Smiling

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, St, 2012-01-11 08:10 | Ninja už: 4769 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Je to dobré, těším se na další díl Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2012-01-10 20:55 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.