manga_preview
Boruto TBV 07

V službách ANBU - IX.

Druhý Mizukage útočil na Gaaru. Ten sa jeho útokom zatiaľ vyhýbal.
„Suiton: Suiryuudan."
Mizukageho suiton však narazil iba na Kankurove bábky, ktoré chránili Gaaru. Spoza nich vyskočila Temari a chystala sa zaútočiť.
„Suiton: Zagogyou."
Prvý Mizukage odsekol Temari ľavú ruku. Kankurou sa na chvíľu prestal sústrediť a zozadu sa k nemu priblížil prvý Tsuchikage.
„Ishi Nigiri."
Tsuchikageho ruky sa zväčšili a spravili z Kankura placku. Kankurou bol mŕtvy. Tým sa aj jeho bábky prestali hýbať a poľavili ochrana pred Gaarom. Na to čakal druhý Mizukage.
„Suiton: Zagogyou."
Gaara sa tomu vyhol. Gaara začal všetko naokolo meniť na piesok. Boj sa už neodohrával na lúke, ale na piesku. Gaara uväznil všetkých troch kage v piesku. Aspoň si to myslel, pokým sa všetci traja neobjavili za ním a nechceli ho zabiť. To bola však pasca. Všetkých troch obalil piesok. Ako sa už stalo zvykom, ku kagom prišiel štarší ninja z Piesočnej a zapečatil ich.

Yamato bojoval s Hashiramom. Nebol práve vo výhode. Yamato zobral do pravej ruky kunai a rozbehol sa proti Hashiramovi. V polovici cesty zastal, hodil kunai a začal robiť pečate.
„Doton: Doryuu Taiga."
Hashirama sa Yamatovmu kunaiu vyhol výskokom, ale pri dopade na zem stupil do bahna, ktoré Yamato vytvoril. Ruky však stále mohol používať.
„Mokuton: Shi Donguri."
Zo zemu pri Yamatovi vystrelili štyri veľmi ostré, drevené hroty. Yamato sa im vyhol, ale prenasledovali ho ďalej. Ten si nedával pozor kam ide. Utekal priamo k Hashiramovi. Jeho ruka sa premieňala na drevo s ostrým špicom. Keď sa dostal Yamato dostal dostatočne blízko, tak mu Hashirama prepichol srdce. Ten sa snažil z posledných síl zložiť pečate.
„Mokuton: Mokuhara."
Zo zeme vyrazilo neskutočné množstvo drevených šípov. Prepichli všetko, čo videli. Z jedného takéhoto šípu vyšiel pravý Yamato. Živý a zdravý. Hashirama bol nesmrteľný. Nemohol sa síce hýbať, ale stále mohol skladať pečate.
„Suiton: Suiryuudan."
Yamato sa prvému útoku vyhol.
„Doton: Doryuudan."
Vyhol sa aj druhému útoku.

Saiovi sa podarilo zviazať Tobiramu svojimi atramentovými hadmi. Bol to len klon. Tobirama sa objavil za nimi.
„Kokuangyo no Jutsu."
Sai a Sakura sa ocitli v absolútnej tme. Okolo seba nič nevideli. Dostávali úder za úderom a nevedeli odkiaľ. Tobirama vytiahol kunai. Prvý bol na rade Sai. Najskôr ho zasiahol kunaim do ramena. Potom ho trafil pod rebrá. Nakoniec mu preťal krčnú tepnu a nakoniec mu dal ranu istoty do srdca. To isté čakalo Sakuru. U nej sa riadil inak. Prvý úder išiel do stehna. Druhým úderom jej spravil rez cez celú ruku. Sakura ho chcela trafiť. Zahnala sa naslepo. Netrafila. Druhý raz spravila to isté a trafila. Trafila ho do brucha. Tma zrazu zmizla. Tobiramove brucho sa zregenerovalo a uväznil tam Sakurinu ruku. Tá chytila do ruky kunai a odsekla mu hlavu. Tá sa dala sama dohromady. Chcela ho zasiahnuť aj druhýkrát, ale Tobirama jej chytil ruku. Sakura sa snažila vytiahnuť ruku z jeho tela. Pozrela sa doprava. Tam uvidela ako Hiruzen zabíja Kakashiho. Pozrela sa naľavo, tam uvidela ako zabíjajú Naruta, ten už bol bez masky ANBU.
„Kai."
Sai ju vyslobodil z genjutsu.
„Ale ako? Mal si byť mŕtvy."
„Odkedy ho zviazali moje hady, tak si bola v genjutsu."
Tobirama sa vyslobodil z hadieho väzenia.
„Suiton: Suishoha."
Saia aj Sakuru zaliala obrovská vlna. Sakura použila svoju brutálnu silu a spravila dieru do zeme. Voda vtiekla tam.

„Katon: Karyuu Endan."
Kakashi sa sotva vyhol Hiruzenovmu katonu. Hiruzen po ňom hodil kunai s výbušným lístkom. Kakashi vyskočil. Tam na neho čakalo prekvapenie.
„Katon: Gouryuuka no Jutsu."
„Suiton: Suijinheki."

Ohnivému prekvapeniu zabránil vodnou stenou. Hiruzen sa však objavil za ním. S kunaiom mu prepichol srdce. Bol to však len bleskový klon. Všetok blesk prebehol Hiruzenovým telom. Dostal elektrický šok. Kakashi ho zozadu dostal s Chidori. Hiruzen sa rozsypal a znova zregeneroval na zemi. Kakashi zoskočil dolu. Kakashi vytváral v ruke elektrický výboj. Keď skončil, mal v ruke blesk. Spravil to, čo nečakal nikto. Hodil ho.
„Raiton: Zeurai."
Letel ohromnou rýchlosťou. Trafil Hiruzena priamo do hlavy. Celým Hiruzenovým telom prebiehal blesk. Bol paralyzovaný. Nemohol ničím pohnúť. Kakahsi aktivoval Mangekyou Sharingan a poslal Hiruzena do inej dimenzie. Popri tom ho aj zapečatil vo svojej vlastnej dimenzii. Od únavy padol na zem. Pribehla k nemu Sakura a začalo ho liečiť. Yamato bojoval namiesto Sakury so Saiom proti Tobiramovi. Prebehlo to rýchlo. Yamato ho spútal Mokutonom a Sai zapečatil.

Naruto to mal podstatne ťažšie. Bojoval proti trom naraz. Jiraiya vyskočil do vzduchu. V ruke formoval rasengan. Postupne ho zväčšoval.
„Oodama rasengan."
Jiraiya vyrazil proti Narutovi. Ten sa mu vyhol. Čakala ho však Kushina s jej reťazmi, aby ho chytila. Ale nepodarilo sa. Minato hodil na neho svoj špeciálny kunai. Naruto sa mu vyhol, ale roztrhol mu kúsok plášťa.
„Katon: Endan."
Naruto sa Jiraiyovmu útoku vyhol výskokom. Za neho sa teleportoval Minato.
„Rasengan."
Zasiahol Naruta do ramena. Ten padol na zem. Cez roztrhnutý plášť bolo vidieť, ako sa mu rana rýchlo hojí, čo všetkých prekvapilo. Naruto vytiahol katanu a dal do nej veternú chakru. Rozbehol sa proti Minatovi. Sekol mu na hlavu. Minato sa bránil kunaiom. Naruto spravil otočku a zaútočil na rebrá. Neúspešne. Zozadu na neho zaútočil Jiraiya s kunaiom. Naruto jeho kunai zablokoval svojim. Minato aj Jiraiya mu chytili obidve ruky. Kushina sa objavila pred ním. Vytiahla kunai a chcela mu prepichnúť srdce. Pri náraze kunaia na Narutove telo, sa kunai rozlomil na niekoľko častí. Naruto sa premenil na kopu snehu.
„Yuton: Zen Kouragon."
Na troch oživených ninjov sa rútil obrovský drak.
„Yuton: Rasen Yukai."
Minato zničil snežného draka. Neveril, že niekto okre neho, môže používať Yuton. To už však Naruto vytváral svoju techniku.
„To je predsa..." hovoril Jiraiya.
„Fuuton: Rasen Shuriken."
„Túto techniku vie iba Naruto. Tak ako ju môže mať nejaký ANBU," čudoval sa Jiraiya.
„Shinra Tensei."

Poznámky: 

Suiton: Zagogyou - Voda: Vodný laser
Ishi Nigiri - Kamenný stisk
Mokuton: Shi Donguri - Drevo: Štyri hroty
Mokuton: Mokuhara - Drevo: Drevené pole
Raiton: Zeurai - Blesk: Diov blesk
Yuton: Zen Kouragon - Sneh: Obrovský snežný drak
Yuton: Rasen Yukai - Sneh: Rotujúce snehové gule

4.785715
Průměr: 4.8 (42 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Út, 2011-04-12 09:05 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Nádhera! Miestami som tŕpla strachom, čo bude nasledovať. Krásne napínavé. Malá výtka: Netrvalo to nejako dlho? Teším sa na ďalší dielik. Eye-wink

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2011-04-12 14:56 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem. Čo mi malo trvať dlho? Tento diel bol napísaný 11.4. Predchádzajúci 4.4. a schválený 5.4. To je týždeň a nový diel môžem vydávať raz za týždeň.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Út, 2011-04-12 16:22 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Veľmi sa ospravedlňujem, keď mne to prišlo ako celá večnosť. Gomenasai. Smiling

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Po, 2011-04-11 19:55 | Ninja už: 4987 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

pělne jen ti díly vydavej častěji Smiling

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2011-04-12 13:26 | Ninja už: 5127 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem. Budem sa snažiť vydávať častejšie, ale nie vždy to vyjde. Je na to veľa dôvodov.

Zoznam mojich FF