manga_preview
Boruto TBV 09

Banda tupců 01

"Peine! Kde mám svoje sušenky?!" napochodoval Madara do kuchyně.
"Už se dopékají," upravil si Pein růžovou zástěrku.
"Tak ať si pospíšej nebo ti vezmu ovladače od tvých svér!"
"Ne! to přece nemůžete. Bez nich nejsem nic."
"To moc dobře vím," zavrčel výhružně a další jeho vydírací fráze zanikla v hluku z předsíně. To se vrátil zbytek bandy a hned se hrnul do kuchyně.
"Jau! Co děláš blbečku?! Celýho jsi mě rozcuchal!" stěžoval si Deidara, který se snažil být za každou cenu první.
"Máš mi říkat Sasori no dono, jsem tvůj senpai," vrazil mu jednu loutkař a ve druhé ráně mu zabránil pohled na Peina.
"Eh, vůdce-sama, co to máte na sobě?" přemáhal smích.
"Co?" rychle si sundal zástěru.
"Pusinko, ještě máš něco na hlavě," stáhla mu z vlasů Konan svůj nejlepší šátek.
"Okamžitě se přestaňte smát!" seřval je Nagato za jejich přístup. "Kvůli vaší neschopnosti jsem se musel o Tobiho starat celý den sám." Na důkaz strčil jmenovanému do rukou ještě horký plech mírně připálených sušenek.
"Ííííííííí," pustil ho Tobi Peinovi přímo na nohu, čímž si vysloužil pořádnou ťafku, načež se dal do pláče.
"Tohle si Tobi-kun nezasloužil, behééé," utekl depkařit do svého pokoje.
"Lásko, nemyslíš, že to občas přeháníš?" zeptala se starostlivě modrovláska.
"Ano, máš pravdu p***lko," zapojil se do rozhovoru Orochimaru hlubokým hlasem napodobujíce šéfa, "zasloužím si od tebe trest."
"Tak hned pojď a já tě v postýlce vytrestám," chytl se ho hned Sasuke dokonale napodobujíce Konan.
"Já vytrestám vás dva, že si dva tejdny nesednete!" vyjela na ně Konan a naši provokatéři se dali na systematický ústup.
"Dost legrácek," vyžádal si pozornost Pein. "Máte co jsem chtěl?"
"No jasně," vytáhl Deidara nákupní tašku a postupně vyndaval jednotlivé položky. "Toaleťák, vata, pleťový mlíko, modrý stíny, tampóny.." došlo mu, že něco nesedí, ale to už mu Konan utrhla culík.
"Blbečku! Vzal jsi špatný seznam!" a pak zůstala koukat na Deidarovy vlasy ve své ruce. "To je příčesek?"
"Behééé," rozplakal se DeiDei, vyškubl jí své vlasy utekl.
"No skvělý. Dva během pěti minut, to je váš novej rekord," poplácal ty dva Kisame po zádech a odměnou mu byly dva vražedný pohledy.
"Eh..Aha.. Chápu.. Tak já se taky vypařím," zašklebil se a zmizel rychlostí světla. Hned za ním se vypařil i zbytek bandy.
"Tohle je hrozný," začal si stěžovat Pein, "pošlu vás pro kyuubiho a vy mi přinesete tohle," smutně zvedl mdrý stíny.
"Nic si z toho nedělej lásko, je to jenom banda tupců."
"Ale už toho mám dost. Hned zítra vyrazíme pro devítiocasýho a hotovo!" vydal se to říct zbytku tlupy.


Poznámky: 

Tak tuhle povídku tvoříme s deva path a úplně nemůžu z jeho nápadů.. on dá podmět k nějaké zápletce, já dám zbylá slova a on udělá obrázek ^^ je to úžasná spolupráce a děkuju mu že se mnou drží ^^

4.80392
Průměr: 4.8 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Pá, 2011-05-20 16:14 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

už wm koho příště pošlu na nákup Laughing out loud skvělý Laughing out loud

Obrázek uživatele Shelly Stinson Rodriguez Cooper
Vložil Shelly Stinson ..., Ne, 2011-03-20 17:29 | Ninja už: 5406 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Tak toto má jen jednu chybu : že je tu jeden a ne deset dílů :3

Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.

Obrázek uživatele deva path
Vložil deva path, Ne, 2011-03-20 18:21 | Ninja už: 5063 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Pěstitel rýže

V pohodě. Makáme už na dalších, zatím máme hotové tři Laughing out loud.

Velké díky Tarush-chan za vytvoření mého Fanclubu

Deva nově straší i na Devě Laughing out loud a Facebooku

Obrázek uživatele xxxOndr4
Vložil xxxOndr4, Ne, 2011-03-20 13:05 | Ninja už: 4828 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

cHci pokračování

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2011-03-16 23:10 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Jak to říkají ti tiskoví mluvčí? xD
Parodií na Akatsuki je tu spousta... jak se vyjádří mnohem hezčím obratem ve slovenštině - neúrekom... ale každý dobrý počin je vítaný Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!