Posledný boj - VII.
Naruto ihneď rozbehol proti nim. Po chvíli sa zastavil a vyhol sa Deidarovim bombám. Z ničoho nič sa za nim objavil Sasuke.
„Rýchlo si prišiel, aj rýchlo odídeš."
Chidori"
Sasuke zasiahol Naruta priamo do srdca. Sasukemu sa to nezdalo, ale predsa, zasiahol ho priamo do srdca a nič neukazovalo na to, že by to nemal byť Naruto. Bezvládne Narutovo telo padlo na zem.
„Hádam si si nemyslel, že ma tak ľahko zabiješ, Sasuke." ozvalo sa z neznámeho miesta. Sasuke sa pozrel na ležiace Narutovo tela. Bolo tam, nejavilo žiadne známky života a krv zo zranenia po zásahu s Chidori tiekla oveľa väčším prúdom.
Potom sa znova ozvalo:„Hádam si si nemyslel, že ma tak ľahko zabiješ, Sasuke."
V tom všetci spozorovali Naruta na hlave štvrtého hokage. Ale niečo bolo na ňom iné. Boli to oči. Už bol v sage móde. Sasuke sa pozrel na telo, ktoré zasiahol.
„Aisu bunshin?" skríkol potom, čo uvidel iba ľad v podobe Naruta.
„Sasuke, stiahni sa. Nechaj to na ostatných. S Narutom budeš bojovať nakoniec."
„Dobre, Madara." Sasuke sa vrátil vedľa Madaru a Naruto zoskočil dole.
„Nemyslel som, že znova uvidím to jutsu. Hlavne nie, ako ho hodíš." ozval sa Kakuzu a Hidan ho doplnil:„To je sila. Ale mám šťastie, že som nesmrteľný."
„Kebyže nemám päť srdcí, tak som mŕtvy. Ale aj tak. Zostalo mi len jedno."
„Aj tak viem jutsu, ktorým vás zabijem aj keď ste nesmrteľný."
Potom sa obrátil sa Jiraiyu a Minata, usmial sa a povedal:„Som rád, že vás vidím."
„Odkedy máš svoje vlastné kekkei genkai." pýtal sa hneď Minato.
„Už to budú štyri dni, čo to zvládol dokonale." začal Fukasaku a pokračoval:„Ale tiež vie to, čo ste ho nechceli aby sa naučil."
„Obidve techniky?" prekvapene vykríkol Jiraiya.
„Áno, obidve. A vime aj o tom, že pri nich môže zomrieť."
„Sakura, vieš o aké techniky ide?" pýtala sa Tsunade.
„Nie, nikdy mi o nich nehovoril."
„Myslím, že viem o aké techniky ide. Ale hrozí mu pri nich smrť." povedal Kakashi.
Naruto na nič nečakal a vrhol sa na Akatsuki. Zatiaľ používal len taijutsu. Nikto z nich za Narutom nestíhal. Ani Itachi pomocou Sharinganu nedokázal predpovedať jeho pohyby. Naruto sa zastavil a začal robiť pečate.
„Katon:Goukakyuu no Jutsu"
Veľká ohnivá guľa sa rútila na Itachiho. Kisame ho v poslednej chvíli zachránil:„Suiton:Suijinhehi Jutsu" Narutov oheň sa zastavil o vodnú stenu. Ale to bola len zámienka.
„Fuuton:Rasen Shuriken"
Rasen Shuriken zasiahol Kisameho. Na mieste, kde stál sa utvoril kráter a Kisameho telo nebolo nikde. Vedľa neho stojaci Sasori to tiež schytal a za ním stojaci Itachi sa stihol vyhnúť.
„Ale, nemal by si ich ako zabiť. Oni sú nesmrteľní, keď som ich vyvolal."
„Keď pridám sage chakru a Kyuubiho chakru, tak aj nesmrteľní sa stanú smrteľnými a zomrú."
„Naruto, to bolo čo?" pýtal sa Minato.
„Fuuton:Rasen Shuriken, vylepšená verzia tvojho Rasenganu."
„Aha, vidím, že si to riadne vylepšil."
„Zdá sa, že to budem musieť rýchlo ukončiť." povedal Naruto. Do svojej ruky začal sústrediť chakru. Nebola ako obyčajne modrá, ale oranžová. Bola Kyuubiho.V ruke sa mu vytvoril oranžový Rasengan. S ním sa rozbehol proti Akatsuki. Keď bol od nich desať metrov, premiestnil sa pomocou Hiraishin no jutsu pri Kisameho.
„Rasengan"
Narutov Rasengan vytvoril kráter o veľkosti piatich futbalových ihrísk. Tento útok mal takú silu, že sa spravila malá prasklina na skalách s tvárami hokage.
Jediní kto prežili boli Madara, Sasuke, Itachi, Orochimaru, Jiraiya, Minato, Sandaime, Nidaime a Shodaime, títo všetci sa dostali dostatočne ďaleko od miesta výbuchu. Po tomto jutsu padol Naruto na kolená. Jeho pravá ruka bola spálená. Okamžite sa premiestnil k Sakure a tá ho začala ošetrovať a pri tom mu povedal:„Nemusel si to použiť tak skoro."
„Fukasaku-sama, to čo je za jutsu."
„Je to Rasengan. Naruto použije na Rasengan Kyuubiho chakru a nie svoju. Je to stokrát ničivejšie ako Fuuton:Rasen Shuriken. Ale má to svoje následky. Pokiaľ bude Naruto zranení, tak môže aj zomrieť. V tom lepšom prípade to skončí so spálenou rukou alebo môže si aj zničiť chakrový obeh v ruke. Dá sa to zaradiť medzi kinjutsu."
„Páni, kto by čakal, že bude nakoniec tak silný." povedal Minato.
„Je to proste tvoj syn." povedal Jiraiya.
Pri tejto vete Sasuke spomínal na svojho otca, ako aj na to, ako bol Naruto sám a nevedel kto sú jeho rodičia.
„Kakashi, to je jedno z tých jutsu?" pýtala sa Tsunade. Ale Sakura odpovedala zaň ho:„Nie, nie je. O tomto som vedela, ale má to aj následky." povedala to, čo povedal Fukasaku Jiraiyovi, vlastne všetkým okolo.
„To je zlé." povedal Gaara.
„Nebojte sa, ja som v poriadku."
„Všimli ste si, ako sa Naruto podobá Yondaimemu?" odbočil Lee.
„To má aj svoje dôvody." začala Tsunade a Kakashi to dopovedal:„No, totiž, Naruto je Yondaimeho syn."
„Čo?" všetci skríkli. „Ale ako, prečo si nám nepovedal Naruto?" pýtal sa Kiba.
„No vieš, dozvedel som sa počas bitky s Peinom a nechcel som, aby ste to vedeli. Bál som sa, že sa budete ku mne správať inak."
„To je blbosť."
Naruto vstal a znova zaútočil na nich len s taijutsu. Doslova medzi nimi lietal, tentoraz mu však Minato už dokázal vzdorovať, keďže vedel prečo je tak rýchly. Len oni dvaja začali bojovať medzi sebou. Minato mal vďaka svojim skúsenostiam výhodu. Naruto zasa, že necíti po údere žiadnu bolesť, lebo bol už znova v sage móde. Raz bol v prevahe Naruto, raz Minato. Minato sa rozhodol zasadiť rozhodujúci úder s Rasenganom. Ale Naruto sa premiestnil za neho trafil jeho so svojim Rasenganom.
„Lee, Naruto je už rýchlejší ako ty." podpichoval Leeho Neji.
Kakashi to zo znudeným výrazom v tvári odpovedal:„On nie je tak rýchly. On používa Hiraishin no jutsu."
„To je čo?" pýtal sa Lee.
„To je časopriestorová technika štvrtého. Ale neviem ako to robí. Lebo štvrtý používal k prenosu špeciálne pečate a Naruto ich nepoužíva."
Itachi sa do ich súboja zamiešal. Odkopol Naruta ku Kakashimu. Ihneď vyslal na Naruta svoju techniku, aby nemohol zareagovať.
„Amaterasu"
Aisu bunshin - Ľadový klon
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L: Co k tomu dodat Naruto tam lítá jako Kaguya samotná, rozdává rány a technikami se rpbourá snad k samotnému jádru zeměkoule. Je to hodně přitažené za vlasy, ale alespoň se drobet zlepšila ta dynamičnost, už to není TAK rychlé, ale jak říkám, hodně přitažené za vlasy a jednoduše až příliš všeho.
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
Noo... čo povedať? Snáď len... super kapča, teším sa na ďalšiu?
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Bomba. Co jiného.