Orochimarův špeh, Kapitola 03
Cítil se zde nesvůj, ale snažil se na sobě nedat nic znát. Je tu, aby získal sílu nutnou pro zabití toho zrádce, co vyvraždil celý svůj klan včetně svého otce a matky, Uchihu Itachiho, a ne aby se zde rekreoval. Odteď zasvětí svůj život tréninku a půjde po své cestě pomsty stále vpřed. V Konoze zanechal své přátelé, stal se z něj nukenin, zradil. Už nelze couvnout.
Někdo zaklepal na dveře. Neodpověděl. Dotyčný tedy už déle nevyčkával a opatrně dveře otevřel. Kabuto. V jeho brýlích se odrážel plamen petrolejky. Sasukemu se bezděčně v mysli objevila vzpomínka na jejich první setkání, kdy se jich Kabuto ujal a pomáhal jim při Chuninské zkoušce. Nezdálo se mu, že by jim tenkrát tak nezištně pomáhal, každopádně ta pomoc se hodila. Teď mu to ale do sebe perfektně zapadalo. Další Orochimarův sluha. Ale tím se on rozhodně nestane.
„Už na tebe čekají,“ promluvil šedovlasý mladý muž. Sasuke neodpověděl, jen tiše s hlavou vztyčenou následoval Kabuta až k tréninkovému sálu. Tam už čekal Orochimaru i ta slepá holka. S ní nesmí prohrát. Včera ho překvapila, teď už si bude dávat pozor a ta ženská pozná, kdo jsou Uchihové.
„Kdopak se nám to vyspinkal?“ neskrývaně se mu ta slepá vysmívala. Sasuke si odfrkl a prošel kolem ní, aby se postavil na svou pozici. „Netvař se tak vážně, Sasuke, nebo z tebe ještě budu mít strach,“ opět si ho dobírala. Vřela v něm krev a upřel na ni nenávistný pohled. „Tak tohle je ten slavný nebezpečný pohled Uchihů? No, nedivím se, že jste téměř vymřeli.“ Makina ťala do živého a Sasuke se na ni bezhlavě vrhnul s vřískotem Chidori. Napřáhnul před sebe ruku, z které šlehaly modré blesky a mířil jí přímo na srdce. Makina v poslední sekundě uskočila, popadla Sasukeho ruku a třískla s ním o zem stejně jako včera. Mladý Uchiha jen zalapal po dechu a než se nadál, měl ostří kunaie na svém krku. „Necháš se snadno vytočit, Sasuke.“
„Pro tebe Sasuke-sama, ty Orochimarova služko,“ procedil mezi zuby.
„Au... to bolelo, ale nemyslíš si, že to je nepatřičné říkat, když jsi to ty, kdo z nás dvou vytírá podlahu? Co když se vážně urazím a nedopatřením mi ujede ruka?“ a přitlačila na kunai, až Sasukemu začala stékat kapička krve po krku.
„Makino-kun,“ okřikl Orochimaru svou podřízenou, která se začala vymykat kontrole.
Makina si Sasukeho ještě jednou přeměřila a odtáhla od něj svou ruku svírající zbraň, kterou poté mrštila a kunai se zabodla do stěny těsně vedle Kabutova ucha. „I když dobrá,“ stála neustále nad Sasukem, „až mě porazíš, ráda ti budu říkat Sasuke-sama,“ otočila se k němu zády. „S tvým přístupem se ale nemusí obávat,“ ušklíbla se na něj přes rameno a odcházela pryč.
Toho Sasuke využil. Aktivoval si svůj Sharingan, rychle se dostal před ni a udeřil ji do břicha. Bil do ní, kopal. Rána do brady. Dostali se do vzduchu. „Shishi Rendan (Lví kombo)!“ zakřičel a silným kopem do hrudi ji poslal k zemi. Dopadl na nohy a spokojeně se ušklíbl, ale vzápětí vytřeštil oči. „Kawarimi (Náhrada)?" Jen to dořekl, někdo mu ze zadu zaklepal na rameno. Otočil se, byla to ona a silným úderem do břicha ho dopravila na druhou stranu cvičiště, kde se zády zabořil do stěny a začal vykašlávat krev.
Makina se natočila Orochimarovým směrem, aby ji poskytl další instrukce. Ten jen vše se zájmem pozoroval a slastně se umíval, pak přikývl.
Mladý Uchiha se mezitím vyprostil ze stěny a spadl na všechny čtyři. Zhluboka dýchal. Když vzhlédl, Makina stála asi uprostřed cvičiště, na rtech měla úsměv, který mu vháněl nenávist do celého těla, a rukou mu naznačovala, aby přišel k ní. Postavil se a kolébavým vratkým krokem došel až k ní.
„Prý si říkáš mstitel. Nevím, jestli tímto stylem své pomsty dosáhneš. Jsi slabý,“ vmetla mu do očí.
Zaťal pěsti. „Vysmíváš se mi?“ řekl nenávistně.
„To bych si v životě nedovolila. Já jen tak vypadám,“ pobaveně si odfrkla, a kdyby Sasuke mohl, probodl by ji pohledem. „A netvař se tak, začíná mě to nudit,“ v jejím hlase zazněl otrávený a zhnusený tón. „Tréninkem se mnou se můžeš mnohé naučit, ale to co mi ty tady předvádíš, je spíše šaškování. Popravdě nehodlám s tebou ztrácet čas, Sa-su-ke,“ jeho jméno bez použití zdvořilého oslovení řádně zdůraznila, aby mu naznačila svou nadřazenost vůči němu. „Teď mě omluvte Orochimaru-sama. Musím si udělat manikúru, zlomil se mi nehet,“ a odešla se škodolibým úsměvem na rtech. To ale Sasuke neviděl, protože k němu byla zády.
„Teď jsi ji rozzlobil, Sasuke-kun,“ řekl klidným trochu posměšným hlasem Orochimaru.
Sasuke se cítil ponížený a kdyby měl něco v ruce, nejspíš by tím praštil o zem.
„Volal jste mě, Orochimaru-sama?“ přišla do jeho pokoje.
„Musíš se mu tak vysmívat?“
„Omlouvám se, mistře, ale já to prostě jinak nedovedu,“ a na tváři se jí při vzpomínce na dnešní dopoledne objevil potměšilý úsměv. „Navíc to zabralo, ne? Celý den trénoval na cvičišti.“
„Máš pravdu,“ odmlčel se, „ale Makino-kun, předtím jsem to možná neřekl dost důrazně,“ vstal a přišel až k ní. „Já nechci, by se jeho tělu něco stalo, rozumíš?“
„Ale...“ nestačila říct svou myšlenku, protože ji Orochiaru udeřil do tváře.
„Rozumíš?! Nechci, aby se to s tím kunaiem nebo něčím podobným ještě někdy opakovalo,“ a bylo na něm vidět, že o tom už nehodlá víckrát diskutovat.
„Rozumím,“ sklopila hlavu, „už se to nestane, Orochimaru-sama.“
„Tak je hodná holka,“ přejel jí rukou po tváři, kde se začaly rýsovat otisky jeho prstů. „A teď běž.“
Přikývla a vyšla z místnosti, kde už čekal Kabuto a dobře se bavil. „Koukám, že si Orochimaru-sama našel nového favorita.“
Jen to dořekl, přitiskla ho ke zdi a držela ho pod krkem. „Ale to tě odsouvá až na třetí místo, ne, Kabuto?“
Kabutovi začal docházet vzduch. Bojoval s jejím sevřením, to ale bylo příliš pevné. Teprve když se začal propadat do nicoty, stisk povolil a on dopadl na zem. „Ty mrcho!“ chroptěl za ní, ona si ho ale už nevšímala. Její myšlenky se ubíraly jen jedním směrem, vypadnout odsud. Alespoň na chvíli opustit tohle shnilé místo, které ji nedopřávalo volně dýchat.
Tak tady je ten slibovaný souboj. A příště se můžete těšit na pro Sasukeho dost nepříjemný rozkaz. O co se bude ale konkrétně jednat a kdo za tím rozkazem stojí, na to si budete muset počkat. Snad se vám to bude líbit.
Už jenom kvůli tvému komentu toho nechat nechci. Mám radost, že se ti to líbí. Mám teď rozepsaných více věcí (ne tady na Konoze) a jelikož jsou v závěrečných fázích, nejdřív dokončím je, abych měla na Orochimarova špeha více času a mohla ho vydávat pravidelněji. Takže ještě chvilku strpení.
je to fakt super pribeh (konecne sasuke dostava na pr...) a oro se tu jeví jako cool chlápek což jsem ještě v moc ff neviděl fakt dost se mi to líbí a doufam že toho nenecháš