manga_preview
Boruto TBV 09

Lepší budoucnost 5

Lepší budoucnost

5. kapitola

Narutova svatba

Ráno, když se San s Gaarou probudili, ihned se oblékli, nasnídali a i s tetičkou vyrazili na Narutovu svatbu. Po chvíli dorazili na místo. Zdravili se s přáteli a vyhlíželi Naruta a Hinatu. Naruta zahlédli, nemohli ho skoro poznat, na sobě měl černý oblek, předstoupil před oddávajícího a čekal na svou budoucí ženu, nemusel čekat moc dlouho, protože za chvilinku Hinata přišla v doprovodu svého otce, který ji dovedl až k Narutovi. Za svědky šli Sasuke a Sakura. Když už byli všichni na místě, mohlo se začít. Za okamžik se oddávající zeptal Naruta.
„Berete si zde přítomnou slečnu Hinatu Hyuga za svou právoplatnou manželku?“
„Ano.“ Odpověděl Naruto bez váhání. Oddávající se podíval na Hinatu a řekl:
„A vy, berete si zde přítomného pana Naruta Uzumaki za svého právoplatného manžela?“ Hinata trošku zrudla, ale odpověděla.
„Ano.“
„Vyměňte si tedy své prstýnky.“ Naruto vzal něžně Hinatinu ruku do svých a na prsteníček ji navlékl krásný prsten a mile se na ni usmál. Hinatě se třásly její drobounké ruce, ale nakonec se ji povedlo navléct prsten na Narutův prsteníček.
„Prohlašuji vás za muže a ženu a váš sňatek za právoplatně uzavřený. Co Bůh spojil, člověk nerozdělí. A nyní si dejte svůj první manželský polibek.“ Na nic nečekali a políbili se.

Potom už se jenom jedlo a pilo a hlavně slavilo. A když Naruto na chvilku pustil Hinatu, tak se ji ujaly holky a hned se ji začaly vyptávat.
„Tak co jak se cítíš jako paní Uzumaki?“ Ptala se Temari.
„Je to hezký pocit. Jsem šťastná. Ale proč se ptáš zrovna ty, když ses z nás všech vdala jako první?“ Odpověděla Hinata.
„No, to je sice pravda, ale jen jsem se chtěla zeptat, jestli jsi to prožívala jako já.“
„ Aha, už víš termín porodu?“ Temari se usmála a pohladila si své zakulacené bříško.
„Za dva měsíce.“ Všechny pohledy se upřely na Temari a ta se jen usmála.
„A kdy vy plánujete rodinu?“ Zeptala se Tenten Hinaty. Hinata zrudla a odpověděla.
„No zatím jsme se o tom nějak nebavili.“
„Třeba dneska zaděláte, když bude ta svatební noc.“ Řekla Sakura, a když Hinata zrudla ještě víc, tak se všechny rozesmály. Za chvilku se Hinata vzpamatovala a pohlédla na San a zeptala se:
„A co ty a Gaara, jak je to mezi vámi?“ Všechny zvědavé pohledy se upřely na San.
„Vy spolu něco máte?“ Ptala se Temari. San se nechtělo moc odpovídat, ale když viděla ty jejich nedočkavé pohledy, tak se nakonec odhodlala.
„Chodíme spolu.“ Holky se na ni nevěřícně podívaly, tedy až na Hinatu, ta to věděla.
„Že se bráška nepochlubil. Ale jsem ráda, že si vybral tebe, konečně bude šťastný.“ Temari San objala, protože byla šťastná i za Gaaru. Když se od sebe odvracely, Temari chtěla ještě něco říct, ale nestihla to, protože ji vyrušil její manžel.
„Zlato, proč objímáš San? Pojď raději obejmout mě.“ A než se Temari nadála, tak ji Shikamaru políbil. Naruto nelenil a šel za Hinatou a chytil ji okolo pasu. Ostatní šli také za svými dívkami a i Gaara šel za San, kluci se na ty dva podívali tázavě, tak se Gaara rozhodl, že to vysvětlí.
„My spolu chodíme.“
„Já to vím.“ Hned se pochlubil Naruto. Všichni se usmívali.
„Tak proto si San objímala?“ Ptal se Shikamaru a Temari mu na to kývla.
Ještě dlouho si všichni povídali, ale Naruto už byl nedočkavý, protože chtěl mít svou krásnou novomanželku jen pro sebe. A tak se Naruto s Hinatou se všemi rozloučili a odebrali se ke svému domu. Ostatní se k odchodu neměli, ale San už byla zima a také byla unavená, tak řekla:
„ Gaaro, nemohli bychom už také jít domů?“
„Ale San kam spěcháš, vy přece nemáte po svatbě ne?“ Řekl se smíchem Sasuke. San se začervenala, ale Gaara ji v tom nenechal nejdříve na Sasukeho hodil svůj vražedný pohled a Sasuke se raději přestal smát.
„ Jestli chceš jít domů San, tak klidně půjdeme.“
„Ano, je mi celkem zima a taky bych už šla spát.“
„Dobře, my už tedy půjdeme. Mějte se.“

Když se rozloučili, tak San s Gaarou vyrazili domů. Tetičku už nikde neviděli, tak usoudili, že už dávno šla domů. Moc dlouho netrvalo a dorazili k tetičky domů, vešli dovnitř a rovnou šli do Sanina pokoje, protože nechtěli tetičku vzbudit. Gaara zamířil ihned do koupelny, mezitím San rozestlala postel a čekala, kdy Gaara přijde, aby se mohla jít umýt. Moc dlouho čekat nemusela, když Gaara vyšel věnoval ji úsměv, San k němu došla a políbila ho, kdyby se od něho však neodtrhla, tak by do té koupelny ani nedošla. Když byla hotová, tak vyšla z koupelny a upřela pohled na Gaaru, který na ni už čekal v posteli, rozběhla se a skočila na postel vedle něho. Přitiskl si ji k sobě a políbil.
„Temari tě objímala kvůli tomu, že spolu chodíme?“
„Ano, byla moc šťastná, když se to dozvěděla.“ Gaara se na ni usmál, San mu úsměv oplatila.
„Půjdeme tedy spát, jsem opravdu unavená.“
„Určitě. Dobrou noc.“
„Dobrou.“ Políbili se a potom už se San vydala do říše snů. Gaara ještě dlouho nad něčím přemýšlel a nakonec se rozhodl, že zítra to San poví a po chvilce také usnul.

Poznámky: 

Tak chci tento díl věnovat Romče, snad se ti bude líbit. A doufám, že se bude líbit i ostatním.

4.8
Průměr: 4.8 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Temari-senpai
Vložil Temari-senpai, Út, 2010-03-30 13:11 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

hezkej konec...už se těšim na další díl:-)

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, Út, 2010-03-30 13:20 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

děkuju, jsem ráda, že se ti líbí.

userbarz.com

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2010-03-22 20:25 | Ninja už: 5358 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

jeeej úpa úžasné Laughing out loudLaughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Mina
Vložil Mina, St, 2010-03-24 12:10 | Ninja už: 5246 dní, Příspěvků: 361 | Autor je: Prostý občan

díky:D

userbarz.com