manga_preview
Boruto TBV 07

Konoha má problém 5. část - Blíží se to

Naruto se konečně dostal domů. Nevšímal si nepořádku, který tam měl a rovnou si lehl na postel. Příšerně ho bolela záda, když spadl celou no v trávě. Moc na to nebyl zvyklí, už pěkně dlouho nebyl na žádné misi. Rozvalil se na své měkoučké posteli a tupě zíral do stropu. Za chvíli se mu zavřeli oči a on usnul, i když bylo teprve poledne.

Sasuke a Orochimaru s jeho armádou se pomalu ale jistě blížili ke Konoze. Čím byli blíž, tím měl Sasuke větší pochybnosti. Takhle si nepřipadal ještě nikdy v životě, ani když o tom přemýšlel u Orochimara ve svém pokoji. Už šli několik hodin, ale Sasuke o tom neměl ani ponětí. Bylo mu jedno, jak dlouho jdou, ale nejradši by se ihned otočil a zamířil si to na druhou stranu světa, hlavně co nejdál od Konohy.

Blonďák se probudil. Posadil se na postel a protáhl se. Podíval se ven z otevřeného okna, slunce bylo vysoko na obloze, mohlo být okolo tří hodin odpoledne. Vstal a vyšel ven ze svého domu. Zamířil si to na louku. Na tu louku, kde viděl Akatsuki. Jako by se mu úplně vytratilo z hlavy, že se potkal s Itachim a Kisamem. Na té louce byl rád. Líbilo se mu tam. Mohl pozorovat mraky, nepřekážely mu v tom stromy a bylo tam teplo, ze slunce, které tam tak často pálilo.

Kabuto šel kousek za Sasukem. Připadal mu nějaký divný.
„Sasuke – kun?“ Sasuke sebou trhl, ale doufal, že si toho nikdo nevšiml.
„Co chceš?“ odsekl, ani se neotočil a šel dál.
„Není ti něco?“
„Sakra! Všiml si toho!“ Zanadával v duchu Uchiha.
„Ne! Mělo by?“ odpověděl už nahlas. Kabuto už nic neříkal, protože věděl, že mu stejně nic neřekne. Tak mlčky pokračovali v cestě.

Naruto ležel v trávě a pozoroval mraky. „Zase ten blbej pocit!“ Zamumlal si pro sebe. „Jestli se něco nestane, tak jsem se snad zbláznil. Achjo…“ Povzdechl si a vyskočil na nohy. Vzpomněl si, že se měl dnes sejít se svým týmem v šest večer. Rozběhl se na cvičiště číslo jedenáct.

Orochimaru vyhlásil malou přestávku. Uchiha si vylezl vysoko do koruny stromu a odtud křikl na Orochimara:
„Za jak dlouho budeme v Konoze?“ Hlavně se snažil, aby jeho hlas zněl znuděně a otráveně.
„Už asi jen čtyři hodiny.“
Čtyři hodiny…“ zamumlal sotva slyšitelně pro sebe Sasuke. Položil hlavu na jednu větev a zavřel oči.

Naruto doběhl na cvičiště číslo jedenáct. Už tam čekala Sakura.
„Ahoj Sakuro-chan!“ Usmál se blonďák.
„Jé, ahoj Naruto.“
„Kde je Sai?“ Rozhlížel se.
„On je teď na jedné misi.“
„Aha.“ Kývnul Naruto. Z ničeho nic se tam objevil Kakashi:
„Nazdar!“
„Kakashi-sensei?!“ Zakřičeli oba sborově.
„Co je? Něco se vám nezdá?“
„A-ano!“ Začala Sakura. „Jak to, že jdete včas?“
„A jak to, že nemáte s sebou vaši knížku?“ Pokračoval Naruto.
„No, víte, mám pro vás jednu špatnou zprávu. Týká se…“
„Sasukeho?!“ Naruto už to nemohl vydržet a musel to vykřiknout. Kakashi přikývnul.
„Sasuke byl prohlášen za oficiálního nukenina.“
„Cože?!“ Vykřikl blonďák. Nejradši by teď něco rozmlátil.
„Zaútočil na bratra Raikageho. A potom ho i unesl.“
„Musíme něco udělat, nemůžeme to jen tak nechat!“
„Promiň Naruto, ale mi teď nemůžeme dělat vůbec nic.“
„Sakra!“ Naruto si párkrát praštil pěstí do stromu. Potom se opřel zády o jeho kmen a svezl se dolů do trávy. Pozoroval mraky na nebi. „Já věděl, že se něco stane.“ zamumlal.
Sakura tam celou dobu stála. Úplně potichu. Kakashi na tom taky nebyl dobře. Všichni byli úplně potichu.

Orochimarova armáda šla. Byla už jen půl hodiny cesty do Konohy a pořád se blížili.
„Je to tu.“ Pomyslel si Sasuke a vytáhl si svou katanu. „Útočíme.“

Poznámky: 

Tak, je tu 5. část. Snad se vám líbila. Smiling

4.764705
Průměr: 4.8 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, St, 2018-08-15 23:54 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Mise L3: Moc nevím, co napsat k této kapitolce, protože v podstatě tvoří jen nezbytný přechod mezi přípravou na střetnutí a samotným střetnutím. Zdá se, že důvod, proč Sasuke není ve své kůži, by mohl být ještě jiný, než jen strach ze smrti.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Po, 2011-03-21 10:28 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: ONLINE, Obsluha v Ichiraku

Pěkné. Smiling
Hned se pustím do další kapitolky. ^.^

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci