manga_preview
Boruto TBV 09

Kyuubi no Naruto – část 4 – Exploze chakry, Sage mód

Všichni už dávno spali, Kyuubi, Bee i Yamato.
Naruto se náhle vzbudil, byl zpět ve svém těle. Měl však pocit, jako by to tělo pouze ovládal a ve skutečnosti bylo cizí. Oči mu rudě zářily. Nebyly to Kyuubiho oči, ale oči Uchihů.
„Děkuji ti Itachi. Takhle mám pořád naději.“ Myslel si Naruto. Naruto potichu vstal, tak aby nikoho nevzbudil. Bylo to obtížné, měl pocit jako by ovládal loutku, ne svoje tělo.
Vzal jeden prázdný svitek, štětec a inkoust a začal psát.
„Jestli hledáš větší moc, tak musíš utéct a pak přijít za mnou. Naruto.“ Tato slova stála na svitku. Ubývalo mu sil. Začal zase upadat do temnoty, svět se mu vzdaloval.
„Škoda, že tady nemůžu vstoupit do Sage módu, měl bych šanci ho porazit.“ Byla Naruto poslední myšlenka, než se opět ocitl v temnotě.

Následujícího dne ráno:

Kyuubi se probudil jako první, potřeboval nejméně času ze všech k tomu, aby nabral plnou sílu. Svitek, který mu napsal Naruto, svíral v ruce. Bylo mu to divné a tak se do svitku podíval. Po bleskurychlém přečtení této krátké zprávy, ho začala zachvacovat panika.
„Jak je vůbec možné, že se zachovala jeho mysl! Vždyť jsem ho úplně pohltil! A on si mu tu jenom tak nechá zprávu! To není možné!“ Děsil se. „Ale co, když je to past, kterou nastražili Yamato a Bee?! Pak, když se budu řídit těmi pokyny, mě odhalí!“ Uklidnil se Kyuubi nad racionálnější myšlenkou.
„Ale kdyby to byl vážně Naruto, ledacos by to vysvětlovalo. Vysvětlovalo by to mé nynější chování a taky ten rasengan co jsem nevytvářel já.“ Přemýšlel dále. „K čertu s tím! Prostě tady už nebudu déle zavřený! A i kdyby to byl vážně Naruto, tak ho jednou provždy zničím!“ Rozhodl se liščí démon.
Prudce vstal a za pomocí rasenganu, který se mu teď povedl na poprvé, se proboural ven.
Yamato i Bee se vzbudili, mysleli si, že Naruto trénuje, ale když uviděli ve zdi díru, rozhodli se svůj předčasný závěr přehodnotit.
„Co to Sak*a ten Naruto dělá?!“ Křičel Bee.
„Vypadá to, že nám chce utéct!“ Odpověděl mu Yamato.
„Vždyť jsme na ostrově, tady daleko neuteče.“ Řekl chobotničák.
Kyuubi do teď nepoužíval veškerou svoji chakru, kdyby to udělal, změnil by se okamžitě v lišku, a proto ji měl zapečetěnou. Nyní však nadešel čas tuto uschovanou chakru použít, potřeboval se rychle dostat z ostrova. Chvíli po vodě běžel, když nabral dostatečnou rychlost, tak spíše než běh jeho současný pohyb připomínal bruslení. Jelikož do tohoto pohybu dával obrovské množství chakry, tak se pohyboval dostatečně rychle na to, aby ho nikdo nedohnal.
Kyuubi měl štěstí, jelikož Kisame odhalil polohu ostrova, museli se přesunout. Nyní již byl blízko pevniny. Začal přemýšlet nad místem, kde se ukryje. Když dorazil na pláž, všiml si jeskyně. Byl to vhodný úkryt. Vydal se tedy směrem k jeskyni a už byl skoro uvnitř, když se země otřásla.
„Tady jsi Uzumaki Naruto!“ Řekla postava zahalená v plášti s kapucí. Kyuubi se ne onu postavu podíval a probodával ji pohledem.
„Nebo, bych měl spíše říci Kyuubi no Naruto?“ Zeptala se postava.
„Kdo sak*a jsi?!“ Zeptal se Kyuubi. Měl sice tušení, kdo by to mohl být, ale ani tak se nechtěl prozradit.
„Mrzí mě, že mě nepoznáváš Naruto-kun.“ Odpověděl mu na to cizinec a sundal si kapuci pláště.
„Kabuto?!“ Řekl.
„Měl bych tě doručit Madarovi, ale předpokládám, že se bez boje nevzdáš. Co Naruto-kun?“ Řekl Kabuto.
„Špatně.“ Odpověděl Kyuubi.
„Takže se vzdáš bez boje?“ Zeptal se.
„Ne!“ Odpověděl. „Říkám, že mě špatně oslovuješ!“ S těmito slovy se rozběhl proti Kabutovi, ale ten byl dostatečně daleko na to, aby stihl poskládat pečetě na přivolávací techniku.
Kabuto si přivolal obřího hada. Kyuubi věděl, že Manda je obří, ale tohle bylo daleko větší monstrum a mělo ohromné množství chakry.
„Sak*a! Jak mám bojovat s takovouhle příšerou?! Spoustu svojí chakry jsem spotřeboval jenom na cestu sem.“ Myslel si Kyuubi.
Nyní, ale nemohl zastavit. Musel se pokusit toho hada co nejdříve zbavit, aby to mohl skoncovat Kabutem, ale výsledkem této bitvy se nebyl vůbec jistý. Pustil se do boje s hadem, ale ten měl ve všem navrch. Byl sice obří, ale neuvěřitelně rychlý a obratný. Kyuubi mu sice zasadil pár ran, ale ty byly nevýznamné. Pak stačil jeden špatný pohyb a Kyuubi byl odmrštěn na nedalekou skálu. Ztratil vědomí.
Najednou se objevil na dosti pochmurném místě, vypadalo to tu jako stoka. Šel ani nevěděl kam, ale věděl, že tam najde pomoc. Došel do místnosti, kde byla mříž. Nedržel ji zámek, ale papír, na kterém byla napsané slovo pečeť.
„Jak nostalgické.“ Řekl si Kyuubi.
„To máš pravdu.“ Ozvalo se z druhé strany mříže.
„Takže jsi to vážně ty Naruto!“ Řekl. „Jak jsi mohl přežít?!“ Zeptal se.
„Jsou věci, které ani já nevím. Možná tak byla nastavená pečeť.“ Odpověděl Naruto. „Ale jak vidím, máš tam venku jisté problémy a já bych vážně nerad, abys mi zničil moje tělo.“
„Takže co hodláš dělat?“ Zeptal se liščí démon.
„Vstoupím do Sage módu a předám ti chakru, pak bys možná mohl vyhrát.“ Odpověděl mu blonďák, který byl zavřený za mříží.
„Vážně nostalgické.“ Řekl Kyuubi. Pak k němu začala proudit modrá chakra, cítil, jak se mu vrací jeho síla. Ne tohle bylo silnější než on. Kyuubi nabyl vědomí. Jeho oči nyní byly spíše oranžové než rudé. Zornička vznikla spojením té Kyuubiho a zorničky, kterou míval Naruto v Sage módu. Vlasy se změnily, byly více žluté než před chvílí.
Kabuto se k němu blížil, obří had zde již nebyl, musel ho odvolat. Následoval výbuch. Z Kyuubi – Naruta vytrysklo obrovské množství chakry, které způsobilo ono explozi. Mírně namodralá chakra začala Kyuubiho obalovat. Objevilo se ne devět, ale deset ocasů. Byla to síla, jakou Kyuubi nikdy předtím nepoznal. Tato síla si však vybrala svou daň na přírodě. Skála, u které Kyuubi – Naruto stál, se rozpadla na prach a mraky, které nad ním byly okamžitě zmizely. Aby byl Sage mód účinný musel Naruto přijmout spoustu přírodní energie, která vyvažovala množství Kyuubiho chakry, proto příroda v jeho okolí umřela.
„Deset co je to za blbost! Maximum je přece devět ocasů! Tady nic nezmůžu.“ Řekl si pro sebe Kabuto. Vyvolal obrovského Hada a dal se na útěk.
„Kabuto je mazaný. Nejdřív musím vyřídit toho hada, abych se k němu dostal.“ Myslel Kyuubi.
Kyuubi se pustil do hada. Nyní byly síly vyrovnané.
„Co takhle zkusit Rasen-shuriken?“ Zeptal se v podvědomí Naruto Kyuubiho.
„Proč ne?“ Odpověděl liščí démon.
Vytvořil Rasen-shuriken, jelikož byly jejich chakry spojené měl nevídaný efekt. Kyuubiho chakra byla ohnivá a Narutova větrná. Had byl sežehnut ohromným žárem.

O něco později ve skryté jeskyni:

„Tak jak jsi pořídil Kabuto?“ Zeptal se ho Madara.
„Dalo by se říct, že jsem selhal. Každopádně mám jisté informace, které mají stejnou cenu jako Kyuubi.“ Odpověděl.
„Tak jsem s nimi.“ Řekl Sasuke, který právě přišel.
„Vypadá to, že Naruto už není mezi živými.“ Odpověděl Kabuto.
„Cože?!“ Zeptali se Madara i Sasuke Zároveň.
„Podle toho co jsem zjistil, se Naruto pokusil ovládnout lišku, ale ta ovládla jeho.“ Řekl.
„To pár věcí usnadňuje.“ Řekl Madara. Sasuke zuřil, tak moc se chtěl Narutovi pomstít.
„A ta další informace je?“ Zeptal se Madara.
„Kyuubi nejspíš spojil jejich chakry dohromady, a když použil plášť démona, měl deset ocasů.“ Odpověděl Kabuto.
„Takže Kyuubi se snaží získat větší sílu. Tento fakt zase věci poněkud komplikuje.“ Pomyslel si Madara.

U Naruta:

„Alespoň jsem se dokázal dostat z té temnoty. Možná už mám zpátky svoji duši. Doufám, že mě Kyuubi bude chtít zlikvidovat dříve, než bude zase potřebovat Sage chakru. Když on bojuje se silným nepřítelem, není čas ho zkoušet ovládnout, pak by mě určitě dostali. Teď můžu být jenom trpělivý.“ Uvažoval Naruto ve svém současném vězení.

Poznámky: 

Děkuji za případné komentáře.
Škoda, že mě nenapadlo něco originálnějšího, než jenom to, že děkuji.

4.898305
Průměr: 4.9 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Po, 2012-09-03 12:46 | Ninja už: 4296 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Velmi pekne. Nenapadlo me, ze to nekoho napadne, a napise zrovna o tomhle. Velice povedeny, myslenkovy pochod

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Pá, 2011-10-21 19:09 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

myslim ze si sa inspoval trochu z triloge odkazu dracich jazdcov
lebo tam pri ziskavani prirodnej energieokolo vsetko umieralo:D
ale inak docela fajn poviedka

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Pá, 2013-06-28 23:18 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Mě spíš to temné místo a tak dál připomíná Alana Wakea

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Pá, 2011-10-21 20:06 | Ninja už: 4796 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

"Odkaz dračích jezdců"? Co to je? To já neznám.

Obrázek uživatele Jeikobu Kamome
Vložil Jeikobu Kamome, Út, 2011-04-26 00:34 | Ninja už: 4809 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

no Prostě parádní FF!!! Nemůže se dočkat dalších dílů....

Obrázek uživatele doommen
Vložil doommen, Po, 2011-04-25 22:16 | Ninja už: 5671 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

je to zkrátka perfektní!!!!!!!!!!!!! Nechceš vydávat častěji?

Obrázek uživatele Orenji
Vložil Orenji, Út, 2011-04-26 15:49 | Ninja už: 4796 dní, Příspěvků: 226 | Autor je: Recepční v lázních

Jsem rád, že se ti to líbí, ale častěji vydávat nemůžu.
1, kvůli pravidlům - kam bychom to dospěli bez pravidel, že?
2, kvůli škole, která si bere spoustu z mého volného času

Obrázek uživatele _Kisaki_
Vložil _Kisaki_, Po, 2011-04-25 21:16 | Ninja už: 4838 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

skrátka ohromné, nemám slov všetky hviezdičky Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Po, 2011-04-25 21:03 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

JE TO NEUVERITEĽNE SKVELÉ!!! 5*