manga_preview
Boruto TBV 09

Sraz bijuu a podobných stvůr

Koná se další sraz bijuu a podobné havěti! Bijuu jsou V.I.B *very important bijuu*, tak se nezapoměň zastavit!
Kyuubi zatřásl hlavou, aby se telepatická zpráva přerušila a rozhlédl se. Stále byl držen v temnotě uvnitř Naruta. Zkroušeně zakňučel a plácl sebou na zem. Mával všemi devíti ocasy sem a tam a přemýšlel, jestli má cenu se zastavit nebo ne. Sraz se koná každých 5 let, aby si summoni, bijuu a jim podobní mohli vyměnit novinky ze světa, poklábosit a taky se trochu uvolnit. Kyuubi neměl žádnou novinku, žádný drb, který by mohl někoho zajímat. Všechny drby se pak schází u Nekomaty, hlavního pomlouvače. Co se mu nezdá, to dál nepustí. Kyuubi se ale rád něco dovědět, proto se plížil tmou a poslepu mával tlapkami před sebou, dokud nenarazil na to, co hledal - vchod pro psy. Prošel do jiné časové dimenze.
„Kyuubi! Vítej, starý brachu!" Gobi no Houkou plácl kyuubiho přes záda a skončil na zemi. Sraz se konal v lidem a zvířatům nepřístupné časové dimenzi. Obyčejné zvíře nebo člověk by se objevili u predátorů, kdežto summoni a bijuu v obrovské místnosti s barem, stoly, tanečním parketem a pláckem venku. Na parketu řádili Manda a Sokou . Vlnili se jak voda, teda krom Sokoua, kterému zavazela křídla, a uzlovali se. Kaku je rozmotával. Kyuubi přešel k baru, kde Gamabunta omýval sklenky a poručil si sake. Žabí šéf mu je podal, zrovna když se vedle usadil Nekomata.
„Tak, co je nového? Pochlub se!" zapředl Nekomata. Kitsune do sebe vlil nápoj a zahuhlal:,,Snad vše při starým, co u tebe?"
“Ále, nic moc, zabili mi jinchuurikiho a místo abych si mohl běhat po světě hezky volně, tvrdnu s ostatníma v jakési soše, nebo co to je..."
„Yash, nechtěl bych"
Kitsune se nadechl, že něco řekne, ale přehlušil ho hukot ode dveří.
„Nemáš ocas, nejsi bijuu!" Peinův psí summon vyhazoval Reibiho pryč z VIB sekce. Reibi uraženě odešel. Naproti němu šel nalitý Shukaku. Mával ocasem na všechny strany a když chtěl další ,pi škyt pití' ničeho se nedočkal. Opile vrávoral kolem Gobiho, který se konečně vzpamatoval a měl sto chutí ho zašlapat do země.
„Všiml sis někdy, škyt! Gobi, jak blbý máš heh, jméno?" zabrbal ichibi.
„Rozhodně ne tak blbý jako ty, SHU-KA-KU!" vyslabikoval Houkou a odpelášil pryč od opilce. Narazil na Sanbiho.
„Nasadíš mi to?" řekl Sanbi a natáhl ke Gobimu želví tlapy s obříma sluchátkama. Kdo mi co dal do pití?! pomyslel si Gobi a hledal sanbiho uši.
„Kde mají želvy, do háječku zelenýho, uši?!" zanadával si a narazil Sanbimu sluchátka na krk.
„K čemu ti to vlastně je?" zeptal se ho.
„Já poslouchám jinou hudbu, než oni..." odpověděl Sanbi a ukázal na Mandu a Sokoua, jak se kroutí do rytmu indické hudby krotitelů hadů (či jak to Laughing out loud).
Sanbi začal mávat hlavou do rytmu, a po chvíli mu sluchátka uletěly. Houkou pro ně šel, ale Pakkun a jeho smečka je nabrali a odpelášili pryč. Houkou pak utěšoval Sanbiho, s tím, že se mu sluchátka určitě vrátí.
„Aaaa, Hachibi, no hurá! Konečně dorazil!" zvolal summon ode dveří a nechal hachibiho projít. Hachibi došel k baru a sedl si vedle Kitsuneho z druhé strany.
„Tak, co si pán dá?" řekl Gamabunta a v hlavě mu zněl redbull, avšak nechtěl popichovat. Hachibi překvapil, protože zrovna ten chtěl. Pustil se do hovoru s Nekomatou a kyuubim. Mezitím se Sanbi dovalil k mixážnímu pultu, za kterým seděl Gamakichi a Gamatatsu, a poprosil je, aby pustili něco jiného. Spokojeně se pak otřásal polovinou parketu a srážel ostatní k zemi.
„...A tam jsem ho potkal.
Má vážně stejný oči-či,
jak Madara,
sharingan se v nich točí-čí, ye." spokojeně blábolil hachibi, zatímco Nekomata uvažoval, jestli je v pořádku.
„Proč mluvíš pořád tak blbě?" vpálil hachibimu napřímo a čekal na odpověď.
„Divně mluví ten, co nežije rapem, yea." Nekomata se podíval na Kitsuneho a poklepal si tlapkou na čelo.
„Háže blbý rýmy tam a sem, bacha, flákne te ocasem..." Zašeptal Kyuubi Nekomatovi a ten se zakřenil. Hachibi si hodil do ,úst' křupky a křoupal. pak se napřímil a zarýmoval:,, Devítiocasák promluvil, je-je, místností se rozlehl jeho basák, ooou je!" pak stihnul zdrhnout na parket dřív, než mu to mohl kyuubi oplatit. U baru zůstal je Gamabunta, Nekomata a Kitsune, zbytek tancoval a vyměňoval si novinky, tak jako po celý večer.
„Byls už ve VIB sekci? Je to tam fajn, suprově se odreaguješ. Rokubi tam leze nonstop" Zmínil Nekomata a zvedl se. Kyuubi cestoval za ním na druhou stranu místnosti. Biskit *či jak se ten pes jmenuje* a Pakkun byli příliš zaměstnáni Sanbiho maxi-sluchátky, než aby dávali pozor na to, kdo jde. Předešlá hlídka u dveří by je zaškrtila. Kyuubi prošel do čisté světlé místnosti, kde byl obrovský bazén, obrovská vířivka a spousta žab masírovala ostatní bijuu. Kitsune se potopil pod vodu a plaval. Nekomata se vodě vzdáleně vyhnul, ale nechal se drbat, stejně jako Houkou hned vedle. za chvíli se opět otevřely dveře a Sanbi se přivalil do vody, vytvořil přílivovou vlnu a ochrstl Nekomatu, který zaprskal a naježil se. Vyběhl ven a olizoval si tlapky a kožíšek. Kolem prolezl rokubi a zamířil taky do bazénu. Nekomata se vyhnul vrávorajícímu ichibimu, který taky zašel do VIB, a za ním nenápadně Gamatatsu a Manda. Kitsune se nechal osušit a učesat, až vypadal heboučce.
„A vláček a všeci ven!" zahulákal Isonade *Sanbi* a kráčel ven. Za ním Hachibi a Sokou (čtyřocasý). Když byli všichni venku, nadechli se spokojeně čerstvého vzduchu. Kyuubi se neudržel a volně se rozběhl po plácku. Když se na obloze objevily ohnivé stopy *budoucí ohňostroj :-D* , všichni fascinovaně zastavili a hleděli na oblohu. Když nastal konec, všichni se rozcházeli a Nekomata vypouštěl drby. Shichibi nadšeně poslouchal. Kitsune si nadřazeně a přitom spokojeně kráčel ke dveřím, když do něj plnou silou napálil hachibi.
„Ty seš takovej vůl!! Hleď na cestu!" rozčílil se Kyuubi a Hachibi se začal smát.
„Vůl já nejsem, jsem úžasný býk! Buď rád, že jsem tě nepraštil ocasem, nechtěl bych se s tebou bít!" řekl a rychle zmizel, protože kyuubiho ještě víc naštval. když zapadl do dveří, Kitsune drápy rozčileně odhodil kus zeminy. Zalezl zpět ,do Naruta' a stočil se do klubíčka. Byl rád, že si zaplaval, popovídal s Nekomatou a nebyl rád, že potkal vola Hachibiho. Když usínal, přemýšlel, proč je hachibi takový vůl...

Poznámky: 

Doufám, že tahle povídka už konečně projde xD napadlo mě to v noci, když jsem si prohlížela obrázky bijuu, abych je načmárala... A najednou mě napadl úryvek hachibiho a vola, Nekomaty v roli drbny a Sanbiho a sluchátek Laughing out loud dala jsem to nějak dohromady a doufám, že se bude aspoň trochu líbit ^^
>> ze všech těch bijuu mi totálně blbne mozek, mohla bych je teď vyjmenovat i pozadu xD

|Moje galerka ^^|

4.8
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kvakinka
Vložil Kvakinka, So, 2012-10-06 20:25 | Ninja už: 4740 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Pěstitel rýže

je to super a vtipný a ty mini překlepy? bez nich by to bylo přitažený za vlasy fakt dobrý

Obrázek uživatele Anee-chan
Vložil Anee-chan, St, 2012-08-22 09:02 | Ninja už: 4287 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Náhodou je to super až na ty mini překlepy Smiling

Miluji, tedy jsem. Samota není.

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, So, 2011-01-22 22:05 | Ninja už: 5037 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Pěkný, vtipný, no a co dál říct ... *leze zpod stolu a ještě celá vytlemená* Smiling

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, So, 2011-01-22 22:06 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

Ach neee Laughing out loudLaughing out loud ale tak děkuju Laughing out loud:D

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, St, 2011-01-19 20:28 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Až na ty OCASY - (Uchyle, mít rohlík za genitál muže je už dost, ale tohle! xDDDDDDDDDDD =*) Pěkná povídka, za 5 Eye-wink

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, St, 2011-01-19 20:33 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

:-D nemají to být Ocasí Démoni! Laughing out loud a nyu, tos ty řekl, ale budiž :D

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<

Obrázek uživatele Nyako
Vložil Nyako, Po, 2010-12-13 16:30 | Ninja už: 4979 dní, Příspěvků: 528 | Autor je: Pěstitel rýže

Kyuubi se ale rád něco dovědět, < to je správně? Laughing out loud
Divně mluví ten, co nežijem rapem, yea." < nežijem? Laughing out loud
Nyako-chan být nevzdělaná nemít ji to za zlé prosím Laughing out loud !
Jinak hezká povídka ^^

zašít si názory bezpečně v ústa
bez slz se posadit na hrob a zůstat
je to fakt cynický, chce se mi zvracet
bojím se odejít, bojím se vracet

- paní archivová

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, Po, 2010-12-13 17:27 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

Jaaaj, on to ještě někdo četl Laughing out loudLaughing out loud
< ne, to je špatně xDDD
< jj, myslela sjem na dvě fráze naráz xDD
Nyako-chan být vzdělanější než nesoustředěná Darth, děkuju za upozornění a čtení toho vůbec xDDD

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<

Obrázek uživatele vorrtorr
Vložil vorrtorr, Út, 2010-09-07 15:01 | Ninja už: 5239 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Moc krásná povídka, trošku se mi pletly ty jména, asi je moc dobře ještě všechny neznám, ale je to vtipné, humerné, tak to má být.
Super. Smiling

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, Út, 2010-09-07 16:13 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

trapné a jeté, ale dík :D

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Po, 2010-08-02 14:48 | Ninja už: 5205 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Já vždycky byla za to, že se to píše Soukou a ne Sokou...xD

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, Po, 2010-08-02 15:08 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

Já si to myslela taky... Konoha mě poučila :D

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2010-03-06 21:10 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Darthie
Vložil Darthie, So, 2010-03-06 21:37 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 1470 | Autor je: Prostý občan

Upraveno *doufám* vše ^^

LIDI!! jsem Darth Koťátko-sama též zvané Shikayore Kotia -__-" Ne darth koťátko-s... -___-"

Jsem zarytá Nekomatistka, proto si neberte Nekomatu do úst! jsem jeho jediná vyznavatelka! xD
*originalita předem!*

Mňauózní a mňaukózní (což zní perverzně) jsou moje slova sakra >_<