Naruto - Ultimativní zbraň 14
Naruto zrovna šel z tréninku s Leem a přemýšlel nad tím, jak trénoval Yorochi, jako pomatený.
„Ty, Lee, nevíš, proč odsud všichni utíkají?“ zeptal se Naruto, založil si ruce za hlavu a čekal nějakou odpověď.
„No, netuším. Sasuke odešel, aby získal moc, zatímco Yorochi, protože jeho moc byla ohromná. Sám to nechápu, ale obou je škoda.“ odpověděl Lee, i když si nebyl jistý svými slovy.
„Podle toho, co mi řekl tamten kluk, tak se Yorochi dozajista vrátí. Takže na mě zbývá, abych našel Sasukeho.“ řekl Naruto a podíval se nahoru do oblak.
„Naruto, dozajista přivedeme Sasukeho zpátky. Já i ostatní ti s tím pomůžeme, na to přísahám.“ řekl Lee, usmál se a ukázal zdvižený palec.
„Máš pravdu, nesmíme povolit, jinak ho nenajdeme.“ řekl se zápalem Naruto a také se usmál.
„Dobře, tak zatím.“ řekl Lee, když dorazili zpět a každý z těch dvou se vydal vlastní cestou.
Zatímco Lee mířil domů, tak Naruto si chtěl jít pro misi, když ho na ulici zastihl Shikamaru.
„Hej, Naruto, počkej.“ řekl Shikamaru a Naruto se zastavil.
„Copak se děje?“ zeptal se Naruto, protože netušil, co by po něm mohl Shikamaru chtít.
„Připrav se, máš misi společně s ostatními geniny z Listové. Doplň si zásoby a přijď za chvíli k bráně.“ řekl mu Shikamaru a odešel zase někam pryč.
„No dobře, ale nejdřív se musím najíst.“ pomyslel si Naruto, rychle skočil domů, aby si nabral kunaie a shurikeny do zásoby a pak letěl do Ichiraku ramen.
Rychle tam snědl jídlo, zaplatil a vyrazil k bráně. Když už tam dorazil, tak na něj ostatní čekali. Byli tam Shikamaru, Chouji, Ino, Lee a Kiba s Akamarem.
„Sorry, že jsem vás nechal čekat. Nemůžu na misi, když mám hlad, tak jsem se na chvilku zastavil u Ichiraku.“ křikl Naruto zdálky a když přiběhl blíž, tak viděl, že je Chouji mírně rozhořčen.
„Cože?! Jak sis tam dovolil jít sám?!“ křikl naštvaně Chouji.
Po chvíli vysvětlování vylezlo z Shikamara, že jdou na pomoc Gaarovi, Temari a Kankurovi. Nějací ninjové totiž unesli studentku Gaary a vyzvali Gaaru, aby s nimi šel bojovat.
Během těch chvil byli Yorochi a Hiko daleko v Zemi Blesku. Oba běželi, jak šílení skrz nějaký les.
„A je opravdu tady?“ zeptal se Yorochi, který nevěřil zcela informacím.
„Opravdu, víš, že se nikdy nemýlí. Ale, jsi si ty jistý, že to zvládneš?“ zeptala se Hiko a oba se zastavili.
„I kdybych si nebyl jistý, tak musím. Musím to konečně udělat.“ řekl Yorochi a bylo mu vidět v očích, že po něčem hrozně touží.
„Až se s ním potkám, tak se drž zpátky. Já tě ochráním před ním a ten amulet, který jsem ti dal, tě ochrání před mou silou.“ řekl Yorochi a ukázal na světlemodrý amulet, který se houpal Hiko na krku.
„Dobře, ale jakmile ustane boj, tak tam přijdu…“ pronesla Hiko a Yorochi ji přerušil.
„Ne, jakmile skončí boj, ale až bude Orochimaru vyřízený. A kdyby skončil souboj a Orochimaru byl naživu a já polomrtvý, tak stejně musíš zmizet, je ti to jasný? A nesnaž se mi odporovat.“ řekl Yorochi a bylo poznat, že svá slova myslí vážně.
„Jasně, ale až bude mrtvý, tak tě přijdu ošetřit, to zase musí být jasný tobě.“ řekla Hiko vážně a oba opět vyrazili kupředu.
Ještě chvíli pokračovali tím tempem, když Yorochi něco ucítil.
„Už je blízko, cítím jeho přítomnost. Zůstaň tu, dokud nebude bezpečno.“ řekl Yorochi, rozběhl se ještě víc, zatímco Hiko se zamaskovala na tom místě.
Yorochi ještě chvíli pokračoval tou rychlostí, když před sebou spatřil tři osoby v poklidu jdoucí si lesní cestičkou. Doskočil před ně a ujistil se tak, že opravdu našel toho, koho hledal.
Před ním stál Orochimaru, za ním šel Kabuto a vzadu ještě jeden kluk, kterého Yorochi neznal, ale domyslel si, že to je Sasuke a taky že byl.
„Uhni z cesty, ty děcko.“ řekl Orochimaru, který pokračoval v chůzi a chtěl udeřit Yorochiho, který mu zachytil ruku.
„Skoro, jako by si mě nepoznával.“ řekl Yorochi a stiskl Orochimarovi tu ruku.
„Spratku jeden, co si to dovoluješ k lordovi Orochimarovi.“ křikl Kabuto, skočil dopředu, ale Orochimaru ho zadržel.
„Kabuto, zdá se, že si také nepoznal našeho starého přítele, nebo spíš výtvor.“ řekl Orochimaru a Kabuto si Yorochiho pořádně prohlédl.
„Myslíte, že to je on?“ zeptal se Kabuto, v tu chvíli Yorochi pustil Orochimarovi ruku a kousek odskočil.
„Ano, je to on. Viděl jsi snad někdy někoho s Byakuganem jen v jednom oku?“ zeptal se Orochimaru a pořádně si prohlížel Yorochiho.
„Takže je to Yorochi. Náš drahý zběh. Lord Orochimaru tě už nepotřebuje, našel si novou schránku.“ řekl Kabuto a ukázal na Sasukeho.
„Nejsem tu kvůli tomuhle, ale abych tvého lorda zabil.“ řekl Yorochi a v levé ruce vytvořil Chidori, zatímco v pravé měl Genshikaen.
„Pěkně jsi zesílil, ale jsi naivní, když si myslíš, že jsem nepokračoval ve výzkumu. Začal jsem nový, podobný tomu, ve kterém jsem stvořil tebe, ale tenhle byl pro to, abych tě mohl odstranit. Přivítej mého mladého společníka, Bannōa.“ pronesl Orochimaru a vedle něj se objevil kluk, asi osmiletý, který vypadal nemocně.
„Co si přejete, pane?“ zeptal se Bannō a Orochimaru se zasmál.
„Konečně nadešla tvá chvíle, tohle je Yorochi, tvůj cíl. Bavte se tu.“ řekl Orochimaru a s Kabutem a Sasukem zmizel pryč.
„Uhni mi, kluku, nebo to pořádně schytáš.“ řekl Yorochi, ale Bannō se ani nepohnul.
„Uvidíme, jestli mi stačíš.“ pronesl Bannō a z půdy se rychle vynořil bodec tvořený hlínou.
Yorochi tomu bodci sotva uhnul. Náhle na něj zezadu vyletěly jehly z vody, těm také uskočil.
„Takže ovládáš Doton a Suiton. Zajímavá kombinace.“ pronesl Yorochi a Bannō se zasmál.
„Vlastně ovládám Doton, Suiton, Katon, Fuuton a Raiton. Nemáš proti mně šanci.“ řekl Bannō a poslal na Yorochiho několik čepelí ze vzduchu, kterým se však Yorochi vyhnul.
„Proč jsme museli utéct před tím klukem a proč jsi na něj poslal to dítě?“ zeptal se naštvaně Sasuke Orochimara, protože Sasuke si chtěl zabojovat.
„Sasuke, ty jsi tak horlivý, ale občas se vyplatí si něco zjistit o nepříteli. Yorochi by tě totiž rozdrtil, i přes to, že máš pečeť.“ řekl Orochimaru a s Kabutem se zasmál.
„Krom pečeti mám také Sharingan a umím používat Chidori.“ řekl Sasuke a Orochimaru se zastavil.
„Sasuke, ten kluk, Yorochi, je můj výtvor. Jeden z mých nejlepších experimentů. On má v jednom oku Sharingan a v druhém Byakugan. A podle toho, co jsem se dozvěděl od svých posledních špehů v Akatsuki, tak umí použít i Mangekyou Sharingan. Potom má kekkei genkai zvanou Kinkou, což mu umožňuje manipulovat s kovy na atomové úrovni. Krom toho umí používat i to Chidori a vymyslel vlastní techniku Genshikaen, která je v některých ohledech ještě ničivější. V rukách a nohách má kovové tyče, díky kterým posiloval, jen pouhým pohybem, takže jeho svaly jsou velké. Určitě je také rychlý. Z dřívějška vím, že se věnuje analýze, takže při souboji by tě nejdřív studoval a pak by tě jednoduše zničil pomocí tvých slabin. Je to moje ultimativní zbraň. A navrch, v těle má zapečetěného osmiocasého démona.“ vysvětlil Orochimaru a Sasuke mu ani nemohl uvěřit.
„A proč jsi tedy proti němu poslal to dítě?“ zeptal se Sasuke.
„To, protože Bannō je výsledek následných experimentů. Je také hodně silný. Jako jediný ovládá všech pět elementů, bez nějaké techniky, která by mu to umožnila. Navíc má ještě kekkei genkai Hyoutonu, Mokutonu, Rantonu, Youtonu, Jintonu, Shoutonu a Bakutonu. Nikdo neovládá víc elementů, než on. Bohužel, díky tomu experimentu, je i velice fyzicky slabý a jeho tělo se pomalu rozpadá. Zemře tak do roka, proto jsem si ho ani nevybíral jako schránku.“ řekl Orochimaru s nadšením, protože ho ta síla velice zajímala.
Během té chvilky si Yorochi už otestoval, že Bannō ovládá všech pět základních elementů.
„Dobře, základ znáš, tak tě překvapím jinak.“ pronesl Bannō, zakašlal a pak poslal na Yorochiho oblak prachu.
„Jinton? Zajímavé. Ten ovládá jen Tsuchikage, ne?“ zeptal se Yorochi a vyskočil vysoko, při čemž se větrem nechal odvát dál od toho útoku a také poslal vítr, aby ten prach rozfoukal.
Náhle se za Yorochi objevil ostrý krystal, který směřoval přímo k němu. Yorochi se vyhnul, avšak zepředu šlo několik tyčí ze dřeva přímo ze stromu a kroutily se tak, aby zasáhly Yorochiho, ten se znovu úspěšně vyhnul.
„Shouton a Mokuton. Shouton jsem nikdy neviděl na vlastní oči a Mokuton ovládal jen první Hokage.“ pronesl Yorochi a musel se vyhnout několika letícím koulím lávy.
Zničehonic začalo pršet a blesky šlehaly po Yorochim, který jen taktak uskakoval. Voda, která padala v kapkách, začala ve vzduchu mrznout a místo toho dopadaly na zem velké kusy ledu.
„Takže to byly Youton, Ranton a Hyouton. Máš dost dobré elementy v kapse, ale stejně mě neporazíš.“ řekl Yorochi a Bannō ukázal své ruce, na kterých měl ústa a taky ukázal na dvě pouzdra s něčím světlým uvnitř, která měl na bocích.
„Dobře, elementům přírody jsi odolal, ale tohle bude něco trošičku jiného.“ řekl Bannō, ústa v obou rukách mu vyplivla rozžvýkanou světlou hmotu a on stiskl pěsti.
Jakmile je otevřel, tak v nich měl miniaturní sošky ptáků, které se ale hýbaly. Ty sošky vzletěly, ve vzduchu se zvětšily a směřovaly přímo na Yorochiho.
Yorochi skočil za nějaký strom a když jedna z těch sošek do toho stromu narazila, tak vybouchla a strom se skácel na zem. Yorochi se mu stěží vyhnul, když viděl další ty sošky. Začal před nimi utíkat v kruhu, protože si myslel, že by mohly narazit i do Bannōa, ale nestalo se tak.
„No dobře. Tajuu Kage Bunshin no Jutsu!“ křikl Yorochi a za běhu si vytvořil přes tisíc klonů.
„Uvidíme, zda dokážeš zasáhnout toho pravého.“ křikli všichni Yorochiové najednou a rozběhli se na všechny strany.
Klony se schovávaly, utíkaly a dělaly blbosti, aby odvedly Bannōovu pozornost.
Bomby přitom vybuchovaly a klony létaly vzduchem, takže to byl pěkný cirkus. Bannō byl hodně zmaten, protože takovouhle techniku ještě v životě neviděl. Nebo alespoň toto užití.
„Nyní ti předvedu něco unikátního. Mangekyou Sharingan. Tsukuyomi.“ řekl Yorochi, který se zjevil před Bannōem a náhle se s ním ocitl v tom iluzorním světě.
Obloha byla rudá, byl tam krvavě rudý měsíc v úplňku a postavy byly černé s bílými obrysy. Bannō se tomu podivil a rozhlédl se po tom světě, ale Yorochiho nikde neviděl.
„Tak, tohle je můj první pokus, takže uvidím, jestli to dokážu ovládat. Ukážu ti některé z mých horších vzpomínek, aby sis předělal názor na toho zmetka Orochimara.“ řekl Yorochi a Bannō se ocitl v nějaké laboratoři.
Před ním stál Orochimaru a právě zabíjel několik dětí, protože nebyl spokojen s výsledky testů. Yorochi ukázal Bannōovi ty nejodpornější věci, co sám Yorochi viděl a pak ho pustil z toho světa. Když se Bannō vrátil zpátky, zjistil, že neuběhla ani vteřina, když v ten okamžik jedna z výbušných sošek narazila do Yorochiho a Bannō uviděl, že to byl také jen nějaký klon.
„Změnil si názor?“ zeptali se všichni Yorochiové naráz a Bannō se zasmál.
„Nikdy nezměním. Nebýt lorda Orochimara, tak neexistuji a nemám takovou moc. Ochutnej slast mé moci a zemři!“ zařval Bannō a všude ze země vystřelily krystaly, které zničily všechny klony.
Zůstal jen jediný Yorochi. Byl hodně utahaný, protože použil stínové klony, které přenášejí zkušenosti, ale i únavu na pravého ninju, který je vytvořil.
„Vypadáš dost bledě. Nedáme si boj na blízko?“ zeptal se Bannō a jeho ruce se pokryly tím krystalem, čímž si vytvořil okolo nich pevnou slupku.
„Tak pojď, mrně.“ řekl Yorochi, napřímil se a vyčkával.
Bannō se naštval a nechal zrušit všechny ty krystaly. Poté se rozběhl na Yorochiho a chtěl ho udeřit svou opancéřovanou rukou, ale Yorochi ten úder zachytil svou levou rukou, kterou měl pokrytou nějakým kovem.
„Možná ti Orochimaru dal hodně moci, ale mě dal víc!“ křikl Yorochi, uchopil pořádně Bannōovu pěst a druhou rukou ho praštil do břicha.
„Já ale neskončil.“ řekl Bannō, který byl za Yorochim a snažil se zaútočit.
„Že by klon.“ pomyslel si Yorochi, rozdrtil ten klon a zjistil, že byl z krystalu.
„Pusť ty parchante! Já tě zničím, zničím tě, abych dostal od Orochimara uznání. Uzná mě jako sobě rovného a pomůže mi přežít, nezemřu.“ řekl Bannō a snažil se Yorochimu vytrhnout ze sevření.
„Kdyby chtěl, abys žil, tak by použil i na tebe techniku reinkarnace. Měl bys nové tělo, ale v tom je právě ten háček. Bez svého těla jsi zbytečný. Umíš jen používat své kekkei genkai, ale v novém těle by nebyly. Proto tě raději nechá umřít. Alespoň bude moct využít celý potenciál tvého těla, dokud funguje.“ řekl Yorochi a pustil Bannōovu ruku.
„To je jedno, i tak mě musí uznat, proto tě zabiju!“ křikl Bannō a pokusil se do Yorochiho vrazit ostrý kus jednoho krystalu, ale Yorochi se vyhnul.
„Nemůžu ho zabít svými obvyklými technikami, protože ovládá elementy. Když na něj nějaký použiju, tak ho odvrátí, nebo dokonce přejme. Proto budu muset použít TO.“ pomyslel si Yorochi a pomalu se uklidnil.
Bannō se na něj snažil útočit i elementy, ale Yorochi se mu vyhýbal se zavřenýma očima a koncentroval Chakru.
„Chtěl si to mít. Technika, která zabije kohokoliv. Chtěl jsem ji premiérově použít na Orochimara, ale nedáváš mi jinou možnost. Chōshinsei bakuhatsu no Jutsu!“ křikl Yorochi a udělal několik pečetí.
„Nestačíš ji provést… Co to?“ zeptal se Bannō, protože se nemohl pohnout z místa.
„Fáze první: Spoután kovem. Ani se nesnaž z toho dost. Sílu na to nemáš a ten kov je speciálně upravený, aby ti odsával Chakru a bránil ti ji použít.“ řekl Yorochi a nadále koncentroval Chakru.
„Fáze druhá: Neprorazitelné dlaně.“ pronesl Yorochi, dal dlaně před sebe, jednu níž a druhou nad ni.
Dlaně se poté pokryly šupinami jako při Ninpou : Teki o teishi suru no Jutsu, ale šupiny potom pokryl ještě nějaký světlý kov.
„Fáze třetí: Kovová kůže.“ řekl Yorochi a kůže po celém jeho těle se pokryla kovem, ale nejenom kůže, ale i vlasy, obočí a dokonce i oblečení.
„Nevím, co si o sobě myslíš, ale mě nevyděsíš.“ křikl Bannō a sledoval, jak Yorochi vytáhnul nějakou lahvičku a postavil si ji na levitující destičku z kovu, kterou měl u pasu.
„Fáze čtvrtá: Vytvoření plazmy.“ pronesl Yorochi a začal ze vzduchu odsávat teplo, které nechal kumulovat v jeho dlaních.
Mezi dlaněmi se mu poté začala tvořit plazma a Bannō byl tím uchvácen.
„Fáze pátá: Miniaturní Slunce.“ řekl Yorochi, pomocí kovu přesunul tu lahvičku mezi dlaně a pevně zavřel oči.
Díky reakci plazmy a obsahu lahvičky se mu mezi dlaněmi vytvořilo něco, co by se dalo popsat jako Slunce. Přesně v ten okamžik se tam zvýšila hodně teplota a některé rostliny v okolí samovolně vzplály. Bannō to jen s úžasem sledoval, protože nikdy nic takového neviděl. Yorochi se v tu chvíli musel na maximum soustředit, protože ta energie mu odtahovala ruce od sebe, ale on je potřeboval udržet ve stejné pozici.
„To v té lahvičce bylo Deuterium. Získal jsem ho jen náhodou, ale už v té době jsem věděl, že se bude hodit. Nějaká poslední slova?“ zeptal se Yorochi a Bannō se opět naštval.
„Táhni do hajzlu, ty parchante! Tohle přežiju, je ti to jasný, nic mě nemůže zastavit, dokud nesplním Orochimarovy rozkazy.“ křikl Bannō a Yorochi byl trochu posmutnělý, protože se mu nechtělo zabíjet tak mladého kluka.
„Fáze šestá: Výbuch.“ řekl Yorochi, zavřel pusu a rychle od sebe oddálil dlaně.
To ´Slunce´ chvíli zůstalo na místě, ale pak se zdálo, že se rozpadá. Nejdřív to začalo erupcemi, ale pak se to ´Slunce´ začalo nestabilně zvětšovat a zmenšovat.
Netrvalo dlouho a nastal ohromný výbuch. Byl tak velký, že Bannōa okamžitě vymazal z povrchu zemského. Velká záře toho výbuchu oslinila celou Zemi Blesku a pár menších okolních zemí.
Výbuch samotný vytvořil na tom místě asi stometrovou díru v zemi a s průměrem skoro kilometru. Proletělo to i okolo Hiko, ale když se to přiblížilo, tak se jí amulet od Yorochiho rozzářil, vytvořil bariéru a ještě ten štít překryl kovem, který získal z půdy.
Hiko netušila, co se to stalo, ale ten zvuk byl strašlivý. Teprve po několika minutách se bariéra zrušila a Hiko viděla, že stojí na kraji toho kráteru. Rozběhla se tedy k epicentru, kde našla Yorochiho.
Yorochi tam ležel jako mrtvola, celý od krve, ošklivě popálený a na některých místech mu úplně chyběla kůže a svaly měl hodně poškozené, převážně na rukách.
Zničehonic sebou cukl a Hiko začala s jeho ošetřováním.
„Vydrž, vydrž, to bude dobrý.“ křičela se slzami v očích Hiko a i dál ošetřovala Yorochiho.
„Nesnaž se, už jsem prakticky mrtvý. Sbohem.“ řekl Yorochi, vykašlal krev a přestal dýchat.
Hiko začala s jeho oživováním, ale nevypadalo to vůbec dobře. Po čtyřech minutách, když už byla zoufalá, se Yorochi opět nadechl. A tak začala s jeho kompletním léčením.
Přibližně v tu dobu odcházel Naruto s Jiraiyou pryč z Listové na dlouhodobý trénink.
vysvětlení: Chōshinsei bakuhatsu no Jutsu - Technika výbuchu supernovy
Drtivá technika, která obsahuje několik fází a nutnost ovládání Fuutonu a Katonu. K tomu je také důležité mít Deuterium (reálný prvek, více informací si najděte na wikipedii), pomocí kterého se vytvoří plazma a z níž později i miniaturní Slunce. Na konci techniky toto ´Slunce´ vybouchne a vytvoří obří kráter. Pravděpodobnost, že to přežije kdokoliv je téměř nulová, jen na krajích kráteru může někdo přežít. Dá se použít na vyhlazení určitého místa, či se speciálními kekkei genkai na zničení nepřítele. Je to velice riskatní technika, kterou můžete usmrtit i někoho, koho jste vlastně nechtěli.
A pozor, od tohohle dílu začíná můj Shippuuden. Některé události a chování postav budou stejné na devadesát procent, ale berte v potaz to, že tenhle Naruto je alternativní verze toho normálního v manze a anime.
Je to moje alternativní verze, kde se snažím o dojem toho, co by se stalo v Shippuudenu, kdyby se přidali další nové postavy. Proto se časem začne můj Shippuuden odlišovat více a více od originálu.
A hlavně, bude ještě víc soubojů se známými postavami i mnou vytvořenými. Doufám, že se bude líbit.