manga_preview
Boruto TBV 08

V službách ANBU - XI.

V Madarovom ľavom oku sa rozžiaril Mangekyou Sharingan.
„Nie je možné, aby si na to prišiel."
„Keď som ti v Konohe, v sídle Uchiha klanu, čítal z toho kameňa..."
„Z dosky, ktorá je od Rikudua Sennina."
„...tak som ti niečo zatajil."
„Čo?"
„Rikudou vytvoril ešte jednu dosku, kde napísal všetky tajomstvá rinneganu."
„A čo s tým?"
„Ty s tým nemáš nič, ale dozvedel som sa zaujímavé veci."
„Aké?"
„Rinneganom vidíš do budúcnosti, ale aj minulosti. Áno, videl som tvoj súboj s Hashiramom a viem kde sú tvoje slabiny. Viem aj prečo si prežil takú dlhú dobu."
„Zetsu, buď pripravený, v najhoršom zasiahneš," pošepkal Madara.

„Prečo sa nerozpadli?" pýtal sa Yamato.
„Na to by vedel odpovedať Kabuto, ale je mŕtvy," odpovedal Kakashi.
„Čo keď sa vzopreli Kabutovi a on ich nedokázal potlačiť," povedal Naruto.
„Ale ak zrušil tú techniku, tak by sa mali rozpadnúť."
„Každopádne, musíme sa zbaviť Madaru aj Zetsua."
„Aj Sasukeho."
„Uvidíme," povedal Naruto.

Madara sa pripravoval na boj. Spravil krok dozadu a premiestnil sa do svojej dimenzie. Nagato zostal pokojný. V Madarovej ruke sa blýskala katana, ktorá sa pomaly približovala zozadu k Nagatovi.
„Shinra Tensei."
Madara zaletel preč, ale stále boj vo svojej dimenzií.
„Nevyšlo to. Ako mám bojovať s niekym, ktorý vidí do budúcnosti?" pýtal sa sám seba Madara.
Nagato čakal na neho. Madara mal ruky zložené v pečať a niečo chystal. Nagato stále čakal. Madara sa objavil pred ním.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Madara prebehol za jeho chrbát.
„Katon: Housenka no Jutsu."
Nagato vyskočil. Madara sa teleportoval nad neho.
„Rinne..."
„Shinra Tensei."

Madara tvrdo narazil na strop jaskyne.
„Sakra. nevyšlo to."
„Neverím, že to chcel použiť."
„Musím to lepšie načasovať."
„Prečo...Prečo si nás chcel obidvoch zabiť? Nevážiš si svoj život?"
„Ty to neprežiješ, lebo nemáš v sobe Senju aj Uchiha gény. Ja mám obidva, preto prežijem."
„Ale aj tak."

Madara vyštartoval oproti nemu. V ruke držal katanu. Chystal sa na úder. Nagato vytiahol svoju čiernu tyč.
„Banshou Tenin."
Madara neovládal svoje telo. Tesne predtým, než bol napichnutý na tú tyč, tak sa teleportoval za Nagata.
„Shinra Tensei."
„Máš dobrú obranu."
Madara sa objavil Nagatovi za chrbtom.
„Ale toto je súboj rýchlostí..."
Madara napriahol katanou.
„...a nie súboj techník."
Nagato zrazu odsekol Madarovi ruku. Madara odskočil.
„Čo sa to deje?"
„Ja vidím do budúcnosti."
„Možno vidíš, ale teraz ťa zachránilo čítanie mojich myšlienok."
„Možno."
„Ako mám proti nemu bojovať."
Zetsu sa vynoril za ním. Rukou sa dotkol miesta, kde bola Madarovi odseknutá ruka. Pomaly dával svoju ruku preč a Madarovi rástla nová. Zetsu sa znova ponoril do zeme.
„Zdá sa, že celé tvoje telo je tvorené hmotou od Zetsua. Ale musí byť v nej niečo živé. Musí mať srdce a dušu."
„Sklapni!"
„Ako si k tomu prišiel."
Nagato sa na chvíľu zamyslel.
„Aha! Už viem."

Pred niekoľkými desaťročiami
Mladý ninja sa pripravoval na boj, ktorý mal rozhodnú o živote jeho klanu. Aspoň podľa neho. Malo sa rozhodnúť o titule Hokage a akou cestou pôjde Konoha.

Bol už skoro koniec súboja. Hashirama zaútočil na Madara mokutonom. Chcel ho zabiť. Ale tesne pred ním, jeho mokuton zmenil tvar. Nechcel ho zabiť, ale len ho chytil.
„Na toto si nebudem míňať chakru."
„Zaváhal si, Hashirama."
„Ani nie," povedal a odsekol mu s katanou hlavu.
„To je len genjutsu."
„Ako si prehliadol Izanagi."
„Tak Izanagi. Čakal som niečo lepšie."
Madarovi sa zavrelo ľavé oko.
„Obetoval si oko, aby si prežil. Bohužiaľ, nevyšlo to."
„Aspoň som spravil to, čo som potreboval."
Hashirama znova spútal Madaru mokutonom. Madara sa teleportoval preč. Postavil sa asi desať metrov pred Hashiramu. Zo zeme vyrazili dva malé korene a prepichli mu nohy a vyšli až ramenami.
„Mám ťa."
„Možno máš, možno nie."
„Máš nejaké posledné slová?"
„Ty si sa zameral na prítomnosť, ja na budúcnosť."
Madara z posledných síl odsekol Hashiramovi trochu svalu.
„Chcel si ma trafiť do krku, že? Ale bolesť ti to nedovolila."
„Dal si na mňa obmedzujúcu pečať, aby som sa nemohol teleportovať. Výborne."
Madara odhodil kunai s Hashiramovim svalom. Hashirama prepichol Madarovi srdce. Od únavy padol na zem. Chvíľu ležal na zemi. Potom sa zodvihol a odkráčal domov. O pár hodín prišiel na bojisko neznámy chlap s maskou. Zodvihol kunai, ktorým Madara odsekol Hashiramovi kúsok svalu.
„Dúfam, že tam bude dosť DNA na pokusy. Získal som silu Senju Hashiramy."
Potom prišiel k Madarovi.
„Toto telo budem ešte potrebovať. Musím ho uchovať v dokonalom stave," povedal a zobral Madarovi pravé oko a dal si ho sebe.

Naspäť v prítomnosti
„Takže, už vieme ako prežil Madara boj s Hashiramom," povedal Kakashi.
„Nie, vieme, že prežil, ale neviem ako," povedal Naruto.
„Správne," povedal Nagato.
„Buď ticho!" okríkol ho Madara.
„Ešte sme sa nedostali k tomu najlepšiemu. Ako si prežil a aké si robil pokusy."
„Hovorím, buď ticho!"
Madara na neho zaútočil priamo.
„Shinra Tensei."
Madara tvrdo narazil na stenu.

Pár rokov po boji Uchiha Madara VS. Senju Hashirama
„Už som skoro u toho. Hýbe sa to."
Madara stvoril bielo-čierne čosi, ale po chvíli to zomrelo.
„Sakra, už nemám jeho DNA. Toto telo starne. Musím vytvoriť večné telo."
Niekto zaklopal na jeho dvere.
„Čo sa deje?"
„Kagi-sama, Senju Hashirama zomrel."
„Výborne," povedal a zabil svojho špióna.
Madara sa zamaskoval a vyrazil na lov. Usídlil sa blízko Konohy a čakal na pohreb. O päť dní Hashiramu pochovali. Nastala noc, Madara prišiel k hrobu Hashirami.
„Bol si mojim nepriateľom. Teraz sa staneš mojou súčasťou."
Madara otvoril jeho hrob a zobral mu DNA a vrátil sa do svojho domu na odľahlom mieste Boh vie kde. Na druhý deň začal robiť pokusy.

„Konečne, vytvoril som to."
Pred ním stála postava. Trochu divná. Jedna jej polovica bola čierna, druhá biela. Okolo hlavy mala kvetinu.
„Čo sa to deje?"
„Kde to som?"
„Čo...čo sa...to...deje?"
„Ty si kto?"
„Zdá sa, že som vytvoril dve osoby v jednej. Budete sa menovať Zetsu."
„Pekné meno."
„Veľmi divné meno," oponovala čierna polovica.
„Každopádne, nemôžem do neho presunúť svoju dušu."
Madara začal na nich robiť ďalšie pokusy. Po niekoľkých týždňoch...
„Takže, Zetsu, vytvor mi nové telo."
Zetsu vytvoril nové telo.
„Koukon."
Madara premiestnil svoju dušu do nového tela. Z truhlice vytiahol úplne nové srdce a vložil si ho do tela.
„Teraz mám večné telo."
Madara si odsekol ruku. Zetsu vytvoril tú svoju hmotu a Madara si z nej spravil ruku.
„Škoda, že som prehral s Hashiramom. Nemusel som rozdeliť svoju dušu na dve časti a prísť tak o väčšinu svojich schopností. Teraz musím zjednotiť svoju dušu."
„Ako to chceš dosiahnuť?"
„Izanagi sa môže použiť aj na cestu do minulosti. Spojením s Izanagi, ktoré som vytvoril, aby som prežil Hashiramov útok, vytvorím dvojité Izanagi. Tesne predtým, než ma Hashirama akože zabije, vytiahnem druhú polovicu duše a zapečatím do seba. Na to však potrebujem oko, aby som neprišiel o moje časopriestorové techniky."

Rok pred útokom Kyuubiho na Konohu
„Zetsu, mám pre teba úlohu."
„Akú?"
„Nájdeš telo Uchihu Obita a prinesieš mi jeho oko. Malo by mať zaujímavé techniky."
Zetsu prišiel o pár hodín so zlou správou.
„Jeho pravé oko bolo rozdrtené. Ľavé oko dal Hatake Kakashimu."

Pred vyvraždením Uchiha klanu
„Kto je tam?"
Itachi vyšiel spoza stromu.
„Kto si?"
„Uchiha Itachi."
„Čo chceš?"
„Žiadam od teba pomoc. Pomoc s vyvraždením môjho klanu."
„Prečo si myslíš, že ti pomôžem?"
„Kyuubi ti nepomohol k zničeniu Konohy. Navyše ťa sledujem dlhšiu chvíľu. Viem, že nemáš mangekyou sharingan. Viem o tvojich slabinách, aj o tvojom tele. Nie je tvoje."
„A čo?"
„Ja ťa možno nezabijem, ale som kapitánom ANBU. Neviem, či by si dokázal zabiť niekoľko desiatok ANBU."
„Ale pridáš sa potom k mojej organizácií Akatsuki."
„Pod podmienkou, že Konohu necháš na pokoji."

„Buď ticho, Nagato!"
„Neviem, čo by som mal o tebe ešte povedať. Už viem. Svoju dušu nemáš celú. Nezískal druhú polovicu svojej duše naspäť. Ak ťa chcem zabiť, musím ti zničiť tvoje srdce."
„To sa nestane."
Madara sa postavil na nohy a pripravoval sa na posledný úder, ktorý hodlal Nagatovi dať.

Poznámky: 

Koukon - Premiestnenie duše

4.756755
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Út, 2011-04-26 20:28 | Ninja už: 5178 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Veľmi zaujímavé. Len tak ďalej. 5* Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2011-04-26 20:29 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem, budem sa snažiť

Zoznam mojich FF