manga_preview
Boruto TBV 08

Deidarove prvoaprílske žartíky

V Akatsuki sídle bolo hrobové ticho. Všetci sa venovali svojím obvyklým činnostiam, keď nemali žiadne misie. Pein ako vždy bol zavretý v kancelárií. Ostatní boli v obývačke. Konan si skladala jej obľúbené origami, Hidan si brúsil svoju jashanistickú kosu, Sasori si leštil jeho novú bábku, Kisame s Itachim sa rozvaľovali na gauči. Kakuzu si prepočítaval peniaze a Zetsu pozoroval Tobiho ako uteká po sídle z jednej izby do druhej.
Jediný, kto tam chýbal, bol Deidara. Nemal náladu byť s ostatnými členmi Akatsuki v jednej miestnosti, a vôbec sa mu nechcelo počúvať Hidanove priblblé reči o tom, že vyzerá ako dievča.
Preto radšej ostal vo svojej izbe a trochu si v nej začal upratovať. Nezabudol ani na skriňu. Otvoril skriňu, v ktorej bolo pár zbraní a jedna veľká škatuľa s vecami. Vybral škatuľu zo skrine a otvoril ju.
,,Tak čo to tu máme?" Povedal a začal sa prehrabávať v škatuli. ,,Hmm...trocha ílu, Tobiho plyšový medvedík, zopár Sasoriho
protijedov..." Vymenovával všetko, čo v škatuli našiel. Za malú
chvíľu z nej vybral niečo papierového.
,,Kalendár?" Pousmial sa a nalistoval dnešný dátum.
,,Eh, čo? Zajtra je prvý apríl?" Začudoval sa Deidara nad dátumom. Vedel presne, čo je za deň prvý apríl, a preto ho nechcel nevyužiť.
,,Huráá..." Zakričal šťastne. ,,Konečne mám šancu sa ostatným
dajako pomstiť."
Kalendár si zavesil na stenu v izbe. Škatuľu z vecami položil späť do skrine. Keď zatvoril dvere na skrini, vyrušilo ho klopanie na dvere a niečí hlas.
,,Deidara-sempai, ste v poriadku?" Opýtal sa niečí hlas za dverami.
Deidara sa otočil smerom ku dverám a išiel ich otvoriť. Otvoril ich a uvidel tam stáť Tobiho.
,,Som v poriadku Tobi. Nemusíš sa o mňa strachovať." Odpovedal
blondiak.
,,Tobi počul krik z vašej izby. Tobi myslel, že sa vám niečo
stalo." Oznámil Tobi smutne.
,,Noo...nič sa mi nestalo len...som zakopol o postel." Zaklamal, pretože nechcel prezradiť Tobimu jeho nápad sa všetkým pomstiť, lebo by to bol všetkým vykecal, a to nechcel.
,,Tobi je rád, že sa vám nič vážneho nestalo, Deidara-sempai."
Deidara sa diabolsky usmial. Tobiho zamrazilo a bez jediného slova odišiel.

Deidara zavrel dvere, sadol si za stôl a rozmýšľal o tom, ako by sa každému jednému pomstil. Pre každého si premyslel špeciálny fór. Po chvíľke mal plány dokonale premyslené. Vedel, že cez deň by sa mu plány nevydarili, preto ich uskutočnenie naplánoval na noc, kedy všetci spia a nikto by ho pri tom neprichytil. Pre šéfa mal prichystaný vynikajúci fór. Šéfovi plánoval v noci z centrofixkou počmárať tvár bodkami, čiarkami a rôznymi čarbanicami. Na Konaniné vlasy plánoval dať zarobené cesto na koláče. Hidanovi do postele plánoval pustiť mäsožravé mravce z rodu marabunda, aj keď vedel, že je nesmrteľný. Radšej sa rozhodol mu pustiť do postele obyčajné mravce,pretože keby ho tie mravce na kosti obžrali, šéf by isto nemal radosť z toho, že kvôli jednému malému žartíku stratil podriadeného. Pre Itachiho mal špeciálny darček - zdochnutú lasičku. Plánoval mu ju položiť vedľa hlavy. Kakuzovi rozhádzať po izbe potrhané peniaze, Sasorimu posprejovať jednu z jeho bábok, Zetsua polepiť lepiacou páskou, Kisamemu popichať do posteli ihly, Tobimu dať do skrine netopiere.

Poznámky: 

myslím že už by to mohlo byť v poriadku hoc neviem či sa vám to lubi alebo nie ale snaha bola a to fakt
a ešte dačo samozrejme nesmiem zabudnuť na mestekovu a na Styron Leonyda, ktorým moc ďakujem za pomoc Smiling

4.727275
Průměr: 4.7 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2022-02-28 22:35 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise 2022: Tak jsem sem zabloudila v odhodlání projet misi jen o 7 a ne o 12 kapitol... čekám od toho nenáročné čtení a doufám i v trochu legrace. Judar se předem omlouvám, pokud nebudou moje komentáře extra hlubokomyslné - ale Deidarovy zatím jen nastíněné škodolibé plány ve 12 let staré povídce snad nebudou moc hlubokomyslnosti vyžadovat.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, St, 2014-09-03 20:32 | Ninja už: 3701 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Sorry, že to čítam až teraz. Ale je to vel.i zaujímavé =) Hneď si prečitam aj ostatné diely Smiling)

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Po, 2010-05-31 18:35 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

fakt dobree Laughing out loud...Yanai sa tesi na dalsi dielik Smiling



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Po, 2010-05-31 20:30 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

další diel je už dávno napísaný a teraz už dávam dokopy tretí


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Po, 2010-05-31 18:54 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Možno by naňho mohla už rovno preskočiť. Už je vydaný..

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele ElNino
Vložil ElNino, Pá, 2010-05-28 20:40 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

lol ty mravce ma dostali Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Pá, 2010-05-28 20:53 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

stými mravcami to radšej neriešim ale tak sprosté napady to mám vždy


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele ElNino
Vložil ElNino, Pá, 2010-05-28 20:56 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

moje su horsi ...

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Pá, 2010-05-28 20:59 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

eh uchylnosti,...kkso ty si teda fakt dobrý


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele ElNino
Vložil ElNino, Pá, 2010-05-28 21:00 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

ĎAKUJEM Laughing out loud

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Pá, 2010-05-28 21:03 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Smiling Laughing out loud Eye-wink nemáš začo ďakovať hehe Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele ElNino
Vložil ElNino, Pá, 2010-05-28 21:15 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

mám Laughing out loud

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, St, 2010-04-21 21:43 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

zajímavý. no vidíš a to ses bála něco napsat.

userbarz.com

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2010-04-21 21:49 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

si ani nevíš predstaviť jak som to po kuskoch pisala a ešte aj další diel pišem
pre teba je pisanie hračka lebo si v ňom fakt dobrá čo ja začiatočníčka


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-04-21 18:02 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

dobrý nápad.. len mi to príde nedokončené... mohla si napísať ako to dopadlo Laughing out loud ináč good Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2010-04-21 20:21 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

je to len prví diel....práve píšem další takže nemusíš sa obávať


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2010-04-21 17:51 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jen jsi mohla ještě před odesláním upravit formátování textu... Psala jsi to v poznámkovém bloku nebo něčem takovém, že? Smiling Tak pro příště piš ve Wordu a bude to OK a nebudu to muset půl hodiny upravovat. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, St, 2010-04-21 20:24 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

dakujem moc pekne...no hej písala som to v poznámkovom bloku
jj dalšie diel napíšem už vo Worde


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]