manga_preview
Boruto TBV 15

Naruto - Ultimativní zbraň 21

Díl 21.) Potíže s okem. Setkání na mostě Nebe a Země
Když tam byli všichni, tak vyrazili na cestu. Celou dobu se však Naruto i Sakura dívali na Saie s nenávistí.
Yorochi šel vzadu a přemítal o tom, kdo by mohl být tím zrádcem Orochimara a špionem Sasoriho.
Náhle se něco před ním semlelo a Yorochi ani nevěděl, co. Sai ležel na zemi u kraje cesty, Sakura stála před Narutem ještě s nataženou pěstí a Yamato stál vepředu a jen na ně koukal.
„Co se stalo?“ zeptal se Yorochi, ale nikdo mu neodpovídal.
„Ty o Sasukem vůbec nic nevíš. Neopovažuj se o něm znovu mluvit špatně! Ještě jednou a třísknu tě doopravdy.“ řekla Sakura, Sai vstal a otřel si tvář a ret.
„Rozumím. Před tebou o něm už nic neřeknu. A vůbec jsem nevěděl, že umíš používat takové falešné úsměvy. Určitě si to budu pamatovat.“ řekl Sai a zase se přihlouple usmál.
„Už to chápu. Ten debilní úsměv má proto, že nedokáže vyjadřovat city, zřejmě.“ pomyslel si Yorochi a pozoroval i nadále to divadlo.
Naštěstí to Yamato utnul velice brzy a pozval všechny do lázní.
Cestou do lázní přemýšlel Yorochi o tom, jak to, že Yamato umí používat Mokuton.
Když se dostali do lázní, tak Naruto, Sai, Yorochi a Yamato byli jediní v mužské části, zatímco ženská byla narvaná.
„Musíte uznat, že výlet do horkých pramenů je nejvyšší forma chlapského sbližování, co kluci?“ zeptal se náhle Yamato, ale nikdo mu neodpovídal.
„Řekl jsem "Co, kluci".“ zopakoval za chvilku Yamato a nahodil své děsivé oči, které nejvíc děsily Naruta.
„A-Ano pane.“ odpověděl Naruto a pomyslel si své.
„Upřímně. Relaxace je bezva, ale čeká nás těžší mise, tak by bylo vhodnější se připravit, nejlépe nějakým tréninkem.“ odpověděl Yamatovi Yorochi zakrývajíc si levou rukou zabandážované levé oko.
„A hele, přeci jen ho máš.“ řekl Sai, když Naruto na chvilku vstal a Naruto vzteky začal řvát, že to bylo slyšet po celém okolí.
„Přestaň se na něj koukat! To je pořád penis, penis… Už buď ticho, prosim tě!“ zařval Naruto a zase se ponořil do vody.
Z oddělené vedlejší ženské sekce se ozval smích.
„Občas mi přijde, že akorát dělá kraviny.“ pomyslel si Yorochi a přesunul se dál od Saie a Naruta.
„To je tvoje vina, že se mi smějí!“ řekl naštvaně Naruto.
„I Sakura to ráda slyší.“ poznamenal Sai a Narutův obličej se změnil ze vzteklého na pohled vyjadřující to, že chystá udělat blbost.
„Sakura.“ řekl potichu Naruto a začal se přibližovat k plotu oddělující mužskou a ženskou část.
„Takže… Já jdu zpět do pokoje. Ale nejdřív ti řeknu veselou historku, Naruto. Když byl Jiraiya mladší, tak jednou málem umřel. Měl zlomených 6 žeber a obě ruce a spousta jeho vnitřních orgánů byla poškozena. Ta zranění byla od Tsunade, když ho svou nadlidskou silou mlátila jak psa. To vše kvůli tomu, co se teď snažíš udělat. Docela by mě zajímalo, jak by Sakura reagovala.“ řekl Yamato, vylezl z lázně, omotal si ručník kolem pasu a odešel.
Následně Naruto zrudl a jeho tvář zase vyjadřovala to, že má strach, ale tentokrát z toho, co by mu mohla udělat Sakura.
„Naruto, když to chceš, tak to udělej, ale dej si pozor. Já už taky jdu.“ řekl Yorochi, zasmál se, vylezl z vody, omotal si také ručník kolem pasu a pomalu šel pryč.
Sai se za ním otočil a všiml si, že má Yorochi na zádech tetování a několik viditelných pečetí.
Když Yorochi vešel do převlékárny, tak si všiml, že Yamato se ještě neoblékl a pokukuje po jejich oblečení.
„Potřeboval bych si s Vámi promluvit.“ řekl Yorochi, hodil na sebe své oblečení, popadl svou katanu a sekáčky.
„Co se děje?“ zeptal se Yamato, který si pouze oblékl kimono, které v lázních dávali všem.
„První věc. Váš Mokuton. Jediný, kdo ho ovládal, byl První Hokage. Orochimaru však získal jeho DNA a prováděl s ní experimenty. Co z toho jste? Pokrevně příbuzný s Prvním Hokage, nebo Orochimarův experiment?“ zeptal se Yorochi, čímž zaskočil Yamata.
„Jsi bystrý. Bohužel to druhé. Ještě z doby, kdy byl Orochimaru v Listové.“ odpověděl Yamato a Yorochi si potvrdil svou teorii.
„Za druhé, do doby, než vyrazíme, budu trénovat venku mimo lázně. Nejspíš nepřijdu na večeři, možná ani se vyspat. Měl byste to vědět.“ řekl Yorochi, ale Yamatovi se jednoznačně nelíbilo, že by neměl Yorochiho pod dohledem.
„Měl bys tu zůstat, plánuji větší hostinu, abych utmelil přátelství.“ řekl Yamato, ale Yorochimu se zrovna dvakrát nechtělo.
„Oba jsme jouninové. Nepatřím do Vašeho týmu. Prošel jsem výcvikem ANBU. Naruta a Sakura znám déle, než Vy. A mám dost Chakry, abych ji mohl okamžitě přeměňovat na životní energii, a kvůli tomu nemusím jíst i měsíc. Nevidím důvod, proč bych tu měl zůstat a bavit se. Až začnete projednávat taktiku na misi, tak se připojím, ale při tom, abych se zbytečně s vámi čtyřmi přejedl, při tom s vámi nemusím být. Uvidíme se zítra, až budete odcházet, budu čekat na cestě, zatím nashledanou.“ řekl Yorochi a zmizel pryč.
„Pátá Hokage má pravdu, něco připravuje, ale co?“ pomyslel si Yamato, vzal si své věci a odešel do svého pokoje.
Yorochi se opět objevil na vrcholku nějaké hory a opět za sebou přivolal Tatsumiho.
Tatsumi k němu přišel, sundal mu bandáže z oka a pozorně se na to oko díval.
„Nějaká změna?“ zeptal se Tatsumi a pořád se Yorochimu díval do levého oka.
„Nervy v okolí se přestaly cukat a už zase začínám vidět.“ odpověděl Yorochi a Tatsumi mu zase oko zafačoval.
„To je dobře, brzy už bude fungovat. Jestli to vyjde, tak budeš zase o dost silnější. Ale musíš ještě chvilku počkat. Až se ti samo zaktivuje, tak budeš moct zase to oko používat, ale do té doby ho nech zabandážované a hlavně ho nevystavuj vodě. Zatím.“ řekl Tatsumi a zmizel.
„Já věděl, že se to povede. A teď zpátky.“ řekl Yorochi a objevil se kousek od těch lázní.
Odložil si katanu a sekáčky a začal meditovat.
Meditoval dlouhou dobu. Během jeho meditace dokonce zapadlo slunce a po pár hodinách vyšlo.
„Myslím, že bych měl jít blíž cestě a lázním, aby neprošli okolo mě.“ pomyslel si Yorochi, připnul si své zbraně a vydal se kousek k cestě.
Na kraji cesty si sedl a čekal tam na ty čtyři, kterých se zanedlouho dočkal.
„Tak, ty jsi tady na nás čekal celý den? Měl jsi přijít, Yamato nám uchystal téměř královskou hostinu.“ řekl Naruto a usmál se.
„Já neholduji jídlu, spíš rozjímání.“ odpověděl Yorochi a vyskočil na nohy.
„Musím uznat, že jsi ten největší podivín, co znám. A to jich znám dost.“ řekl Naruto a ukázal na Yamata a Saie.
„Z jakého důvodu ukazuješ na mě, Naruto?“ zeptal se Yamato a Naruta zamrazilo v zádech.
„O snad má oči i vzadu na hlavě.“ pomyslel si Naruto a radši ztichl.
Šli pěknou chvíli a celou dobu všichni mlčeli a to začalo Yorochimu trochu vadit, tak vytáhl katanu, vytvořil si v ruce jehlu a do jílce katany začal vyrývat opatrně nějaký nápis.
Po delší době Yamato zastavil a začal se rozhlížet.
„Teď je dobrá chvíle.“ řekl Yamato a ještě chvilku se rozhlížel.
„Co se děje, kapitáne Yamato?“ zeptala se lehce zmatená Sakura, když Yamato sešel z cesty.
„Tudy.“ řekl Yamato a Yorochi zandal katanu a šel přímo za ním.
„Pohněte.“ pronesl po chvilce Yamato, protože ti tři z jeho týmu zůstávali na cestě.
„Dobře.“ řekl Naruto a se Sakurou a Saiem se vydal za ním.
Šli hustým lesem, kde se museli prodírat vším možným. Yorochi nevnímal ostatní, protože mu začal cukat nerv u levého oka a Yorochi věděl, že by to mohlo i značit určité problémy.
Náhle se ozval výkřik a zadunění, protože Sakura se vzadu lekla nějakého pavouka.
Sakura začala debatovat s Yamatem o tom, proč nezůstali na cestě, ale Yorochi opět nevnímal. Yorochi se totiž ponořil hluboko do svých myšlenek a prostě jen šel za Yamatem.
V noci se dostali na mýtinu, kde Yamato zastavil rukou Yorochiho, který šel pořád kupředu.
„Tady by to mělo být dobré.“ pronesl Yamato a rozhlédl se.
„To snad ne.“ špitla Sakura a upřela pohled na Yamata.
„Dneska budeme spát tady.“ řekl Yamato a Naruto vydal takový divný zvuk a přiběhl k Yamatovi blíž.
„To ne! Když už kempujeme, tak proč radši nepřespíme v té jeskyni, kterou jsme minuli, než tady na otevřeném místě?“ zeptal se Naruto a Yamato sepnul ruce.
„Trochu ustupte.“ pronesl Yamato a udělal několik pečetí.
„Mokuton. Shichuuka no Jutsu!“ řekl následně Yamato a ze země vyrazily dřevěné sloupy, které zformovaly pagodu.
„Dneska budeme kempovat tady.“ řekl Yamato sedící na střeše té pagody a Naruto, Sai a Sakura se na něj užasle dívali.
„To bych nenazývala kempováním…“ podotkla Sakura a Naruto s úsměvem vletěl dovnitř.
Za ním šel Yorochi, pak Sai se Sakurou. Na prahu si samozřejmě zuli boty a pak všichni čtyři však strnuli v úžasu, když viděli budovu zevnitř.
„Tý jo.“ řekla nadšená Sakura a prohlížela si schodiště.
„Tomu říkám místečko.“ pronesl Naruto, když vybíhal po schodech nahoru.
„Je tu ale místa, co?“ řekla s úžasem Sakura.
„Nemůžu se dočkat, až uvidím, jaký je náš pokoj.“ řekl nadšený Naruto a pak si všiml nápisu: Vítejte, velectěný týme Kakashi a Yorochi.
„Támhle! He?“ řekl Naruto, když otevřel dveře a zjistil, že je jejich pokoj úplně prázdný.
„Je to o dost prázdnější, než jsem si myslela.“ pronesla Sakura, ze které tím vyprchalo nadšení.
„Když se neumíš zařídit, tak máš smůlu.“ řekl Yorochi, který cítil v okolí větší naleziště železa.
„Hele, ale lepší než spát venku.“ odpověděl na Sakuru Naruto a běžel si vybrat nějaké místo.
„To zas jo.“přitakala Sakura a šla si také vybrat nějaké místo na spaní.
Yorochi si to vybral rovnou k oknu, ze kterého vystrčil ruce a začal shromažďovat kov. Jednu ruku dal poté za sebe a nechal ten kov proudit přes jeho kůži. Za sebou si pak vytvářel kovovou židli. Potom vytvořil ještě stůl a přesunul se blíž ke dveřím, protože tam vedle něj si stlala Sakura.
Posadil se na židli, na stůl dal svoji katanu a pokračoval ve vyrývání nějakého nápisu.
Naruto se podíval jeho směrem a byl překvapen, že si Yorochi vytvořil nějaký nábytek za tak malou chvilku.
Yorochi s tím brzy přestal a šel najít Yamata, aby si s ním promluvil.
Našel ho, když šel po schodech do pokoje. Yamato se okamžitě zastavil, protože tušil, co bude Yorochi chtít říct.
„Yamato, potřebuji si opět s Vámi promluvit.“ řekl Yorochi a Yamato začal přemítat o tom, co by zase chtěl.
„Dobře, o co jde?“ zeptal se Yamato, i když už tušil.
„Za prvé, nyní budete projednávat, co budete dělat při té akci. A potom se s nimi nejspíš domluvíte na tréninku, protože je vůbec neznáte, jen ze spisů. První věc, na tréninku bych neměl být, protože nepatřím do týmu a občas se projevuji dominantně, takže byste možná neuviděl nic z toho, co umějí. A druhá, klidně můžeme být na cestě toho špiona, nebo někoho jiného a tak nám teoreticky hrozí nebezpečí. Měl bych dnes v noci zůstat venku a hlídat, a když ne já, tak alespoň nějaký můj klon. Co Vy na to?“ zeptal se Yorochi a Yamatovi se potvrdily jeho obavy.
„Bylo by lepší, kdyby ses vyspal. Určitě jsi nespal ani na dnešek. A tohle místo je dost bezpečné. Ohledně té přípravy, to je pravda, to by ses radši měl držet vzadu.“ souhlasil s jedním názorem Yamato a s Yorochim šel zpět do pokoje.
Po zbytek večera projednávali, jak to bude vypadat. Yamato měl obavy z toho, že Naruto bude pracovat v týmu se Saiem a tak se domluvil s Yorochim, aby byl s nimi a krotil Naruta.
Nakonec si šli všichni lehnout a téměř okamžitě všichni usnuli, až na Yorochiho, kterému zase cukal nerv v levém oku. Ale i tak Yorochi po delší době usnul.
Příštího dne našli místo podobné tomu, kde má být most Nebe a Země, kde Yamato vytvořil pomocí Mokutonu most a zfingovali menší divadélko, které Yorochi pozoroval z dálky, aby se jim nepletl.
Poté, co Sai chytil falešného špeha, kterým byl přestrojený Yamato a pohádal se s Narutem, tak vyrazili dál.
Yorochimu náhle a konečně přestal cukat ten nerv a tak si Yorochi oddychl.
Zanedlouho došli k pravému mostu Nebe a Země.
Yamato se přestrojil za Sasoriho pomocí Mokuton Henge a moduloval hlas, aby měl stejný jako Sasori.
Yorochi, Naruto, Sakura a Sai se skryli v lese a vyhlíželi toho špiona.
Foukal dost silný vítr, díky kterému se mohli víc přiblížit k tomu mostu.
V přesné poledne zpozorovali Sai a Yorochi podezřelou postavu na druhé straně mostu. Yamato pomalu vyrazil a setkal se s postavou uprostřed mostu.
Díky větru sice mohli být blíž k Yamatovi a špehovi, ale zase nic neslyšeli, tak akorát čekali na signál.
Yorochimu začínalo být blbě a rozmazávalo se mu vidění na pravém oku. Popadlo ho horko a končetiny mu ztěžkly. Nemohl pořádně zaostřit a vše tak viděl jako v mlze.
„To snad ne, přišlo to v ten nejhorší možný čas.“ pomyslel si Yorochi, promnul si pravé oko a pozorně se podíval na toho špeha, který si zrovna sundal kápi.
Byl to Kabuto, což překvapilo Yorochiho, ale i Naruta a Sakuru.
Chvíli ještě pokračovali v rozhovoru a Yorochimu se ještě víc přitížilo. Začala ho bolet hlava, ruce se mu třásly a hodně se potil.
Náhle Yamato vytáhnul kunai a ve stejný okamžik se tam objevil Orochimaru. Jeden jeho had s obmotal okolo Kabuta, který vyskočil a připojil se k Yamatovi, protože si stále myslel, že je to Sasori.
Kabuto obalil svou ruku Chakrou a překvapivě udeřil na zamaskovaného Yamata, který po zničení přestrojení odskočil dál.
Orochimaru ho však chytil ve vzduchu pomocí Sen'ei Tajashu, ale Yamato použil Mokuton Kawarimi.
Yamato poté přistál na mostě a držel si pravou ruku u ramene. Orochimaru mu něco řekl a Yamato dal signál.
„Signál!“ upozornila Sakura a všichni čtyři začali jednat.
Naruto, Sai a Sakura vyskočili z úkrytu a doskočili kousek před Yamata, zatímco Yorochi skočil za Orochimara a Kabuta, aby jim zablokoval možnost úniku.
Yorochi okamžitě vytasil katanu a namířil ji na Orochimara, při tom se soustředil, aby nedal najevo, že je mu špatně.
„Zase ty?“ řekl Kabuto, když zahlédl Naruta, který začínal mít oči démonní lišky.
„Tvář, kterou jsem už mnohokrát viděl… A teď i kluk s Kyuubi. A dokonce můj výtvor.“ řekl Orochimaru, když si postupně prohlédl Sakuru, Naruta a Yorochiho.
„Myslím, že bychom si mohli trochu pohrát. Uvidíme, jestli jsi silnější než Sasuke.“ řekl Orochimaru směrem k Narutovi.
„Vrať Sasukeho… zpátky.“ řekl naštvaný Naruto, ze kterého začala sálat démonní Chakra.
„Do hajzlu. V tomhle stavu bych nedokázal bojovat ani s Kabutem, natož s Orochimarem a Kyuubim. Yamato to bude muset zvládnout sám.“ pomyslel si Yorochi a sledoval, jak se Naruto ještě víc rozzuřuje.
„My ho nemůžeme jednoduše vrátit, Naruto. Ještě ti to nedošlo? Sasuke k nám přišel ze své vlastní vůle. Moc ses k němu připoutal. Buď chlap a přestaň se utápět v minulosti.“ řekl Kabuto a posunul si brýle na nose.
„Sklapni tu svou nevymáchanou hubu, čtyřokáči! Je mi z tvýho chování zle! Absolutně netušíš, jak se Naruto cítí!“ zařvala Sakura na Kabuta a Naruto byl víc a víc naštvanější.
„Když tak moc chceš zjistit, kde je Sasuke-kun, tak to ze mě budeš muset vymlátit. Pokud to teda zvládneš.“ řekl Orochimaru a Naruto se vyřítil jako blesk.
Dokonce pod sebou prolomil kus mostu, a když praštil Orochimara, tak Orochimaru odletěl jako hadrová panenka na břeh, ze kterého přišel a polámal cestou hodně stromů.
„Myslím, že teď to pro Naruta bude hračka.“ pomyslel si Yorochi a ještě víc se mu přitížilo.

Poznámky: 

V příštím díle představím něco, co by se dalo nazvat Mangekyou Byakuganem, avšak to bude mít jiný název a i funkce budou velice zajímavé. Krom toho zde bude i souboj Orochimaru vs Kyuubi vs Yorochi, těšte se.

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Inka009
Vložil Inka009, Po, 2012-02-06 19:24 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

paráda Kakashi YES

!!!SPICE UP YOUR LIFE!!!

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Po, 2012-02-06 19:31 | Ninja už: 4926 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Díky moc za komentář. Smiling

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Čt, 2011-12-01 22:44 | Ninja už: 4784 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

ako vzdy velmy dobry diel neviem co dodat Laughing out loud iba si pozri moj dodatok to je asi jedine co som mohol skritizovat:D
dodatok:
po prve yorochi by mohol byt viacej komuikativni a trochu vice se bavit s ostatnimy zdasa my ze zneho robis noveho sasukeho.
trenink trenink a stale iba ttrennink a zeby pomsta orchimarovi'
no proste skus ho aspon trochu zapojit do takych veci kde sa stykaju seci napr.: s narutom na ramene a atd. lebo stale chodi iba na misie a druhe postavy sa my tak trochu zdaju iba ako spestrenie:D
inak íba moj navrh nemusis sa nim riadit iba o tom porozmyslal

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Pá, 2011-12-02 08:04 | Ninja už: 4926 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Neboj, Yorochi nebude 2. Sasuke, protože Yorochi je spíš něco, jako mučedník.

Yorochi je prakticky spojením vlastností Sasukeho a Naruta, ale víc v něm vládne Naruto. Ale taky nezapomínej, že Yorochiho z části ovlivňuje Yamata no Orochi.

A vedlejší postavy jsou méně rozvedené, ale budou tam častěji i se svými životními příběhy.

Chození na ramen tam tolik nebude, i když tam asi nějaké dám. A mise? Těch tak do konce série taky několik bude. Eye-wink