manga_preview
Boruto TBV 08

V hlavě prázdno - 2. dějství


Dějství druhé


Část první

Ganen a Hari netrpělivě přešlapují na cvičišti, zatímco Taki leží opřený o jeden z kůlů.
Po chvíli se Ganen a Hari skoro srazí.

G: Kde proboha je? Nemohla by alespoň přijít včas?
H: (Ironicky) Asi se pro nás dělá krásnou, a tak jí to trvá trochu déle.
Vzácně se na sebe usmějí.
G: Pro nás? A krásnou? Moc si věříš Hari. Navíc nechápu, jak by se chtěla udělat krásnou.
Hariho úsměv opadá.
H: (S ublíženým výrazem) A proč bych nemohl. Na rozdíl od tebe si to můžu dovolit. A Ino-chan je krásná od přírody. Ovšem to někdo jako ty nemůže pochopit.
Oba dva už na sebe zvyšují postupně hlas, jejich vzácná shoda je ta tam.
G: A co tě k tomu vede? Já nemám zas až tak omezený mozek jak si myslíš. Jen v něm nenosím takové hlouposti.
H: To nejsou hlouposti. Na vzhledu velmi záleží. Říká ti něco jako „První dojem“ ?
G: První dojem… Vypatlaná blondýna. Vzhled není to nejdůležitější. Spíš jde o to co je uvnitř. Ovšem u naší princezničky vzhled vypovídá o všem.
H: No a? Tak je blbá, ale krásná.
G: To je fakt. Pokývá hlavou na znamení souhlasu.
Od lesa se pomalou vznešenou chůzí blíží Ino, trochu při tom vrtí zadkem. Postaví se doprostřed plácku a velitelsky se rozhlédne. Ganen a Hari stojí za ní.
I: (Nadšeně) Vidím, že jsme tu všichni.
G: Konečně.
Ino se prudce otočí a oboří se na Ganen.
I: Nebuď drzá.
G: (Na oko omluvně) Gomen Yamanaka-sensei.
I: Ušetři si to.
G: Hai.
H: (Potichu zasyčí) Podlejzáš.
G: Drž zobák!
I: Sakra mlčte oba! Že se nenávidíte, už vím, tak to nemusíte demonstrovat.
G+H: Hai.
I: A zapamatujte si to do budoucna.
Na palouku se rozhostí nevěřícné ticho.
I: No takže dnes si uděláme malý trénink. Inspirovala jsem se jedním bývalým senseiem mých starých spolužáků. Pokud tím tréninkem či spíše testem neprojdete, tak se rozlučte s titulem gennin. Chápete?
Taki se probudí, poposune si brýle a zamžourá na Ino. Pak suše spustí.
TA: Kakashiho vstupní test. Dosud jím prošel jen tým 7 ve složení: Uchiha Sasuke, Uzumaki Naruto a Haruno Sakura.
H: (Šokovaně) Naruto?! Ten blbec?
I: Je sice blbej, ale tisíckrát silnější a schopnější než valná většina lidí tady.
G: Opravdu bychom se museli vrátit do akademie sensei?
I: (Tónem, který nepřipouští námitky) Ano přesně tak. Šupito presto zpátky do akademie.
H: Ale to není fér.
I: Život není fér. O tom něco vím. Přece jen jsem blondýna.
G: Co musíme udělat?
I: Sebrat mi tyto rolničky.
Ino zatřese hlavou a ozve se jemný cinkavý zvuk. Na vlasech má přivázané dvě roličky, každou na jedné straně.
G: Můžeme použít cokoliv?
I: Ano cokoliv, ale nedělejte si moc velké naděje. Přece jen já jsem jounnin a vy jste sotva vyšli z akademie.
Taki si rychle něco začne počítat na prstech a než někdo něco stačí říct, tak ze sebe vychrlí.
TA: Podle vašich nejnovějších výsledků a statických údajů máme šanci 1:23, že vyhrajeme.
Hari a Ganen protáhnou obličeje.
H: Tak málo?!
I: To je celkem dobré.
G: Tak dem do toho. Čas ztrestat jednu pitomou blondýnu.
I: Budu dělat, že jsem to neslyšela.
G: Jak myslíte sensei.
I: Ano jak myslím a teď vypadněte. Start za tři, dva, jedna, jestli někoho uvidím, když řeknu „teď“, tak rovnou prohrál.
Děti zmizí v lese. Ino si pro sebe počítá do deseti a pak vykřikne.
I: Teď!
Ino se vydá za nimi.
Z koruny nedalekého stromu vykoukne Sakura a Tsunade.

SA: Co je vlastně, tak důležitého na tomhle tréninku, že ho musíme osobně sledovat?
Tsunade přeruší pozorování Ino, která prohledává nejbližší houští a s povzdechem se otočí na Sakuru.
TS: Proč by musel být důležitý? Už jen to, že ho vede Ino, ho dělá dostatečně zajímavým na to, abych si na něj našla čas.
SA: A co očekáváte, že uvidíte?
TS: To právě nevím.
SA: Nevíte?
Tsunade se zamyšleně podívá do dálky a pak jí oči sklouznou na Ino, která právě házela hlavou, aby vyprovokovala své žáky. Mechanicky začne vykládat.
TS: Až do včerejška jsem si myslela, že budu sledovat, jak vede trénink poctivá blondýnka. Ovšem potom jsi přišla ty a řekla jsi mi o jejím rozhovoru s Shikamarem. To mě dost překvapilo. Nevěděla jsem, jaký na ní budou mít vliv ty děti. A tohle jsem rozhodně nečekala. A už vůbec ne po prvním tréninku. Začíná to celé vypadat jako dobrý nápad a to jsem se jí chtěla jenom zbavit.
Sakura se zatváří překvapeně.
SA: Zbavit?
TS: Když chce, tak umí být mnohem otravnější než Naruto.
Sakura se tváří čím dál tím víc nevěřícně.
SA: Než Naruto?
TS: Ano. Ona totiž není tak blbá, jak vypadá. A jak se chová.
SA: Myslíte, že si celou dobu plně uvědomovala, jak se chová?
Tsunade přestane bavit se dívat na Ino, jak se zatím bez použití chakry snaží najít své studenty a obrací se na Sakuru.
TS: O tom dost silně pochybuju, ale možná že ano.
SA: (Vševědoucně) Ta nafrněná blondýnka s nosem nahoru a vadou řeči?
Tsunade pokrčí rameny.
TS: No asi máš pravdu. Nevěděla o tom.
SA: Si říkám. Ino… Ale co že se najednou o to začala zajímat?
TS: Jak jsem říkala. Ten tým byl možná výhra v loterii.
Sakura se při vyslovení „výhra v loterii,“ začne dusit.
SA: Nenazvali bychom to pro jistotu jinak?
Tsunade se nechápavě podívá.
TS: Proč?
SA: Když vyhrajete, tak se vždycky stane něco hrozného.
TS: Pravda. Tak tedy trefa do černého.
SA: To už je lepší.
TS: (Vyštěkne) Nebuď přehnaně drzá.
Sakura kajícně sklopí oči.
SA: Gomen Tsunade-sama, už se to nestane.
TS: To doufám. Přece jen Hokage jsem tu já.
SA: O tom nikdo nepochybuje Tsunade-sama.
TS: Až na Naruta. Ovšem zpátky k tréninku.
Tsunade a Sakura se podívají na plac pod sebou, kde se Ino povedlo z jednoho keře vylákat Ganen. Skákají kolem sebe a je vidět, že Ino se snaží vyhnout přímému boji.
SA: Ta Ganen se drží docela dobře. Ino nikdy nebyla zrovna typ, co by se rád pral. Takže taijutsu je její slabá stránka.
TS: To je sice pravda, ale Ino ji může zmanipulovat. Takže…
Ganen špatně došlápne a trochu se zakymácí. Ino toho využije a rychle poskládá několik pečetí.
TS: Ha. Právě to udělala. Ovládá ji. Zcela.
SA: Použije ji proti těm dvou. Ganen je dobře stavěná a má svaly. To ti dva ani v nejmenším. Takže z bitky by měla vyjít vítězně.
Ganen kope do nejbližšího keře.
TS: Správně, ale má to ještě jednu výhodu.
SA: Jakou?
Hari se rychle vymotá s keře, kde je ještě Taki, který však hledá své brýle, kterému skopla Ganen, při předchozím útoku, skládá několik nepřesných pečetí.
TS: Co používá za jutsu Hari?
SA: Genjutsu.
TS: Správně. A i když Ino ovládá mysl té dívenky, tak na ni jeho genjutsu neplatí.
Překvapený Hari je smeten Ganen. Válí se po zemi.
SA: Jak to?
Tsunade se obrací od skoro rozhodnutého souboje a s bohatou gestikulací vysvětluje.
TS: Protože Hari se snaží ovládnout mysl Ganen nikoli Ino. A Ganenino vědomí opravdu pod vlivem genjutsu je. Jenže toto vědomí je potlačeno a tělu dominuje to Inino.
SA: Chápu. Ale kdyby se pokusil ovládnout Inino vědomí, tak by se stalo co?
TS: Vypadalo by to, jako kdyby byla v genjutsu uvězněná Ganen. Její vědomí by bylo stále potlačováno a tělo by ovládala Ino. Ovšem pokud by ji někdo lapil v genjutsu, tak by pro ní bylo nejvýhodnější ovládání stáhnout.
SA: Aha. Ale mohla by zrušit to genjutsu i v tom těle.
TS: Ne. To je nevýhoda. Ona nemůže přerušit tok své chakry, neboť by tím ztratila kontrolu nad myslí a tělem své oběti.
Sakura se zamyslí.
SA: A mohl by do ní někdo vložit vlastní chakru?
TS: Ano to mohl.
Dole Ganen udolá Hariho, načež se sama sesune v bezvědomí na zem. Sakura se podívá na výsledek.
SA: Super už to plně chápu. A jak to vypadá, tak bitka skončila.
TS: Ino nás nezklamala.
SA: (S obavami) Vážně je může poslat zpátky do Akademie?
TS: Čistě teoreticky by mohla, ale já jí to nedovolím. Ten tým jí očividně prospívá.
SA: Chudák.
TS: (Výhružně) Mlč nebo taky jeden vyfasuješ.
SA: Hai Tsunade-sama.


Část druhá

Tsunade sedí za stolem ve své kanceláři, dveřmi do ní vchází Ino.

I: (Zvedne ruku k pozdravu) Zdravím Tsunade-sama.
TS: Co ty tady? Nemáš dost věcí na práci?
I: Chci vám jen oznámit, že posílám svůj tým zpátky do Akademie.
TS: (Rozhodně) Zamítá se. Jen je cvič dál.
I: (Naštvaně) Proč?! Neprošli mým vstupním testem.
TS: A co je mi do toho? Vstupní test. Nesmysl.
Ino zvedá hlas. Ječí.
I: Kakashi ho také dělal a pokud někdo neprošel, tak je klidně do Akademie posílal zpátky! Tak proč ne já!
TS: (Klidně) Ty nejsi Kakashi! A navíc to bylo ještě za doby Sandaimeho.
I: Ale vy jdete ve stopách třetího.
TS: Budiž, ale přesto nejsi Kakashi.
I: Jaký je mezi námi rozdíl?! Oba jsme jouniny!
TS: Jenže tobě to prospívá.
Ino se na chvíli zmateně zarazí.
I: Prospívá?
TS: Jo ty děti do tebe vidí a nebojí se ti říct, co vidí.
I: Co?
TS: Proč by sis jinak šla promluvit se Shikamarem?
Ino se zablýskne v očích.
I: On vám to řekl?!
TS: Ne.
I: Tak kdo?
TS: (Otráveně) To je snad jedno.
I: Ne to není jedno. Byl to osobní rozhovor.
Tsunade dochází trpělivost, začíná klouby ťukat do stolu.
TS: Nic co se děje tady není osobní. Jak jsi sama řekla jsi jounin, a tudíž by si měla být schopná rozlišovat mezi prací a osobním životem a podle toho se také chovat. Ale to bohužel nejsi.
I: Cože? Ja.. Jakou to má souvislost s týmem?
Tsunade praští do stolu, až se na něm rozhází všechny papíry.
TS: Takovou, že se chováš jako namyšlená pitomá blondýna. Nikdo s tebou nechce spolupracovat. Až na Saie. Jsi sice dobrá, ale ne dostatečně na to, aby sis tohle chování mohla dovolit. Jestli se nesrovnáš, tak začnu řešit jinak než, že ti dám jen tým.
I: (Překvapeně a smutně) Nikdo?
TS: Ano nikdo.
I: To se chovám vážně, tak hrozně?
Schová si hlavu do dlaní a začne brečet.
TS: Seber se Ino. Tohle už ti někdo určitě řekl.
Mezi vzlyky zatřese hlavou.
TS: Ani Sakura?
I: (Souká ze sebe mezi vzlyky) Já.. já nevím. Určitě… ale ne takhle.
Tsunade jí zkoumavě přejede pohledem.
TS: Musíš s tím něco udělat děvče.
I: Ale co?
TS: Přednostně mluvit normálně a nepovyšovat se nad ostatní. Taky se víc starat o to co se děje okolo tebe. Neřešit tolik vzhled a nezhroutit se kvůli zlomenému nehtu nebo šmouze na sukni.
I: To jsem dělala?
TS: Ano a nejen to. Uměla si být zlá. Když nebylo po tvém nebo se ti někdo postavil.
I: Jsem… jsem hrozná. Začne brečet nahlas.
TS: (Uklidňujícím hlasem) Nejsi. Jen… jen si trochu zpychla. To se stává, když někdo vypadá jako ty.
I: Opravdu? Otírá si oči.
TS: Samozřejmě.
I: Takže nejsem jediná?
TS: Ne nejsi.
Nastane chvíle ticha. Ženy se měří pohledem.
TS: Jdi si to domů všechno srovnat a připrav se na zítřek. Pošlu po Sakuře tvému týmu, že zpátky do Akademie nejdou.
I: (Vzlykne) Nemůžu se jim podívat do očí. Po tom co jsem jim řekla.
TS: Neboj jsou to děti. Rychle zapomínají a odpouští.
I: Vážně?
TS: Ano vážně. A teď jdi domů. Prospěje ti být sama. Znovu začíná bubnovat klouby o stůl.
I: Dobře. Pokývne hlavou.
TS: Výborně.
I: Vážně mi odpustí?
TS: Ano. Odpustí.
Ino se otočí ke dveřím. Otevírá je a ještě se otočí na Tsunade.
I: Nashledanou.
Dveře se zaklapnou, Tsunade si nahlas oddechne.
TS: Radši sbohem. Panebože. Tohle si zaslouží panáka.
Vyndá lahev a bohatě si přihne.


Část třetí

V kavárně jenom Ino nad skleničkou saké.

I: Proč? Co jsem to udělala? Ale proč jsem to udělala? Copak jsem vždycky nebyla milá, přátelská s hromadou kamarádů? Ve školce mě měli všichni rádi i na Akademii jsem měla hodně kamarádů. Jistě byla jsem trochu panovačná, ale to byla snad každá holka, která vypadala alespoň trochu jako já. (najednou se zarazí) A už je to tu zase. Zase jsem to udělala. I když jen sama k sobě, zase jsem se chovala nafoukaně. Zajímalo by mě, jestli se vážně dokážu změnit. Když se podívám zpětně na svůj rozhovor s Tsunade, tak si myslím, že se mě ke konci chtěla už spíš jen zbavit. Musela jsem se chovat jako zoufalá blonďatá husička. (zasměje se) Nedivila bych se, kdyby teď Tsunade likvidovala svoje zásoby alkoholu.
Ino se pomalu zvedá ze židle a odchází. Na tváři jí hraje trochu smutný, nicméně pobavený výraz.

Poznámky: 

Tak druhá část připadla na formátování mně. Neručim za to, že je naformátovaná stejně, ale možná by i mohla. Protože Tallík mi to dal za bojový úkol a momentálně není on-line, tak jeho "poznámky" pokud nějakou má, se dočkáte až formou komentáře Eye-wink

4.92857
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2011-04-25 21:55 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Četla jsem to už tehdy, když jste to vydávali.
Tehdy jsem si říkala, že komentář napíšu, až se dočtu úplného konce...
Pak se čas nemilosrdně hnal a stále nic nepřicházelo...
Pak jsem si připomínala, že se musím zeptat...
Pak jsem zapomněla... typické...
Ptám se tedy teď: bude mít tohle bezvadné, originální dílo ukončení, nebo zůstane konožské drama bez konce? Smiling
(S radostí bych si to přečetla znovu a napsala k tomu za poslední tečkou dlouhý komentář...)

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2011-01-19 17:57 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Zajímavé, zajímavé Eye-wink
jaj, po dlouhé sobě se mi zase stalo, že nevím co napsat xD Strašně hezky se to četlo a moc mě to bavilo Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2011-01-14 10:10 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Další díl Cest, nová série od himi, další díl Prázdna... cože to, že je konoha tak podivně aktivní? Něco je jistě ve vzduchu. xD

Líbilo se mi to. Tím víc, že u dramatu není těžké si každou scénu představit (i když zrovna u Ino házející hlavou jsem svou představivost možná lehce... přehnala?).
Jsem zvědavá na další díl, vy dva. Smiling

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Pá, 2011-01-14 21:03 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

No o letních prázdninách toho tady bylo víc.

No jo, blbě naformulované. Stany se, i když by nemělo (myslím tu házecí hlavu).

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.