manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke: Jejich cesta k vrcholu! 5. část - Míčky

Iruka-sensei odešel se Shikamarem a Choujim do vedlejší místnosti. Po chvíli se Shikamaru a Chouji vrátili:
,,Trefil mě jenom desetkrát!" zvolal vítězně Chouji.
,,Jenom desetkrát?!" zamumlal Naruto který se divil, jak se raduje Chouji z toho, že ho Iruka-sensei trefil desetkrát.
,,Mě trefil pokaždé, usnul jsem tam." řekl Shikamaru.
,,Ty jsi tam usnul?" vyhrkl Kiba.
,,Jo, jo, usnul. Byla to nuda. Jo a, Sakura a Ino - skupina číslo dva tam mají jít." oznámil ještě Shikamaru. Ino a Sakura šly teda do vedlejší učebny. Vešly tam a podívaly se na Iruku-senseie.

,,Holky, já si ještě zajdu pro papíry, hned budu zpátky." řekl Iruka-sensei a Ino a Sakura jenom přikývly. Hned jak Iruka-sensei zavřel dveře, tak Sakura a Ino hned běžely pro míčky a začaly je po sobě házet. Po chvíli vešel do třídy Iruka-sensei.
,,Co se to tady ksakru děje?!" zařval a Sakura s Ino přestaly házet a otočily se na Iruku-senseie.
,,Pozbírejte všechny ty míčky! Hned!" nařídil Iruka-sensei a Sakura s Ino začaly sbírat. Potom co to posbíraly, začal trénink. Asi tak po deseti minutách přišly Sakura a Ino k ostatním do vedlejší učebny.

,,Super! Zasáhli mě jen jednou!" radovala se Sakura.
,,A mě dvakrát!" výskla si Ino.
,,Jsi nejlepší, Sakuro!" vykřikl Naruto. Ale Sakura si Naruta ani nevšimla a dívala se celou dobu na Sasukeho.
,,Jo, a má tam přijít další skupina - Kiba a Hinata." vzpoměla si Ino.
Kiba a Hinata odešli do vedlejší místnosti. Mezitím na ně ostatní čekali.
Vrátili se asi po stejné době co Sakura a Ino.
,,Sejmuli mě jen třikrát!" radoval se Kiba, ,,Naruto, ty mě určitě nepřekonáš!"
,,No, to určitě!!!" vyhrkl ze sebe Naruto, ,,ještě se uvidí!"

,,Phe!" odsekl Kiba.
,,Na-Naruto?" zamumlala stydlivě Hinata.
Naruto se otočil na Hinatu.
,,Ehm, Hinato? Říkala jsi něco?" zeptal se.
,,N-No já." nemohla se vykoktat Hinata, ,,máte jít do vedlejší učebny, jste přece se Sasukem skupina číslo čtyři."
,,No... To je pravda. Tak díky." odpověděl Naruto.
Naruto a Sasuke odešli teda do vedlejší učebny. Tam už na ně čekal Iruka-sensei a tak začal trénink.

Po chvíli se Naruto a Sasuke vrátili zpátky.
,,Sice jsem tě Kibo nepřekonal, ale taky mě trefil jen třikrát!" radoval se Naruto.
,,No a?" odsekl Kiba.
Zničeho nic se všechny holky sestoupily okolo Sasukeho a jedna přes druhou se ptali:
,,Kolikrát tě trefili, Sasuke? Jak dobrý jsi byl?"
Sasuke jim na to neodpověděl, ale pochvíli řekl, že ho trefili dvakrát.
Otevřeli se dveře a vešel Iruka-sensei.
,,Předpokládám, že jste si své výsledky už řekli..." mínil Iruka-sensei a sedl si na svou židli.
,,Tak a teď budeme pokračovat něčím těším, ale podobnějším." oznámil Iruka-sensei...............

Poznámky: 

Mám psát dál? Napište prosím komentík. Laughing out loud

4.793105
Průměr: 4.8 (29 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2010-03-13 11:46 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Ok, pokusím se ještě ze sebe něco vyždímat. Eye-wink

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Pá, 2010-03-12 23:17 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

jasne pis dal cita sa to dobre Eye-wink

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, St, 2010-03-10 23:52 | Ninja už: 5251 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

jasne jen pis dal.....pekne to je....