manga_preview
Boruto TBV 08

V službách ANBU - X.

„Shinra Tensei."
Tlaková vlna všetkých odhodila na všetky svetové strany. Aj keď niektorý leteli, tak aj stále bojovali. Itachi so Sasukem pokračovali v boji. Zastavil ich až náraz do steny. V strede bojiska sa objavil Nagato.

„To je...Nagato?" pýtal sa Jiraiya, lebo až taký dobrý výhľad nemal.
„Je to možné," odpovedal Naruto. Jiraiya si však stále myslel, že je to len obyčajný ANBU, aj keď jeho útoky sa mu zdali nejaké divné.
Minato si myslel to isté: „Odkiaľ vie Yuton?"
„To je kto?" pýtala sa Kushina.
„Tak, čo, Kushina, nepoznávaš vlastnú rodinu?" otázkou jej odpovedal Madara.
„Moja...rodina?"
„Rodina?" pýtal sa aj Naruto.
„Takže, to je môj..."
„Nie je to tvoja priama rodina, ale patrí do klanu Uzumaki."
„Ale ako?"
„Jednoducho. On jediný prežil zničenie Vírovej. Nemal vtedy ani rok. Ujal som sa ho ja a dal ho do opatery jednej rodiny v Dažďovej."

Kabuto mal iné starosti.
„Nemôžem tomu uveriť. Jemu sa to podarilo."
Zo zeme za ním vyliezlo čosi, podobné kvetine. Nebol to nikto iný ako Zetsu.
„Tak už som ťa našiel, zradca."
„Ja som nikoho nezradil. Ja som sa s vami ani nespojil. Ja som len chcel oslabiť Madara a sám ho doraziť. Len teraz to tak ľahko nepôjde."
„To máš pravdu."
„Nie si práve najlepším bojovníkom. Ale to, že si sem prišiel, znamená opak. Určite si sem neprišiel len tak."
„Opäť máš pravdu. Teraz končíš."
„Kuchiyose no Jutsu."
Kabuto privolal Mandu. Čierna polovica sa oddelila od tej bielej a rozbehla sa na Mandu. Ten zaútočil zase na neho. Čierny Zetsu sa tomu vyhol výskokom. Kabuto po ňom hodil kunaie. Tie trafili presne. Čierny Zetsu sa rozpadol. Spod Mandu sa začalo vynárať niečo čierne. Začalo ho to obalovať. Obalilo ho to celého okrem hlavy. Na jeho hlave bolo vidieť čo sa deje. Manda začal starnúť, až sa rozpadol na prach. To čierne čosi sa premenilo na Zetsua.
„Zaujímavá technika."
Kabutovi začalo ubúdať chakry. Obalovalo ho čosi biele.
„Nemusíš sa báť. Ja život dávam, on ho berie. Káždopádne, požičiam si trochu chakry od teba. Kabuto rozsekal Zetsua na kúsky. Biely Zetsu sa však objavil vedľa čierneho a spojili sa.
„Hana funkai."
Zetsu zasiahol svojim lúčom presne Kabuta.
„Je mŕtvy," povedala biela polovica.
„Nie je," oponovala čierna.
„To nie je možné. Tomuto útoku sa nikto nevyhol. Iba Madara, ale ten sa znehmotnil."
„Použil Orochimarovo slizké Kawarimi. Zničili sme len hadiu kožu."
Kabuto sa plazil pod zemou.
„Účinky tohto jutsu sú horšie ako Narutovho Rasen Shurikenu. Nielen, že to berie charu, ale postupne sa do môjho tela dostávali malé baktérie, ktoré by mi zjedli môj chakrový obeh a nemohol by som ovládať chakru. Potom by si pochutnali na mojich svaloch a nemohol by som už ani používať taijutsu. Zostal by som bezbranný. A nakoniec začnú rozkladať moje telo zvnútra. Veľmi zaujímavá technika. Ale je na ňu nutné veľké množstvo chakry. Väčšie ako má Shukaku. Už rozumiem, prečo Zetsu každému kradol chakru okrem Akatsuki. Za tie roky jej nahromadil obrovské množstvo. Ale ako ju dokáže uskladniť?"
Kabuto vyliezol zo zeme za Zetsuom. Približoval sa k nemu zozadu a chcel preseknúť všetky žily vedúce k srdcu a nakoniec prepichnúť srdce. Keď sa zrazu začal celý triasť.

Nagato bol trochu iný ako všetci vyvolaný Edo Tensei. Bol trochu tmavší.
„Ďalší problém," povedal Yamato.
Kakashi sa ako tak postavil.
„Budeme mať problém, našťastie sme sa zbavili prvých troch Hokage. Ešteže Hashirama si nedával počas Nagatovho útoku pozor."
„Ako sa rozdelíme?"
„Ja mám málo chakry. Čiže obidvaja musíme bojovať proti Nagatovi. V najhoršom prípade nám pomôžu Sai a Sakura, ktorý budú kryť N...toho ANBU. Ale nebudú zasahovať. Je vám to jasné?"
„Áno!" odpovedali obidvaja.
„Priprav sa Yamato."
Kakashi vyštartoval proti Nagatovi. Za ním išiel Yamato. Kakashi vyskočil a Yamato zaútočil.
„Mokuton: Daijurin no Jutsu."
„Shinra Tensei."

Odletel nielen Yamato, ale aj Kakashi, ktorý bol vo vzduchu a chystal Chidori. Bol to len klon a pravý Kakashi zaútočil zozadu. Nagato nezareagoval včas a nestihol Kakashiho útok zablokovať a len mu niečo povedal: „Ja nie som váš protivník."
Kakashi ho len škriabol na ramene.
„Shinra Tensei."
Kakashi odletel len o dva metre ďalej. Pomaly sa zdvíhal zo zeme. Nechápal, čo myslel tým, že nie je ich nepriateľ. Pozrel sa na miesto, kde ho zasiahol. Krvácal.
„Čože?" vykríkol Kakashi, Madara, Yamato aj Naruto.
„Ako to, že krváca? Veď on nemá mať krv!" kričal Naruto.
„Máte pravdu, nemal by som mať krv. Ale mám ju."
„Zdá sa, že už ovláda dokonale rinnegan. Možno aj lepšie ako Rikudou Sennin," povedal Madara.
„Mňa by zaujímalo ako ty dokážeš ovládať Rinnegan. Veď Madara by ho už použil."
„Veď on je Madara," povedal zmätene Naruto.
„Dokázal si sa vymaniť spod Kabutovho ovládanie a použil si Gedou Rinne Tensei na seba."

„Takže on oživil sám seba?" pýtal sa Kakashi.
„Zdá sa, že áno," odpovedal Yamato.
„Rinne Fuuin."
V Madarovom oku sa rozsvietil rinnegan. Bez toho, aby sa dotkol Shisuia alebo bol blízko neho, tak ho zapečatil.
„Nie si jediný, kto dokáže používať rinnegan na vysokej úrovni."
„Konečne si pre mňa súper.“
„Ja som bol vždy silnejší než ty.“
„Tak to dokáž.“

Kabuto sa celý triasol.
„Čo sa to deje?“
Zrazu sa všetko okolo neho menilo. Všade bola tma.
„Chytil som ťa do genjutsu. Nemáš šancu utiecť.“
„Si silný. Neverím, že tvoje kópie boli také slabé.“
„Takouto silou oplývame, keď sme spojený,“ povedali naraz.
„Pozoruhodné. Zetsu, si vôbec človek?“
„Telo možno nemám ľudské, ale áno, som človek. Odpoviem ti ešte na jednu otázku, potom si skončil.“
„Prečo oslovuješ Madaru Tobi?“
„Nie je to Madara v pravom slove zmysle.“
„Čiže je to Madara, aj nie je.“
„Zbohom.“
Zetsu najskôr zrušil Kabutovu techniku Edo Tensei a potom ho zabil.

Madara sa pripravoval na súboj s Nagatom. Keď sa za Madarom objavil Zetsu.
„Skončil si?“
„Áno. Kabuto je mŕtvy.“
„Tak prečo je tu Minato, Kushina, Jiraiya aj Itachi. Mali sa predsa rozpadnúť.“
„Na to prídeš inokedy, Madara,“ povedal Nagato. „Teraz odhalím tvoje tajomstvo.“

Poznámky: 

Hana funkai - Kvetinový lúč smrti

4.921055
Průměr: 4.9 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele tasunka
Vložil tasunka, St, 2011-04-20 16:20 | Ninja už: 4808 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

dík za další super dílek... Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2011-04-20 13:43 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Jo, jo, jo! Zostali na žive! Jupí. Super FF-ka. Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, St, 2011-04-20 15:15 | Ninja už: 5149 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Odkiaľ berieš tú istotu, že sú všetci nažive. Sasukeho som tam nespomenul, ani Itachiho.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Čt, 2011-04-21 09:31 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

„Tak prečo je tu Minato, Kushina, Jiraiya aj Itachi. Mali sa predsa rozpadnúť.“ Ja so narážala na týchto a Itachi tam je. (Aspoň dúfam,že zostane na žive.)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2011-04-21 09:35 | Ninja už: 5149 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Jááááj, tak k týmto sa nevyjadrujem. Nechcem kaziť dojem z ďaľšieho dielu.

Zoznam mojich FF