Posledný boj - VI.
Madara ich prerušil:„Ďakujem, že ste mi to pripomenuli. Do tretice, Kuchiyose:Edo tensei." zo zeme vyšli štyri truhly a z nich postupne Shodaime, Nidaime, Sandaime a Yondaime.
Tsunade pozerala nato, ako keby to videla po prvýkrát a povedala:„Neuveriliteľné! Pošlite pre Naruta, toto sami nezvládneme. On je naša jediná nádej. Bez neho, bude Konoha zničená."
Ostatní len súhlasili.
Všetci boli chvíľu ako skamenení. Nikto nevedel čo má robiť, predsa, nedá sa bojovať proti nesmrteľným. Z tohto tranzu ich prebudil až rozhovor Hokage s Madarom.
„Ďalší kto ma privolal pomocou môjho Edo tensei." začal druhý.
„Z toho si nerob starosti. Starosti si rob z toho, že musíme zničiť Konohu."
„Ale aj tak."
Nidaime sa poobzeral okolo seba. Tak spravili aj ostatní. Prekvapilo ich kto tu všetko je.
„Kto si, že sa nás opovažuješ privolať."
„Prekvapujeme, že to nevieš Yondaime. Hlavne preto, že si mi skazil plány zo zničením Konohy pomocou Kyuubiho."
„Útočíš presne po sedemnástich rokoch, Madara."
„Madara? Ale veď som ho zabil."
„To si si len myslel Hashirama, že si ma zabil. Ja som utrpel len veľmi vážne zranenia, namiesto toho aby som zomrel."
Minato už potom nevnímal ich rozhovor a išiel za Jiraiyom.
„Vidím, že aj vás privolal, sensei."
„Áno. Ale nečakal som, že privolá teba."
„Čo od nás chce? Nie je to, čo si myslím?"
„Bohužiaľ je. Chcú Naruta. Z démonov im chýba iba Kyuubi."
„Kde je teraz Naruto?"
„Vraj je v Myoubokuzane."
Z Narutovho tréningu sa nenápadne vytratil Gamakichi. Išiel na miesto Narutovej oslavy sedemnástich narodenín skontrolovať ako pokračujú prípravy. Keď videl, že to ide v poriadku tak sa vrátil naspäť. Naruto si toho ani nevšimol a pokračoval v tréningu. Zrazu ho vyrušila Sakura, ktorá mu pri malej prestávke stisla ruku a hovorila.
„Všetko najlepšie k narodeninám, Naruto."
„Č-Č-Čo?"
„Hádam máš dnes narodeniny."
„Mám."
„Tak vidíš."
Podala mu krabičku s darčekom.
„Čo? Veď náhrdelník prvého bol zničený. Tak ako, že mi ho dávaš?"
„No, Katsuya ti ho vymenila za falošný. Tsunade mi ho dala, aby som ti ho dala, keď budeš mať narodeniny a tiež toto." a vytiahla z tašky kunai.
„Že ty už budeš vedieť čo s ním."
„Áno. Takýto kunai mal aj môj otec. Pomocou neho sa premiestňoval.
V ďalšom rozprávaní ich vyrušil žabí posol, ktorý doniesol správu, v ktorej bolo napísané:
Akatsuki útočia na Konohu. Musiš okamžite prísť. Madara privolal mŕtvych členov Akatsuki, Shodaimeho, Nidaimeho, Sandaimeho, Yondaimeho, Orochimara a Jiraiyu.
Po prečítaní zaťal ruku v päsť a povedal:„Ideme do Konohy."
Najprv to však oznámil Gamakichimu, aby vedeli kde je.
„Tak čo, dáte nám Naruta bez boja alebo zničíme Konohu a nájdeme ho sami."
„Ani jedno, ani druhé." ozvala sa Tsunade.
„Tak nech začne boj."
Útočníkov na Konohu bolo viac, tak sa museli rozdeliť inak.
Gai bojoval proti Kisamemu. Svoje taijutsu používal v neskutočnej rýchlosti. Kisame sa proti tomu márne bránil. Jeden kop striedal druhý, ale raz netrafil a všetko sa obrátilo proti nemu.Ao, Chōjūrō, Akatsuchi a Kurotsuchi bojovali proti Orochimarovi. Aj keď boli v jasnej početnej výhode, prehrávali. Orochimaru používal ako ináč, svoje kinjutsu. Proti tomu nemali šancu. Tsunade bojovala s Jiraiyom. Teda skôr sa rozprávali čo je nové odkedy Jiraiya umrel. Shikamaru bojoval s Hidanom sám ako naposledy. Boj to vyrovnaný, ale Hidan mal výhodu v tom, že je nesmrteľný. Lee s Nejim bojovali proti Nagatovi. Bol to súboj očných techník. Lee iba kryl Nejiho.Ten Ten, Kurenai a Anko proti Deidarovi, bolo to vyrovnané ako predtým. Kiba, Shino, Chouji proti Kakuzovi, Temari a Kankurou proti Sasorimu. Ale niekedy si aj vymenili súperov. Hinata so Saiom bojovali proti Juugovi a Suigetsovi. Ako jediní slávili úspech, keďže jasne boli lepší. Shikaku, Inoichi a Chouza bojovali proti Itachimu. Avšak Itachi ich rýchlo porazil. Proti nemu sa postavil Hiashi a Tsuchikage. Tento boj najvyrovnanejší zo všetkých. Raikage bojoval proti Shodaimemu, Mizukage proti Nidaimemu a Gaara proti Sandaimemu. Kakashi bojoval a zároveň sa rozprával o Narutovi so svojom senseiom. Zestu a Sasuke bojovali proti ostatným ninjom z Konohy.
Tímy zo Zeme Slnka robili prieskum skrytých dedín. Vo všetkých to prebiehalo ľahko a hneď odovzdali hlásenie Sankagemu. Iba tím určený na špehovanie Konohy mal problémy kvôli boju ktorý sa odohrával.
Konoha bola už celá zničená z bojov. Ľudí evakuovali a tí sa pozerali na boj z hláv Hokage.
Minato spravil Rasengan a rútil sa na Kakashiho. Ten nemal šancu uhnúť. Tesne pred Kakashim sa stretol Minatov Rasengan s ďalším Rasenganom. Bol to Konohamaru, ktorý zachránil Kakashiho.
„Ako to, že vieš Rasengan. To je predsa moje jutsu." pýtal sa štvrtý.
„Naruto-neechan ma to naučil. Tak ako iné jutsu."
Akatsuki posilnená Sanninmi a Hokagmi získali veľkú prevahu. Ninjovia z Konohy aj s Kagmi boli zatlačený pri skalu.
„Genjutsu Shibari" zakričal Orochimaru a všetci ztuhli.
„Tak, toto je koniec."
Katon:Goukakyuu no jutsu
Fuuton:Atsugai
Sasukeho a Itachiho katon sa zmiešal s Madarovým Fuutonom. Veľká ohnivá guľa sa rútila na ninjov. Nebolo odtiaľ úniku.
„Hyouton:Hyouryuu heki"
Objavila sa veľká ľadová stena, ktorá katon úplne pohltila.
„Fuuton:Rasen-Shuriken"
„Hyouton:Hyouryuudan"
Na Akatsuki sa rútil Rasen-Shuriken spolu z ľadovými strelami. Hidan s Kakuzom dostali plný zásah.
Minato si myslel jediné:„Bol to Rasengan?" Toto mu stále prebiehalo v hlave.
„Dúfam, že ste si nemysleli, že vás nechám Konohu zničiť."
„Naruto!" ozývali sa výkriky radosti mena ninju, ktorý ich zachránil.
Sakura k nim rýchlo pribehla a uvoľnila genjutsu:„KAI!"
„Tak si konečne tu, Naruto."
„Madara, už som povedal. Hádam si nemyslíš, že nechám, aby ste Konohu zničili? Ani náhodou."
Narutov pohľad sa upriamil na Minata a na tvári sa mu objavil úsmev. Tak isto sa pozrel na Jiraiyu a potom zvážnel.
„Nepleťte sa do tohto súboja. Vyriadim ich sám. Keď sa do toho budete pliesť, môžte byť zasiahnutý mojou technikou."
„Neblázni..." nedopovedala Tsunade. Sakura sa však zastala Naruta:„Nechajte ho sensei, on vie čo robí."
„Ale..."
Na Narutovu stranu sa pridal aj Kakashi:„Nechajte to tak Tsunade-sama."
Naruto ihneď rozbehol proti nim. Po chvíli sa zastavil a vyhol sa Deidarovim bombám. Z ničoho nič sa za nim objavil Sasuke.
„Rýchlo si prišiel, aj rýchlo odídeš."
„Chidori"
Hyouton:Hyouryuu heki - Živel ľad:Ľadová stena
Hyouton:Hyouryuudan - Živel ľad:Strely ľadového draka
Mise L: Už se to hezky rozjelo, všichni se řežou se všemi. Spolu s rychlým dějem je to dle mého názoru spíše na škodu, protože je to takové plácání kolem a kolem a přitom se nic zajímavého nebo důležitého neděje. Hodně to připomíná arc s Peinem, ale ten v době vydání snad ještě ani nebyl, takže si můžeš poblahopřát, uvažuješ stejně jako Kishi-san
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
strasne ma to zacalo bavit chcem dalsi diel
je to skvele... tesim sa na dalsi dielik
Skvělá povídka Ano, říkam povídka jelikož jsem na ni bohužel narazila až teď Jsem zvědavá na další díly
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)