manga_preview
Boruto TBV 07

Dvojchvostý démon, Sasori a Konoha - 4. diel

„Ako sa tam dostaneme?“ nervózne sa spýtala Shinzo. Nikto jej neodpovedal. Medzitým, Ai, zložila pečate a do piesku vmiešala svoj sneh, aby našla vchod.

„Bingo!“ zakričala po piatich minútach snorenia. Konečne našla vchod do jeho sídla. Bol asi tri metre na sever od nich. Ešte to dvakrát prekontrolovala, aby si bola istá. Ostatný sa na ňu zmetene pozerali.

„Našla som vchod!“ prosto im odpovedala a ukázala smerom, kde ležal vchod. Všetci prikývli a vyrazili smerom k tomu miestu. Kapitán Yamato to ešte skontroloval svojim moktonom a potom tam vošli.

„Mali by sme to tu preskúmať. Je to tu obrovské a tak sa rozdelíme do dvoch tímov,“ povedal a zamyslela. Rozhodoval sa ako by bolo najlepšie ich rozdeliť. Nakoniec rozhodol, že Ai pôjde so Shinzo a Naruto so Shikamarom. Kapitán Yamato pôjde sám. Ai, chcela namietať, ale uvedomila sa, že není ona kapitán, ale Yamato.

„Hai!“ skríkli tak, aby sa neprezradili. Boli tam tri cesty a tak sa presne rozdelili. Naruto so Shikamarom išli napravo, Yamato na ľavo a Ai so Shinzo doľava.

Potichu kráčali a obe mali v ruke pripravený kunai. Prezerali každú miestnosť. Nikde po Sasukem ani stopy.

„Prečo ta nakoniec dali do tímu?“ opýtala sa Ai, keď prezerali asi dvesto dvadsiatu miestnosť. Nebavilo ju už to večné ticho. Vždy bola výrečná. Teda aspoň v spoločnosti ľudí, ktorý jej rozumeli. Ani nevedela, prečo sa občas tvári ako tiché dievčatko.

„Vlastne to bol návrh tretieho a teraz ako je tam Tsunade – sama bolo to pravidlo zrušené,“ bolo to zvláštne, ale dávalo to zmysel. Tsunade – sama bola vždy za zmeny. Niekedy nesúhlasila s tretím, aj keď to bol jej sensei.

„Shi, si fakt milá...“ úprimne povedala Ai. Zacítila niekoho čakru. Nebola to však čakra niekoho z ich tímu, ale poznala ju. Bola jej nijako zvláštne známa. Shinzo chcela prehovoriť, ale Ai ju zastavila. A naznačila, že tam niekto je.

Boli to presne tretie dvere od nich naľavo. Potichu prešli k dverám a otvorili ich. Bola to malá miestnosť s oranžovými stenami presne ako všade inde. Nebola nijako plná. Stála tam iba jedna posteľ a stôl. V posteli ležal nijaký človek. Vlastne to bola len voľajaká divná vyvýšenina bez periny, vankúša či plachty. Tento človek však vyzeral tak unavene, že mu to bolo jedno. Potichu oddychoval.

Dievčatám bol otočení chrbtom a preto videli iba jeho havranie vlasy. Jeho oblečenie im pripomínalo Orochimara, ale ani jedna nemala odvahu to povedať nahlas. Nevedeli, čo robiť, ale jedno im bolo jasné, čo chvíľa sa zobudí, lebo bude cítiť ich čakru. Ai, sa v hlave rozvinulo milión plánov. Vedela, že ani jeden není do podrobná a preto by nevyšiel. K tomu nevedela ani na akej úrovni je Shinzo so svojimi technikami. Keby predpokladala, že je na tom najlepšie ako môže byť tak by to bolo ľahšie. Lenže nemohla si tým byť istá a spýtať sa jej teraz tiež nemohla.

Sasuke sa pomrvil. Nebolo to dobré znamenie a tak sa Ai, snažila vymyslieť taktiku, aby zároveň zistila Shinzine schopnosti, ale aby aj Sasukemu zasadili nijaký ten úder. Lenže keď už to mala skoro vymyslené. Shinzo sa pohla smerom k Sasukemu.

Kľakla si k jeho “posteli“ a pohladila ho po líci. Vtedy jej už po tvári stekali pramienky sĺz, ktoré v malých kvapkách padali na zem. Vyzeralo to akoby jej s očí pršalo. Bol to dážď lásky. Každá slza bol jeden cit, ktorý tomu človeku cítila.

Pohol sa. Nebola to príprava na útok ani nič podobné. Bolo to obyčajné pohnutie ruky. Zdvihol ju a položil na ňu. Ai, si začínala pripadať divne. Chcela sa pohnúť, ale jej nohy ju neposlúchli. Musela sa na tých dvoch pozerať.

„Si to ty však?“ prehovoril. Jeho hlas znel ako nijaká melódia anjelov. Shi sa pri tom hlase pustili ešte hustejšie slzy. Ai, by nikdy neverila, že je to ešte možné, ale bolo. Pri posteli už bolo malé more s jej sĺz.

„Á-á-áno,“ povedala. Nebolo to úplne zreteľne, ale obaja sme jej rozumeli. Vtedy sa už posadil a objal ju. Ai, si ale stále nebola istá tým, či mu môže veriť. Stále bola pripravená naň zaútočiť.

Objímal ju asi zo desať minút keď povedal: „Prepáč,“ a začal vyťahovať katanu. To bol pre Ai signál. Rýchlo začala skladať pečate, aby ho zastavila. ´Posledné tri´ zaznelo jej v hlave. Snažila sa ukľudňiť, aby ich zložila správne. Podarilo sa. Nebola to technika jej Kekkei Genkai, lebo si nemohla hneď na začiatku prezradiť Sasukemu svoju techniku. Bola to vodná technika, ktorá ho hodila o stenu. Ai, mala šťastie, že trénovala rýchlosť. V okamžiku bola pri Shi a zobrala ju preč. Sasuke sa rýchle pozbieral. Jeho černe oči jej prenikali až do duše. Bol to nepríjemný pohľad.

Po miestnosti sa rozliehalo nepríjemné ticho. Nikto nechcel prehovoriť. Shi bola v šoku, Sasuke neveril svojim očiam a Ai sa nevedela rozhodnúť. Bola to nepríjemná situácia, do ktorej sa nechcela nikdy dostať.

„A prečo si tu ty?!“ opýtal sa Sasuke po dvadsiatich minútach ticha. Vtedy ju už doslovne prebodával pohľadom. Bolo to nepríjemné, ale Ai vedela, že si ten pohľad zaslúži. Ona to zničila. Jeho život.

„Plným rozkazy,“ smutne odpovedala a pozrela do zeme. Presne tie to dve slová ich tam dostali.

Pokračovanie nabudúce

4.333335
Průměr: 4.3 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2019-02-19 14:16 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: Podívejme se, máme tu další zápletku. Že by? I když pořád pořádně nechápu, ten název povídky... Jen mi to Sasukeho chování, přijde trochu divné. odkud zná Shinzo, když si předtím psala, že jejich děti jsou hlídané. No, uvidíme, třeba to má i jiné vysvětlení. Nepoznám tvůj jazyk dokonale, takže ty chyby tam nevidím. Fakt zajímavý příběh.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, St, 2011-11-02 20:47 | Ninja už: 4543 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

velmi pekne citanie az na to ze velmi kratke Sad trochu gramatickch chyb ale inak v pohode
dalsi diel keby sa ti podarilo skus urobit trochu dlhsi lebo som sa ani poriadne nezacital a bolo to prec Laughing out loud
4 hvezdy davam