manga_preview
Boruto TBV 09

Deidarove prvoaprílske žartíky 2.

Vedel si ich všetkých predstaviť. Hlavne Konan s jej krásnymi modrými vlasmi natretými cestom na koláče, mravcami doštípaného Hidana, dočmáraného Šéfa a vrieskajúceho Tobiho utekajúceho pred netopiermi. Deidarovi bolo s toho na smiech. Musel si už dávať pozor, aby ho niekto nezačul smiať sa.
Smiech ho prechádzal. Musel sa sústrediť na jeho plán a myslieť na všetko, čo potrebuje. Centrofixku mal. Chýbali mu ostatné veci, a hlavne mu robilo problém cesto na koláče. Netušil, ako sa pripravuje cesto, a to vôbec nie s akých prísad. Spomenul si, že dnes večer Konan pečie čokoládové koláčiky. Zamýšľal ju nenápadne pozorovať pri príprave cesta.
Do večera chcel mať všetký veci nachystané na jeho žartíky. Prípravu cesta na koláče si nechal až na koniec a rozhodol sa začať zháňať netopiere. Tie za chvíľu začali byť pre Deidaru malým problémom. Nenapadalo ho žiadne miesto, kde by ich cez deň mohol zohnať. Uvažoval o všetkých miestach v sídle. Nakoniec dospel k rozhodnutiu, že by sa mohli nachádzať v katakombách po sídlom. S toho miesta mával vždy zimomriavky. V katakombách bola pomerne tma a jeho Šéf ich využíval na mučenie zajatcov. Nič iné mu nezostávalo na výber ako sa tam isť pozrieť.

Postavil sa zo stoličky za stolom a prikráčal ku dverám. Vyšiel z izby, porozhliadol sa, či niekto nieje na chodbe. Na chodbe nikto nebol. Potichu vykročil po úzkej chodbe napájajúcej sa na ďalšiu, ktorá viedla smerom k dverám vedúcim von zo sídla. Za chvíľu už stál oproti dverám.. Nenápadne ich otvoril, vyšiel von a kráčal smerom za sídlo. Sídlo bolo obklopené lesom. Deidara sa obzeral po okolí. Zazdalo sa mu, že niekoho zazrel v diaľke pred sebou. Boli to dve osoby v akatsuki plášťoch. Ako kráčal smerom k nim, spozoroval na chrbte jednej z osôb kosu. Hneď ho napadlo, že to isto bude Kakuzu s Hidanom. Snažil sa prejsť okolo nich nenápadne. To sa mu však nepodarilo, pretože si ho obaja všimli.
,,Hej Kakuzu! Neni to náhodou naša blondínka?" Zavtipkoval Hidan a ukázal na Deidaru prstom.
,,Hmm..je." Odpovedal Kakuzu a pozrel sa na prichádzajúceho Deidaru.
Deidara začul ich rozhovor. Neznášal tie sprosté Hidanove reči. Vždy sa ho pokúšal vytočiť do nervov, ale Deidara sa nedal ním provokovať. Nikdy si ho moc nevšímal a nepočúval jeho prblblé keci, no teraz ho začal riadne štvať.
,,Nebolo by zlé, keby sa dal trocha do krátka ostrihať." Povedal Hidan so smiechom a hladil si jednu s čepelí na jeho kose.
,,To by už nebola s neho dlhovlasá blondínka." Uchechtil sa Kakuzu.
,,Nie som dievča vy deb*li!!...A ostrihať sa v žiadnom prípade nedám!" Rozkričal sa nahnevaný Deidara, ktorého Hidanove slová riadne naštvali.
,,Alé no tak blondínečka...nerozčuluj sa." Provokoval Hidan.
Kakuzu sa radšej nezapájal do hádky. Nemal náladu sa s nimi hádať. Obaja mu pripadali ako puberťáci.
,,Hidan! Ty hlupák! Pokým nechceš byť roztrhaný po okolí, tak ma neprovokuj!" Deidara bol už celý rozzúrený. Hidanove reči ho viac a viac provokovali.
,,Škoda, že nemáš na sebe šaty, blondínečka. Vyzerala by si sexi."
,,Hidan prestaň!" Okríkol Hidana Kakuzu, keď uvidel pohyby Deidarových rúk. Ale to už bolo neskoro. Deidara v ruke sformoval guľôčku z ílu a hodil ju po Hidanovi. Ozvalo sa len hlasité ,,Katsu!" a silný výbuch. Kakuzu stihol pred výbuchom uskočiť o niečo ďalej, no Hidan to šťastie nemal. Výbuch ho odhodil o dvadsať metrov ďalej aj s kosu.
Prach po výbuchu upadol. Hidan sa postavil zo zeme. Všimol si, že má pravú ruku od ramena odtrhnutú. Tá ležala pár metrov od neho na zemi. Celý zúril a nadával ako pohan. Kakuzu s Deidarom sa pozerali na Hidana bez pravej ruky.
,,Vravel som, že ma nemáš provokovať." Prehovoril Deidara.
,,Kur*a!!! Ten tvoj po*eb*ný íl mi urval ruku!..."
,,Kakuzu! A ty načo čakáš?...Poď sem a okamžite mi zaši tu urvanú ruku, nech toho basta*da zaškrtím oboma rukami!"
Kakuzu necekol ani slova. Zodvihol zo zeme Hidanovu ruku a išiel mu ju zašiť späť. Zatial čo Kakuzu zašíval Hidanovi späť jeho ruku, Deidara nenápadne a potichu odkráčal preč za sídlo.

Poznámky: 

soory že meškám s týmto pokračkom ale nebolo času na pisanie pretože školske povinnosti a ospravedlnujem sa ked je to divne napisane a další diel bude už skoršie ...slubujem že bud do týždňa alebo za dva

4.842105
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2022-02-28 22:43 | Ninja už: 4210 dní, Příspěvků: 5858 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise 2022: Tak mě napadá, že jsem taky nikdy nesháněla netopýry... asi bych i věděla, kam jít, ale sbírat polétavé kousavé potvůrky by se mi tedy nechtělo ani kvůli vytrollení nějakého padoucha. Jak si Hidan koledoval, až si vykoledoval urvání ruky, mě i docela pobavilo. Normálně si v takových věcech nelibuji, ale v současném duševním rozpoložení mě urvaná ruka fiktivní kreslené postavičky nepohoršuje. Zvlášť, když jde o vratnou záležitost.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, St, 2014-09-03 20:38 | Ninja už: 3727 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ja umriem xD Tá ich hádka:) ja z toho nemôžem. Pises súper, len akurát, by mohli byť tie diely dlhšie =)

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, St, 2010-06-23 21:02 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

fakt dobry diel Laughing out loud...a este ze nie napadol ho napad, ale napadol mu napad Laughing out loud....a akurad mi napadol vtip :ako spoznas v FF-ke to, co rozprava Hidan??? vo svojej priamej reci ma najviac hviezdiciek Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2010-06-23 21:14 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

to nevadí či je tam napísane ho či mu je to proste zajedno lebo zas taká velká chyba to nieje...lolky ten vtip ma dobre pobavil


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, St, 2010-06-23 14:09 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

celkom dobre tesim sa na dalsi diel Smiling

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2010-06-23 16:10 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

hmmm už ho mám napísaný len chyby poopravovať a dať sem len ešte nevím kedy ho sem dám


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, St, 2010-06-02 19:24 | Ninja už: 5201 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

mna to zaujalo. Tesim sa na dalsi diel.

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, So, 2010-06-05 21:30 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

ehm no neviem či to bude zaujímave ale skor sproste ...tretí diel už dávať dokopy lebo mámho rozpísaný v zošite na niekolko druhou a no myslím že niektorým isto bude dosť do smiechu lebo sproste napady su furt


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele ElNino
Vložil ElNino, Pá, 2010-05-28 20:48 | Ninja už: 5699 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

parada uz sa nevim dockat pokracovana ... Najlepsi hidan jak nadaval Laughing out loud Sticking out tongue Smiling

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Pá, 2010-05-28 21:14 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

no už mám dačo zatial v hlave o hidanovi ...ked sa vratim v deji k tým mravcom a doštípanom hidanovi tak to bude určite šupa jak tresk


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, St, 2010-05-12 21:37 | Ninja už: 5241 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

vidíš, vydali ti druhý díl. super. piš dál a uvidíš, že to už bude lepší a lepší.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2010-05-12 21:49 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

dakujem minuška ...hehe no uvažujem o tom že ked dajak dopíšem tuto seriu mám na pláne jednu dosť divnu napisať ale asi sekne z písaním ff


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, St, 2010-05-12 22:04 | Ninja už: 5241 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

proč? to ne.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Čt, 2010-05-13 15:50 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

je víc důvodu-nestíham psát a i když kousek necoho začnu psát i tak to nedopíšem a když jo tak se mi nedarí, musím se venovát škole co vůbec není lehké učiť se , i nekdy se stane že se na net ani nedostanu


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Út, 2010-05-11 17:50 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

arigatou za upozornenie ale fakt som na to nemala moc času ..viem že je tam ešte dosť chýb ale keď som to písala narýchlo a ešte v škole počas vyučovania tak som narobila viac chýb z ktorých som väčšinu poopravila
snažím sa nerobiť chyby ale to sa mi niekedy nedarí lebo v pravopise som bohví ako neni dobrá


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-05-11 14:53 | Ninja už: 5207 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Hmm... máš tam dosť chýb. Hlavne, nie sú to žartíki ale žartíky-nadpis.
Taktiež tam dosť často opakuješ slová, napr: Potichu vykročil po úzkej chodbe napájajúcej sa na dalšiu, ktorá viedla smerom k dverám vedúcim von zo sídla. Za chvíľu už stál oproti dverám.. , možno by tam mohlo byť Za chvíľu už stál oproti nim..
Alebo, seboU je sebou a nie sebov.

Ale mne sa to páči. Oproti predchádzajúcemu dielu si sa zlepšila. Páči sa mi to Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)