manga_preview
Boruto TBV 07

Banda tupců 09

„Lásko?“ natiskl se Pein zezadu na Konan a políbil ji na ramínko.
„Nech mě.“
„Copak ty se na kluky pořád zlobíš?“
„Já se zlobím na vás na všechny! Funguju tu jako nějaká služka. Ale odteď, milý pane vůdče, nevařím, neperu, neuklízím.“
„Hehe,“ zasmál se Pein. „Miluju tvůj smysl pro humor.“
Konan ho obdařila tak vážným výrazem, že ho až zamrazilo.
„Pane bože, ty to myslíš vážně.“
„To si teda piš!“
***
Mezitím dole v kuchyni.
"Vidíte taky to co já" ozval se po pár minutách trapného ticha Itachi.
"Ne, a ani si nechci představit, co s tím svým rudým zákalem vidíš rudoočko" rejpnul Sasori a šťouchnul Ita prstem do slepeckých brýlí. "A navíc koukáš na opačnou stranu"
Pohledy všech se teď upíraly na sporák, a nebo spíš vše co z něj zbylo. Připomínal teď spíše hromadu zprohýbaného šrotu, ze kterého se ještě doutnalo a opodál se válel na zemi hrnec ve kterém se ještě před pár minutami vařila společná večeře. Deidýho výbuch ale srovnal se zemí i stěnu, která byla za ním takže vše co vzniklo byla neplánovaná terasa do lesa.
"Jééé Tobi vidí sovu, Deidara-senpai, Tobi vidí ..."
"Tobi, ještě slovo a půjdeš se proletět s ní" Zavrčel Dei.
"Když ona má tak pěkný oči, Deidara-senpai, vidíte taky ty pěkný..."
"KATSU!!!"
"Iíííík" a vše co ostatní už zahlédli, byli Tobiho kalhoty mizící v nedalekém lese i s Tobim.
Všichni se zasmáli, jen Kakuzu se mračil "Máte vůbec poňetí, kolik mě tenhle barák stál".
"Notak Skrblajzno, víme přece že to nebyli tvoje prachy cos do toho vrazil, šlohnuls je přece mimojiné i z šéfova tajného trezoru" zasmál se Hidan.
"Ale poctivě nakradené, ještě teď mě svrbí nitky, když jsem jimi hákoval šéfův zámek. Hidane, lekce učetnictví pro 1. ročník zvláštní školy: Co si nakradeš to ti zůstane. Jednoduchá rovnice"
"Eh" zašklebil se nechápavě stylem "Vysvětlímik***aněkdovocotadydop**elede" Hidan.
"Tak tedy lekce učetnictví pro 1. ročník základní zvláštní školy. Kakuzu přijde > Kakuzu vidí > Kakuzu šlohne a strká do pytle od brambor > Kakuzu se vypaří = Kakuzu šťastný" dovysvětlil Skrblík.
"Tos mi to ku**a nemohl říct už dřív, jak se v těch tvých ko***inách má de**l vyznat" vyštěkl vzteky celý rudý Hidan.
"Proboha co ho v tý jeho zvláštní škole pro masochistické fanatiky učili" pomyslel si Kak.
"Myslím, že máme vážnější problém než Hidanovo podprůměrné vzdělání" vyrušil je náhle Sasori. "Například tohle" Ukázal na díru ve zdi velkou jak vrata "jak si představujete, že při tomhle mám vytvářet své umění, když odteď mi sem bude zvenku čučet každý průměrný neumětel, a snažit se zkopčit mé dokonalé věčné umění. Ještě jsem si na to nenahlásil copyright" povzdychl.
"Mluv za sebe Pinochio" ušklíbl se Dei. "Mé umění nezkopírujou"
"Jseš si jistý, Bárbíno" zavrčel Sasori. "Co ti dává tu jistotu"
"Tohle" řekl Dei ukázal na loutkaře ruku s vyplazeným jazykem "ať zkusej zkopčit tohle, a zaručuju vám Danna že si už nikdy normálně neutřou pozadí" dokončil vítězoslavně Dei.
"Což mě přivádí k otázce, jak si ty ut..."
"Stačí" zarazil je navrátivší se Pein "na tohle nemám žaludek, abych to poslouchal. A teď co s tou zdí" V odpověď se mu akorát dostalo 8 nechápajících výrazů. "No dobrá, jak vidím nikoho nic ..."
Hidan zvedl ruku. "...bez sprostých slov..." Hidan jí dal smutně dolů.
"... nenapadlo. Navrhuji se na to do zítra vyspat, a pak se uvidí"
Stále však na něj koukalo 8 nechápavých očí. "JDĚTE UŽ SPÁT POVÍDÁM!!!" zaječel tentokrát už vážně naštvaný zrzek, načež se celá společnost až na Zetsua, který šel obhlídnout spíž, rozešla.
***
Brzy ráno.
„Kde máme snídani?“ sháněl se Sasori.
„Buď rád, že nejíš, aspoň se ušetří,“ usmál se Kakuzu.
„Ale Tobi má hlad,“ fňukal mrňous.
„Když má Tobi hlad, tak si může udělat snídani sám.“ To se ozvala Konan, co je pobaveně sledovala ode dveří.
„Konan má jídlo!“ zaostřil Hidan na misku v Konaniných rukou.
„Copak? Chtěl by jsi ochutnat?“ řekla medovým hlasem a natáhla k němu lžičku müsli.
„Brr, zrní,“ oklepal se jashinista a snažil se najít něco jedlého.
„To nemá cenu, je to jenom syrové maso a zelenina,“ upozornil ho Deidara.
„Fuj! Zelenina,“ zaksichtili se všichni.
Jen Zetsu vypadl z party a prohlásil: „Mňam, masíčko,“ a hned se ho snažil najít. Při tom hledání zahlídl kousek něčeho co vypadalo jako kus uhnilé krůty. "Baštááá" a vřítil se rovnou po hlavě do kredence, která naneštěstí sražku nevydržela a milý Zetsu zůstal hlavou trčet uvnitř. „Proboha běžte někdo toho zeleného pitomce vytáhnout než nám zničí úplně kredenc. Nechci tam mít nalepený jeho sliny.“
„Šéfe, šéfe můžu,“ vyjel vesele Kisame, jako kdyby našel novou hračku.
„Padej,“ řekl poněkuď utahaně Pein.
„Konán?“ přilezl Deidara, „tohle nám přece nemůžeš udělat. Bez tebe umřeme hlady.“
„Třeba se můžete naučit vařit.“
„Ale to není fér! Já ti přece nic špatného neudělal,“ fňukal blonďáček.
„A tohle je co?“ ukázala na své vlasy zkrácené na ježka po požáru. „Prosila jsem se snad o nový účes?“ Deidara vzdal své marné pokusy a radši šel zjistit, jak může Zetsuovi chutnat syrová krůta.
„Ježiš fuj, to je hnus,“ běžel se vyzvracet hned po prvním soustě.
„Nežer! Neubude!“ utrousil osvobodivší se Zetsu si spokojeně žužlal stehýnko.
„Konan? Nám dvěma to přece vždycky klapalo,“ chytil ji kolem pasu Itachi.
"Hele Itachi vypadni od mojí..." začal nakvašeně šéf, jeho další slova ale zanikla v Zetsuově hlasitém mlaskání.
„Tak otevři pusu a něco moc dobrýho dostaneš,“ slíbila mu modrovláska a když ji poslechl, nacpala ho svojí snídaní.
„Blééé, cereálie,“ vyprskal to hned Uchiha a obíral si od müsli jazyk. „To od tebe bylo zlý.“
„A ten bordel si taky uklidíš,“ spustila Konan. „Kdo ví, třeba pod tou hromadou neumytého nádobí bude něco k jídlu.
Na to Akatsuki zareagovali svým vlastním způsobem a přeházeli nádobí na druhou stranu kuchyně.
„Tady nic není,“ konstatoval fakt Kisame.
„Jé, Tobi-kun našel myš!“ zvedl Tobi ještě živé zvířátko.
„Dej ji sem!“ vzal si ji Zetsu a strčil do kapsy.


Poznámky: 

Woooooow! Už jsem nevěřila, že je to možné! Vzkřísili jsme Bandu tupců a vypadá líp než kdy předtím! Asi za to může dokonalý mozek mého partnera. Rozhodně, jestli to takto půjde dál, máme se všichni na co těšit! Jen bez obrázků, protože deva path smazal program ve kterém tvořil =( škoda, byly dokonalý ^.^

úpravy>>> nové obrázky od Daiki-Katsu

4.689655
Průměr: 4.7 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-02-27 11:34 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Božééé, Itachi to na začátku zabil Laughing out loud Vlastně ten to zabíjí vždycky Laughing out loud Laughing out loud Sem se musela smát, až mi tekly slzy Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Sice se mi nelíbí, že ste mi z něj udělali slepce, ale je to aspoň vtipný Laughing out loud Laughing out loud A obrázků je vážně škoda...

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, Ne, 2012-02-05 09:44 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Ach, tých obrázkov je naozaj škoda Bad Ale diel bol celkom dobrý, tá konečná myš ma dostala Laughing out loud

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, So, 2012-02-04 21:23 | Ninja už: 4705 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Skvělé, úžasné. Nejlepší.

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.