manga_preview
Boruto TBV 07

Banda tupců 08

Jen co se celá banda vzpamatovala z počátečního šoku, začala se pomalu ubytovávat v sídle hrůzy. Sasori kvůli své váze byl nakonec nerad odstěhován do přízemí. Deidara a Tobi, Hidan a Kakuzu, Itachi a Kisame, každý po dvou si zabrali jeden pokoj. Pein a Konan se nakonec dohodli spát v nejvyšším patře kvůli soukromí. Jediní Orochimaru, Zetsu a Sasuke měli vlastní pokoj, přičemž Orochimaru vysloveně histerčil, aby mohl spát sám, dokud mu otrávený Pein nakonec nevyhověl.
Byl večer, a všichni se sešli v kuchyni na první společnou večeři v novém domově. Konan se ujala úkolu samoživitelky, a zdatně zápasila se zapáchajícím sporákem. Ovšem jen do té doby dokud jí nevyrušili Deidei a Tobi.
***
„Tobi nemotej se mi tu,“ vrčel DeiDei, zatímco vytvářel své umění.
„Když já to chci taky umět, Deidara-senpai.“
„Tohle se nedá naučit, na to musíš mít talent.“
„A co když ten talent mám?“ povedlo se mu uzmout kus jílu a začal ho žmoulat v rukou, ve snaze něco vymodelovat.
„Nešahej na to!“ Deidara maskovanému vyrazil jíl z rukou a ten dopadl do hrnce, kde Konan vařila večeři.
„Co mi to sem házíte za sajrajt?“ naštvala se modrovláska, ale když začala omáčka podezřele bublat, přestala nadávat. „Co to je?“
„Bouchne to!“ schoval se Deidara duchaplně pod stůl a Tobiho stáhl s sebou. Výbuch zasáhl pouze Konan, zato plnou silou.
„Ííííí, já hořím!“ začala hned ječet a snažila se se uhasit. Tobi jí hned přiběhl pomoct, ale dokázal leda podpálit ubrus a oheň se dál šířil.
„Celý barák shoří!“ vyšiloval Deidara a jen pobíhal zmateně kolem.
„Áááá! Oheň!“ zděsil se Kisame jdoucí zrovna kolem a přidal se s vyšilováním k Deidarovi.
„Kisame!“ zařvala přísným hlasem Konan, přestože stále doutnala. Rybáčkovi konečně došlo, co by měl udělat, a začal skládat pečetě. Na poprvé to ale popletl a udělal jim z kuchyně horkou saunu. Konan už bylo na umření z jejich blbosti.
„No jo, no jo,“ všiml si jejího výrazu a konečně vytvořil jutsu, kterým vyplavil celé přízemí. To s Konan definitivně seklo.
„Co se to tu děje?!“ přidupal po schodech vůdce přivolán vším tím hlukem.
„To on!“ snažil se to Deidara celé svalit na Kisameho. Ten jen obraně ukázal na Tobiho, který šťouchal do Konaninýho těla.
„Mada-Tobi?!“ rychle se Pein opravil.
„Jo! On za všechno může,“ přitakávali mu Deidara s Kisamem.
„Tohle nezůstane bez následků. Jenom co vymyslím dostatečný trest.“
„Babičko? Jsi to ty?“ zamumlala Konan a pomalu přicházela k sobě. Když si sedla uprostřed obrovské louže, hned zaostřila na Deidaru.
„Tys mě podpálil!“ obvinila ho a vylítla jak čertík z krabičky.
„Ne, já ne, to Tobi!“ snažil se Deidara zmizet, než Konan dojdou všechny škody.
„Zapomeň, že bych ti ještě někdy půjčila podprsenku!“
„Vždyť ty ji stejně nepotřebuješ. Jsi vybavená jak Sakura,“ snažil se bránit blonďáček, ale mělo to úplně opačný efekt.
„Naprosto odmítám srovnání s tím žehlícím prknem!“ vrazila mu jednu modrovláska a důstojně odkráčela. Ještě se ve dveřích minula se Zetsuem, který hned zamířil k ledničce.
„Nazdárek,“ zazubil se na ně a zmocnil se celé šišky salámu. „Vytváříte tu lepší prostředí?“ snažil se odhalit důvod úplně vyplaveného přízemí. Nadávky ostatních ale přehlušil jekot z vyššího patra.
„Asi si všimla těch ohořelých vlasů,“ přikrčil se Deidara.
„Já myslel, že se nechala ostříhat na ježka,“ nechápal Zetsu.
„Ona měla někdy dlouhý vlasy?“ zaperlil jindy tolik všímavý vůdce.


Poznámky: 

V poslední době vážně skoro nevím, co píšu.. Tohle je snad poslední díl podle plánovaných osnov a další mám takové chaotické. Ještě že tu je Deva path, aby mě zachraňoval a pomáhal mi.. hodně mi pomáhal. Takže arigatou senpai ^^

4.846155
Průměr: 4.8 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-05-16 08:25 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Toto je vážne super! Krátke, ale tak som sa nenasmiala už dlho. Úžasný dielik. Smiling

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, Ne, 2011-05-15 18:27 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Úžasné, ako vždy Laughing out loud Z toho obrázku som sa skoro po... xD Proste super Laughing out loud