manga_preview
Boruto TBV 08

Láska v Sune – Náhly Záujem ep. 6

Ja viem, ani ja tomu nemôžem uveriť! Laughing out loud
Je tu konečne nový dielik, a ja dúfam, že sa vám bude páčiť! Smiling


Poteším sa komentíkom a hodnoteniam. Smiling

„Keďže o mne Kazekage tak pochybuje, myslela som, že si dá aspoň toľko námahy a príde sa pozrieť ako prehrám.“ Zatvárila som sa kyslo.
Nemožné. Absurdné. Neexistujúce.
Nikdy by som nemohla prehrať súboj s niekým, ako je ona. Možno som mala prehnané ego, ale už pri našom prvom stretnutí stratila nervy kvôli maličkostiam.
Iba som ju škádlila a ona chcela zbombardovať budovu Kazekage-ho.
„Môj brat má oveľa dôležitejšie veci než sa zaujímať o teba.“ Povedala jedovato. To ma naštvalo.
Je tu hlúpe... ale štval ma fakt, že sa o mňa vôbec nezaujíma? Že som mu ukradnutá? Denne sa mu kanceláriou premelie nespočetne veľa kunoichi, ktoré sú omnoho milšie a vhodnejšie pre neho než ja.

Dopekla! Naozaj! Nad čím to premýšľam? Milšie a vhodnejšie? Toto snáď ani nie je pravda! Aby som sa oňho tak veľmi zaujímala iba po jednom úbohom sne?! Dofrasa, nie! Odmietam pripustiť, že by som sa zaujímala o niekoho ako je on! Nie, to určite nie, iba mu chcem ukázať aká som silná. No ďalšia otázka. Prečo chcem, aby vedel čo vo mne je? Pretože bol ku mne taký skeptický? Áno, to je ten dôvod.

„Môžeme začať, alebo chceš ešte cúvnuť? Neboj sa, nebudem Ti to zazlievať. Gaara Ti môže dať aj ľahšieho...“ Začala do mňa rýpať Temari, ale ja som jej skočila do reči.
„Tak na to zabudni, ale dám Ti jednu radu – asi by si si mala dať na seba nejaký ochranný oblek alebo masku, nechceme predsa zmrzačiť tak peknú tváričku. Hoci... keď sa na teba pozriem, už nie je čo zmrzačiť.“ Milo som sa usmiala a pôsobila som sebaistejšie než som sa cítila.
Zneistila ma ďalšia vec. Jeho meno. V tom sne som povedala jeho meno. Gaara. Takže som sa nemýlila. No odkiaľ ho viem? Možno som to iba čítala v novinách. Áno, veď kde inde?
Temari sa zhlboka nadýchla a ja som uvidela ako sa jej všetky svaly napli. Asi sa musela fakt premáhať aby po mne okamžite neskočila.
„Tak dobre. Napočítam do troch a môžete začať.“ Povedal Kankurou, ktorý sedel na strome.
Prikývla som, ale stále som sledovala Temari.
„Raz...“ Temari chytila silno svoj vejár.
„...Dva...“ Rozprestrela ho...
„...Tri...“ A rozbehla sa.

*********************Ten istý čas, kancelária Kazekageho *************************
* Pohľad Gaary*

Stál som pri okne a pozeral som sa cez okno na piesok, ktorý voľne lietal po celej Sune.
Bol so nervózny. Naozaj dosť. Mal som sto chutí obúchať si hlavu o stôl, pretože som tam nešiel. No áno, to boli reči, že mi Temari povie aká bola (ak by to vyzeralo na jej prehru aj tak by si prifarbila ten súboj tým, že to bolo tesné), alebo Kankurou, hoci verím jeho úsudku. Nechcel som pripustiť, že ma tá kunoichi, ktorá je tu sotva tretí deň zaujíma viac, než je pre Kazekage-ho vhodné. Teda... niežeby zaujímala. Iba som bol zvedavý, ako bojuje, nič viac.

Hm... ale ak by som tam teraz išiel možno by som uvidel niečo z ich súboja. Lenže, prečo tam vlastne idem. Správne, výhovorka. Musel som súrne hovoriť s Kankurouom o tej návšteve z Konohy. Dosť chabá, ale premyslím to neskôr. A práve v momente, keď som chcel odísť z pracovne, začul som zaklopanie na dvere. Nečujne som zakňučal, ale posadil som sa za kreslo.
„Ďalej!“ Zavrčal som.
Do kancelárie vstúpila Matsuri a ja som sa strhol.
Nehovoril som s ňou asi mesiac. Naposledy to bolo, keď podávala hlásenie o jej misii. Ale už nejakú dobu som ju na žiadne misie neposielal.
„Kazekage-sama, prepáčte, že vyrušujem.“ Povedala formálne. Toto ma štvalo. Nikto tu nebol a i tak bola formálna.
Veď sme spolu chodili, dopekla! Ba aj spali, no ona je po našom rozchode stále takáto. To ja by som mal byť taký. Ona sa rozišla so mnou! Prisunul som sa na kresle k stolu a povedal som:
„To nič. Čo sa deje, Matsuri?“
„Chcela som vedieť či pre mňa nemáte nejakú novú misiu.“ Povedala stále zízajúc inam. Nechcela sa na mňa pozrieť.
„Vlastne nie. Misiu som ti nedával schválne, pretože toho nebolo zas tak veľa, ale tiež príde Naruto, takže som si myslel, že ho rada uvidíš.“
„Oh... Oh.“ To bolo jediné na čo sa zmohla.
„Dobre. Ešte raz sa ospravedlňujem za...“ Skočil som jej do reči.
„Matsuri, to by už stačilo. Poďme rovno k veci. Chcela si mi povedať niečo iné, mám pravdu?“ Potom sa na mňa pozrela, sebavedomie jej stúplo a povedala:
„Okey teda, to nie je tá vec.“ Nadýchla sa a potom vybafla pravdu:
„V Sune kolujú reči, že máš niečo s tou novou kunoichi z klanu Ashio.“ To si robí srandu? Nie je tu ani tri dni a už kolujú reči? Preboha, veď som jej iba zohnal bývanie! Bola to iba milá výpomoc.

Na tvári mala neurčitý výraz. Žeby žiarlila? Nie, nemožné. Znova, ona sa rozišla so mnou! Sú to už predsa tri mesiace.
„A kto tie klebety rozširuje?“ Spýtal som sa.
„To je jedno. Proste som to začula. Vraj si jej zariadil aj bývanie, je to pravda?“
„Pozri sa, Matsuri, naozaj nechcem byť nezdvorilý, no už spolu nechodíme, tak prečo to chceš vedieť?“
Okamžite sa privalila k môjmu stolu, spustila naň ruky a začala sa ponad neho nakláňať.
„Pretože mám na to právo!“ Vykríkla bez rozmýšľania.
Div, že som nevyskočil z kože. Ovládol som sa, a ostrým tónom som jej povedal:
„To teda nemáš! To právo si stratila v deň, keď si sa so mnou rozišla. Nezabúdaj, ty si bola tá, ktorá chcela ten rozchod.“
Trochu odstúpila od stola a pozrela sa do zeme. Mal som pravdu, ale trápilo ju to, bolo to jednoznačne vidieť.
„Matsuri, ja s tou kunoichi nič nemám. Proste som jej pomohol nájsť bývanie, nič viac. Taká výpomoc z nás ešte nerobí pár, alebo áno?“ Nevinne som sa usmial.
Dívala sa na mňa pohľadom, ktorý by zdolal aj Madaru (hoci je už tri metre pod zemou).
„Gaara, ja viem, že som ten rozchod navrhla ja, ale bola to chyba a teraz to už viem.“
„Tak v takom prípade ma mrzí, že si si tú chybu neuvedomila skôr.“ Povedal som suchým hlasom.
Boli sme spolu takmer rok a ona nemala problém skončiť to celé v jednom dni. Nemienim do toho spadnúť znova.
„Viem, že som Ti ublížila a mrzí ma to. Gaara, ja... ja ťa stále milujem a hoci ty už so mnou nechceš byť, ja sa ťa nevzdám. Nech už je tá kunoichi ktokoľvek, rozhodne ťa jej nenechám.“ Povedala odhodlane.
„Matsuri, koľkokrát ti mám povedať, že s ňou nič nemám?“ Povedal som jej po chvíli, ešte trochu zaskočený jej vyznaním.
„To je jedno. Nevzdám sa ťa nech už to bude ona alebo ktorákoľvek iná.“

***************************************************************************

Stála som na mieste, plne pripravená na akúkoľvek obranu.
Ona na moje prekvapenie po jej rýchlom rozbehu zastala, a trhla s rozprestretým vejárom.
Nevedela som presne akú ten vietor bude mať silu, no okamžite som vyskočila na hrubú vetvu najbližšieho stromu a z neho som vyskočila do vzduchu.
Takže keď som dopadla, silu toho vetra som síce nepocítila, ale uvidela som ju.
Rozsekala nejaké stromy za mnou. Usmiala som sa, obrátila na ňu a povedala:
„Pôsobivé.“ Vyzerala na moment zaskočená, no potom sa trošičku pousmiala.

Ja som vytiahla spoza chrbta, na ktorom som mala puzdro katanu a dala som ju pred seba.
Stisla som ju a rozbehla som sa za Temari.
Keď prišlo na náš stret, zastavila moju katanu svojím vejárom. Ja som sa ale nedala a tlačila som na jej vejár ako na pílu. Najskôr to zvládala vykryť, no potom som sústredila svoju chakru do ruku z ktorej prešla aj do katany.

Bola to katana špeciálne upravená, aby som to mohla urobiť. Tým pádom, ten nápor už nemohla vydržať a odskočila.
Ja som tiež odskočila, katanu som zapichla do zeme, urobila som pár pečatí a vykríkla:
„Živel Zeme: Skalnaté hory!“ Katanu som v tom momente chytila a vyskočila som na strom.
Temari najskôr nevedela čo sa deje no tiež vyskočila na strom práve v momente, keď sa na zemi začali tvoriť skaly.
Potom na mňa zo stromu zavolala:
„A to ti na čo bolo dobré?“ Vyskočila som na jednu skalu.
Neboli vysoké, nie, ale vždy som pri súbojoch toto skalné pole využila. Vždy.

Koniec šiestej časti.

ČO BUDE ĎALEJ? TO ZISTÍTE V ĎALŠEJ ČASTI!!! Laughing out loud

Poznámky: 

So... what do you think? Laughing out loud
Čo myslíte?
Dúfam, že to nebolo také zlé, a snažila som sa tam pridať aj boj, ktorý ešte nekončí (skrytý význam) Eye-wink

5
Průměr: 5 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2020-11-24 19:35 | Ninja už: 2676 dní, Příspěvků: 3002 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ A máme súboj. Chinese sa hnevá, že Gára neprišiel a vôbec nepochybuje o svojej výhre, je dosť ješitná. Spolieha na stratu nervov u Temari. Zatiaľ Gára zas dumá a škriepi sa sám so sebou vo svojej kancelárii Gaara Hehe, nakoniec to nevydrží a chce sa ísť pozrieť, ale zas sa dovalí Macuri. Ooo, vraj spolu chodili a ona ho opustila, čo sa čudujem. Nakoniec z nej Gára vytiahne, prečo vlastne prišla, vraj sa klebetí, že má dačo s našou Chinese. Aj sa povadia. No toto, Macuri ľutuje svoj rozchod s Gárom, to sú mi veci. A ide oňho bojovať Ehh... jasně... hehe... Zatiaľ beží testovací súboj. Temarin štýl poznáme, Chinese sa rozhodla pre katanu, nabíjanú čakrou a džucu Skalnaté hory. A sme skončili, lebo neduh našej milej autorky sa prejavil, nie som si istá, či nejakú sériu dokončila Puzzled Škoda Sad Aj sme jej vypisovali kvôli inej sérii, ale odpovedala, že na konohu z istých príčin zanevrela. Chápem ju, ale písala ozaj skvelé príbehy, ktoré bolo radosť čítať. No ale čo sa dá robiť, ďakujem jej aj zato, čo mám k dispozícii Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Jassmine
Vložil Jassmine, Po, 2014-02-17 19:49 | Ninja už: 3735 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Skvělé... Pokračování už asi nebude, co? Mrzí mě to, protože si ho rozhodně zaslouží. Nejvíc mě štve, že jsem se nedozvěděla jakou má tu kekkei genkai a vůbec, no... Napiš další díl! Prosím Smiling

Na konoze moc nejsem, pokud mě chcete zastihnout, pravděpodobněji se vám to povede na mém blogu-http://j-zasivarna.blogspot.cz/
Jen se nelekněte, tady to tak možná nevypadá, ale moje povídky jsou z velké části brutální a naprosto nevhodné, měla bych je zakázat komukoli číst, ale... neudělám to.
Jashine, to zní tak seriózně, nikdo neodhalil že jsem blázen *spokojený úsměv, úroveň 50*

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Čt, 2014-01-02 08:54 | Ninja už: 4368 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super poviedka dúfam že vydáš Ďalší dielik Sticking out tongue

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Út, 2013-02-12 14:30 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

Prosím napiš další díl, moc prosím. Moc se mi tvá povídka líbí.

userbarz.com

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Ne, 2012-03-04 17:37 | Ninja už: 4541 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Jé ¨:D Zázrak Laughing out loud Já jsem normálně přestala doufat že ještě někdy vyjde další díl Laughing out loud Ale je naprosto úžasnej, ale rychle dalšííí :DD Smiling A ty písničky jsou dobré, hlavně ta druhá Eye-wink

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Ne, 2012-03-04 18:48 | Ninja už: 4645 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Vdaka. Laughing out loud

Obrázek uživatele adusinka
Vložil adusinka, So, 2012-03-03 22:47 | Ninja už: 4619 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Suprove vazne dobre pises Laughing out loud a pesnicky taky good kedze som obrovsky fanusik hunger games Laughing out loud a netrpezlivo cakam na to ked uz bude v kinach kedze knihy boli uplne famozne .D

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, So, 2012-03-03 22:54 | Ninja už: 4645 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem! Laughing out loud
Si môj človek!Laughing out loud Ja knihy proste milujem a neviem sa dočkať filmu. Už počítam dni do premiéry v USA. Laughing out loud