manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - Ultimativní zbraň 13

Díl 13.) Troufalí útočníci. Síla očí. Bestiální Yorochi
Naruto svým pokřikem a pádem ze židle probudil sousedy, tím pádem i Hiko. Ta vstala, šla se podívat po Yorochim, ale ten byl pryč. Oblékla se, posnídala a pak vyšla ven z bytu, aby zjistila, kde je Yorochi.
Přibližně v tu stejnou chvíli vyšel i Naruto a málem srazil Hiko na zem, protože pospíchal, aby dostal novou misi.
„Měl bys zbrzdit, ty šílenče!“ křikla Hiko za Narutem, ale ten běžel stejně dál.
„Snad dostanu nějakou náročnou misi. Nebo, ať to alespoň není nějaká blbost.“ přál si v duchu Naruto, když ho něco zarazilo.
Všichni v ulicích stáli jako bezduchá těla čekající na rozkazy. Krom toho měli všichni lidé nezvykle černé duhovky a tmavé kruhy pod očima.
„Co to? To je nějaký vtip?“ křikl Naruto a za chvilku k němu došla Hiko, která se lekla, když to uviděla.
„Žádný vtip. Pojď se mnou z vesnice a můj partner tohle jutsu uvolní. Nikdo z nich ani nepozná, že se něco stalo.“ řekl Sanryuu, když se tam objevil.
„Takhle mocná technika? Co je jeho partner zač?“ pomyslel si Naruto, ale šel se Sanryuuem pryč, pro dobro ostatních.
„Tak jak? Už vyšli z vesnice?“ řekl unaveně Tatsumi, který seděl asi tři sta metrů od vesnice na kopci v lese, měl své černé oči a na ruce nápis japonským písmem ´kakujū´, což znamená rozšíření.
„Už, můžeš povolit. Jsi v pořádku?“ zeptal se opodál stojící Hotori s jeho podivnýma očima.
„Jo, ale tohle nesmím provádět moc často. On to ví, přes to toho takto využívá.“ pronesl Tatsumi, jeho oči se změnily na normální modré a nápis mu zmizel z ruky.
„Neřešil bych to, stejně na něj nemáme.“ pronesl Hotori a jeho oči se změnily na původní zelené.
„Společně bychom ho rozdrtili.“ řekl s nadšením Tatsumi, vstal a sevřel pěst.
„A jak asi? Já nejsem pravý ninja, jen slídil.“ pronesl zklamaně Hotori a podíval se do země.
„Když jsi jen slídil, tak mi najdi toho divnýho, chci si pohrát.“ řekl Tatsumi a kopnul do jednoho kamene.
„Je blízko, proto jsem to tu vybral. Stačí ti sejít kousek dolu a narazíš na něj.“ řekl Hotori a podíval se z kopce dolu.
„Alespoň něco opravdu umíš. Stejně si myslím, že společně… „ řekl Tatsumi, ale Hotori ho zastavil.
„Ne, prostě jdi. Já ti se vzpourou pomáhat nebudu.“ odsekl Hotori a zmizel.
„Spratek jeden, já bych mu dal, co proto.“ pomyslel si Tatsumi a rozeběhl se z kopce.
Dole u úpatí narazil na Yorochiho, který byl překvapen, že tam někoho potkal.
„Copak, taky za tréninkem?“ zeptal se v klidu Yorochi, ale Tatsumi nevypadal moc přátelsky.
„Leda ve snu, i když tohle by se také dalo nazvat tréninkem. Kuraigan.“ odpověděl Tatsumi a jeho oči zčernaly.
„Takže zápas? Jak chceš.“ pronesl Yorochi a odskočil od Tatsumiho.
„Tohle bude rychlý.“ řekl Tatsumi, zaútočil přímo na Yorochiho a zasáhl ho.
„Ha, ničitel klonů, to mě podrž.“ řekl posměšně Yorochi, který stál o kus dál a Tatsumi se akorát podíval před sebe, jak se klon rozpouští, protože byl vodní.
„Jsi rychlý, tak to zkusím znovu.“ pronesl Tatsumi a rozběhl se na Yorochiho, který se vyhnul jeho útoku a podrazil mu nohy.
Tatsumi dopadl na zem jako balvan a Yorochi se zasmál, protože ho to pobavilo.
Tatsumi se naštval a začal zběsile a rychle útočit, Yorochi se však i nadále vyhýbal jeho útokům a pohrdavě mručel. Tatsumi nějak zázrakem udeřil Yorochiho, i když to nemělo velký efekt.
„Ha, konečně. A jsi v loji.“ řekl Tatsumi a Yorochi se podivil.
„Co to kydáš? Sotva ses mě dotknul.“ pronesl Yorochi a podíval se na Tatsumiho jako na blázna.
„To nevadí, ale já konečně mohu využít svého Doujutsu. Gyosuru no Jutsu.“ řekl Tatsumi a Yorochi se postavil jako socha.
Oči mu náhle zčernaly, jak to, kde má Sharingan, tak i to, kde má Byakugan a pod nimi se udělaly černé kruhy.
„Ha, teď jsi v mé moci. Nebo lépe, pobavíme se. Ukážeš mi, jak jsi silný. Kogoshii nentou.“ řekl Tatsumi a Yorochi se začal pohybovat.
Ze začátku pomalu, ale pak se něco zvrtlo a on hodně zrychlil. V tu chvíli se zvednul vítr a zatáhla se oblohy černými mraky. Zahřmělo a blesk pak uhodil do stromu poblíž těch dvou. Strom okamžitě vzplál a silný vítr ten oheň ještě posiloval.
„Zhyň, lidský červe.“ řekl Yorochi děsivým hlasem, přiblížil se k Tatsumimu a praštil ho takovou silou, že Tatsumi proletěl skrz několik stromů a velkých kamenů, než se zastavil.
„Kruci, říkal, že není zas tak silný.“ zamumlal Tatsumi a těžko se zvedal.
„Někam pospícháš?“ zeptal se Yorochi, který se objevil nad Tatsumim a úderem seshora, ho zarazil zpátky do hlíny.
Tatsumi vyprskl krev, protože ty údery byly neuvěřitelně silné. Nemohl se ani pohnout, protože byl na tom zle i jen po těch dvou úderech.
Hotori to sledoval z povzdálí, ale pak začal utíkat směrem k Listové. Těsně před jejími hradbami se mu zase změnily oči a on pokračoval dál.
Mezitím Sanryuu odešel s Narutem pěkně daleko od vesnice. Náhle zastavil a poskočil, jako by se připravoval na box.
„Co vlastně chceš? A proč jsi mě vytáhnul tak daleko?“ zeptal se Naruto a Sanryuu se zasmál.
„Už jsem ti to řekl dřív, tvou čelenku. A nejlepší je ji získat bojem.“ řekl Sanryuu a uskočil před Narutovým útokem.
„Aha, ale tohle byla chyba.“ proneslo pět Narutů, protože přišly čtyři klony.
„Nějaké klony mě nezastaví, co…“ řekl Sanryuu, když ho jeden klon napadl zezadu a tím ho postrčil blíž k ostatním.
„U-ZU-MA-KI.“ řekly postupně čtyři klony a vykopaly Sanryuua do výšky.
„Naruto Rendan!“ křikl Naruto, který tam již očekával Sanryuua a pořádně silným kopem ho srazil k zemi.
„A ještě velmi dobré dokončení. Kage Bunshin no Jutsu.“ řekl Naruto, jak padal dolů, vytvořil si klon, který mu v ruce začal vytvářet Rasengan.
„Rasengan!“ zařval Naruto, když byl těsně na Sanryuuem a napřímil pravou ruku s Rasenganem.
Poté Rasengan zarazil do Sanryuua, který stále ležel na zemi. Naruta to odhodilo a zničilo jeho klony, protože Sanryuu měl pod sebou pevnou oporu a díky tomu to vybouchlo.
Naruto chvíli jel po zemi, pak se zastavil, stoupnul si a z jeho oblečení se kouřilo.
„Dost ses předvedl.“ řekl Sanryuu z dýmu a zakašlal.
„Dík, ale udivuje mě, že ještě můžeš mluvit.“ řekl Naruto, který byl celkem hodně překvapený Sanryuuovou výdrží.
„Tak, začnem pořádný boj, co ty na to?“ zeptal se Sanryuu a rozběhl se na Naruta.
Tou dobou Tsunade vyřizovala nějaké dokumenty a ohlédla se ven z okna, kde uviděla, jak se obloha zatahuje černými mraky. Otočila se zpátky a vyřizovala dál, dokud si nevšimla, že někdo stojí před jejím stolem a pozoruje ji.
„Co tu chceš? A vůbec, jak ses sem dostal?“ zeptala se naštvaně Tsunade a prohlídla si tu osobu, což byl Hotori.
„Vy jste Pátá Hokage a jedna z legendárních Sanninů, že?“ zeptal se Hotori a Tsunade nevěřila tomu, jak někdo může být tak drzý a vlézt jí přímo do kanceláře, zvlášť když ho nezná.
„Ano, tak co chceš, kluku.“ řekla Tsunade a očekávala, co ze sebe vychrlí.
„Jmenuji se Hotori a to za vámi venku není bouře, ale jeden z vašich ninjů. Můj šéf se rozhodl zaútočit na jednoho z vaší vesnice, takového ježatého, uřvaného, nešikovného v oranžovém. Mě a mého kolegu mezitím poslal na jiného. Ten druhý má v očích dvě rozdílná Doujutsu. Můj kolega na něj použil speciální techniku a teď ten ninja od vás šílí a vytváří venku bouři.“ vysvětlil Hotori a Tsunade se zděsila.
„Takže to venku musí dělat Yorochi.“ pomyslela si a když se znovu podívala na Hotoriho, tak byl pryč.
„Shizune! Okamžitě pošli, co nejvíc ANBU za vesnici, aby našli Yorochiho a zklidnili ho. Já půjdu taky!“ řekla Tsunade, když jí do kanceláře vstoupila Shizune a Tsunade vzápětí odešla.
Během té doby bojoval Naruto se Sanryuuem a oba na sebe útočili hodně tvrdě, takže oba byli vyčerpaní.
„Už tě mám plné zuby ty spratku! Taková doba a ty stále ještě můžeš pokračovat v souboji? Myslel jsem, že jsi genin, ale ty, ty jsi nejspíš něco víc. Budu muset použít můj méně oblíbený postup.“ řekl náhle Sanryuu, rozplynul se ve vzduchu a Naruto náhle cítil velkou tíhu.
Jako kdyby se gravitace nad Narutem zvýšila, protože Naruta tlačila nějaká síla do půdy.
„Prober se, Naruto!“ někdo křikl, ale Naruto nikoho neviděl.
Po chvíli ucítil bolest z facky a vše se okolo změnilo. Gravitace jakoby povolila, zem se obnovila a před Narutem klečela Sakura s nápřahem na další facku.
„A kruciž.“ pomyslel si Naruto, když uviděl letící dlaň, vyskočil a odběhl od Sakury.
„Zdá se, že již ses dostal z toho Genjutsu. Ten, se kterým si zápasil, už utekl a nechal tě tady si prožívat iluzi. Jinak jsi v pořádku?“ zeptala se Sakura a Naruto souhlasně přikývl.
Zničehonic se ozvala velká rána a okolo nich proletěl strom vzduchem. Naruto se rozhlédl a zjistil, že obloha je zcela černá, zakrytá mraky, na zem šlehají blesky, které zapalují vše v dosahu a zuří vichřice.
„Byl jsem mimo jen chvilku, co se stalo?“ zeptal se Naruto a ukázal na ten strom, který okolo nich proletěl a zabodl se do hlíny.
„Víš, ten, se kterým jsi bojoval, měl svůj vlastní tým. Víme zatím jen o dvou členech. Jeden z nich, podobně starý jako my, se nepozorovaně proplížil až k Hokage a zase nepozorovaně zmizel. A ten druhý má unikátní Doujutsu. Kuraigan, jak se jmenuje jeho Doujutsu, umožňuje ovládat lidi s jakýmkoliv Doujutsu a vnucovat jim jeho myšlenky. A ten druhý to rozvinul i natolik, že je schopen zadržet i lidi bez Doujutsu. Ten s tím Kuraiganem vnutil Yorochimu myšlenku, že je Yorochi bůh. No, a Yorochi se to snaží dokázat. Právě teď se ho snaží zkrotit i Tsunade, ale zatím to moc dobře nejde.“ vysvětlila Sakura, ale neuvědomila si, že mluví s Narutem, který měl svůj nechápavý výraz.
„Zjednodušeně, Yorochi má problém, Yorochi dělá problémy a ostatní se ho snaží uklidnit?“ zeptal se pro jistotu Naruto, aby věděl, jestli to pochopil.
„No, i tak by se to dalo říct. A teď pojď se mnou, každá ruka se nám bude hodit.“ řekla Sakura, chytla Naruta za ruku a spolu běželi k Yorochimu a Tsunade.
„Tohle jste moc dobře nepromyslel.“ řekl opodál stojící Hotori, skrytý před Narutem a Sakurou.
„Co myslíš?“ zeptal se Sanryuu, který stál u něj.
„Za prvé, nedokázal jste sejmout ani tohohle. A za druhé, poslal jste Tatsumiho na toho druhého. Ten teď díky Tatsumimu dělá pořádný bordel. Ale až to skončí, tak si vesnice bude dávat pozor a ani já se tam nedostanu nepozorovaně.“ vysvětlil Hotori a Sanryuu naštvaně zamručel.
„Kdyby si náš plán nevyžvanil, tak by ten poděs mohl klidně i zničit Listovou.“ řekl naštvaně Sanryuu a chtěl udeřit Hotoriho, který mu uhnul a Sanryuu dopadl tvrdě do prachu.
„On ale má myšlenku, že je bůh. To neznamená, že zničí Listovou. Popravdě řečeno, možná akorát pátrá po nás, aby nás zničil, ale naštěstí ho zdrží ta Hokage. A už se mnou nepočítejte, končím v tomhle týmu, i z důvodu, že Tatsumi je skoro mrtvý.“ pronesl Hotori, a když ho chtěl Sanryuu opět praštit, tak zjistil, že je pryč.
„Zatraceně, spratek jeden.“ zamumlal Sanryuu a vydal se hledat Hotoriho.
Za chvilku dorazili Naruto a Sakura k místu, kde bojoval Yorochi s Tsunade a nevypadalo to moc dobře.
„Jak je na tom bábi Tsunade? A co Yorochi?“ zeptal se Naruto, protože nechtěl, aby se jim něco stalo.
„Hokage má slušné problémy, Yorochi je silnější, než se na první pohled zdá. No a Yorochi má stále dojem, že je bůh. A ten, který mu to provedl je pořád ještě v bezvědomí, takže nemáme ponětí, jak to zrušit.“ řekl jeden z ANBU, kteří tam stáli a čekali na vhodnou příležitost k tomu, aby zaútočili a zneškodnili Yorochiho i za předpokladu, že by ho měli zabít.
„Nemá cenu s ním bojovat, je jak rozzuřené zvíře. Spíš byste se měli snažit o to, vzbudit Tatsumiho, je jediný, kdo to dokáže zrušit.“ řekl Hotori, který se objevil vedle Naruta a ten se ho lekl.
„Hej, co ty tu? A vůbec, co si to dovoluješ, takhle mě děsit?“ zeptal se naštvaně Naruto.
Souboj Yorochiho a Tsunade byl poměrně jednotvárný, protože byli srovnatelní fyzickou silou. Jediné, co se tak dělo a bylo nebezpečné, že jeden z nich vždy rozlomil úderem zem a Yorochi velmi často vrhal po Tsunade stromy, ale ne silou, ale manipulací s větrem.
„K zemi!“ křikla Sakura, skočila na zem a Naruto ji poslechl, protože jeho směrem letěl další strom.
„Kde je ten kluk?“ zeptal se Naruto, protože Hotoriho nikde neviděl.
„Támhle, u toho druhého!“ křikla Sakura, protože vítr byl natolik silný, že nebylo téměř nic slyšet.
Tsunade v ten okamžik vyskočila a snažila se zasáhnout Yorochiho pěstmi seshora, ale Yorochi se kryl pravou rukou, levou Tsunade chytil a odhodil ji.
„Jsem bůh, mě nezastavíš!“ křikl Yorochi, zahodil svůj prsten a úžasně zrychlil, že ho Tsunade nestačila sledovat.
„Pozor, zleva!“ křikl na Tsunade Kakashi, který právě dorazil a Tsunade díky tomu zachytila Yorochiho útok.
„Mistře Kakashi, dobře, že jste tu.“ řekla Sakura, protože stál přímo vedle ní a tak ji slyšel i přes ten vichr.
„To víš, jdu na pomoc.“ odpověděl Kakashi a se Sharinganem sledoval Yorochiho pohyby.
„Mistře Kakashi, nemá smysl se mu postavit, ani bábi Tsunade si s ním neví rady.“ pronesl Naruto a sledoval, jak jen Tsunade couvá pod náporem Yorochiho úderů.
„Alespoň můžu říkat, odkud půjde další útok.“ řekl Kakashi, usmál se pod maskou, když se před ním objevil Yorochiho klon.
„S tím bych si nebyl tak jistý.“ řekl klon, popadl Kakashiho a zmizel s ním pryč.
„Kampak jsi mě odvedl?“ zeptal se Kakashi a rozhlédl se po okolí, aby zjistil, kde je.
„Jsme nedaleko, ode mne a té vaší Hokage. Ukaž, co umíš ty, chci se pobavit.“ řekl Yorochiho klon a Kakashi na něj velmi rychle zaútočil.
„Chidori!“ křikl Kakashi a vrazil mu tu kouli blesku do hrudníku.
„Díky, tohle jsem chtěl vidět, červe.“ řekl stínový klon, než se rozplynul.
„Není možné, aby okopíroval tohle jutsu, bez Sharinganu, ale lepší bude se o tom přesvědčit.“ pomyslel si Kakashi a snažil se zorientovat, aby věděl, kudy zpět.
„Konečně mám tu informaci. Takže to zkusím. Chidori!“ křikl Yorochi zápasící s Tsunade a vítr náhle přestal běsnit.
Yorochimu se v ruce objevila ta koule blesků a začal se smát.
„Ovládl jsem další z vašich ubohých technik. Nyní pozřete na opravdovou sílu. Genshikaen.“ řekl Yorochi, nechal zmizet z ruky Chidori a na dlani se mu objevilo postupně šest plamínků.
Plamínky se zformovaly do menších kuliček, které začaly rotovat jakoby okolo nějakého bodu. Uprostřed se začala vytvářet temně rudá koule, která se zvětšovala. Náhle těch šest plamínků zmizelo a Yorochi držel kouli tmavěrudého ohně. Ze vzduchu začala mizet vlhkost a hlína okolo Yorochiho praskala vysušením.
„Nyní zažiješ to, co se nazývá vypaření.“ řekl Yorochi a rozběhl se s tím ohněm přímo na Tsunade.
„Kai!“ zařval Tatsumi, který se konečně probral.
Yorochi se zastavil, jeho oči se změnily zpátky, kruhy pod očima zmizely a Genshikaen byl také pryč. Yorochi se rychle vzpamatoval a když si uvědomil, že to nebyl jen sen, tak klesl v kolenou.
„Rychle, dokud je mimo!“ křikl jeden z ANBU a všichni ANBU se přesunuli k Yorochimu, ale ten najednou zmizel.
„Kde je? Kam šel?“ zeptal se Naruto a rozhlížel se.
„Utekl. Ví, že tohle se mu jen tak nepromine.“ řekl Kakashi, který dorazil zpátky.
„To je teď jedno, mistr Tsunade si musí odpočinout.“ řekla Sakura a šla pomoc Tsunade.
„Měl by ses vrátit.“ řekl Hotori, který pronásledoval Yorochiho.
„Ale jak asi? Málem jsem udělal to samé, co Orochimaru. Mám v sobě víc jeho krve, než je zdrávo.“ řekl Yorochi a zastavil.
„Vím, že ti odpustí. Pomocí mého Doujutsu, Senriganu, vidím i budoucnost.“ řekl Hotori a také zastavil.
„Další s Doujutsu?“ zeptal se Yorochi a chtěl vidět, jak vlastně Hotori vypadá, ale když se otočil, tak byl Hotori pryč.
„Je to velmi dobrý ninja, když dokáže takhle zmizet. A budu hádat, patřil k těm dvěma.“ pomyslel si Yorochi a pokračoval dál v úprku, když mu někdo další zablokoval cestu.
„Jestli jdeš pryč, tak půjdu s tebou. Pomůžu ti kontrolovat se.“ řekla Hiko, která tam na Yorochiho čekala, protože věděla, že se pokusí o útěk.
„Ty máš budoucnost, neměla by si ji zahazovat.“ řekl Yorochi, ale Hiko šla s ním.
„To ty taky. A když tě nemůžu zastavit, tak ti alespoň pomůžu přežívat.“ pronesla Hiko a Yorochi opět zastavil.
„Dobře, jak chceš. A víš ty co? Tady mám pro tebe dárek.“ řekl Yorochi a dal Hiko světlemodrý amulet, který nosil několik let v kapse.
„To je milé, ale jestli chceš pryč, tak si musíme pospíšit, jinak nás doženou, dáš mi to až pak.“ řekla Hiko a s Yorochim vyrazila pryč od Listové.
„Kam asi utíká?“ zeptal se Kakashiho Naruto a sledoval, jak ANBU odvádějí Tatsumiho.
„Jestli myslíš Yorochiho, tak nevím, ale myslím, že se ještě vrátí.“ odpověděl Kakashi a odešel pryč.
„Neztrácej naději, vrátí se.“ pronesl Hotori, který se tam náhle objevil.
„A nevíš kdy? A vůbec, kdo jsi?“ zeptal se Naruto.
„Jmenuji se Hotori, to ti musí stačit. A vrátí se, ale za delší dobu.“ řekl Hotori a zase zmizel jako duch.
„Ten se mi zdál, nebo tu doopravdy byl?“ zeptal se sám sebe Naruto a pohlédl na nebe, které bylo zase jasné.

Poznámky: 

má Doujutsu:
-Kuraigan - Temné oko
Nový vládce všech Doujutsu, ovšem velice vzácný. Umožňuje ovládat kohokoliv s jakýmkoliv Doujutsu a obrana proti tomu je velice složitá. Ovšem, jeho užití na ostatní vlastníky očních technik také způsobuje jejich zesílení. Má ještě jednu důležitou vlastnost, ale tu zmíním až později (abych tu nehodil nějaký spoiler z mého vlastního fanfiction).
-Senrigan - Věštec
Doujutsu, které při aktivování poskytuje tu výsadu vidět do budoucnosti. Nezkušený uživatel uvidí maximálně dvě minuty do budoucna, zkušenější i dvacet minut a hodně zkušený i roky dopředu. Vlastníci tohoto Doujutsu jsou unikátní ve svém Taijutsu a jsou prakticky nezasažitelní jakoukoliv technikou. Krom toho ještě Senrigan poskytuje vidění do velké dálky i skrz pevné objekty.

vysvětlení: Gyosuru no Jutsu - Technika ovládnutí
Jde o zvláštní techniku, kterou může provést jen vlastník Kuraiganu (např. Tatsumi). Technika dokáže naprosto ovládnout nepřítele, pokud nepřítel vlastní nějaké Doujutsu. Následně může uživatel vnutit nepříteli nějakou myšlenku, či ho ovládat jako loutku. Lze ji užít i na normální lidi a ninjy nevlastnící oční techniky, ale u nich způsobí jen krátkodobí stav strnulosti. Kdokoliv pod vlivem této techniky hodně zesílý a jeho agresivita abnormálně vzroste. Jde o nebezpečnou techniku i pro uživatele, protože ´posedlý´ může ohrozit i samotného uživatele.

vysvětlení: Genshikaen - Atomový plamen
Ultimativní technika Katonu, kde se pomocí šesti menších plamenů vytvoří rudý plamen s malou příměsí zhuštěné Chakry. Je to kontaktní technika, ale dokáže způsobit popáleniny už jen při přiblížení k ní. Samotnému uživateli se nestane nic. Toto jutsu je velice náročné na Chakru.

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uzumakiů Kumi
Vložil Uzumakiů Kumi, Po, 2012-02-06 16:51 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Utírač Udonova nosu

tohle mi stejně nikdy nepůjde do hlavy Laughing out loud jak můžeš vymyslet tolik technik a tolik KG...fakt, i já s tak bujarou fantazií bych to asi nezvládla...všechny ty vlastnosti, výhody a nevýhody...klobouk dolů *nemám klobouk ^_^"* Laughing out loud
Začíná mě to bavit ještě víc Laughing out loud Laughing out loud *Aya-chan* Smiling

protože oni jsou tak < 3

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Po, 2012-02-06 17:24 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Díky. Laughing out loud


A díky, za ten koment a jsem rád, že se ti to líbí. Smiling