manga_preview
Boruto TBV 09

Úvod do nového příběhu...Srdce Tamiky

Celé město zahalovala rouška temnoty.Všichni se už uchýlili ke spánku.
Ovšem, jedna dívka nespala. Seděla u šumícího vodopádu a dívala se na hladinu.
Seděla na břehu toho jezírka na jehož hladinu dopadal měsíční svit. Na hladině spatřila svůj odraz. Měla překrásně červené vlasy které sahaly až po pás. V tuto chvíli je měla rozpuštěné.
Měla na sobě síťované tílko zesílené na prsou. Kraťasy a síťku na levém stehnu kde měla svoje pouzdro na kunaie. U kraťasů měla pouzdro na další zbraně,svitky a bomby. Boty ji sahaly pod koleno. Ale to byl jen zlomek její krásy. Její pleť byla krásně sněhově bílá. Oči byly jako dvě pronikavé studny. Modré a temné, jako oceán..
Najednou z jejích nádherných očí ukápla slza a v mžiku jak dopadla na hladinu, změnil její odraz na několik vlnek.
Před očima se ji odehrála ta hrozná věc jak moc ublížila Sakuře.

Naruto a Sasuke spolu bojovali. Sakura jen stála pod vodopádem a plakala. Nic nemohla udělat, jen se dívat, jak Sasuke skoro zabíjí Naruta. Naruto nechtěl Sasukemu nijak ublížit protože ho vždy bral jako svého bratra. A to byl důvod proč Naruto trpěl.
Sakura to nemohla vydržet ten pohled na krvácejícího Naruta. Měla toho dost. Její pláč se rázem změnil na křik vzteku. Měla chuť vrazit Sasukemu pěstí, ale copak by asi jí udělal?
Mohl se ji vysmát do tváře a říct ji jak je bezcenná. Nechtěla aby pokračovali v tom boji který neměl konce. Záchvat vzteku probudil i její druhé já. Vnitřní Sakura se rázem proměnila na jakousi astrální hmotu, která se víc a víc zvětšovala. V mžiku se stal ze Sakuřiného křiku tlumený křik. Z jejích očí a pusy sálalo oslepující modré světlo. Sasuke a Naruto se přestali mlátit a nechápavě pozorovali co se děje.

Ta dívka, co seděla na břehu jezírka zavřela oči. Už nechtěla si dál vzpomínat na to utrpení co způsobila Sakuře.
Pohlédla na měsíc a do očí se ji nahrnuly další slzy.
Když ale uslyšela kroky, škubla sebou a její pohled spadl na postavu co se k ní přibližovala.
„N-Naruto?“ špitla tiše. Postava se začala usmívat. Ze stínu lesa vyšel opravdu Naruto.
„Jak jsi mě našel?“ zeptala se ho.
„Chodím sem každou noc, když nemohu usnout.“ Odpověděl a podíval se ji do očí. Jejich pohledy se setkaly a ani jeden se nechtěl přestat dívat na toho druhého.
„Ehm, já taky“ povzdechla si dívka a zase se podívala na hladinu.
„To co se stalo Sakuře, já jen…nemůžeš za to“ řekl. Ona se na něj podívala a zase se jí to v hlavě přehrálo…

Jakmile Sakura padla na zem, začala se třepat. Z jejích očí pořád sálalo světlo.
Najednou tam někde uvnitř Sakury se začala ta astrální hmota měnit na podobu jakou má teď ta dívka. Najednou všechno ustalo. Světlo zmizelo a celý vodopád zase zahalila tma. Sakura bezvládně ležela na zemi s očima dokořán. Z jejího těla vystupovala jako duch ale ve zlomku setiny se zhmotnila a stal se s ní člověk. Její oči vypálili Sasukemu a Narutovi díru do duše. Pomalu vykročila ale hned se skácela k zemi. Nevzdala to a zase se postavila. Už nespadla a tak využila příležitosti, že může vzít Sakuru do nemocnice. Opatrně ji chytla a odkráčela s ní do nemocnice. Tam ji předala lékařům a když se ji ptali na jméno, zabolelo ji u srdce a v hlavě se ji ozvalo její jméno. Haruno Tamika.
„Haruno Tamika“ odpoveděla.
„Vy jste příbuzné?“ zeptala se jí sestra.
„A-ano, jsme sestry“ řekla a bez jakékoli stopy zmizela.

Tamika se zadívala do Narutových modrých očí. Naruto její pohled opětoval.
„N-naruto, je ji už lépe?“ zeptala se Tamika.
„Ano, už je“ odpověděl Naruto a usmál se. Tamika se usmála.
„To jsem ráda.“ Řekla s velkou radostí v hlase.
„Já taky“ řekl Naruto a přiblížil se k ní. Tamika prvně neveděla o co se pokouší ale hned ji o došlo. Nečekala a skočila mu kolem krku. Naruto ji objal a políbil ji na rty. Byl to dlouhý a vášnivý polibek. Tamika do něj vložila srdce i duši protože cítila že už se nemusí naskytnout příležitost takto Naruta políbit.
„Tamiko, od prvního pohledu jsem se do tebe zamiloval.“ Řekl Naruto.
„Naruto, popravdě, já taky“ přiznala se Tamika. Oba dva vstali a ruku v ruce šli zpět do vesnice.
To uplkané děvče už neplakalo. Nesedělo na břehu jezírka a neronila slzy.
Pomalu se s ní stává silná kunoichi. Ale její osud ji rozehrál karty trochu jinak, tudíž se Tamika a Naruto stávají hlavními hrdiny nového začátku příběhu.

Poznámky: 

Toto je úvod do nového příběhu "Srdce Tamiky"
Doufám že se vám to aspoň trochu líbilo. PS: trochu mě moje fantazie přinutila napsat šílený nápad jak se objevila Tamika. Chudák Sakura, musela si trochu vytrpět ale uzraví se a bude všechno v pohodě...uvidíte:)

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2013-11-25 21:12 | Ninja už: 3867 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Jestě!!! Zatím to vypadá zajímavě!! Ode mě máš za 5* Laughing out loud

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Po, 2010-05-03 17:06 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

super