manga_preview
Boruto TBV 08

21.Masky stříbrného vlka

21. Údolí konce
Minato stál uprostřed kráteru a nad sebou držel silový štít zesílený na maximum, ale i tak v něm byly díry po Frostově útoku. U Minata na zemi ležel Konohamaru, Udon, Muegi, DeathMan a všichni čtyři byli v dost špatném stavu, ale naštěstí byli naživu. Kráter se rozprostíral přez celou vesnici a nikde nebyl ani kamínek z nějakého domu, vypadalo to, jako kdyby ta vesnice úplně zmizela.
,,Teď je jenom odneseme do Listové a je konec.“ usmál se Lasička, když se s ostatníma maskama objevil u Vlka.
,,Ne, ještě to neskončilo, ale vysvětlím to po cestě.“ řekl Vlk. Každý z masek si vzal na záda jednoho a všichni vyrazili zpět do vesnice.

,,Vypadá to, že se vše uklidnilo.“ řekl Hokage.
,,Vypadá to tak, ale máme hodně padlých..“ řekl Shino a podíval se do papírů.
,,Hokage-sama, blíží se k nám skupina neznámích ninjů.“ oznámil ANBU, který vrazil do dveří.
,,Hned tam budu a vyřiď všem ať se připraví.“ řekl Hokage a společně se Shinem vyrazil k bráně.

Masky Stříbrného Vlka dorazili k bráně Listové a tam čekali, až dorazí nynější Hokage.
Jakmile se tam Hokage objevil, položili ty čtyři na zem.
,,Tak tebe jsem nečekal.“ řekl Vlk, když si prohlédl příchozího.
,,To je špatný, a mohu vědět kdo jste?“ zeptal se Hokage a okolo Masek se objevila skupina ANBU.
Vlk si sundal masku a ukázal obličej Minata Namikatzeho.
,,To jseš ty? Všichni si mysleli, že jsi zemřel.“ řekl Hokage.
,,Tak to vás zklamu. No, já mám ještě úkol, ale tyhle čtyři tu nechám a zřejmě i někteří z mých lidí tu zůstane, pokud ti to vadit nebude.“ řekl Vlk.
,,Nevadí, zařadím je do našeho programu.“ řekl Hokage.
,,Radši by měli být u ANBU, aby nikomu neukazovali obličeje, někteří by je nemuseli přijmout.“ řekl Vlk.
Hokage souhlasil, a tak se Vlk rozloučil s Pinocchiem, Lasičkou, Orlem, Mona Lizou a Tučňákem.
Zbytek masek s Vlkem vyrazili do Písečné.

Tam proběhlo něco podobného, až na to, že si Mýval masku sundal a stal se opět Kazekagem, spolu s ním zde zůstal Lebka, Potkan a Morče. Na cestě sem, se Králík odpojil a zamířil do sněžné země.
,,Co budeš dělat teď?“ zeptal se Gaara Vlka.
,,Musím ještě někoho porazit, a pak na chvíli zmizím, abych načerpal síly na Oreb Zerek.“ řekl Vlk.
,,Takže to nakonec chceš uďelat.“ usmál se Gaara.,,Tady jsi kdykoliv vítán, a kdyby jsi na cestě potkal Naruta, tak ho pozdravuj.“
Vlk se otočil a odcházel, a ještě zvedl ruku na pozdrav.
,,Máš se pozdravovat.“ řekl Ranmaru, který šel vedle Vlka.
,,To je jedno. Hlavní je, jestli jsi ho našel .“ zeptal se Vlk.
,,Našel, nachází se tobě na známém místě .“ řekl Ranmaru ,, V Údolí konce.“
,,Příhodné.“ usmál se Vlk a společně s Ranmarem šli dál pouští. Nijak nepospíchali, protože věděli, že Frost bude stoprocentně čekat.

,,Kde jsou tak dlouho?!“ zařval Frost. Najednou ho vyrušilo šustění křoví, ale z něj vyšlo jenom dvacet bandytů.
,,Vypadá to, že se budu muset zabavit.“ usmál se Frost, když si jich všiml.

Po třech hodinách.
,,Jdete pozdě.“ řekl Frost, když se tam zjevil Vlk s Ranmarem.
Vlk se podíval na Frosta a zůstal stát, protože to, co viděl ho úplně zamrazilo.
Frost stál mezi rozsekanými těly dvaceti bandytů a s hlavou jednoho z nich si pohazoval, ale nejhorší bylo, že je rozsekal natolik, že se ani nedalo poznat, jestli to byli lidi.
,,Tohle je můj boj, Ranmaru, ty zařiď, aby se tu nikdo neobjevil a nepřekážel.“ řekl Vlk plný hněvu.
,,Hned to bude.“ řekl Ranmaru a odešel.
,,Na tohle jsem čekal.“ řekl Frost, ale než stačil říct něco dalšího, tak se už musel bránit útokům od Vlka.
Vlk hodil shurikeny, ale Frost vyskočil do vzduchu, a tak jim uhnul.
,,Mám tě!“ zakřičel Vlk a Frosta zasáhla ohnivá koule.
,,To bylo o fous.“ řekl Frost, když se objevil na zemi bez zranění.
Frost nemohl Vlka najít, až vedle sebe uslyšel ,,Railgun,, a hned na to ho zasáhla blesková střela, která mu provrtala plíci. Frost se dostal na vodní hladinu a už se chtěl léčit, bohužel Vlk mu nedal čas. Na Frosta se vyřítili stříbrní vlci, ale on je všechny zničil ohněm, se kterým si spálil svou ránu, aby nekrvácel. ,,Fuuton:Odama Rasenshuriken,, ozvalo se ze sochy prvního Hokage a od Vlka letěl Rasenshuriken v obrovských rozměrech. ,,Suiton:MizuBaka,, řekl Frost a dotkl se hladiny, na které se objevil vír a z něj vyletěla obrovská vodní postava s trojzubcem v ruce. Ty dvě techniky se navzájem zničili a na nějakou dobu to vypadalo, jako když prší. Vlk nedal Frostovi ani chvilku a už na něj běžel s Rasenganem. Frost se usmál a v ruce vytvořil taky Rasengan, ale ten jeho byl placatý, a tím svým zastavil ten Vlkův.
Frost začal ztrácet vědomí, tak se na chvíli soustředil, proměnil se na druhou úroveň a byl opět v pořádku.
,,Mě nezastavíš!“ zařval Vlk a proměnil se také na druhou úroveň.
Od Frosta vyšlehly plameny, ale Vlk je zastavil vodní stěnou, ze které vytvořil vodní střely, které poslal proti němu. Frost natáhl před sebe ruku a zničil je blesky. Poté se tou rukou dotkl vodní hladiny a blesky se rozprostřely a letěly směrem k Vlkovi. Vlk kolem sebe vytvořil vzduchovou kopuli, která ho před těma bleskama ochránila. Frost na Vlka ukázal prstem, ze kterého vystřelil sluneční paprsek, kterému Vlk jen tak tak uhnul a ten paprsek ustřelil soše Madary hlavu. Vlk vystřelil bleskovou kouli, ale tu Frost zastavil rukou, jenž byla pokryta vzduchem. Frost si najednou všiml katany, která mu trčela z hrudi.
,,To je konec.“ řekl Vlk a Frosta rozsekl. Frost se proměnil ve vodu.
,,Minuls. To jsi nepoznal vodní klon?“ usmál se Frost.
,,Teď ti něco předvedu.“ řekl Frost a proměnil se na třetí úroveň, a pak se proměňoval dál.
,,To není možné.“ vyděsil se Vlk, když si všiml poslední úrovně své síli.
Vlk odletěl s otvorem v hrudi. Od Frosta vyletěla tlaková vlna, která zničila obě sochy a vysušila jezero.

Postava v plášti stála na zbytcích soch a sledovala, jak Vlk padá na zem.
Frost si všiml nové postavy, která stála u Vlka a prohlížela si ho.
,,Kdo jsi a co tu chceš?!“ zařměl Frostův hlas.
Postava si ho nevšímala a dál pozorovala Vlka. To už ale Frost nevydržel a vyslal bleskovou kouli, ale ten útok postava zastavila jednou rukou.
,,Ještě není čas abys zemřel.“ řekla postava k Vlkovi a vrazila mu ruku do hrudi.
Zvedl se vítr a z Vlkova těla se začala uvolňovat chakra.
Frost si všiml obličeje té postavy a hned mu došlo, kdo to je. ,,Ale to není možné.“ zděsil se.
Vlka obklopila chakra, takže nebylo vidět co se s ním děje, ale jakmile zmizela, stál tam Vlk nezraněn na poslední úrovni démona. Vlk vypadal podobně jako Frost, měl delší drápy, stejné tetování, ale černé, na zádech měl blánovitá křídla, kostěný ocas a na hlavě měl šest rohů, které byly vedle sebe, takže tvořily polokruh.
Vlk se podíval černýma očima na Frosta a zaútočil. Frost na nic nečekal a dal se do boje také. Oba bojovali katanama takovou rychlostí, že by je žádný smrtelník nestíhal.
Postava co tam prve stála se opět objevila na soše a sledovala zápas, ale pak se vedle ní oběvila další. Ten nový příchozí měl havranní vlasy, které byli rozcuchané. Přes levé oko měl pásku, která byla slabá, ale v místě, kde bylo oko byla široká, aby ho vyplnila. V druhém oku zářil Sharingan.
,,Copak se děje?“ zeptala se postava, která tam byla první.
,,Vypadá to, že oko pasuje v pořádku Sekaikage-sama.“ řekla postava.
Sekaikage se jen usmál a dál sledoval zápas. Ta nová postava opět zmizela.
Z údolí konce byly slyšet rány a pro kolemjdoucí by to vypadalo, jako když tu hřmí.
Jakmile se Frost od Vlka oddělil, tak už po sobě sesílali různé techniky, které byly převážně založeny na ohni, větru a blescích. Ani jeden nemohl získat převahu, tak se snažili unavit soupeře dřív, než se unaví oni.
,,Je načase to skončit.“ řekl Frost a začal schromažďovat všechnu sílu do jednoho útoku, ale Vlk se k němu jenom přemístil a probodl ho.
,,Podvádíš.“ řekl Frost, když Vlk odskočil stranou. Frost začal krvácet z hrudi a nemohl to zastavit ani svou silou, a pak si všiml úsměvu na Vlkově obličeji. Ten úsměv vypadal jako úsměv zabijáka, nebo spíš skutečného démona, který má radost z toho co udělal. ,,Tohle není konec, tohle je jenom začátek.“ zasmál se Frost.
Vlk přišel k Frostovi, udělal nějaké pečetě a dotkl se ho.
Celé Údolí konce ozářilo mohutné světlo.

Vlk se probral a první čeho si všiml bylo, že je noc a on leží u ohniště. Nedaleko něj seděl Ranmaru a pojídal upečeného králíka.
,,Co se stalo?“ zeptal se Vlk.
,,Vyhrál jsi a Frosta úplně zničil.“ řekl Ranmaru a nabídl kus králíka Vlkovi.
Druhý den vyrazili pryč a ani se neotočili.
,,Tady se prozatím rozloučíme.“ řekl Vlk na jedné křižovatce.
,,Dobrá, ale bude to nuda. Doufám, že se brzy vrátíš a začneme s další akcí.“ řekl Ranmaru.
Vlk se jenom usmál, sundal si masku a proměnil se na Naruta. Nakonec se rozloučili a každý šel jinou cestou.
Jakmile zmizeli, zpoza stromu vyšla postava, která se dříve bavila se Sekaikagem, ale tentokrát měla pásku nahoře. Oko bylo modré se zlatým pentagramem.
,,Pořád nechápu, co si od něj slibuje. Vždyť je to jenom kluk, který ještě nic moc nedokázal.“ řekla si postava a pásku si znova nandala. ,,Zítra bude pršet.“ řekla si postava při pohledu na oblohu a vyrazila směrem odkud přišli ti dva.

,,Tak tohle je celá pravda o Konoze?“ zeptala se postava, která stála na bráně do Konohy.
,,Ano, to je celá pravda o Konoze a svět je ještě horší.“ ozvala se osoba, kterou nikdo nemohl slyšet kromě toho, co tam seděl.
,,Budu to muset změnit a k tomu potřebuji tvou sílu.“ řekl sedící.
,,Jak si přeješ, dám ti sílu a vědomosti po kterých se ti ani nezdálo.“ odpověděla postava.
Ta sedící postava měla celou dobu zavřené oči, ale teď je otevřela. Ty oči byly zbarveny do stříbrna s černýma tečkama. ,,Smlouva dokončena.“ usmála se postava sama k sobě a hned za ní se zjevili další tři.
Ze všech tří vyzařovalo obrovské množství chakry, a pak všichni čtyři zmizeli a vypadalo to, jako by tu nikdo nebyl.

,,Další figurky ve hře.“ usmál se Sekaikage, když na mapu pokládal další postavičky.
,,Vše jde podle plánu, teď už jenom stačí dát soupeři šach.“ a Sekaikage posunul novou figurku nové postavy k figurkám všech kágů, kteří byli pohromadě. ,,Jsi na tahu.“ řekl ještě a se smíchem odešel z místnosti.
Do místnosti vešla postava s páskou přes oko a v druhém měla Sharingan.,,Nečekal jsem, že to tak rychle spustí.“ řekla postava při pohledu na figurky, a pak také odešla.
Jakmile tu nikdo nebyl objevilo se v místnosti několik postav v bílích pláštích.
,,Kolikátá hra, co tu sledujeme, to je?“ zeptala se jedna z nich.
,,Netuším, ale je sranda sledovat lidi, jak touží po moci.“ ozvala se jiná.
,,Nakonec jste vylezli ze svých děr, co?“ ozval se Takumo co taky vešel do místnosti.
,,Vypadá to, že jsme všichni zase pohromadě.“ozvala se postava, která byla tvořena jenom energií.
,,Ne, chybí ještě jeden, ten co se nechal chytit a ochočit.“ řekla další postava.
,,To je pravda, chybí shinigami, ale co by jste čekali, vždyť je z nás nejmladší.“ řekla další z postav.
,,Proč tu jste?“ zeptal se Takumo.
,,Porušil jsi naše pravidlo. Mi věční máme lidi jenom sledovat a nezasahovat, ale ty jim pomáháš, a tak jsme se rozhodli, tě odvést.“ řekl ten z energie.
Takumo se jenom usmál,, Pokud to dokážete.“ řekl ,,Ale musím vás varovat, já tu byl z vás první a bezemě byste nebyli nic. Takže nemám v plánu končit. Pokud zaútočíte, jsem ve výhodě, protože ČAS hraje v můj prospěch.“ dořekl a v ten moment se do něj všechny postavy pustily a začaly ho trhat na kusy.
Fin

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele tomin
Vložil tomin, Pá, 2010-05-07 16:09 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Ježiš, já jsem z toho pořád zmatenější Smiling
Ale je to moc dobrý, těšim se na další díl.