manga_preview
Boruto TBV 15

Ako sa stať Kagem

Zdravím! Ak ste si prečítali nadpis, iste viete, o čom bude nasledujúci text. A ak nie, tak použijem CTRL + C a následne CTRL + V a opäť vám to zopakujem. Text bude o tom, Ako sa stať Kagem.
Takže začiatok by sme mali. Uf, tak som sa teda už dlho nerozpísal. Teraz k „merítku veci“ ako sa hovorí, aj keď neviem, kde sa tak hovorí a prečo sa tak hovorí. Ešte pred tým, než začnem, treba zodpovedať jednu veľmi dôležitú otázku a tá znie: Chcete sa stať Kagem? Pokiaľ bola vaša odpoveď kladná, čítajte, prosím, ďalej. Pokiaľ záporná, tak choďte do čerta s vašimi malými ambíciami, tu ide o post najlepšieho ninju v dedine, do kelu!
A teraz už naozaj sľúbený návod, ako sa stať Kagem. Takže po prvé: musíte byť občanom nejakej z nasledujúcich dedín, pekne od západu na východ, tak ako je to zvykom na planéte Zem – Piesočná, Kamenná, Listová, Mlžná (v mojom jazyku rodnom by sa mala nazývať Hmlová, ale Mlžná znie viac cool, len čo je pravda) a Oblačná. Pokiaľ podmienku spĺňate, tak CG, pokiaľ nie, tak ste zbytočne čítali predchádzajúci text a zrejme ho aj zbytočne budete čítať ďalej, takže veľa šťastia v budúcnosti, ak veríte na reinkarnáciu, tak sa snažte narodiť nabudúce v niektorej z týchto dedín.
Keď už ste teda občanom niektorej z dedín, je dôležité si ujasniť jednu vec: musíte byť ninjom! To by dopadlo, keby bol Kage nejaký podnikateľ, predavač zeleniny, chlapík z Ichiraku Rámenu alebo ktokoľvek iný, čo nemá kvalifikáciu. Ako sa získa taká kvalifikácia? Je mi ľúto, ale pre ňu budete musieť stráviť niekoľko nasledujúcich mesiacov v Ninja Akadémii, kde sa budete učiť, koľko je jeden shuriken plus jeden shuriken (pozn: odpoveď nie je jeden kunai) a ako ich hádzať a netrafiť pritom niekoho, koho trafiť nechcete, napr. seba, sensei-a, ktorý vás známkuje a v prípade jeho trafenia asi známka nebude veľmi priaznivá a pod. Učiť sa budete rovnako aj nejaké jutsu, aby sa nepovedalo. Naučia vás základné jutsu, ktoré aj tak v boji asi ani nepoužijete, veď kto by už len používal Bushin no Jutsu? Aj keď... Nuž a potom po niekoľkých mesiacoch alebo v prípade, že ste boli fakt beznádejní, tak po niekoľkých rokoch, nadíde deň, kedy dokončíte akadémiu a stanete sa oficiálnym ninjom s kvalifikáciou.
Čo obsahuje taká kvalifikácia? Identifikačné číslo ninju, jeho meno, dátum narodenia a nejaké haluze okolo toho. Keď už máte tieto haluze, ide sa ďalej. Robíte misie všeho druhu, napr. Misie typu D, C, A a S. Asi som nejaké zabudol, už neviem, ja som akadémiu nikdy nespravil, len som poznal jedného chlapíka…
Tak… ste ninja a robíte tie misie. Zbierate odpadky z potôčika, pomáhate starým babkám, ktoré vás nakoniec zmlátia, lebo ste spravili maličkú chybu alebo naháňate nikdy sa nevzdávajúcu mačku, ktorá je veľmi prítulná, keď ju konečne chytíte. Keď toto spravíte asi tak stokrát, nadíde čas, keď váš zabednený sensei konečne uzná, že by ste mohli mať aj vyššiu kvalifikáciu a mohli by ste s vyššou hodnosťou čistiť odpadky z väčšieho potôčika, pomáhať ešte starším babkám a naháňať ešte prítulnejšiu mačičku alebo rovno tigra. Ako túto kvalifikáciu získať?
Moderná Ninjológia pozná výraz „Chuuninská skúška“. Vypustia vás do lesa plného hávede z iných dedín a nejakého hmyzu. Vy ich máte všetkých pobiť. Poviete si – pohoda! Predstavím si, že sú to odpadky a všetkých ich napichám na palicu. Ale čo keď podobnú stratégiu bude používať aj váš súper? Vtedy nastáva skutočný boj plný jačania a drsných rečí typu: „Ja som ti hovoril, že mám nalomenú palicu“ alebo „Už ma to nebaví, nájdi si seberovného“. Keď to zaberie, blahoželám, pravdepodobne ste vyhrali niekoľko dní života, ak nechápete ten výraz, tak to máte, ako keď v Crash Bandicootovi rozbijete elegantnou otočkou debnu a vyskočí z nej vaša hlava, ktorú vezmete a keď stlačíte joystikom zelený trojuholníček, tak máte pri svojej hlave vyššie číslo, ževraj sú to životy, ja neviem, nikdy som to nehral, len som poznal jedného chlapíka…
Ak ste to vydržali dočítať až sem, môžeme pokračovať. Schválne som preskočil ďalší priebeh chuuninskej skúšky, pretože sa tam už nič zaujímavého nestane. Takže dajme tomu, že ste sa stali Chuuninmi. Teraz vás čakajú zaujímavejšie misie, ako som už spomínal vyššie. Pravdepodobne ste sa popri tom zbieraní odpadkov naučili aj nejaké drsné ninjutsu, napr. Dajnamik Éntry, Tisíc rokov bolesti alebo K. O. Punch, veľmi efektívny útok obľúbený hlavne u zakomplexovaných kunoichi, ktorým nikto nevenuje pozornosť a týmto na seba upozorňujú. Tie teraz určite využijete, pretože vás čakajú náročné misie. Čas od času je totiž zvykom, že vašu dedinu niekto napadne. Či už ide o motív z pomsty, z hnevu alebo z nudy, treba ju ubrániť. Čím viac toho pri obrane dediny zničíte, tým lepšie, pretože všetko to bude na súpera, nikto z toho nebude obviňovať vás.
Súpera ste porazili, stali ste sa slávnym v dedine, každý sa raduje, aj keď mu nepriateľ zabil polovicu klanu a položil vašu dedinu ekonomicky na kolená. Teraz je už po všetkom, rany sa zahoja. Ľudia hovoria, že by ste sa mali stať Kagem. Takže ste už veľmi blízko.
Býva zvykom, že robíte aj vec, ktorú Ninjológia nazýva „Jouninská skúška“. Ale nemusí to byť, je to zbytočné, len ak by ste neskôr chceli byť senseiom, asi by ste si mali spraviť tento kurz. Naučíte sa tam totiž, ako rozdeliť dve roľničky pre troch alebo to, že genin ešte nemá dosť chakry na použitie živelnej techniky. To, či sa na to dáte alebo nie, je už nepodstatné.
Vezmete troch ľudí, ktorí sú presvedčení, že by ste sa mali stať Kagem. Prídete za Kagem spoločne s týmito tromi indivíduami, ktoré samozrejme nepoznáte, pretože by boli považovaní za zaujatých voči vašej osobe. Ďalej nasledujú dve varianty:
Prvá – slušne zaklopete a vstúpite do kancelárie so slovami „Dobrý deň, prepáčte, že vyrušujem. Prosím vás, chcem byť nový Kage tejto dediny.“ Je to osvedčená metóda, už veľakrát zabrala. Aspoň čo mi hovoril ten chlapík, ktorého som poznal…
Druhá – kopnete do dverí, vletíte do kancelárie a zrevete „Je koniec, milý Kage! Pobaľ si veci a zmizni, teraz som tu šéfom ja!“ Táto metóda sa už veľmi neteší úspechu, nakoľko Kage v tom momente práve vypisuje váš formulár, aby ste sa stali novým Kagem a v momente, keď ste vtrhli sa ľakol a spravil veľkú šmuhu cez váš formulár, ktorý práve vypisoval, čím ho znehodnotil spolu so všetkými záznamami a vy máte smolu, pretože to bol originál a kópiu ste prehrali v kartách. Ale ak sa to nestane, tiež je vysoká pravdepodobnosť, že to zaberie a vás čaká najväčší deň v živote ninji – slávnosť, kedy vás vymenujú za nového Kageho. Predbehnime formality, kde vás ešte musia zvoliť aj jouninovia a Starší príslušnej dediny, veď oni nebudú robiť problémy, keď ich poprosíte alebo pohrozíte päsťou, jedno z toho určite zaberie, tak ako to zabralo s Kagem.
Gratulujem, je po slávnosti a vy ste novým Kagem dediny. Čaká vás úžasný zvyšok života, kedy vás bude každý uznávať, kedy strávite celé hodiny vypisovaním formulárov, sem-tam vás pozvú na šálok čaju ostatní Kageovia a možno sa tam objaví aj nepozvaný hosť, ktorý vám bude chcieť ufiknúť hlavu, ale to tiež nie je zvykom. Vy už môžete len oslavovať a užívať si ten pocit – „Som Kage!“

Poznámky: 

Prinášam vám taký menší návod alebo skôr paródiu na spríjemnenie dnešného večera, ktorý miesto šprtania strávite čítaním FF Smiling. Dúfam, že ste sa aspoň raz zasmiali a ak nie, tak sa ospravedlňujem za váš stratený čas.

4.30769
Průměr: 4.3 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, St, 2011-08-03 12:17 | Ninja už: 4872 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

to s tým Crash Bandicoot ma dostalo Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, So, 2011-04-09 21:17 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

!!!!!! Válam sa od smiechu ! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud máš a 5* Smiling

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele Jirichi
Vložil Jirichi, Po, 2011-03-28 15:53 | Ninja už: 5146 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Prostý občan

Moc povedené, ale být kagem radši nechci, já mám děs jen z balícího papíru a co teprv velehory formulářů XD

Není důležité vyhrát, ale nasrat toho co tě porazil!!

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Ne, 2011-03-27 21:28 | Ninja už: 5335 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Tys dělal/a rozhovor s Narutem v jeho 60 letech ???

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele Luffy94
Vložil Luffy94, Ne, 2011-03-27 21:30 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

NN, s Hiruzenom, to bol tiež riadny vtáčik zamladi Eye-wink.

I have come here and will lead this passage to the farthest ends of the world.
— Gol D. Roger

Obrázek uživatele Mívie
Vložil Mívie, Ne, 2011-03-27 20:13 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 688 | Autor je: Pěstitel rýže

Gratuluji, právě si mě osvobodil od němčiny ^^
a ano, pěkné ^^

Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, Ne, 2011-03-27 19:23 | Ninja už: 5380 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

Jééé, asi budu Kage Laughing out loud
Pěkné, moc pěkné Laughing out loud