manga_preview
Boruto TBV 15

Tajná technika - 4. Díl


4. Díl - Nová cesta


Na výběžku byli dlouho do noci, v pokoji se objevili až při svitu měsíce. Vpadli hned do postele, přitulili se k sobě a usnuli. A ráno je probudili až první paprsky slunce se zakokrháním kohouta.
Siki ležela Revesovi na hrudi a jednu ruku na něm měla položenou. Reves se usmál.
„Dobré ráno,“ políbil ji na vlasy.
„I tobě,“ usmála se.
Chvilku tam ještě leželi, pak vstali, oblékli se, zaplatili za ubytovaní a snídani. Zanedlouho už byli na cestě do Vodopádové vesnice, šli opět pomalu, ruku v ruce. Druhého dne dorazili do vesnice, Venomovi předali dvě smlouvy. Ten byl velmi rád, že se to povedlo.
Siki s Revesem společně plnili další mise na výbornou, byli skoro neporazitelný pár a ve všem se skvěle doplňovali. A tak plynuli dny, týdny a měsíce až Siki pomalu začínalo růst bříško. Reves byl se Siki moc šťastný, a tak ve volném čase zašel do klenotnictví, kde vybral nádherný prsten s modrým drahokamenem.
Toho večera si jako vždy povídali, když Siki navodila důležité téma.
„Mam pro tebe novinku,“ usmála se.
„A jakou?“ zajímal se.
„Víš, budeš tatínkem,“ usmála se nejistě.
Revese to zaskočilo, ale pak se usmál, strhl si jí do náruče a začal ji líbat.
„Víš, jak jsem šťastný?“
„Stejně jako já?“ usmála se.
„Jestli to jde, tak víc.“
„Nejde,“ zatrhla mu to.
„Můžu mít otázečku?“
„Jistě, ty můžeš vždy.“
„Siki, moc tě miluju, vezmeš si mě a staneš se mojí manželkou?“ otevřel krabičku s prstýnkem.
Siki si ho přitáhla a políbila.
„Mam to brát jako ano?“ optal se.
„Jo.“
Reves se usmál a na prst jí dal prstýnek.
„Je nádherný,“ usmála se.
Ten večer na celém shinobi světě nebylo šťastnějšího páru. Zanedlouho usnuli, zdálo se jim o jejich společném životě.

Další den zašli za Venomem, s prosbou uskutečnit jejich svatbu a jestli by pak nemohli odejít na delší dovolenou.
„Hned, jak jsem vás dva viděl u sebe, když tě přivedla poprvé do téhle kanceláře, tušil jsem, že nějak takhle se to vyvrbí. Svatba není problém, co takhle za týden?“ souhlasil Venom.
„Spíše dva jestli to nevadí, Siki si musí vybrat šaty, já oblek a ještě se musejí zařídit věci okolo,“ řekl Reves.
„Dobře. A teď ta dovolená, to je větší problém, dalo by se říci, že jsi nejsilnější shinobi v této vesnici, kdyby nás náhodou napadli, moc bys nám tu scházel.“
„S něčím podobným počítám, nechám vám tu klon, kterému v případě války řeknete, on se zruší a já tu během okamžiku budu a pomůžu vám.“¨
„To by šlo,“ souhlasil Venom.
„Děkujeme mockrát, moc to pro nás znamená,“ řekla Siki. Venom se pouze usmál.
„Nemáte zač.“
Další dva týdny tedy zařizovali vše ohledně cesty a pak jejich dovolené.

Den svatby nastal. Od rána vládl u Siki i u Revese chaos, ale nakonec vše dopadlo dobře a on právě stojí u oltáře.
Za svědka mu jde Drake, se kterým se časem seznámil a padli si do oka. Siki k oltáři vedl Venom, neboť její rodiče zemřeli při velké ninja válce.
Měla na sobě modré šaty s občasným nádechem stříbrné. Reves na ni mohl oči nechat. Když v tom stála vedle něho, jeho budoucí žena, nádherná, milá, obětavá prostě dokonalá, co víc by si mohl přát.
Kněz začal odříkávat svojí řeč, až došlo na to důležité.
„Revesi Namakize, berete si zde Siki Suiko za svou právoplatnou manželku a budete ji milovat v dobrém i zlém, dokud vás smrt nerozdělí?“
„Ano,“ odpověděl Reves.
„Siki Suiko, berete si zde Revese Namikazeho za svého právoplatného manžela a budete ho milovat v dobrém i zlém, dokud vás smrt nerozdělí?“
„Ano,“ řekla Siki šťastně.
„Tím pádem vás prohlašuji mužem a ženou, můžete se políbit.“
„Pojď ke mně můj milovaný,“ zašeptala Siki. Reves si ji něžně přitáhl a políbil, ozval se jásot a potlesk přihlížejících.
Odtrhli se od sebe a oba se usmívali.
Pak se konala hostina, kde se všichni dobře najedli a napili. Poté se pokračovalo na menší večírek, kde spolu novomanželé strávili zbytek večera.
Tento den byl jejich dalším nejšťastnějším, ale také velice únavným dnem. Šli spát pozdě v noci. Druhý den se jim protáhl budíček, protože vstávali v čase oběda.
Pomohli uklidit po svatbě a hostině. Pak si dobalili své věci, zamkli byt a šli do kanceláře Venoma.
„Nechávám vám tady můj klon, přinejhorším ho ovšem informujte, on se zruší a já to bude hned vědět.“ Vytvořil Kage bunshin, ten se změnil v obraz a ten pověsili na stěnu.
„Ještě jednou vám moc děkujeme,“ řekla za oba Siki Namikaze.
„I já vám děkuji, vraťte se brzo, pozdravujte synka a mějte šťastnou a hezkou dovolenou,“ popotáhl Venom.
Reves se usmál, na pozdrav kývl, objal Siki a objevili se před vesnicí. Odtud se vydali na svou cestu. Měli v plánu prozkoumat zemi Ohně, Deště pak zavítat do země vodních víru a pak se někde usadit a trénovat se svým synkem.

Nejdříve zašli na místo, kde Revese Siki našla. Pak zamířili do země Ohně. Šli velmi pomalu, cesta jim skoro neubývala, ale jim to nevadilo, chtěli spolu strávit, co nejvíce času.
Po cestě Reves učil Siki, jak se ovládá manipulace chakry.
Díky tomu by totiž několikrát zesílila.
Ten den co vyšli, urazili jen malý kousek, večer se zastavili v malé, útulné vesničce, kde si zaplatili jednu noc a spokojeně usnuli.

Mezitím se život v Konohoze po ztrátě Naruta se vrátil do starých kolejí, až na pár vyjímek, kteří doufali v to, že Naruto ještě žije. Hinata denně trénovala od rána do večera, někdy ji s radostí s tréninkem pomáhal, věděl, jak hodně ji vzala Narutova smrt. Den ode dne zlepšovala. Čím více sílila, tím více si zlepšovala dojem u Hiashiho.

Siki s Revesem cestovali několik dnů, než dorazili k hranicím země Ohně.
Zatím si cestu užívali, ale v dohledné době je čekal hezký zvrat.

4.7
Průměr: 4.7 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Po, 2010-07-26 16:04 | Ninja už: 5285 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

pekne super dil ale ja už chci další díl je to napinave a supr dobre už se tešim na pokračko a co nejrychleji pokud se to da Smiling

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino