manga_preview
Boruto TBV 09

Vlčí tesák 10

Nedočkavě jsem vyrazila k bráně o necelou hodinku dřív. Proběhla jsem vesnicí a zastavila jsem až těsně před mým cílem, kde už čekal podivný muž neurčitelného vzhledu i věku.
Otočil ke mně hlavu a tajemným tichým hlasem promluvil: „Noriko, že?“
„A-ano.“ Odpověděla jsem mu rozpačitě.
„Jsem kapitán tvého týmu.“ Pronesl větu stejným způsobem, jako když si někdo objednává kávu v kavárně.
Dostala jsem ze sebe jen: „Těší mě.“ I když to vlastně nebyla pravda, protože jak mě může těšit, když vlastně ani nevím, kdo to je?
„Mé jméno je Aburame Shino, možná jsi už o mně slyšela.“
„Ano.“ A vzpomněla jsem si na Kibovy děsivé historky týkající se tohoto muže, i když se mě nejspíš jen snažil postrašit.
Nejspíš si vzpomněla i Yasuo, protože se nenápadně postavila až za mě.
„Co se s ní děje?“ Zeptal se neutrálním tónem a já mohla pouze hádat, co si o tom ve skutečnosti myslí.
„Yasuo nemá ráda hmyz.“ Poskytla jsem mu váhavé vysvětlení v obavě, že ho tím nějak urazím.
„A co ty? Taky se ho štítíš?“ Položil otázku a já bych byla ochotna přísahat, že pobaveně.
„Ani ne.“
„To je dobře, jeden po tobě totiž leze.“ Pronesl větu stejným způsobem, jako bych já popisovala vymetenou oblohu.
Až příliš hlasitě jsem polkla a roztřeseným hlasem se zeptala: „K-kde?“
„Levé rameno.“ Konstatoval stejně suše, jako předchozí tvrzení.
Podívala jsem se na své rameno a s trochou úlevy setřásla maličkého broučka na zem.
„Dobře a teď k misi.“

Asi po půl hodině jsem se dozvěděla všechny základní informace:
- Odnést tři svitky z Konohy na panství jednoho šlechtice vzdálené tři dny v ninja tempu.
- Doprovodit jeho dceru na panství sousedního šlechtice i s věnem vzdálené den v ninja tempu s ní tři.
- Vyzvednout u něj svitky a vrátit se s nimi do Konohy vzdálené od jeho panství čtyři dny v ninja tempu.
- Sečteno a podtrženo strávíme deset dní cestováním a neurčito dní na panství šlechticů.
- Předpokládaný čas na misi je dva týdny.

O misi jsem tedy věděla vše potřebné až na složení týmu, na které jsem se hned zeptala: „A kdo tam jde s námi?“
„Hyuuga Hinata a Inuzuka Kiba.“ Odpověděl mi jak jinak než suše.
Aniž bych věděla proč, pocítila jsem úlevu a Yasuo snad v reakci na mě radostně zaštěkala.
Shino se na ni podíval, ale neřekl už ani jediné slovo.

Po čtvrt hodině se dostavila mladá Hyuuga a s ní i Kiba s Akamarem.
Kiba se na mě udiveně podíval a trochu natvrdle řekl: „Co tu děláš?“
Protože hrozilo, že bych mu mohla jednu vrazit, ujal se vysvětlování Shino: „Jde s námi na misi.“
Kiba se na mě ještě chvíli nechápavě díval a já se cítila čím dál víc uražená. Bylo to, jako by si myslel, že na to nemám, nebo něco podobného. Vždycky jsem špatně snášela podceňování ostatních, ale tohle mě z nějakého důvodu zasáhlo mnohem hloub. Snad proto, že to byl on, kdo mě učil.
Yasuo se rozhodla vzít věci do svých rukou a zavrčela na něj, aby ho vytrhla ze šoku.
To zabralo a Kiba se mi dokonce omluvil slůvkem: „Promiň.“
Udělala jsem trochu podrážděné: „Hmm.“ A přikývla.
Snad, aby přerušila tíživou atmosféru, přistoupila ke mně ta mladá dívka a trochu váhavě a nejistě promluvila: „A-ahoj, já jsem Hyuuga Hinata, těší mě.“
„Noriko.“ Odpověděla jsem jí se zářivým úsměvem, abych vyvolala dojem přátelské atmosféry, a podala jí ruku.
Po chvilce váhání ji přijala a věnovala mi rozpačitý úsměv. V tu chvíli jsem si uvědomila, že nemá vůbec žádné sebevědomí a je závislá na ostatních.
Kiba ji popisoval trochu jinak. Asi jako hodnou, starostlivou a bez schopnosti převzít iniciativu. Ano to všechno bude nejspíš pravda, ale on se na to dívá svým naivním pohledem, který má skoro u všeho. Jenže téhle dívce chybí sebevědomí, jistota a nejspíš i pár kamarádů, kteří by jí je pomohli získat, to proto není schopná převzít iniciativu.
V duchu jsem se ušklíbla, protože tohle by měli obstarat oni dva, ale Kiba je moc divoký a Shino… No řekněme, že na to není ten pravý.

Po tom, co Shino rozdělil svitky mezi něj a Kibu a já mohla vidět, že Hinatě zrovna moc zodpovědnosti nedávají, jsme vyrazili do korun stromů, aby jsme tam byli co nejdřív.

Poznámky: 

Sice je to trochu kratší, ale mě se tam ten konec tak nějak zamlouval, tedy gome. Smiling

4.96
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2010-09-22 00:31 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Jsem ráda, že komentuju každý díl série, kterou čtu, protože jsem jaksi už zapomněla, kterýmpak dílkem jsem tady skončila... Ale nezapomněla jsem o čem jsem četla Smiling
Shina nemám příliš v lásce, ale tys ho pojala tak zábavně flegmaticky, že se na něj docela těším. A slovní spojení "ninja tempo" mi asi hodně dlouho nedá spát Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Nefrites
Vložil Nefrites, Čt, 2010-07-15 13:58 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Tak Kiba není jounin, ale v týmu je, takže jsem se defakto strefila.
Tolik toho o jedné osobě člověk nezjistí jen po jedné větě. Nemohla to vědět
Shino se povedl. Noriko dobře odhadla Kibu. Akorát mi přijde, že by se před ostatními neomlouval. Možná někde potom v klidu, jen s ním, by ze se vykoktal neuspokojující omluvu. Podle mě s omlouváním se nemá zrovna moc zkušeností.
Docela se těším na další díl.

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Čt, 2010-07-15 20:40 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

A ještě, kterou vetu a osobu máš vlastně na mysli?

Obrázek uživatele Nefrites
Vložil Nefrites, Čt, 2010-07-15 21:57 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

„A-ahoj, já jsem Hyuuga Hinata, těší mě.“ - osoba je tedy Hinata.

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Pá, 2010-07-16 12:27 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

No v případě Hinaty myslím nemá nikdo problém poznat jaká je.

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Čt, 2010-07-15 20:41 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Tak děkuji za všechny komentáře, určitě si aspoň něco vezmu k srdci, ale až potom, co to všechno ještě aspoň dvakrát pořádně projdu. Smiling Je to totiž opravdu hodně informací a od příštího dílu s tebou o tvé kritice nejspíš začnu diskutovat, protože já si velmi ráda obhajuju své názory a postoje vůči všem postavám.