manga_preview
Boruto TBV 09

V hlavě prázdno - 1. dějství


Postavy


Ino: Ino je mladá kunoichi z Listové. Dlouhovlasá blondýna, oblečená v přiléhavém fialovém kompletu odhalujícím jak její dlouhé nohy, tak i velkou část břicha.
Shikamaru: Mladý ninja z Listové. Má nahoru vyčesaný ohon s černých vlasů. Nosí zelenou vojenskou vestu a černé kalhoty a tričko s dlouhým rukávem. Také má neustále v puse cigaretu.
Chouji: Obtloustlý ninja z Listové. Má velkou hřívu z hnědých vlasů a oblečen je do červeného kompletu s železnými chrániči.
Tsunade: Hokage Listové, blondýna. Zelené oblečení odloží pouze ve slavnostních momentech kdy na sobě má oblek hokageho. Je silně cítit po saké.
Sakura: Mladá kunoichi z listové. Má růžové vlasy, nosí upnuté červené tričko bez rukávů a sukni stejné barvy jako její vlasy.
Naruto: Mladý ninja z Listové. Je to blondýn a nosí oranžovo-černý komplet.
Ganen: Holčička tak asi kolem 12. Na první pohled není poznat jakého je pohlaví. Krátké hnědé vlasy a neurčité sportovní oblečení.
Taki: Kluk tak kolem 12. Černé vlasy mu padají až přes oči na kterých má malé brýle. Neustále mžourá. Oblečen je v černém trikotu.
Hari: Kluk taktéž kolem 12 let. Má nahoru vyčesané zrzavé vlasy v účesu „nedbalá elegance“. Je vždy perfektně upravený a nosí zelenou košili a džínoidní kalhoty.

Místa


Kavárna: Rušná kavárna v srdci Konohy, kde se schází shinobi ve svém volném čase.
Kancelář hokage: Místnost na radnice, jež slouží Tsunade jako její kancelář. Obvykle je zavalená papíry a ve vzduchu se vznáší alkoholový odér.
Cvičiště: Volný plac, který obklopuje les. Obyčejné tréninkové místo.


Dějství první


Část první


Rušná kavárna uprostřed Konohy. Panuje tu uvolněná domácká atmosféra. Je tu mnoho kulatých stolků pro dva. Shikamaru a Chouji sedí u jednoho z nich a hrají shougi. Kromě jednoho páru v rohu jsou v kavárně sami. Shikamaru kouří a Chouji má před sebou položený talířek na dorty, už prázdný. Jsou uprostřed rozhovoru.

SH: … ale stejně je to s Ino poslední dobou ještě horší.
CH: (Dívá se na hrací plán a mračí se) Pravda. Jakmile vidí nějakého kluka, tak se začne chovat jako naprostá blonska.
SH: Nosánek má pořádně nahoru a neustále se něčemu hihňá. Vždycky jsem se jí zastával, ale teď už to opravdu nejde.
Pár na druhé straně místnosti se zvedne a začíná odcházet.
CH: (Udělá tah)Navíc začíná mít na všechno stupidní otázky.
SH: No jo no. Jde to s ní hodně z kopce.
Chouji se podívá ke dveřím, pár jimi odchází a dovnitř v tu samou chvíli vchází Ino, Shikamaru mezitím udělá další tah.
CH: Hele my o vlku a vlku za humny.
SH: Co tu asi chce? Od té doby co spolu nejsme v týmu, tak sem ani nepáchla. Jo a mat.
CH: (Překvapeně) U nás taky ne… Cože?! Jak se ti to zase povedlo?
SH: To chce přemýšlet.
Ino přijde k jejich stolu.
I: Jé čau kluci. O jakém přemýšlení mluvíte?
CH: Ale jen shougi. Co ty tady Ino? Vzpomněla sis na starý dobrý tým?
I: Ani ne. Jen jsem se nudila, tak jsem se šla projít. Už jste dohráli?
SH: (Znuděně) Jo dohráli.
CH: A on už zase vyhrál. Lenoch jeden.
I: Tebe porazí každý Choji.
CH: Jen se nesměj. Tebe bych s klidem porazil.
I: (Sebevědomě) O tom silně pochybuji.
CH: Tak si to rozdáme. Teď a tady.
I: Klidně.
SH: (Zatváří se překvapeně a vytáhne balíček cigaret aby si zapálil) Hned?..
I: Copak Shiki? Nechceš nám pučit „tvoje“ shougi?
SH: Ne to ne. Jen mě to trochu překvapilo toť vše. (zapálí si)
CH: (Znovu rozloží figurky do začáteční polohy) Takže hrajem Ino?
I: Jasnačka.
CH: Tak začni.
I: Radši ty. Dám ti výhodu prvního tahu.
CH: Jak myslíš Ino. (Táhne figurkou)
I:(Ino se zamyslí) Pěknej tah. A já… udělám… tohle. (Táhne králem, tak že přeskočí pěšce před ním)
SH: (S potlačovaným smíchem) Ino jsi si jistá, že to chceš udělat?
I: Jo. Co se ti na tom nelíbí?
SH: Jen že pohybuješ s králem.
I: No a co?
CH: Nech jí bejt Shiko. Ať hraje jak uzná za vhodný.
SH: Tak fajn. Máš pravdu je to její věc.
I: Jo je to moje věc a já chci táhnout s králem.
SH: Ale i přesto, takhle nemůžeš.
I: Proč zas?
SH: Tenhle pohyb ta figurka neumí.
CH: (S povzdechem)To bude na dlouho.
SH: Asi jo.
I: A takhle to jde?
SH: Ne.
Chvíli bez mluvení hrají, Shikamaru co vyfukuje kouř Ino do obličeje a ona se na něj vztekle dívá.
CH: Mat.
I: (Ino se nevěřícně podívá na hrací plochu) Sakra. Určitě jsi mu radil Shikamaru.
SH: Já?
I: Jo ty. Chtěl jsi, abych prohrála.
CH: Nech Shikamara na pokoji Ino a přiznej, že jsem prostě lepší a vyhrál jsem.
I: To tak!
SH: Neřeš to Choji.
CH: Co mi zbývá.
I: Vidíš. Vzdáváš to, protože mám pravdu.
SH: Otrava.
CH: Výjimečně s tebou souhlasím Shikamaru.
I: Kluci, nechte toho, nebo odejdu
SH: (Trošku škodolibě) Měj se Ino!
Ino se uraženě zvedá a odchází. Když se dostane ke dveřím, skoro narazí do Sakury, která vejde dovnitř Kluci neustále sedí a znovu rozkládají hru.
SA: (Zakřičí)Hej Ino!
I: Co chceš „Vysoký čelo“?
SA: Tsunade s tebou chce okamžitě mluvit „Prasečino“.
Chvíli na sebe naštvaně koukají.
I: Okamžitě?
SA: Ano okamžitě. A vypadá dost rozladěně.
I: No super. Dneska je den blbec.
SA: Mě to povídej.
Ino se otočí na kluky.
I: (Hlasitě)Tak čau kluci. A někdy si musíme dát odvetu. A bez podvádění.
SH: No jasně. Sbohem Ino.
CH: Užij si to u Tsunade.
Obě vychází ven.


Část druhá


Pracovna hokage. Za velkým stolem pokrytým papíry sedí Tsunade s lahví saké v ruce. Bez zaklepání se otevírají dveře a vchází Ino. Tsunade rychle schovává lahev.

T: (Zvýšeným hlasem) Proč ti to tak dlouho trvalo?
I: Šla jsem sem hned, jak mi to Sakura řekla.
T: Stejně pozdě!
I:(Otráveně) Tak se kvůli tomu snad nezhroutí svět.
T: Co ty můžeš vědět? Jsi chuunin měla bys jít příkladem.
I: Neměli by jít příkladem spíš jouninové a vy hime?
Tsunade se předkloní a zatváří se naštvaně, na vteřinku to vypadá, že Ino udeří ale pak se zase uklidní.
T: (S potlačovaným vztekem)Budu dělat, že jsem to neslyšela. Radši.
I: Jak myslíte.
T: Ano myslím a ty už mlč. Jsi pěkně drzá. Abys jednu neschytala.
I: Hai Hokage-sama.
T: Takže konečně k věci. Mám pro tebe práci.
I: Jakou?
T: Dostaneš tým geniny, co vyšli akademii.
Ino překvapeně vytřeští oči, chvíli trvá než je schopná něco říct.
I: Cože? To musí být špatný vtip.
T: Prostě ti přidělím tři geniny a ty je dotáhneš na chuuniny.
I: Proč proboha já?
T: Protože nikdo jiný není volný.
Na okamžik se zamyslí a pak pobaveně pokračuje.
T:Tedy kromě Naruta a tomu bych nesvěřila ani TonTona natož tři děti. Ovšem někdy ti bude vypomáhat.
Ino nervózně začne popocházet po kanceláři.
I: Naruto?! Ne. To snad ne.
T: Radši na to chceš být sama?
I: To taky ne. Ach jo. Nemůžu jít radši na nějakou misi. Hlídat tři spratky mi vážně nepřijde jako zábava století.
Tsunade se mocně nadechne a vydechne, zrudne vzteky.
T: To nemá být zábava. Je to práce. A pokud se nechceš do akademie vrátit sama, tak jí přijmeš a ještě mi poděkuješ.
I: Čím jsem si to zasloužila.
T: Ber to z té lepší stránky. Budeš moct na někoho beztrestně křičet.
I: No super. Takže kdy se s nimi potkám?
T: Zítra až oficiálně ukončí akademii a budou rozřazeni do týmů.
I: Kdo to bude? Doufám, že ne ti nejhorší a nejblbější.
Tsunade chvíli hledá mezi papíry na stole a pak pokrčí rameny
T: Nevím přesně. Shizune ti dodá materiály.
I: Super. Můžu už jít?
T: Ano. A ještě něco. Snaž se prosím tě. Už tak mám problémů víc než dost. Nepotřebuju jich ještě víc..
Ino odchází a Tsunade zvonu vytahuje lahev, pořádně si lokne.


Část třetí


Velký volný plac sloužící jako hřiště a cvičiště dětem s Konohy. Uprostřed stojí tři velké obouchané kůly a kolem je několik stromů s kůrou pokrytou psaníčky a množství keřů. Hari chodí okolo sloupu a rozčíleně máchá rukama, zatímco Taki sedí zády k jednomu z nich a zdá se, že spí. Ganen se kousek dál protahuje.

H: (Nahlas aby ho Ganen slyšela)Proč jsem jen do týmu dostal tohohle holko-kluka?
Ganen se na Hariho pronikavě zadívá a pak k němu doběhne. Oba se hádají a postupně zvedají hlasy.
G: Aby tu byl někdo inteligentní manekýnko.
H: Tím myslíš Takiho?
G: Kreténe.
H: Krávo.
Taki se zvedne a zamžourá hádající se dvojici.
TA: (Smířlivě) Nehádejte se.
G+H: Drž zobák!
Na scénu rázně vchází Ino.
I: Co se to tu děje?!
Všichni se na ní podívají.
G:(S úšklebkem) Kdo jsi?
I: Ptát se tady budu jenom já. Takže co se to tu děje.
H: Menší výměna názorů krásko.
I: (Pohodí si vlasy a zaševelí) Krásko? Díky.
G: (Zatřese nevěřícně hlavou a kousavě poznamená) Všiml sis, že tak o osm let starší?
H: Jasně!
G: A řekneš nám konečně kdo si?
I: Vaše nová sensei. Ino Yamanaka. Takže mě budete poslouchat je vám to jasný?!
G:(Teatrálně klesne na kolena a vzhlédne k nebi)Co jsem komu udělala?
H: Nejlepší den v mém životě!
Ino začíná být otrávená.
I: Svoje bezprostřední reakce si nechte na jindy. Teď se mi představíte.
G: (Projeví jakési nadšení)Ganen. Specializuju se na taijutsu.
H: (Sebejistě)Hari. Mistr na genjutsu.
TA: (Narovná si své brýle a nezúčastněně) Taki. Já vymýšlím obvykle strategii a držím se stranou.
I: No super. Takže teď mě bedlivě poslouchejte.
Ino přejede všechny pohledem a pak začne rychle mluvit.
I:Já vás musím co nejrychleji dostat na úroveň chuuninů, abych se vás zbavila. Takže budete dřít od svítání do soumraku a když mě budete štvát, tak si na vás zavolám posilu. Člověka, se kterým se nedá vydržet. Jasné?
G: Koho?
I: Naruta. Naruta Uzumakiho. Určitě jste o něm už slyšeli.
TA: (Strojově jakoby se ho to netýkalo) Kyuubiho Jinchuuriki. Zapečetil ho čtvrtý Hokage. Oficiální status gennin. Trénoval ho Jiraiya. Momentálně v týmu se Sakurou Haruno a Hatake Kakashim.
H: Odkud to všechno víš?
I: Ano přesně tohohle idiota mám na mysli. Takže si rozumíme.
G: (Útočně)Lepší blbec než stupidní blondýna.
Ino vykulí oči překvapením a několikrát natočí hlavu tak jako by nerozuměla.
I: Co jsi to řekla?
G: (Pomalu hláskuje, jakoby mluvila na starou hluchou babičku)Stu-pid-ní blon-dý-na.
I: (Naštvaně zavřeští)Proč si to myslíš?
G: Chováš se tak.
H: Náhodou je to sexy.
I: Nechovám se tak.
G: Ale jo chováš.
I: (Hlas jí stoupá do ničivých výšek)Ne nechovám a mlč! Jsem tvoje sensei, takže trochu úcty.
G: Hai Yamanaka–sama.
I: Zítra sraz na cvičišti číslo 5. Dopoledne v 10:00.
TA: Tak pozdě?
I: Někteří z nás se rádi vyspí.
Ino se rázným naštvaným krokem vzdálí a jakmile je z doslechu tak Ganen zašeptá.
G: Blondýnka.
H: Ale krásná.


Část čtvrtá


Znovu kavárna uprostřed Konohy, Tentokrát tu Shikamaru sedí sám. Otevřou se dveře a vstoupí Ino. Dojde až k Shikamarovi, kde se posadí naproti němu na židli.

SH: Ahoj Ino.
I: Ahoj Shikamaru.
SH: Co potřebuješ?
I: (Chvíli sbírá odvahu) Chtěla jsem se tě na něco zeptat.
SH: Tak se ptej.
I: Chovám se jako pitomá blondýna.
SH: (Překvapením nemůže nalézt slova)No…
Ino si nervózně poposedává.
I: Upřímně.
SH: Jo chováš.
I: (Se směsí nazdobenosti a zklamání) Zas tak upřímně jsi nemusel.
SH: (Omluvně) Jé promiň. Ale je to pravda. Poslední dobou se pořád něčemu hihňáš, si se Saiem, nosíš nos nahoru a tak.
I: Vážně? Mě to vůbec nepřijde.
SH: Jo vážně. A hodně lidem už to začíná lézt na nervy.
I: Ale co Sai? Jsem s ním skoro pořád a ten nic neříká.
SH: (S povzdedchem)Sai a jeho knížky o lidech. Podle mě je pro něj něco jako syndrom blondýnek něco co nezná a nechápe.
I: Pravda…
SH: (Povzbudivě)Ale hlavu vzhůru Ino. Horší než teď to nebude. Teda snad.
Ino se zakymácí se židlí a skoro spadne, kdyby se nezachytila stolu.
I: Horší?
SH: Jo horší. Teď když víš, jak se chováš, tak by se to snad už mohlo přestat zhoršovat.
I: (Vyhrkne)Jak dlouho?
SH: Co jak dlouho?
I: Jak dlouho už se tak chovám?
Ino vstane a začne chodit kolem stolu.
SH: CCA od tý doby co se náš tým rozpadl.
I: Ale to už je skoro pět let!
Shikamaru dá průchod svému rozčarování, právě když Ino prochází za ním a nevidí ho.
SH: Jo to je. Ale dalo se to přežít. Rapidně se to zhoršilo, když se objevil Sai.
I: (Nešťastně) Proč mi to nikdo neřekl?
SH: Myslím, že pár lidí se ti to pokoušelo naznačit, ale většinou jsi je poslala do háje, takže se přestali snažit.
I: Vůbec si to nevybavuju.
Do kavárny vchází Sakura a přichází rovnou k nim.
SA: Ahoj. Co vy dva tady?
SH: Ahoj.
I: (Rychle se snaží ukončit rozhovor a odejít)Čau. Ale jen jsme si tak povídali. No nic. Já už stejně musím. Psychická příprava na zítřek.
SH: Hm. Tak čau.
SA: Aha. Tak si to s mrňatama užij.
Ino jde pryč a ještě zpoza dveří křičí.
I: Vynasnažím se. Někdy se uvidíme.
SH: (Křičí)Jasně.
Sakura si sedá na místo které patřilo předtím Ino. Nakloní se spiklenecky k Shikamarovi.
SA: Co to s ní bylo?
SH: Co máš na mysli?
SA: Chovala se přátelsky.
SH:(Napůl otráveně)Jo tak. Sám nějak nevím. Chtěla se se mnou sejít a promluvit si.
SA: A o čem?
SH: Překvapila. Ptala se, jestli se chová jako blondýnka.
Sakura se k Shikamarovi ještě víc naklonila.
SA:(Šeptem)Co si jí odpověděl?
SH:(Znuděně) Že je.
SA: Naštvala se?
SH: Nejdřív jo, ale potom byla docela v klidu. Zajímalo jí od kdy a jak moc.
SA: Proč?
Shikamaru si hodil nohy na stůl a tím donutil Sakuru, odtáhnout svůj obličejem, který jinak měla nepříjemně blízko jeho.
SH: Co já vím. Asi jí to někdo vmetl do obličeje. Mám podezření na někoho z toho jejího týmu. To by taky vysvětlovalo, proč to nebrala jako provokaci. Ty děti jí totiž vůbec neznají, a pokud to řeknou po deseti minutách rozhovoru s ní, tak jí muselo přijít minimálně divný.
SA: Někdo z jejího týmu povídáš?
SH: (Naprosto znuděně)Hm.
SA: Třeba jí to prospěje.
Shikamaru se na chvíli zamyslel.
SH: Možná…
SA: No budeme doufat.
SH: To je tak jediný co můžeme dělat.
Sakura si všimla Shougi.
SA: Dáme si partičku?
SH: Proč ne.

Poznámky: 

Tu-tututu-tů
Představujeme vám s Dyrim první konožské drama. Tedy jeho první dějství. Druhé už je hotové takže ho obdržíte už za týden, tedy hned jak to bude možné a u třetího (posledního) finišujeme...
Vlastně už tohle dílo píšeme asi tak jeden a půl roku. Před tím jsem Dyrim oslovil a s tím, že něco takového napíšeme. Ona psala dialogi a já všechny ty nudné věci okolo. Příběh o Ino, co schytala tým a snaží se nebýt taková blondýna jsme vymýšleli společně. Doufám, že se vám líbil.
PS: Vkládal jsem to "jen" dvě hodiny. Takže pokuď máte z úpravou nějaký problém myslete na to. Taky s tím nejsem spokojený, ve wordu to vypadá o chlup líp.

No a pak vám musím ještě vyřídit co měla na srdci moje spoluautorka:
Ti z vás, kteří na mě nezapoměli, mohou tenhle první kus považovat za dárek k vánoců Ti kteří zapoměli... ach jo, co já s vámi nadělám, že? No moje chyba, že nepíšu. Každopádně bez ohledu na to, do který skupiny patříte, doufám, že se vám tenhle náš společný počin s Tallíkem líbil a bude líbit

4.8
Průměr: 4.8 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Čt, 2011-03-31 19:50 | Ninja už: 4869 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Třemi slovy. Je to úžasný Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Dyrim 少し雌
Vložil Dyrim 少し雌, St, 2011-01-12 20:34 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 333 | Autor je: Prostý občan

Čárky... zkusím se polepšit Eye-wink Slibuju Laughing out loud (možná...) Jinak Nettie víc psát je těžké, už mi na to nezbývá skoro žádný čas. Bohužel

Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...

Obrázek uživatele Aki no sakka
Vložil Aki no sakka, Po, 2011-01-03 21:29 | Ninja už: 5389 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Něco nového? Proč ne?
Tak první díl se mi strašně líbil. Těším se na další, protože dialogy i výprava jsou povedené, a úprava se mi zdá v pořádku, spíš je škoda té absence čárek a pár chybek.
Takže... teď už se jen dožít příštího týdne (ach, ta škola) a budu mít všechno, co mi bude stačit ke spokojenosti! Smiling

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Po, 2011-01-03 13:27 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Dooobrééé... Nedávno som kdesi zahliadla či započula že Dyrim s Tallom píšu drámu, ale tak nejak som nečakala, že ju naozaj uvidíme Laughing out loud Nápad skvelý, spracovanie taktiež (asi prvá spolupráca na ktorej nevidno že je to spolupráca xD), postavy sú vystihnuté skvele (akurát Tsunade a saké, prečo v každej poviedke musí Tusnade rozmlátiť stôl alebo byť za ožranku?) a čo si budeme hovoriť, v dráme je to ťažšie ako v naozajstnej poviedke, pretože tu tie postavy musia byť naozaj také aké sú v anime, aby si to človek vedel predstaviť. Tie tri decká sú podarené, len mám pocit že sú o chlp staršie ako dvanásť rokov a Ino sa zas tak blondínkovsky pri nich nechovala. Som zvedavá ako zvládnete Naruta a na ktorom zraze to prvýkrát skutočne zdramatizujú.
Len mám trochu pocit, že na konohu je tento žáner priveľa...

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2011-01-04 01:32 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

K té Tsunade - ono podívej se jak se reprezentovaná v manze. My se jen snažíme o to aby jsme dodrželi její charakter.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Elaivii
Vložil Elaivii, Po, 2011-01-03 13:19 | Ninja už: 5621 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Prostý občan

Veľmi sa mi to páčilo x) Príjemná zmena, prečítať si tu aj drámu a ešte k tomu takto dobrú, teším sa na pokračovanie ^^

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2011-01-01 21:39 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Já se prostě těším na příští týden a 2.dějství. Víc k tomu snad ani říct nejde. xD

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele ViperGenius
Vložil ViperGenius, So, 2011-01-01 15:59 | Ninja už: 5029 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

hurááá piš další a další Eye-wink Laughing out loud Sticking out tongue < 3

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, So, 2011-01-01 01:44 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Wau, první konožské drama! Až se proberu z novoročního opojení, možná napíšu smysluplnější komentář... Teď jen dodám, že v první dějství chybí enormní množství čárek. )možná i v dalších, ale na to už nemám sílu) Eye-wink Bacha na to!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2011-01-01 01:29 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak nakonec přece jen? Laughing out loud

Ne, Dyrim, nezapomněli. Proč taky? (I když je fakt, že psát bys mohla. Sticking out tongue)
Jinak, svůj názor si nechám pro sebe až do... hm, ne, žádná předsevzetí. Prostě později.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, So, 2011-01-01 01:31 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

No oproti plánu jen roční spoždění, co je to proti tomu když se stavý dálnice?

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2011-01-01 01:32 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Když já radši čtu povídky než dálnice. xD