manga_preview
Boruto TBV 08

Uchiha family 09 - na stopě: ale kdo komu?

"No, takže slyšeli jste! Jeho chytit a ty dva zabít!" přikázala jim a pustili se do boje.
"Kde jsou akatsuki?" odrazil Sasuke útok a aktivoval sharingan.
"Proč si myslíš, že to vím?" odfrkla mu a hodila po něm vlnu shurikenů.
"Shannaró!" ohnala se po ní Sakura. Ale kunoichi zmizela. Jako stín se vypařila. sakura se zarazila.
"Do háje, co to bylo?" pemýšlel Sasuke. Viděl jenom pár pečetí a kunoichi zmizela.
"Nějaké přemisťovací jutsu?" pak mu to ale došlo.
"Sakuro vypadni od tamtaď!" zakřičel na ni a běžel k ní. Sakura to však nestihla a něco-nebo někdo ji zlomil vaz. Sasuke se zastavil.
"Sakuroo!" zakřičel Naruto a přiběhl k ní.
"Bojuješ docela slušně," ozval se jeden z ninjů, co bojoval s Narutem a hnal se po něm. Sasuke Naruta bránil zatímco Sakura v Narutově náručí se vypařila.
"Naruto buď v pozoru! Ta ženská se umí zneviditelnit!"
"Co-že? Zneviditelnit?? Ksakru. A jak si věděl o tom klonu?" přišlo Narutovi už ze začátku divné, že bylo Sasukemu fuk, že kunoichi zaútočila na Sakuru.
"Už než jsme sem došli, objevili se komplikace," Naruto se zvedl.
"Komplikace?"


- PŘED PÁR MINUTAMI -

"Hele lidi potřebuju si odsk-"
"Tak ale šupem" řekla Sakura a Naruto zašel kousek dál.
"Všimla sis toho?"
"Jo Sasuke, všimla. Jak se sem dostal?"
"Nevím, ale okamžitě ho musíš odvést zpět do Konohy!" Sakura kývla. Ale než odešla, udělala ještě jeden stínový klon.
"Naruta necháme v nevědomí," a odešla.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Nazdar mladej! Máš velký průšvih!" překvapila malého Sakura.
"M-Mami!" leknul se jí.
"Co tady děláš? Víš jak je to nebezpečné!?"
"J-Já,"
"Nemáš dneska navíc pomáhat při opravě akademie?"
"Ale mami, ty jsi zmizela a mě se stýskalo!"
"Tak ale teď půjdeme domů a počkáme tam na tátu, oki?"
"Jo," usmál se.
(dokážete si představit ten -zub,díra,zub,díra-úsměv ne? Laughing out loud)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Stínový klon? to bylo chytré," objevila se kunoichi z kamenné před Sasukem a Narutem.
"Tak si místo boje můžeme popovídat ne?"
"To by se ti hodilo, co?" vlítl na ni Sasuke.
"Naruto, jenom šetří čas, aby mohla zase zmizet!"
"Jo já vím," byl už Naruto připravený s rasenganem.
"Opakované ninjutsu se už stává nepotřebným ninjutsem," uchechtla se, neboť věděla, co rasengan způsobuje a vytvořila před sebou kamennou zeď. Naruto to i s rasenganem napálil přímo do zdi. Kunoichi vyvořila další pečetě a znovu zmizela. Sasuke přiškočil k Narutovi a strčil ho, aby se vyhnul zbraním, které na něho mířily.
"Minuta a 30 sekund," pošeptal mu, když byl u něj.
"Cože? .... AUU!" na Naruta se přilepila kamenná zeď a začala se 'zcvrkávat' (xDD)
Sasuke se mezitím zbavil jednoho ninji. Naruto už nemohl dýchat.
"T-Taju Kage bunshin no Jutsu!" kemennou zdí oblehlý Naruto zmizel, ostatní klony-bylo jich fakt hodně-udělali rasengany a snažili se trefit neviditelnou kunoichi. (prostě to tak zkoušeli do větru Laughing out loud)
"50 sekund, Naruto buď opatrný," křikl Sasuke na Naruta a snažil se zbavit dalšího ninji, při tom však musel být opatrný.
"Formace 2," ozvala se stále neviditelná kunoichi zrovna mezi dvěma klony.
"Tak a mám tě!" chtěl ji trefit, ale lehce je odkopla. To už Sasuke byl u ní s chidori a chtěl ji dostat. Ale trefil se jenom do vzduchu. Už tam nebyla, nebo velice chytře uhnula. Její zbylí dva spolubojovníci uskočili na stranu a jeden začal dělat pečetě.
"Umění techniny-déšť kamennů," z nebe začaly padat kamenny. Druhý vyvolal čtyry kamenné sloupy a uvěznil uvnitř Naruta a Sasukeho. Jakmile se chtěl nějaký Naruto dostat mimo-shořel.
"Do háje," zanadával Naruto, ale to ještě nebylo všechno. Když nějaký kámen dopadl na zem-vybouchl. Takže ovzduší se zamořilo bílými mráčky od Narutových klonů. Sasuke ochránil sebe a Naruta tím, že vyvolal susanoo. Kunoichi se objevila u jednoho sloupu. Však ale za ním, aby na ní nemohli.
"Naruto, ona musí teď čekat 30 sekund, aby se mohla znovu zneviditelnit, pak je limit minuta, co může být neviditelná a pak musí zase čekat 30 sekund"
"Chápu, takže jako u Peina" už mu to došlo.
"Cože?" nechápal Sasuke, protože neviděl Peina bojovat.
"Jsi docela chytrý. Uchiha, že? Dám ti návrh-"
"Strč si ho třeba do p***le, my žádný návrh nechceme!" ozval se Naruto.
"Půjdeš s námi dobrovolně a jeho nezabijeme" dořekla a čekala na odpověď.
"A já ti řeknu svůj návrh," kunoichi se zarazila.
"Řekneš mi, kde jsou Akatsuki a dožiješ se zítřka!"
"Heh," zasmála se.
"Kluci, víte co dělat!" ostatní přikývli.
"Naruto, musíme se odsuď dostat,"
"Řekni mi něco, co nevim!" Naruto uvnitř zmizel a Sasuke se usmál. Vědel, co chtěl dělat. Pravý Naruto-nejspíš-se objevil na druhé straně od nepřátel u sloupu a hodil po něm výbušný lístek. Nic. Nepomohlo to. A to už si ho ostatní všimli. Kunoichi zase zmizela a bylo jasné, že si to míří k Narutovi. Zbylí dva začali Sasukeho hypnotizovat, neboť to bylo genjutsu. Ale jaksi se jim to nedařilo, protože Sasuke uměl genjutsu odolávat.
Naruto, stihni to!
Naruto si to už s rasenganem mířil ke sloupu a byly u něj dva klony jako krytí. Najednou metr od sloupu ucítil pronikavou bolest v levém rameni. Neměl čas se podívat, co to bylo a tak ho to neodradilo od toho, aby zničil sloup na malé kousky a Sasuke mohl těm dvoum rozbít hubu. Věděl, že je u něho ta ženská a cítil a tak už před pár vteřinami aktivovat Sage mod. Nasával přírodní chakru a cítil, kde přesně je. Dva metry od něho!! Rychle odskočil.
"Vím přesně, kde jsi, takže tvoje výhoda, je teď nevýhodou!"
"Chidori!" odstranil Sasuke dalšího a příběhl k Narutovi. Kunoichi se začala zase zjevovat.
"Jak je to mož-!!"
"Jsi chycena v mém genjutsu,"
"A-Ale kdy?"
"Od té doby. co Naruto zničil sloup,"
Její chakra byla pryč, jakoby vůbec nebyla kunoichi a tak nemohla nic dělat.
"Takže Saya jo? Vypadáš docela staře, na to kolik ti je,"
"C-Cože?"
"A taky jsi neměla moc hezké dětství, že?"
"SKLAPNÍÍ!!" vběhla na něho a chtěla ho praštit, když už nic jiného nemohla dělat.
"Jsme na tom stejně," Sasuke ji chytil a odkopl.
"Proč jsi na jejich straně, když tě ovládají?" přiklekl k ní Naruto.
(aby bylo jasno, Sasukeho genjutsu je už na vyšší úrovni, takže si dokáže zobrazit určité momenty z jejího života xD)
"Co ty o tom víš?"
"Nenech se ovládat! Copak nechceš být svobodná? Navíc tvoje rodina pocházela z Konohy, tak proč?"
"Protože to nemůžu zastavit!!"
"My ti pomůžem, ale nejdřív pomoz ty nám,"
"Vy my pomůžete jo? HAHAHA to bych chtěla vidět jak!!?!"
"Na něco příjdem, ale nejdřív nám řekni kde jsou Akatsuki?"
Pohlídla smutně na zem. Pak se podívala na Naruta a jeho zářící modré oči v ní probuzovaly klid a zaháněly strach a temnotu.
"Už jsem toho udělala hodně špatného" probudilo se v ní špatné svědomí.
"Nevím proč, ale věřím ti," Naruto jí pomohl vstát.
"Saya-san jo? Řekni nám to prosím!!"
"Akatsuki jsou-*"

- - - - ZROVNA TEĎ - - - -

Sakura s malým na zádech běžela po hlavní cestě do Listové. Hlavní brána byla zavřená a tak Sakura řekla jakkýsi heslo a brána se otevřela. Vešla dovnitř a jelikož pospíchala k domu, neohlédla se kolem a nevšimla si ostatních.
"Zdravím Sakuro" uslyšela hlas. Znala ho, ale nemohla si vzpomenout odkuď. Otočila se. Uviděla 4 ninji v černém plášti s červenýma mráčkama. (gomenasai, to skloňování je hrozné) Viděla známé tváře, ale i neznámé. Madara, Kisame, nějaký divný kluk s červenýma vlasama a blonďatá dívka.
"M-Madara!?" zalekla se. Měla u sebe malého a teď se více bála o něj, než o sebe. Musí ho odtamtuď dostat, ale jak?
Polkla a začala se pomalu potit.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Akatsuki šli do Konohy,"
"Cože?" zděsil se Sasuke. Deaktivoval genjutsu a vše bylo zase v pořádku.

"Co se děje? Sasuke?" zeptal se ho Naruto.
"Akatsuki jsou v Konoze! Musíme se okamžitě vrátit!" vyrazil směrem zpět.
"C-COŽEE??" vyběhl hned za ním.

Poznámky: 

Takže další dílek je zde Smiling) doufám, že se bude líbit.

btw: aby jste měli všechno pohromadě a měli přehled, vytvořila jsem na forum stránku se všema mýma FF Smiling) tak se kdyžtak jukněte Eye-wink
(tam se vždycky dovíte co je NEW)

Edit: 23.5.2011 veškeré chyby v gramatice upraveny, malá úprava stylu povídky i samotné povídky
FF by Krikolka

4.875
Průměr: 4.9 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-06-04 21:31 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Hm.. to je zvláštní. Všechny dnešní kapitolky, které jsem dosud přečetla, jsou neskutečně nepochopitelný. Laughing out loud
No, ale no, už jsem zvědavá dál. Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, So, 2010-06-05 14:35 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

to mě mrzí xD a co na tom nechápeš? Smiling

Tak a jdeme na to.... xD

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-06-05 16:51 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

To je právě to co nevím...xD

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Krikolka
Vložil Krikolka, Pá, 2011-05-06 10:56 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 610 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loudLaughing out loud aha no Laughing out loud

Tak a jdeme na to.... xD