manga_preview
Boruto TBV 15

Namikaze kuran no shinjitsu 03

Výslech

Sakura seděla na balkóně a pozorovala cestu. Jsou to tři dny co byla s Narutem.

FLASHBACK

(Naruto se právě přemístil pryč.)

Sakura byla v posteli a přemýšlela, co se stalo, že Naruto odešel. Po několika minutách to postila z hlavy, snědla snídani, umyla nádobí, ustala postel a zamknula. Vydala se domů, přemýšlela, co řekne mámě.

„Ahoj, jsem doma.“ Zavolala Sakura do domu.

„Jsem v kuchyni.“ Odpověděla Sakuřina matka.[/i] „Pojď, jsem, musíme si promluvit.“[/i] Dodala naštvaně. Sakura sklopila hlavu a vydala se do kuchyně.

„Tak, mladá dámo, řekni mi, kde jsi byla a po pravdě, protože v nemocnici ne, mluvila jsem z Ino.“ Řekla Sakuřina matka a probodla ji pohledem.

„Dobře, byla jsem u přítele.“ Řekla nakonec Sakura. Její matka byla dost překvapená, sedla si naproti Sakuře a začala se vyptávat.

„Proč jsi mi neřekla, že máš kluka, kdo to je, znám ho, kde bydlí a jak dlouho jste spolu?“ vychrlila otázky.

„Ano, znáš ho, bydlí kousek odtud, jsme spolu od včerejší noci, potkala jsem ho v Ichiraku.“ Odpověděla Sakura, nechtěla svojí matce lhát, tak ji řekla, část.

„Počkat!“ křikla Sakuřina matka.

„Ne, neboj se, neměli jsme sex. Jen jsme si povídali, protože jsem ho dlouho neviděla.“ Uklidnila svoji matku Sakura. Bylo vidět, že se jí ulevilo.

„A kdo to je? Ještě si neřekla jeho jméno?“ optala se její matka. Sakura přemýšlela, co má dělat, nakonec řekla pravdu.

„Promiň, ale slíbila jsem mu, že ho nikomu neřeknu, jeho jméno.“ Odpověděla Sakura rozhodně a podívala se svojí matce do očí. Chvíli si jen koukali do očí, pak se Sakuřina matka zvedla a přešla k plotně.

„Dobře, jak chceš, ale pamatuj si, že, kdybys sis potřebovala s někým popovídat, tak klidně přijď.“ Oznámila s úsměvem.

„ Chceš snídani?“ optala se ještě. Sakura zavrtěla hlavou a řekla:

„Ne, děkuju, on mi udělal snídani.“ A usmála se, když viděla její výraz. Pak se Sakura vydala k sobě do pokoje, šla se převléct, když se vrátila do místnosti, tak uviděla na posteli velkou kytici růží. Pomalu k nim přišla a zvedla, na vršku byl lísteček s jejím jménem, vzala ho do ruky a přečetla ho. Když ho dočetla, tak se usmívala a řekla : „Taky tě miluju.“ Řekla to spíš jen tak pro sebe, ale věděla, že on to ví. Pak se vydala dolů, dát růže do vázy.

„Co se děje?“ optala se Sakuřina matka, když si všimla Sakury.

„Nebyl tady poslíček?“ optala se Sakura, její matka zavrtěla hlavou. Sakura se pak natáhla pro kytici v chodbě.

„Páni, kdo ti je poslal?“ zeptala se.

„On, a ještě poslal tohle.“ Řekla Sakura hrdě a podala svojí matce lísteček. Na lístečku stálo:

Když večer v postýlku ulehám,
jenom Tebe v mysli mám,
moje srdce nechce spát,
chtělo by se s Tebou smát,
v Tvá něžná očka pohledět
a najít v nich ten tajný svět,
ten svět, kde láska kvete jen,
kde splní se snad každý sen,
tam unesl bych Tě ve spánku,
na louku plnou heřmánku,
do ouška bych Ti pak šeptal tiše,
ta dvě slůvka, co mám v skrytu duše,
ta dvě slůvka, miluji Tě čím dál víc…

(Básničku jsem našel na Googlu, děkuji autorovi za půjčení je nádherná.)
FLASHBACK END

Usmála se, když si vzpomněla na tu kytici, podívala se do pokoje, růže co od Naruta dostala, začaly pomalu vadnout. Pomalu k nim přešla, sebrala několik spadlých okvětních plátků a vyhodila je. Pak se podívala na starou fotku týmu 7, smutně si povzdechla. Podívala se na stůl, otevřela vrchní šuplík, pak pomocí několika pečetí otevřela dno šuplíku, byl tam lístek z básní. Už poněkolikáté si ji přečetla. Z čtení ji vyrušil volání z ulice. Přešla na balkón a podívala se kdo jí volá, byla to Ino s holkami.

„Sakuróóó.“ Volala Ino, když ji uviděla na balkóně tak se usmála a řekla:

„Sakuro, půjdeš s námi na čaj?“

„Dobře, hned jsem dole!“ odpověděla Sakura a vydala se dolů. Cestou řekla matce, že jde ven s holkama na čaj. Ta jen kývla a dál se věnovala svojí práci. Šly do čajovny kousek od budovy Kage.

„Tak, Sakuro, proč jsi nám neřekla, že máš kluka, a kdy nám ho představíš?“ optala se po objednání Ino, ostatní holky se zájmem pozorovali její reakci.

„Achjo.“ Povzdechla si Sakura.

„Žádný achjo, a povídej.“ Vyzvala ji TenTen a usmála se.

„Dobře, bylo to před třemi dny. Po směně v nemocnici, jsem šla na večeři do Ichiraku, tam jsem ho potkala, hrozně dlouho jsem ho neviděla, chvíli jsme si povídali, pak mě pozval k němu domů, tam jsme si povídali dlouho do rána, pomalu jsem začínala usínat, vzal mně do náručí a odnesl mě do postele, pak jsme se políbili.“ Vyprávěla Sakura, trošku si to upravila.

„To je vše?“ optala se Temari. ( Je tady na návštěvě.) Ostatní holky se usmálys čekaly co z ní vypadne.

„Ano.“ Řekla Sakura z klidem, věděla, co tím myslely.

„Opravdu?“ vyzvídala dál Ino.

„Ano, neměli jsme sex.“ Potvrdila Sakura s klidem.

„ A známe ho? Jak se vůbec jmenuje?“ Optala se Hinata a tím naznačila holkám a by toho už nechaly.

„Znáte ho. A jméno vám neřeknu.“ Odpověděla Sakura.

„Noták, to není fér. Jak ho máme kritizovat, když nám neřekneš, kdo to je!“ rozčilovala se Ino.

„Máte smůlu.“ Řekla prostě Sakura a napila se čaje. Ještě chvíli to z ní zkoušely dostat, ale to se jim nepodařilo. Po čtvrt hodině změnili téma.

„No, když se s námi Sakura nebaví, tak …“ začala TenTen, ale Sakura jí přerušila.

„Já se s vámi bavím, ale jeho jméno vám neřeknu.“ Oznámila klidně.

„Jak říkám, když se s námi Sakura nebaví, tak musíme rozebírat něco jiného, nebo někoho jiného.“ Dokončila TenTen a podívala se na Hinatu.

„Proč se na mně tak díváš?“ optala se Hinata a trošku zrudla.

„Jsi jako Sakura, taky jsi nám neřekla že máš kluka!“ odpověděla Temari.

„Koho?“ zeptala se Sakura s úsměvem.

„Ki-Kibu-kun.“ Špitla Hinata a zrudla jako rajče.

„To ti gratuluju.“ Řekla Sakura a usmála se na ni.

„Děkuju.“ Poděkovala.

„Počkat, já myslela, že miluješ Naruta?“ optala se Ino.

„To já taky, ale uvědomila jsem si, že o něm moc nevím, a že Kiba-kun, mě chrání a stará se o mně. Uvědomila jsem si to, před několika měsíci, když postavil do rány, která byla určená mně.“ Řekla smutně Hinata.

„Páni, taky bych si přála mít kluka.“ Povzdechla si TenTen. V čajovně seděli několik hodin. K večeru se Sakura vydala domů, když přišla do pokoje, tak na ni zase čekala kytice. Dnes to byly pro změnu Tulipány a zase byl mezi nimi lísteček s básničkou : (Básničku mám zde z Konohy, autor Alea, moc děkuji a doufám že ti nevadí, že jsem si půjčil tvoji nádhernou básničku, arigato. )

Ráno probouzím se vedle tebe,
ty jsi moje slastné nebe.
Pohladíš mě po vláskách,
a šeptáš mi o láskách.
O láskách dvou srdcích mladých,
světa ještě málo znalých.
O srdcích co jsou jak jedno,
s tebou, nešáhnu si na dno.
Znáš smutek, znáš lásku a znáš nás,
obracíš ke mně svou vlídnou tvář.
Zadívám se do tvých modrých očí,
celá Zem se se mnou točí.
,,Sakuro, já rád tě mám,
co budeš chtít, to udělám.
Snesu ti nebe, snesu ti svět,
nevezmu svá slova zpět."
,,Mám tebe, nechci víc,
nenos mi, prosím nic.
Zůstaň ležet po mém boku,
a přitul se ke mně trochu."

Sakura se začervenala a usmála se.
-Moc děkuju Naruto-kun- poděkovala Sakura a přivoněla si k Tulipánům. Sešla dolů a pochlubila se matce, novou básničkou. Dala Tulipány do vázy a postavila vedle Růží. Pak se šla vykoupat, a spát. Do pátku nic zvláštního nedělala, ve čtvrtek večír nemohla skoro spát, hrozně se těšila, až se s Narutem zase uvidí, chtěla mu poděkovat za květiny. V pátek byla celá den roztržitá, a když bylo konečně 19:00 tak seděla v Ichiraku a čekala na Naruta.

„Sakuro, ehm, mohl bych tě poprosit, abys odešla, prosím?“ optal se nejistě stařík. Sakura se usmála a řekla:

„Nebojte se, já už o Narutovi vím, my spolu chodíme.“ A usmála se. Stařík na ni nejdřív překvapeně hleděl, ale nakonec kývnul.

Poznámky: 

Tady je další díl, nic moc se v něm neděje, přesto doufám že vm bude líbit, moc děkuju autorům za zapůjčení jejich výtvorů, doufám, že se nebudete zlobit. Zanechte koment, když to uznáte za vhodné.

4.79221
Průměr: 4.8 (77 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele čtenářka
Vložil čtenářka, St, 2011-11-02 19:53 | Ninja už: 4885 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Paráda,už se těším na další

Obrázek uživatele ..............................
Vložil .................., Po, 2011-10-31 13:14 | Ninja už: 5268 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Utírač Udonova nosu

dáálší! rychle, dlouho bez dalšího dílku nevydržím! Laughing out loud asi je ze mě závislák na tvojí povídce Laughing out loud Ale není se čemu divit, taková skvělá a nádherná série, to se hned tak nevidí. Úplně nejlepší romantický příběh, co jsem zatím četla, musím říct. Jak do těch několika odstavců dokážeš nacpat tolik emocí, to je prostě..... Nefér! - taky chci umět takhle psát Laughing out loud Laughing out loud. Je skvělácký, že na konoze je takový super autor jako ty Laughing out loud A teď rychle další !!! Laughing out loud

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2011-10-31 14:10 | Ninja už: 5010 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Děkuju,za pochavalu. Jsem rád že se moje tvorba tlik líbí. Chtěl bych se zeptat, jestli jsi četla i ostatní povídky co jse napsal?

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele kacule1985
Vložil kacule1985, Út, 2011-11-01 15:31 | Ninja už: 4891 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ahoj mel bys napsat knihu pac jsem cetla vsechny tve povidky a jsou bozskýýýýý. tve povidky si ctu nejradej a vzdy kdyz sem smutna tak si je přečtu a hned mam veselejší náladu.

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Út, 2011-11-01 15:46 | Ninja už: 5010 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Díky moc si toho vážím Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele ..............................
Vložil .................., Po, 2011-10-31 18:59 | Ninja už: 5268 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Utírač Udonova nosu

OMG! ty jsi toho napsal víc? že to neřekneš hned! Laughing out loud díkes za ty odkazy, a jinak za pochvalu není zač, zasloužíš si to Laughing out loud Vážně, ty tvoje povídky jsou tak poutavý a skvěle napsaný... AAch.. Ale co, nebudu se tady rozplývat věčně a jdu si přečíst další tvoje výtvory! Laughing out loud
ARIGATO! Laughing out loud

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Ne, 2011-10-30 00:47 | Ninja už: 4838 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Krása..Těším se na další Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Nico
Vložil Nico, So, 2011-10-29 20:35 | Ninja už: 4823 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

je to veľmi pekné, teším sa na další diel

Preto sa dívaš do diaľky,
i keď neveríš na rozprávky,
chceš byť mágom
a nechať zmiznúť samotu.

Obrázek uživatele Kohaku Mizuna
Vložil Kohaku Mizuna, So, 2011-10-29 12:27 | Ninja už: 4793 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

mooooooc hezké... Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Pá, 2011-10-28 20:38 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

...rozplíva sa tou nádherou...

Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, Pá, 2011-10-28 07:25 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Paráda jen tak dál.

Obrázek uživatele Dejvis111
Vložil Dejvis111, Čt, 2011-10-27 19:55 | Ninja už: 4858 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Jako vždy skvělé! =)