manga_preview
Boruto TBV 15

Naruto - Ultimativní zbraň 22

Díl 22.) Boj s Kyuubim. Nové Doujutsu
„Naruto… On je…“ pomyslela si Sakura zhrožená nad rychlostí a silou Naruta.
„Jestli se mu objeví víc ocasů, tak půjde i proti nám.“ pomyslel si Yorochi a sledoval Naruta, který stál jen kousek před ním.
„Naruto, tvoje síla Jinchuurikiho se opravdu dost zvětšila.“ řekl Kabuto s falešným úsměvem, ale i přes to v něm nyní Naruto budil hrůzu.
„Do háje, teplota mi stále stoupá. Za chvíli se uvařím zevnitř.“ pomyslel si Yorochi, sklopil katanu a lehce pokrčil kolena.
Orochimaru se pomalu vracel zpět k mostu dívaje se do země.
„Už jsi se stal z velké části Jinchuurikim, že jo, Naruto?“ zeptal se Orochimaru, zvedl hlavu a bylo vidět, že jeho maska je potrhaná a pod ní prosvítá obličej jeho nynější schránky.
Orochimaru šel blíž a blíž k Narutovi a ostatním. Yorochi znovu pěvně uchopil katanu a namířil ji proti Orochimarovi.
„Proto ti ho dali na starost. Zdá se, že moje pokusy přece jen přinesly Listové prospěch.“ řekl Orochimaru Yamatovi a odmlčel se.
Sakura se podívala na Yamata, který zatnul zuby.
„Jeden by si myslel, že mi bude moje stará vesnice víc vděčná! Nesouhlasíš, ty moje roztomilá laboratorní kryso?“ dořekl Orochimaru a usmál se.
„Laboratorní krysa? Kdo je ten chlap?“ zeptal se Kabuto Orochimara, protože nebyl tolik informovaný o Yamatovi a Orochimaru si přiložil ruku na obličej.
„To je starý příběh, který se odehrál, když jsem ještě žil v Listové. Jediný ninja, který kdy mohl ovládat techniky dřeva a dokonce ovládat bijuu, jako by to byli jeho mazlíčci, byl První Hokage. A já chtěl jeho moc. Ukradl jsem vzorky DNA z pozůstatků Prvního Hokage a pokusně jsem je implantoval šesti dětem. Ó, jejich těla tak drasticky tu DNA odmítla! Zemřely v křečích a bolestech. Zrovna když jsem se chystal uklidit ten nepořádek a zaznamenat si svoje poznatky, někdo narazil na moje další experimenty a musel jsem odejít z vesnice. To samozřejmě znamenalo, že jsem musel opustit svoji laboratoř. Předpokládal jsem, že všech šest dětí zemřelo. Netušil jsem, že jedno přežilo!“ vysvětlil Orochimaru, a když si sundal ruku z obličeje, tak měl svou masku opravenou.
„Aha. Jinak řečeno, můžeme pozorovat dlouhodobé výsledky vašeho starého pokusu.“ pronesl Kabuto a podíval se na Yamata, kterého pozorovali i Sai a Sakura.
„Víc by mě bavilo otestovat, jak moc zesílil můj Sasuke… tím, že bych ho poslal proti Narutovi.“ řekl Orochimaru, čímž naštval Naruta ještě víc a začaly se Narutovi objevovat dva další Chakrové ocasy.
„On ne… On ti nepatří! Nemluv o Sasukem… jako o nějaké hračce… která ti patří!“ zařval Naruto, při čemž ze sebe vypouštěl ještě víc Chakry a od něj šel silný a horký poryv větru.
Yorochi kousek odskočil a zabodl katanu do mostu, aby se udržel na místě.
Narutovi se brzy zformovaly ty tři Chakrové ocasy a jen přítomnost Kyuubiho Chakry ničila most. Okolo Naruta se udělala menší prohlubeň a zábradlí se tam potrhalo.
Naruto vypadal, že chce zaútočit, ale v mžiku se otočil, protože na něj zezadu útočil Kabuto.
Naruto zařval a Chakrou vytvořil střelu, která odhodila Kabuta daleko za most do lesa, ale přitom i poškodila silně most, který se začal řítit dolu.
Při tom použití Chakry, Sakura upadla, praštila se do hlavy a omdlela. Yorochi odskočil na kraj mostu.
Naruto vyskočil a dopadl těsně před Orochimara, díky čemuž rozbořil i tu stranu mostu a Orochimaru musel zpátky na pevnou zem.
Ten kus mostu se s Narutem zřítil dolu, ale Kyuubiho Chakra Narutovi posloužila jako prodloužená ruka a díky ní se Naruto dostal nahoru k Orochimarovi a Yorochimu.
Sakura ležela na tom kraji mostu, který pomalu klesal dolu. Naštěstí v konstrukci mostu bylo hodně kovových tyčí a tak Yorochi ze všech svých sil na chvilku zastavil zborcení té části mostu pomocí své kekkei genkai.
Naruto a Orochimaru se oddálili od toho zbytku mostu a bojovali v lese, na straně, ze které přišel Kabuto i Orochimaru.
Sai vytáhl svitek, užil techniku Ninpou: Choujuu Giga a vyvolal ze svitku velkého ptáka, na kterém odletěl pryč.
„Yamato! Vemte Sakuru! Moc dlouho už ten most neudržím!“ zařval Yorochi, protože cítil, jak ho opouští síla.
Yamato naštěstí neváhal a pomocí Mokutonu přenesl Sakuru na pevnou zem. Poté Yorochi ukončil užívání své kekkei genkai, protože už neměl nějak moc sil a most se zase pomalu začal řítit dolu.
Sai letěl za Narutem a Orochimarem, odkad se za chvilku ozval výbuch.
Yorochiho tělo se dostalo do křečí a tak se Yorochi nemohl ani pohnout, nakonec spadl na zem.
Sakura se probrala a chviličku na to se z místa, odkud se ozval ten výbuch, začalo kouřit.
Yamato vytvořil dřevní klon, který se velmi rychle dostal na druhou stranu k Yorochimu.
Z místa, kde byl Naruto, se uvolnilo velké množství Chakry, které vytvořilo tlakovou vlnu. Yamatův klon se postavil před ležícího Yorochiho a sepnul ruce.
„Mokuton: Mokujou Heki!“ pronesl klon a vytvořil dřevěnou půlku kupole, která ochránila klon a Yorochiho před tlakovou vlnou.
Yamatův klon nechal Yorochiho na místě, když mu zkontroloval tep a vydal se za Narutem a Orochimarem.
Yorochi se hned po tom probral z mdlob a cítil příval nové energie. Strhl si bandáž z levého oka, kde měl původně Byakugan, ale duhovku měl teď menší, než předtím u neaktivovaného Byakuganu.
„Konečně. Já věděl, že se mu to podaří. Genmitsuna Byakugan.“ řekl Yorochi a aktivoval své nové Doujutsu v levém oce.
Hned na kraji duhovky, která byla stále levandulová, mu vystouplo velké množství malých žilek. Víc u středu mu vystouplo menší množství větších žilek. Krom toho se mu ve vnitřním kruhu z žilek objevily tři malé, černé kružnice tvořící trojúhelník. Stejné kružnice se mu objevily i u vnějšího kruhu z žilek, ale ty ve vnějším byly ještě navzájem propojené černou čárou tvořící další kružnici. A také mu vystouply žíly okolo toho oka.
Yorochi díky tomu náhle viděl kilometr do všech stran. Viděl přesně, co se děje s Narutem, tak se tam okamžitě vydal.
Když se k nim přiblížil, tak viděl přesněji, jak Naruto vypadá ve formě démonní lišky se čtyřmi ocasy.
Naruto svou činností vytvořil poměrně velký kráter, okolo kterého ještě vířil velký oblak prachu. V kráteru byli akorát Naruto a Orochimaru, který tam ležel a smál se.
Yorochi pomocí upraveného Byakuganu zaregistroval i Yamata stojícího na vršku stromu a Saie, který byl dál v lese na nějaké tlustší větvi.
Orochimaru vyplázl svůj dlouhý jazyk, na chviličku se zvedl a pak vyslal z pusy na Naruta tisíce hadů, kteří otevírali tlamy, kde měli čepele meče Kusanagi.
Naruto zpozorněl a postavil se na nohy. Poté se napřáhl a udeřil pravou rukou do země, což mělo za následek, že zničil všechny ty hady a vyvolal další tlakovou vlnu.
Yorochi však obratně použil své kekkei genkai a zvýšil svou hmotnost tolikrát, že s ním to ani nepohnulo.
„Dobře, Naruto. Teď už není nepřítel Orochimaru, ale ty s tou svou blbou liškou. Uvidíme, co řekneš na tohle. Kumamōdo“ pronesl Yorochi a jeho tělo obklopila tmavohnědá, skoro černá, Chakra.
Yorochi se hned poté začal měnit. Jeho zuby se zvětšily a zostřily, na rukách i nohách se mu místo nehtů objevily drápy a celé tělo mu zmohutnělo.
Yorochi se poté postavil na všechny čtyři a neuvěřitelnou rychlostí se rozběhl na Naruta. Než si toho Naruto všiml, tak do něj Yorochi narazil vší silou, což vyvolalo další tlakovou vlnu a otřesy země.
Yorochi odtlačil Naruta padesát metrů, ale pak s ním nemohl ani pohnout, navíc se zdálo, že ho Naruto šlehl jedním z ocasů a tak Yorochi raději odskočil od Naruta.
Naruto poté zabořil obě ruce do země a zem okolo něj začala praskat v kruzích.
„Ha, Kyuubi je démon s elementem ohně, proto je proti němu nejlepší Suiton.“ pomyslel si Yorochi a blesku rychle odskočil ještě dál, protože se pod ním prolomila zem a vyšla z ní Chakrová ruka Naruta.
To samé udělal i u Orochimara, který tomu také utekl, ale Naruto svou Chakrovou ruku prodlužoval do nekonečna, aby ty dva chytil.
„Změníme styl. Toramōdo.“ řekl si pro sebe Yorochi, tmavohnědá Chakra z něj vyprchala a objevila se bílá.
Yorochi poté dost zrychlil, takže utekl i té nekonečné ruce z Kyuubiho Chakry.
„Suiton: Mizu Hayase!“ zařval Yorochi, zastavil se, z pusy vypustil velké množství vody, které poslal v kuželu na Naruta.
Bohužel pro Yorochiho, tak voda se vypařila, protože Kyuubiho Chakra měla velmi vysokou teplotu.
„Pročpak útočíš na své?“ řekl Orochimaru, který se objevil za Yorochim.
„Protože je teď démonem!“ křikl na něj Yorochi a dal mu pěstí takovou, že Orochimaru odletěl na kraj kráteru.
Během té chvilky se Naruto zaměřil na Yorochiho, takže obě Chakrové ruce šly po něm.
Yorochi následně nasadil takovou rychlost, že už ani nebyl vidět.
„Okus vylepšený Juuken!“ křikl Yorochi, když se objevil vedle Naruta a dal mu ránu Juukenem.
Naruto zařval, protože to byla silná rána, která otřásla zemí. Když následně Yorochi odskákal několik salt dozadu, aby ho Naruto nezasáhl, tak si všiml, že mezi jeho rukou a Narutem je spojení.
Yorochiho upravený Juuken měl totiž podružný efekt, že z Naruta začal Yorochi vysávat Kyuubiho Chakru. Naruto to však velmi rychle utnul, protože zaútočil na Yorochiho, který se musel ještě víc vzdálit a přetrhnout to Chakrové vysávání.
Hned na to zaútočil na Naruta Orochimaru a dal mu pěstí, ale Naruto ho rozsekl v pase. Avšak, z Orochimarových dvou kusů vylezli hadi, kteří Orochimara spojili zpátky do jednoho celku.
Yorochi přiskočil k Orochimarovi, aby ho praštil, ale pak oba dva, jak Orochimara, tak Yorochiho, upoutalo to, co udělal Naruto.
Naruto ze sebe vyslal Chakru ve formě bublin, které poletovaly okolo něj. Poté zatočil své ocasy blíž k tlamě a stáhl Chakrové bubliny zpátky před tlamu, kde z nich vytvořil velkou kouli.
Ta koule se poté zmenšila a zhustila, což udělalo další kráter v Narutově okolí.
Orochimaru udělal několik skoků vzad, zatímco Yorochi se plně soustředil na svou kekkei genkai.
Naruto tu kouli spolknul, což ho zarazilo lehce do půdy. Yorochi během té doby zmenšil svou váhu pomocí magnetického pole na minimum. Hned na to se připravil k rychlému skoku.
Naruto se změnil také ve velkou kouli, jak v něm bobtnala ta Chakra a z tlamy se mu valil horký vzduch.
Orochimaru stál daleko od něj, ale bylo na něm dost dobře poznat, že je Narutovým jednáním překvapen. Orochimaru se kousnul do obou palců zároveň a přiložil ruce k zemi.
Yorochi vyskočil, jak nejrychleji a nejsilněji mohl a přistál na stromě kousek od Yamatova klonu.
Naruto vyslal velkou střelu energie, technika Bijjudamy, přímo na Orochimara. Orochimaru použil jutsu Sanju Rashoumon a vytvořil pomocí něj tři obrovské zavřené brány.
Střela narazila do první brány a následoval ji výbuch, tlaková vlna a silné otřesy. Výbuch zničil všechny tři brány a ještě rozšířil kráter.
Yorochi to sledoval s úžasem. Následně vypnul Toramōdo a Genmitsuna Byakugan, protože cítil silnou únavu. Skoro kvůli ní spadl z toho stromu na zem, ale Yamatův klon ho zachytil a poslal zpátky za pravým Yamatem a Sakurou.
Zdálo se, že je Orochimaru mrtvý, protože měl hlavu zabořenou v zemi.
Yorochi sebou plácal, protože byl vyčerpaný k smrti, ale došel zpátky k Yamatovi, Sakuře a Kabutovi a jedním skokem překonal rokli v místě, kde stával předtím most Nebe a Země.
Doskočil kousek od Sakury a svalil se na zem. Sakura se k němu rozběhla, aby ho zkontrolovala, ale Yorochi se posadil a naznačil rukou, aby si nedělala starosti.
Naruto sledoval pozorně Orochimara, když před ním popraskala hlína a vyrazil z ní Orochimarův Kusanagi, který se stále prodlužoval.
Zdálo se, že se Naruto nabodl na ten meč na špičce a díky tomu ho Orochimaru dotlačil až zpátky k mostu a zabořil Naruta na té straně, kde byli Yorochi, Sakura, Yamato a Kabuto.
Yorochi se namáhavě postavil na nohy a Naruto poté zařval směrem na Orochimara.
Sakura se na Naruta dívala s úzkostlivým pohledem.
„Dobře, sleduj ho i dál.“ potvrdil Yamato do vysílačky svému klonu.
Yorochi si všiml, že se Orochimaru snaží Naruta probodnout, ale to se mu nedařilo, jen ho odtlačoval dál do kamene.
„Naruto!“ vykřikla Sakura, protože o něj měla očividně strach.
Naruto následně jednou rukou odmrštil meč na svou levou stranu, takže se mu Kabuto, Yorochi, Sakura a Yamato vyhýbat.
„Místo boje mezi ninji je to spíš boj mezi monstry.“ poznamenal Kabuto stojící nedaleko od Yamata, Sakury a Yorochiho.
Sakura z úzkosti si dala ruce na srdce a lehce se otřásla.
Orochimaru usoudil, že nemá cenu používat Kusanagi, tak ho stáhl zpět.
„Kdyby to byl opravdový souboj mezi monstry, tak bych tam musel být.“ řekl Yorochi pro odlehčení atmosféry a vykašlal trochu krve.
Náhle začal Naruto řvát jako nějaká bestie a Kabuto se lehce pousmál.
„Jen se na tu věc podívejte. To chce opravdu tak moc zachránit Sasukeho, že se dobrovolně změní v tohle? Dokonce ztratil kontrolu nad svým tělem. Takový chudáček.“ řekl Kabuto a koutkem oka pohlédl na vyděšenou Sakuru.
„To, že nevíš, co to znamená být přítel, neznamená, že ostatní jsou taky takoví. I když osobně Sasukeho neznám a myslím si o něm své, tak musím říct, že to, co Naruto pro něj všechno dělá je velice ušlechtilý čin. Lepšího kamaráda zřejmě nikdo nikdy nenajde.“ osočil Yorochi Kabuta a lehce sebou otřásl, protože se začaly dostavovat účinky velkého vyčerpání a Sakuře vyhrkly slzy, jak se dívala na Naruta.
„Počkej, Sakuro! Drž se dál od Naruta!“ křikl Yamato, protože se Sakura rozběhla k Narutovi.
„Naruto! Stačí! To stačí! Zachráním pro tebe Sasukeho!“ křikla Sakura, zakopla a málem spadla, čímž upozornila Naruta na svou přítomnost.
„Ale ne.“ řekli zároveň Yamato a Yorochi, protože Naruto švihnul jedním svým ocasem po Sakuře.
Yamato sepnul ruce, zatímco Yorochi zkoncentroval zbytek sil.
Ze země před Sakurou vyskočil Yorochiho klon z kovu a z části zastavil Narutův ocas, ten i tak lehce poranil Sakuru, která poté spadla na zem.
Yamato spoutal Naruta pomocí Mokutonu, což se Narutovi samozřejmě nelíbilo.
Hned na to se Yorochiho klon rozpadl, Yorochi sám klesnul na kolena a zhluboka oddechoval.
Kabuto se začal přibližovat k Sakuře a těsně před ní ho zastavil Yamato se slovy: „Tak to teda ne.“.
„Nedělej předčasné závěry. Nevidím důvod, proč bychom měli dál bojovat. Ve skutečnosti právě naopak.“ řekl Kabuto a na dálku začal léčit Sakuřino zranění.
„Co tím myslíš?“ zeptal se Yamato a Kabuto se pousmál.
„Naše skupiny sdílí stejné stanovisko. Chceme, aby Akatsuki přestala existovat. Uvědomil jsem si, že pokud vás necháme naživu, možná odstraníte dalšího z nich.“ vysvětlil Kabuto a zamračil se, protože se mu to Sakuřino zranění léčilo špatně.
Naruto se začal vzpírat, tak, že dřevěné kůly, které ho držely, začaly praskat.
„Můžete se mi odvděčit za její ošetření tím, že zabijete ještě aspoň jednoho z Akatsuki. Ale on je váš problém. O něj se musíte postarat sami.“ pronesl Kabuto a zmizel v dýmu.
„Yamato, na chvilku ho můžu chytit do kovu a vy se postarejte o zapečetění Kyuubiho Chakry.“ řekl Yorochi, protože Naruto polámal všechny kůly, ve kterých ho Yamato držel.
„Dobře.“ přitakal Yamato a rozběhl se blíž k Narutovi, zatímco ho Yorochi poutal do železných okovů.
„Všechno je to moje chyba. Musím víc zesílit, pak budu moct zabít Orochimara a přivést s Narutem Sasukeho do Konohy. Potom Naruto nebude muset používat sílu, kterou nezvládá a já zase získám sílu Yamaty no Orochi. Možná bych Naruta měl vzít do Tsugikenu.“ pomyslel si Yorochi a aktivoval i Toramōdo, aby měl dostatek Chakry.
„Hokage-Shiki Jijun Jutsu! Kakuan Nitten Suishu!“ řekl Yamato za běhu, udělal pečetě a dotknul se Naruta na hrudi, tam kde by měl mít přívěsek Prvního Hokageho.
Poté se Yamato vzdálil s tím, že byl s Narutem propojen pomocí Chakry. Když doskočil a vytvořil z Mokutonu takovou jakoby ohradu s bodci.
Naruto se bouřil, ale začalo to v něm potlačovat Kyuubiho. Yorochi také zrušil svou techniku i Toramōdo a musel se opřít o ruce, protože byl příliš vyčerpaný, i když díky tomu, že má v sobě Bijuu, se mu energie začala téměř okamžitě obnovovat, ale pomalu.
Sakura se probrala, zvedla se a viděla, jak z Naruta ustupuje Kyuubiho Chakra a také, jak je Naruto dost popálený.
Jakmile Yamato kompletně potlačil Chakru démonní lišky, tak Naruto klesl na kolena s otevřenou pusou a bezduchým výrazem v tváři.
Yamato hned poté zrušil i bariéru a Naruto padl na obličej.
„Skončilo to.“ pronesl Yamato a narovnal se.
„Naruto!“ křikla Sakura a v slzách přiběhla k Narutovi.
„Musím uznat, že máte pořádnou moc.“ řekl Yorochi, který se dobelhal k ostatním.
„Vím, že nepatříš do mého týmu, ale takovou blbost, kterou jsi udělal dnes, už nikdy nedělej!“ zpeskoval Yamato Yorochiho, který se na něj záhy podíval velmi přísně.
„Kdybych neodpoutal i na těch pár chvilek Narutovu pozornost od Orochimara, tak by jeden zabil druhého. Oboje by bylo zlé, protože bez Naruta by vesnice utrpěla další ztrátu a bez Orochimara bychom nikdy nenašli Sasukeho. Pochybuji, že by nás Kabuto dobrovolně dovedl do skrýše a navíc, nezapomínejte, že Sasuke je již delší dobu s Orochimarem a každý, kdo s Orochimarem stráví nějaký ten čas, tak převezme kus Orochimarovi osobnosti. Já mám po něm posedlost mocí, ale dokážu se krotit, ale jak na tom bude asi Sasuke? Možná by ani nechtěl spolupracovat, možná už upnul na Orochimarovi natolik, že by chtěl pomstít jeho smrt. Je lepší, když já obětuji trochu energie, než kdybychom museli bojovat s někým, koho máme zachránit, ale kdo se nás snaží zabít.“ vysvětlil Yorochi své pohnutky, sesunul se na zem a i Yamato si uvědomil, že něco z toho byla pravda.
Sakura začala léčit Naruta, který na tom byl rozhodně hůř a taky proto, že Yorochi nechtěl. Místo léčení si vzal několik pilulek a odpočíval na zemi.
Yamato sledoval léčení Naruta v pokleku s velice vážným výrazem ve tváři, protože se mu stále nelíbilo, co udělal Yorochi, i když z jeho vysvětlení to dávalo smysl.
„Kapitáne Yamato. Naučil byste mě prosím tu techniku… tu, co jste použil na zastavení Naruta?“zeptala se Sakura, když léčení Naruta šlo do finální fáze.
„To nejde. Jsem jediný z Listové, kdo tu techniku může používat, protože jsem jediný, kdo má v sobě DNA Prvního Hokage. Tahle technika násilně potlačí Kyuubiho chakru. Nemůžeš se jí naučit bez unikátních schopností potřebných pro její použití. Naneštěstí jsem jen pokusná kopie. Ani se s Prvním nemůžu rovnat. Ten přívěšek, co Naruto nosí, je dědictví po Prvním. Je to Chakrový krystal, který reaguje jen na chakru Prvního Hokage. Díky tomu přívěšku můžu ovládat Jinchuurikiho chakru. Někdo věří, že tato schopnost je důvodem, proč se První stal Hokagem. To je také důvod, proč jsem byl vybrán jako kapitán tohoto týmu.“ vysvětlil Yamato a Sakura se na něj překvapeně podívala.
„Takhle je to vždycky. To, co můžu udělat pro Naruta, jsou vždy maličkosti a bezvýznamné věci.“ povzdychla si Sakura.
„Na velikosti věcí, které pro něj děláš, nezáleží. Na čem opravdu záleží, jsou tvoje city k Narutovi.“ řekl Yamato a odmlčel se.
„Neblázni, Sakuro, to, co pro Naruta děláš je dostatečně velké. Jsi mu přece oporou a tvé lékařské jutsu je vynikající.“ poznamenal Yorochi a vyskočil na nohy.
„Zajímalo by mne, kde je Sai.“ pomyslel si Yorochi a rozhlédl se po okolí.
V ten okamžik se probudil Naruto a byl jako obvykle zmatený, protože si nepamatoval to, co dělal, když se mu objevil čtvrtý Chakrový ocas.
Pak si všiml, že Sakura brečí a svedl to na Saie, protože měl dojem, že jí něco řekl.
„Řekl něco hrubého a zranil zase tvoje city, že jo! Něco jako ošklivá mrcha nebo šílenec! Ten debil!“ řekl rozhořčeně Naruto a zatnul pěsti.
„Sai mi nikdy neřekl šílenče...“ podotkla teď už naštvaná Sakura a postavila se.
„Oh? O-Opravdu?“ zeptal se překvapeně Naruto a Yorochi už tušil, co bude následovat, proto se raději otočil a jen poslouchal ten zvuk rány do břicha, kterou uštědřila Sakura Narutovi.
„Kapitáne Yamato, kde je Sai?“ zeptala se náhle Sakura, protože ho neviděla nikde v okolí.

Poznámky: 

Genmitsuna Byakugan - Přesné bílé oko
Chirurgicky vylepšený Byakugan za pomoci Kuraiganu. Umožňuje používat techniky Byakuganu daleko rychleji, je přesnější, nemá slepý bod, rozsah vidění je asi desetinásobný od normálního vycvičeného Byakuganu. Technika Juukenu je silnější, protože nejen zastavuje a znemožňuje nepříteli ovládat Chakru a krom poškození orgánů, také Juuken u Genmitsuna Byakuganu dokáže vysávat Chakru nepřítele.

vysvětlení: Suiton: Mizu Hayase - Živel voda: Vodní proud
Technika Suitonu, kde je voda vystřelena z úst a zformována do přímého vodního proudu. Technika, která je silná a velice přesná. Největší nevýhodou je, že pro delší proud vody musí uživatel stát stále na stejném místě, jinak se technika ukončí.

Anketa (nebo tak něco)

K tomuto dílu přikládám poněkud zvláštní anketu. Nyní, budete moct zasáhnout podstatněji do mého příběhu tím, že v něm vytvoříte vlastní postavu. Bude to podobné jako v NFFORPG, až na to, že zde nebudete hrát, ale sledovat příběh své postavy a to, jak s ní naložím. Samozřejmě, budu vyžadovat občasné konzultace, abych vás náhodou neurazil nepatřičným jednáním oné postavy.

Věřím, že někteří z vás tuto možnost uvítají, zasáhnout více do příběhu. Raději bych bral, kdybyste psali záporáky, protože ty je těžké vymýšlet, ale ani nějakým hrdinou, či chamtivcem nepohrdnu.

Vyplněné dotazníky mi zašlete na email ► ortis@email.cz

Ovšem, vezmu jen první tři nejlépe vymyšlené postavy, nechci jich mít zase přehršel. Určitě chápete Smiling .

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele tamessis
Vložil tamessis, Čt, 2013-01-24 22:40 | Ninja už: 4363 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Recepční v lázních

super díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2013-01-24 22:53 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Díky Smiling

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Út, 2011-12-06 20:56 | Ninja už: 4786 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

super tesimsa na dalsi diel:D

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, St, 2011-12-07 08:04 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Dík, příští bude víc vysvětlovací, ale zase se dozvíš pár důležitých věcí o hlavní postavě Laughing out loud .

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, St, 2011-12-07 20:37 | Ninja už: 4786 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

na tu anketu mam nejake napady cez vikend ti nieco napisem:D

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Čt, 2011-12-08 07:40 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

OK, budu čekat Eye-wink

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2011-12-05 20:23 | Ninja už: 5012 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Pěkné, těším se na další díl Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Út, 2011-12-06 07:43 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Dík za příznivé hodnocení.

Jinak se sem mrkni později, hodím sem něco, jako anketu. Eye-wink