manga_preview
Boruto TBV 09

Svojej lásky sa nevzdám 7. časť: Pravá láska

„Ďakujem.“ Šepla Sakura a chcela na oplátku vyliečiť Norikovo zranenie. On však o to nestál, len jej povedal: „Na to sa teraz vykašli. Čo keď ti aj tak nebudem schopný pomôcť bojovať proti Nichi. Radšej sa teraz sústreď na to, ako moju sestru porazíš. Len tak môžeš zachrániť svojho priateľa. Možno kým by si pomohla mne, bolo by už neskoro. A ešte sorry za problémy.“ Ružovovláska sa na to len usmiala. Musela priznať, prekukol jej myšlienky. A nielen to. Mal aj pravdu. Odhodlane sa postavila a pripravila na boj. Chcela sa hneď rozbehnúť a zaútočiť na Nichi, no jej plány prekazili tí dvaja zamaskovaný, keď sa jej postavili do cesty. Ona však teraz nemala čas na nijaké hry. Vyhla sa úderu od prvého a zospodku potom sama zaútočila. Priamy zásah do brucha ho rýchlo odrovnal a Sakure tak už ostával na starosť len jeden z nich. Po chvíli síce dostala aj toho, nanešťastie ho však Sakurin chakra úder katapultoval tesne pri Nichi, ktorá si tak všimla že sa niečo deje.
„Kto ťa sakra pustil?!“ Kričala naštvane.
„To je teraz predsa jedno, nie? Prestaň s tým tvojim ovládnutím sveta a hlavne nechaj Sasukeho tak.“
„A kto ma k tomu donúti? Ty sama si dosť slabá na to, aby si ma porazila. Najmä teraz keď sa moja sila niekoľkonásobne zvýšila.“
„Sila nie je všetko a ja ti to dokážem.“
Sakura zaútočila. Nichi vykryla jej úder a teraz sa chystala že jej zasadí ranu. Sakura však už tento trik poznala z Norikovho nevydareného pokusu, a tak stihla včas uskočiť. Pritom sa pozrela na Sasukeho. V jeho očiach teraz žiaril sharingan.
„To nie.“ Vydýchla Sakura. „Musím sa poponáhľať.“ Hneď sa aj rozbehla Sasukeho smerom, no cestu jej zablokovala jej súperka.
„Nezabudla si, že so mnou bojuješ?“ Uškrnula sa a zahnala sa po Sakure.
„Ani náhodou.“ Odvetila ružovovláska a pri uhýbaní uštedrila prekvapenej Nichi úder. Posunulo ju to síce zo dva metre dozadu, ale veľmi jej to neuškodilo.
„Vidíš, ja som ti hovorila, že toho veľa nezmôžeš.“
„Veď som ti ani nepredviedla všetko.“ Povedala istým hlasom zelenoočka no v skutočnosti tuho rozmýšľala, čo ďalej. „Keď sa nemýlim, tak Nichi čerpá všetku tu zvláštnu silu a chakru z môjho prívesku. Ak je to skutočne tak, tak potom jediné čo musím urobiť, je zrušenie kontaktu medzi ňou a príveskom. Potom sa to možno celé zastaví.“ A hneď vytiahla kunai.
„S tým ma chceš zastaviť? Máš smolu lebo....“ Nestihla dopovedať, pretože chakra a sila ktorú prívesok čerpal sa zmiešali dokopy a vytvorili okolo nej čosi podobné energetickej bariére. Sakura na to len s nemým úžasom hľadela, no jej protivníčka sa čudovala ešte viacej.
„Čo to?!...Ako to?!“ Zvolala prekvapene keď začal ružový kamienok na jej krku žiariť.
O chvíľu sa však všetka žiara pohltila naspäť do prívesku a vzápätí na to z neho vyšľahol prúd všetkej tej energie. Keď to cele skončilo, Nichi sa zviezla k zemi a vtedy zamdlel aj Sasuke.
„Sasuke- kun!“ Zvolala Sakura a rozbehla sa k nemu.
„Nerozumiem tomu. Prečo to nefungovalo? Už chýbal len kúsok a bola by som tou najsilnejšou osobou na celom svete. Kúsok, aby náš klan povstal v pôvodnej sláve.“
„Pravá láska.“ Hlesla Sakura, ktorá si práve spomenula na časť z legendy: „Zároveň to slúžilo aj ako skúška, či daný záujemca naozaj miluje, alebo túži len po väčšej moci.“
„Čo si to povedala?“ Otočila Nichi pohľad smerom k zelenoočke.
„Dve slová, na ktoré si ty pri svojom pláne zabudla. Odvetila ružovovláska s úsmevom.
„Ja som na nič nezabudla!“ Rozkričala sa.
„Tak prehliadla. Jedno teraz určite viem.“
„A čo také?“
„Nevyšlo ti to preto, lebo ťa Sasuke nemiloval ani nemiluje. Bola to vynútená láska a nie pravá, ako bolo podmienkou.“
„A ako to ty môžeš vedieť?“
„Aj ty by si to vedela, keby si sa viac zamyslela nad legendou. Mne to každopádne nahráva. Teraz môžeme dokončiť náš súboj férovo.“ Povedala Sakura a už aj stála na nohách.
„Ty si nejako tvrdohlavá. Ale jak myslíš. Len nečakaj, že teraz budú moje útoky slabšie.“
„Podobné platí aj pre teba.“ Riekla ešte ružovovláska a obe sa pustili do boja. Úder striedal úder a každý bol silnejší ako ten predošlý. Po chvíli tak boli jedna aj druhá dosť vyčerpané.
„Ak toto nezvládnem,“ hovorila si Sakura kým zhlboka dýchala, „tak potom som tu bola úplne zbytočne.“ Nahromadila poslednú chakru, čo jej ešte ostala a vyrazila. Nichi sa nestihla uhnúť, takže úder ju zasiahol presne. Odletela pár metrov a ostala ležať na zemi.
„Je koniec.“ vydýchla zelenoočka a prekračujúc z nohy na nohu šla smerom k Sasukemu, ktorý bol ešte stále mimo. Bola síce po boji vyčerpaná, ale chcela zistiť, či mu nič nie je.
„Ale ja som ešte neskončila.“ Pomaly sa zdvíhala Nichi a pri tom skladala pečate.
„Čože, ona ešte má chakru?“ čudovala sa Sakura.
„Prekvapenie čo? Mám ešte dosť chakry na to, aby som to tu ukončila. Aj tak my už len leziete na nervy. No a čo že teraz zvýšenie mojej sily nevyšlo. Tak to skúsim inokedy a nebudem k tomu potrebovať ten hlúpy prívesok či tvojho Sasukeho. Existuje predsa veľa rôznych ciest. Smola pre vás, už sa toho nedočkáte. Doton: Ganchuusou.“ Nichi udrela päsťou do zeme a hneď na to sa z nej v línií začali rýchlo vytvárať ostne, ktoré mierili na Sasukeho.
„Sasuke.“ vykríkla Sakura a najrýchlejšie ako len vládala sa k nemu rozbehla. V poslednej chvíli sa hodila a odstrčila ho z dosahu techniky. Jemu sa nič nestalo, no o zelenoočke sa to nedalo povedať. Tú jeden z ostňov zasiahol priamo do brucha.
„Presne toto som čakala že urobíš. Si tak predvídateľná. Keby to aspoň k niečomu bolo. Aj tak ho teraz dorazím. Škoda len, že som ho nestretla skôr ako ty, pretože fešák je aj za dvoch. No nič to. Nájde sa aj iný, nie? Sayonara. Doton: Ganchuusou.“
„Suiton: Suiryuudan no Jutsu.“ vodný drak zničil všetky ostne tesne pred tým, ako by boli zasiahli Sasukeho, ktorý sa akurát preberal z mrákot. Hneď na to sa odkiaľsi prihnalo mladé dievča s dlhými, čiernymi vlasmi a postavilo sa medzi Sasukeho a Nichi.
„Sestrička?“ Šepol prekvapený Sasuke. Až potom ho napadlo obzrieť sa, kde to vlastne je. To však asi nebol najlepší nápad, pretože pri tom zbadal aj všetku tu spúšť, čo okolo neho bola. „SAKURA?!“ vykríkol keď zbadal svoje dievča a rozbehol sa ku nej.
„Sasuke- kun....Si v poriadku?“
„Ja som, ale ty...“
„To som rada že ti nič nie je.“ Šepkala z posledných síl ružovovláska.
„Sakura, na mňa sa teraz prosím ťa vykašli. Čo...čo sa ti stalo.“ Kričal od zúfalstva mladý Uchiha. „Saskia, Sakura je zranená. Dokážeš ju vyliečiť? Prosím, povedz že áno.“ No jeho staršia sestra si ho vôbec nevšímala, lebo svoj pohľad upierala na osobu pred sebou. Aj keď po chvíli prehovorila, tak to bolo smerované Nichi:
„Už sa nikdy nepokúšaj urobiť niečo môjmu bratovi. Suiton: Mizu no Tatsumaki.“ Jednou technikou Saskia odrovnala dievča pred sebou a až potom sa obrátila na svojho brata. Pomalým krokom prišla k nemu a prudko ho objala. „Sasuke, už ma nikdy takto nestraš. Ja som sa o teba fakt bála.“ Následne sa išla pozrieť na Sakurine zranenia.
„Ako je na tom?“
„Nevyzerá to veľmi dobre. Musíme ju rýchlo dostať do nemocnice. Máš ešte chakru nazvyš?“
„Takmer žiadnu som neminul.“
„Super. Počkaj tu prosím na môj tým a odkáž im, že som opäť letela do nemocnice do Konohy a nech sa postarajú o týchto tu.“ Ukázala pri tom na Norika, Nichi a tých dvoch zamaskovaných. „Potom použi Kuchiose a príď čím skôr za mnou.“ Keď dorozprávala, použila zopár pečatí aby privolala veľkú kaňu*, na ktorú naložila Sakuru a odletela.

Zhruba za hodinu pred operačkou v Konožskej nemocnici
„Bude v poriadku?“ Hlesol Sasuke s takou úzkosťou v hlase, akú uňho ešte jeho sestra nepočula.
„Prezrela som ju počas cesty sem. Utrpela pár dosť vážnych zranení, ale myslím si, že sa z toho dostane. Ale každopádne si poleží v nemocnici dosť dlho.“
„Aha. Prečo bola tak hlúpa. Nemala ma ísť hľadať. Malo to byť radšej naopak. Radšej by som ja bol teraz v tej operačke namiesto nej.“
„Ale myslel si na to, ako by asi bolo jej, keby tu ona musela teraz sedieť a čakať?“
„To nie? Asi máš pravdu.“
„Okrem toho, ak by si mal niekto niečo vyčítať, tak som to ja. Mala som ťa nájsť skôr.“
„To nehovor! Ty z to nemôžeš aj tak si toho už urobila viac než dosť. A ja som sa ti vlastne za to všetko ani nepoďakoval.“
„Veď nemáš za čo ďakovať. Je to len prirodzené že pomáham svojim priateľom a mladšiemu bratovi.“ Usmiala sa Saskia.
V tej chvíli vyšla z dverí Shizune a oznámila im: „Operácia bola úspešná. Sakura bude v pohode. Ostane síce ešte pár týždňov v nemocnici ale zajtra ju môžeš prísť navštíviť Sasuke. Ozaj Saskia, Tsunade ti odkazuje že sa máš vrátiť na misiu. Ale vraj to do zajtra počká. Dovtedy si trochu oddýchni.“
V tej chvíli sa tam s krikom dovalil aj Naruto: „Ako jej je? Bude v poriadku? Nezomrie? Prosím, povedzte že nie.“
„Naruto ukľudni sa,“ usmiala sa Shizune „Sakura bude v pohode“
„To som rád.“ Vďaka že si pomohla Saskia. Asi ťa milujem.“ A silno ju objal.
„Hej hej hej. Počkaj chvíľu. Nech Hinata nezačne žiarliť. Okrem toho odviedla som asi najmenšiu časť práce.“
„Pomoc je pomoc, je jedno ako veľká. Ozaj Shizune aj tebe ďakujem a babičke Tsunade tiež.“
Všetci sa museli trochu usmiať. Niektoré veci sa jednoducho nemenia. Naruto ostane asi navždy povahovo takým aký bol aj kedysi.

Doton: Ganchuusou – Živel zem: Kamenné ostne
Suiton: Suiryuudan no Jutsu – Živel voda: Technika vodného dračieho šľahnutia
Suiton: Mizu no Tatsumaki – Živel Voda: Vodné tornádo
Kuchiose no Jutsu – Technika privolávania
*kaňa (pre tých čo by nevedeli) je dravý vták žijúci pri vode

Poznámky: 

Tak a aj posledný diel je na svete. Teraz sa môžem vrhnúť na nejakú novú FF Laughing out loud
Dúfam že vám nevadil trošku väčší počet nových postáv, ktorý sa v tomto príbehu vyskytol. Pre upresnenie, nie všetky som vymyslela ja, postavu Saskie Uchiha vymyslela moja kamoška ktorej za to ďakujem Smiling Dosť mi to pomohlo.
Ďakujem samozrejme aj čitateľom tejto sériovky za to, že to pri mne vydržali, hoci muselo byť dosť otravné čakať týždne na nový diel.

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, Čt, 2013-08-22 20:29 | Ninja už: 4005 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Nadhera Laughing out loud

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Út, 2013-09-10 09:00 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Ďakujem Smiling

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Tokachi-chan
Vložil Tokachi-chan, Po, 2011-05-30 23:44 | Ninja už: 5358 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

Páni. Dlouho jsem tu nebyla a tak mě příjemně překvapilo, že je už dokončená. Vážně moc hezká povídka Kakashi YES

Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Út, 2011-05-31 10:11 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

ďakujem Smiling

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele gimli
Vložil gimli, So, 2010-07-31 14:07 | Ninja už: 5142 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

neviem ale trojka bola asi najlepsia ale toto bol super diel

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, So, 2010-07-31 15:56 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Ja uz som zabudla, o com trojka bola ked sa mam priznat Laughing out loud Sticking out tongue

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Út, 2011-05-31 10:12 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

To som nevedela. Gomen Sticking out tongue Diki z komentar. Zacinam mat taky tichy pocit ze si jedina ktora vydržala čítať túto FF až do konca Laughing out loud

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-07-30 22:48 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Neznášam to meno. Saskia. Takto ma volali tri roky, pokiaľ som nevybuchla. Ale kapitola je super, škoda že je koniec....Sticking out tongue

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)