manga_preview
Boruto TBV 13

Trénik- pocit sbližování 3. díl

Jdeme dále a pokračujeme…
„Tak půjdeme,“řekne Kakashi a mrkne na mně. Já se rozejdu a jdu pomalu a neustále přemýšlím nad jednou věcí.
„Trápí tě to viď,“zeptá se Kakashi
„Jo, je to minulost, ale bolí mně to,“odpovím
„Chápu tě,“řekne Kakashi a chytí mně za ruku. Sním se cítím bezpečněji a vím, že se mu můžu s vším svěřit. Den ubíhal hrozně rychle a byly jsme zatím docela dost velký kus od Skryté Písečné vesnice. Měli jsme se tam sejít z Gaarou, Temari a dalšími lidmi a pak mířit do Skryté Zvučné vesnice na pomoct proti Akatsuki. No Gaaru a spol. jsem neznala, ale podle Sakury jsou v pohodě. A dokážou pomoci.
„Tady se u táboříme,“ prohlásí Kurenai
„Dobře,“odpovíme a Kakashim začneme stavět stan pro sebe. Protože Kakashi bude klidnější, když budeme spolu.
„Konečně zase spolu viď,“ řekne Kakashi, když zalezeme spolu do stanu. A já jen kývnu a políbím ho a vyloudím ze sebe:“Miluju tě, lásko.“ Kakashi jen odpoví: „Já tebe taky a chci tě milovat celý život.“ Pak mně začne líbat a šahat pod tričko. Tentokrát stejnak nic není, protože není čas a jsme oba dva unavení cestou a chceme se vyspat. Tak se přitulím ke Kakashimu a usnu. Ten jen oddychuje a spí také. Tahle noc pro mě byla docela klidná, i když se mi zase zdála minulost, ale nebylo tak zlé, abych se musela budit. Vždycky to přešlo, když jsem se přitulila více k Kakashimu.
Když se Kakashi probudil tak bylo čerstvé ráno a všude zpívali ptáčci. Já jsem v klidu ještě spala.
„Dobré ráno,“ řekl potichu Kakashi
„Dobré ráno,“odpovím rozespale a usměju se. Ale potom se zas musíme balit věci a jít dále. Cesta ubíhá hrozně rychle a už jsme kousek před Písečnou vesnicí, ale jsme všichni hrozně unavení a vyčerpaní a mně osobně je hrozně na omdlení.
„Kakashi,“vydechnu a pak upadnu do bezvědomí na zem.
„Anie, co ti je?“ řekne okamžitě Kakashi, když se dostane ke mně.
„Je bezvědomí Kakashi. Musíme s ní okamžitě do vesnice,“prohlásí Kureani.
„Co je s ní?“ zeptá se Kakashi opět.
„Nevím. Možné je, že je unavené z dlouhé cesty a z toho nesnesitelného horka,“odpoví Kurenai, tak Kakashi mně vezme do náruče a míří s týmem do vesnice. Tam je Gaara pošle semnou do nemocnice a tam mně hned přijímají.
V nemocnici a překvápko
„Kde je?“ zeptá se Kurenai, když dorazí do nemocnice
„Na sále, akorát nevím, proč ji tam brali,“odpověděl Kakashi nešťastně
„Aha, tak to chápu. Neboj se bude v pořádku…“ řekla Kurenai „…snad ano“
„Co snad?“ vyjekl Kakashi a ze dveří přišel Gaara, který byl za doktorem kůli Anienimu stavu.
„Neřeš,“odpoví Kurenai
„Bude v pořádku?“ zeptá se okamžitě Gaary Kakashi
„Jo bude a miminko také. Anie je totiž těhotná,“ oznámí Gaara a Kakashi ze sebe nedokáže dostat ani slovo. Jdit semnou čeká dítě a bude táta.
„Mohu za ní?“ zeptá se Kakashi
„Jo jasně. I když teď spí po operaci, ale neboj, jsou oba v pořádku,“odpoví Gaara a poplácá Kakashiho po zádech, aby se trochu probral z toho, že bude otcem. Pak šel za mnou na pokoj, když vešel, tak jsem v klidu spala v posteli bez snů a nočních můr. Po dlouhé době jsem měla klid o děsu, co mně děsil každé mé spaní. Jen jsem pak ucítila to, že mi Kakashi dal pusu na čelo a chytil mně za ruku.
„Už jsem u vás a nikam nepůjdu,“ pošeptal Kakashi
„Ani nemusíš,“odpověděla jsem
„Ty nespíš?“ zeptal se Kakashi
„Ne od té doby, co jsi v pokoji. Měl jsi strach viď,“řekla jsem a otevřela jsem oči. Viděla jsem Kakashiho jako obvykle s maskou a čelenkou přes jedno oko.
„Měl a jaký, tohle mi nesmíš dělat.“ Odpověděl Kakashi a nahnul se ke mně. Políbil mně a pohladil po mých krásných vlasech. Milovala jsem ho a hrozně moc. A Kakashi? Miloval nás čím dál více, i když miminko bylo ještě hrozně malinké, tak cítilo lásku nás obou.
„Vrátíš se zpět s Kurenai, nenechám tě, abys dokončila misi.“řekl Kakashi
„Jenže já tu chci zůstat s tebou,“odpověděla jsem
„Ne, nedokážu si představit to, že se vám dvou něco stane.“řekne Kakashi
„Prosím, mi se budeme hlídat. A do žádného boje se pouštět nebudeme. Slibujeme,“řekla jsem za nás dva. Nakonec Kakashi to dovolil, ale bude si mně hlídat jak to pujde nejvíc. Potom za mnou na pokoj přišel zbytek týmu.
„Anie ty jsi mně vystrašila“ řekla Sakura a obejmula mně
„No to asi každého jsme vystrašili,“odpověděla
„Proč mluvíš ve množném čísle?“ zeptal se Naruto. Zase přihlouple jako obvykle.
„Hele ty jsi až moc zamilovaný na to, abys jednou pořádně zapřemýšlel. Jdit je to jasný proč, takhle mluvím.“ Řeknu a Naruto se na mně naštve a urazí se.
„Přestaň se nafukovat, jdit má Anie pravdu.“ Prohlásila Sakura se smíchem.
„No jo no. Stejnak nevím proč?“ prohlásil Naruto
„Protože jsem těhotná tele jedno vypatlaný,“ řekla jsem, protože mi už docházela trpělivost.
„Nemusíš být hned hnusná,“odpoví Naruto
„Už sklapni, ostatním to dojde dřív než tobě. A stejnak vím sama proč. A už s tím začni něco dělat. Jsi otravné,“ prohlásím
„Nerozčiluj se miláčku. Škodí vám to,“ řekne Kakashi a já raději už jsem v klidu. Potom se mi Naruto omluví a slíbí, že s tím do zítřka něco provede. To chci vědět co, ehm raději ne. Zase to bude nějaké kravina. Pak odejdou všichni kromě Sakury.
„Ty mi chceš něco říci, viď?“ zeptám se
„No spíž se ti s něčím svěřit,“oponuje Sakura
„No tak povídej, co se děje,“ řeknu
„Včera jsem se vyspala z Narutem, kůli tomu se chová jako d*bil.“odpoví Sakura
„Aha a on si myslí, že miluješ viď“řeknu
„No právě, jenže já chci Sasukeho,“ odpoví Sakura smutně a začne plakat. A pak příjde do pokoje Sasuke.
„Tady jsi, jsem s tebou chtěl o něčem mluvit.“ Řekne Sasuke když vyjde do pokoje.
„Aha a o čem?“ zeptá se Sakura
„No o to bych raději mluvil, někde mimo,“ odpověděl Sasuke
„Můžeš klidně mluvit tady, já nic nepovím,“ řeknu
„Děkuju. Sakuro, miluju tě.“ Řekl Sasuke
„To jako fakt?“ zeptá se Sakura
„Jo a máš důkaz. Anie jsem to říkal taky.“ Odpověděl Sasuke a já jen kývla souhlasem. A co ti dva? Dali se dohromady a Naruto? Hinata mu sama od sebe řekla, že ho miluje. A dali se dohromady také. Po pár dnech jsme začali z misí, i když já jsem byla hrozně pod dohledem.

Poznámky: 

Tak doufam že budou další komentíky...

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2010-07-23 18:15 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.