manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke: Jejich cesta k vrcholu! 4. část - Sakuřina rána

Skončila škola a Naruto si stoupnul k Sasukemu.
,,A teď půjdeš říct Sakuře, že jsem ti ten test napsal já!" vychrlil Naruto na Sasukeho.
,,No jo, dobře." odpověděl otráveně Sasuke a šel s Narutem najít Sakuru.
Uviděli Sakuru jak stojí před školou a tak se k ní rozběhli.
,,Sakuro, ahoj!" křičel už z dálky Naruto.
,,Naruto, Sasuke!" řekla šťastně Sakura.
Naruto a Sasuke k ní přišli.

,,Co potřebujete?" zeptala se Sakura.
,,No, Sasuke by ti chtěl něco říct." řekl Naruto tak trochu přemlouvavě.
,,Sasuke?" zamumlala potichu Sakura.
,,Víš jak jsme psali ten test?" zeptal se Sasuke a Sakura jenom přikývla.
,,Tak Naruto mi to napsal nic jsem nevěděl......Chtěl, abych ti to řekl." dokončil Sasuke.
,,Naruto!!! Jak se opovažuješ udělat Sasukemu v testu dvě chyby?!" řvala Sakura.

,,No, já...." nevěděl co na to říct Naruto.
,,To pěkně schytáš!" vykřikla Sakura a pěstí bouchla Naruta tak, že odletěl do plotu a zbořil ho.
,,Sakuro, to jsi mi musela udělat?" zeptal se potichu Naruto a postavil se.
Sakura se ještě vzpamatovávala z toho, že ji tak Naruto naštval.
Po chvíli se Sakura uklidnila.
,,Kdy vlastně zítra začíná vyučování?" zeptal se Naruto.
,,V deset ráno." odpověděla Sakura.

Sakura šla domů, a Naruto se Sasukem měli domů blíž , tak šli spolu.
Po cestě se ještě bavili o různých technikách a jiných ninja věcech. Po chvíli se rozloučili a Naruto vešel do svého domu. Bylo pět hodin odpoledne a tak si Naruto schoval batoh a šel do Ichiraku. Seld si na židli a objednal si rámen. Pojedl, a chtěl si objednat další, ale jak se podíval do peněženky, tak tam měl jen na zaplacení tohoto ramenu. Zaplatil to a šel domů. Cestu prodlužoval, protože neměl co na práci. Přišel domů, bylo šest hodin. Sedl si na postel a přemýšlel, co bude do večera dělat.
,,Mám to!" vykřikl radostně, ,,Nebudu dělat nic" pokračovat Naruto.
,,Ale to se vlastně budu nudit." zamumlal a přemýšlel dál. Po chvíli usnul.

DALŠÍ DEN

Naruto se probudil, bylo devět hodin ráno. Vstal a nasnídal se. Potom se převlékl a šel do školy. Přišel do školy, bylo kolem třičtvrtě na deset a za čtvrt hodiny mělo začít vyučování. Začal se tam za chvíli scházet i zbytek třídy. Bylo deset hodin ráno, všichni už tady byli - začínala hodina.
Iruka-sensei přišel do třídy.
,,Dnes budeme trénovat vyhýbání před kunaii a shurikeny, ale aby se vám něco nestalo, tak použijeme tychle malé míče." oznámil celé třídě Iruka-sensei.
,,Takže, teď vás rozdělím do skupin po dvou.
Skupina číslo jedna: Shikamaru a Chouji!
Skupina číslo dva: Sakura a Ino!
Skupina číslo tři: Kiba a Hinata!
Skupina číslo čtyři: Naruto a Sasuke!" rozkázal Iruka-sensei.

,,Takže, po skupinách budete chodit do vedlejší učebny a musíte se tam vyhýbat míčkům, které budu házet. Podle toho budete mít prospěch. Choďte tam po skupinách. První semnou půjde Shikamaru a Chouji, a až se sem oni vrátí, příjde do vedlejší učebny skupina číslo dva - Sakura a Ino." dopověděl Iruka-sensei a odešel s Choujim a Shikamarem do vedlejší učebny...

Poznámky: 

Tady máte 4. část, takže pište komenty! Eye-wink

4.78125
Průměr: 4.8 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, St, 2010-03-03 17:37 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Díky za komentíky! Smiling

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, St, 2010-03-03 00:29 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

wow pekna poviedka Smiling uz to vidim Saky a Ino ich uz po sebe museli hadzat jakmile odisiel Iruka xD

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Út, 2010-03-02 23:47 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

tak ten obrazok je presne vystihnuty Kakashi YES