manga_preview
Boruto TBV 07

Real World - 13

Uplynuly dva týdny od vyhlášení plesu, a kluci ještě stále nikoho nepozvaly. Celá parta zkroušeně seděla na střeše školy a v tichu si lámaly hlavy, koho pozvat. Jen Neji byl naprosto v klidu. On jediný už měl partnerku.
„Sakra Neji, ty máš takový štěstí!“ zanadával spíš pro sebe Sasuke a naštvaně se na něj zahleděl. Hyuuga se jen přihlouple usmál. Naruto si nešťastně povzdechl. Chtěl pozvat Sakuru, ale věděl, že ona by s ním nikdy nešla. Vždycky toužila jenom po Sasukem.
„Do háje. Zajímalo by mě v čem se od něj tak liším.“ pomyslel si naštvaně a zarytě pozoroval podlahu. Nechtěl to vzdávat, ale i on poznal předem prohraný boj. Stejně jako Sasuke předtím, se zadíval na Nejiho a v duchu ho proklínal.
Najednou si vzpomněl na Hinatu. „A co kdybych pozval ji?“
Zamyšleně se zahleděl na oblohu a usmál se.
„Když ji potkám zeptám se.“ rozhodl se a naplněn novým odhodláním se s ostatními vypravil na hodinu.

Miya už lezla všem na nervy. Pořád se usmívala a byla duchem nepřítomna. Chika už vzdala jakékoliv šance s ní navázat rozhovor a bavila se pouze s Hinatou a Sakurou. Ty ji napodobili.
Všechny tři se zapáleně bavili o nadcházejícím plese. Sakura si už dva týdny nemohla rozhodnout, jaké šaty si vezme, a Hinata s Chikou ji zdvořile poslouchali. Hinata už ten to problém měla vyřešený a Chika takové věci neřešila. Vždy to nechávala na poslední chvíli.
Vlastně nevěděla, jestli ji někdo pozve. Ale doufala, že na ples půjde s Gaarou. Jen se trochu obávala Karin a Ino. Věděla čeho jsou ty dvě schopné a rozhodně nechtěla, aby Gaaru poštvali proti ní.
Najednou zazvonilo a do třídy vstoupili kluci. Chika zvedla pohled, ale Gaaru nikde neviděla.
„Ach jo. Zase tu není. Zajímalo by mě, kde celý týden vězí.“ povzdechla si a vyndala si učebnice na lavici.
„Co se děje, Chiko?“ zeptala se ji ustaraně Miya a zadívala se na ni. Chika se donutila k úsměvu.
„To nic, jen se mi nechtějí psát ty testy!“ zamluvila svůj povzdech.
„Věř mi. Taky z toho nejsem, kdo ví jak nadšená, ale určitě to zvládneme. Celé dva týdny jsme se na to pilně učili, ne?“ podpořila ji Miya a zeširoka se na ni usmála.
„Hmm, myslím, že máš pravdu. I Naruto se na to doslova drtil.“ zamyslela se Chika a v mysli se jí vybavil Narutův soustředěný obličej. Hned na to vyprskla smíchy, stejně jako Miya, kterou napadlo to stejné. Hinata se Sakurou se na ně se zájmem otočili.
„Co se stalo?“
„Jen jsme si vzpomněli na Narutův zapálený obličej, když se drtil matematiku.“ vysoukala ze sebe Miya a stále se smála. Sakura se také neubránila a rozesmála se. Jen Hinata se na ně vážně podívala.
„Ale to vůbec není vtipný! Víte jak dlouho se na to učil?!“ vynadala jim a zamračila se. Holky utichli a podívali se na ni.
„Promiň, Hin. My jsme to nemysleli ve zlý!“ omlouvala se jí hned Miya. Hinata přikývla jako, že ví, ale pořád se tvářila naštvaně. Chika si povzdechla.
„Neboj. On to zvládne. Doučovala jsi ho přece ty, ne?“ připomněla ji Chika. Hinata pookřála, když jsi vzpomněla, jak Narutovi pomáhala s učením. Nebyla s ním sice sama, byli tam i ostatní, ale byla to ona, kdo mu radil a ne Sakura. Blaženě se usmála.
„Já vím, že to zvládne.“ pomyslela si. V tu chvíli vstoupil do třídy Hatake a všichni ztichli. Rozdal jim testy a vysvětlil, co mají dělat.
„Na celý test máte čas do konce hodiny. Přeji hodně štěstí.“ popřál jim a celá třída začala okamžitě doplňovat papíry.
„Zajímavé jak se všichni změnily. A začalo to příchodem Hyuugi.“ zamyslel se Kakashi a přelétl třídu pohledem. Usmál se a tajně jim držel palce.

Když hodina skončila, všichni odevzdali testy. Začali se balit, aby konečně mohli jít domů, ale Hatake je ještě zadržel.
„Jen jsem vám chtěl říct příjemné zprávy. Den před plesem se bude konat závěrečný den školních závodů, který byl z technických důvodů odložen. Prosím, aby si všichni soutěžící za mnou po škole zašli. Dám jim potřebné informace.“ oznámil jim sensei a odešel. Chika zajásala. Její kotník už byl v pořádku. Dokonce i ruka, kterou ji poranila Konan byla v pořádku. Děvčata se na ni s úsměvem obrátili.
„Není to super?“ usmála se na ně.
„Je. Už jsem myslela, že je nedokončíme.“ přikývla Sakura. Miya mlčela. Vypadalo to, že o něčem přemýšlí.
„Už vás někdo pozval?“ zeptala se jich nakonec, ale když uviděla jejich pohledy, pochopila, že ne.
„Mě je to jedno. Stejně tam asi nepůjdu.“ prohlásila Chika a zmizela na chodbě. Hinata, Miya a Sakura se za ní dlouze zadívali.
„Myslím, že na někoho čekala.“ prohodila Hinata. Sakura přikývla.
„Poslední týden se chová nějak divně.“
Hinata s Miyou přikývli na souhlas. Chika se chovala velice divně.
Hatake se najednou usmála. „Chika si dokáže poradit. Žádný strach o ni nemám. Ale spíš mám problém s šaty! Ještě žádné nemám. Pomohli by jste mi prosím vybrat?“
Haruno okamžitě přikývla. Jen Hinata na chvilku zaváhala, načež také přikývla.

Naruto si lámal hlavu jak pozvat Hinatu. Stále byla s holkami. A on se jí nechtěl ptát přede všemi. Když ale uviděl, že je na odchodu, rozhodl se jednat. Počkal, až vyjdou ze třídy a otočil se na Sasukeho.
„Běž domů beze mě!“ oznámil mu a odešel. Sasuke se jen usmál a vyrazil domů sám.

Když Naruto vyběhl před školu, uviděl jak ty tři zahýbají za roh a mizí ve vedlejší ulici. Rychle se rozběhl, ignorující všechny holky, které na něj křičeli. Zahnul za stejným rohem a přidal, aby je dostihl dřív než přijdou ke křižovatce. Stihl to jen tak tak.
„Naruto!“ podivila se Myia a Sakura s Hinatou se jak na povel otočili. Sakura se trochu nervózně zatřásla. Myslela si, že ji bude chtít požádat, jestli by s nim nešla na ples. Neděla, co mu má říct, aby to nevyznělo příliš tvrdě. Naruto si ji však tolik nevšímal. Usmál se na ně.
„Co tu děláš, Naruto-kun?“ zeptala se ho jemně Hinata a opatrně se na něj podívala. Když to Naruto postřehl usmál se.
„Sasuke mě poslal do obchodu, který je v centru. A když jsem viděl, že jdete stejným směrem, myslel jsem, že můžu jít s vámi. Tedy jestli to nevadí.“ vysvětlil a prosebně se na ně zadíval. Sakura naprosto šokovaná, se ztěžka usmála.
„J-jasně, proč ne?“ souhlasila. Naruto se na ni opatrně zahleděl.
„Nic.“ pomyslel si.
„Takže to bylo opravdu jen poblouznění.“ uvědomil si konečně pravdu o jeho citech k Sakuře. Usmál se na ni.
„Díky.“ poděkoval a zařadil se vedle ně.
Hinata ho celou dobu, sledovala. Viděla jak se na Sakuru podíval a posmutněla.
„Tak přece jenom ji má rád,“ problesklo ji hlavou. Za celou dobu nepromluvila, jen šla tiše vedle hovořící trojice.

Naruto šel s holkami až k obchodu s šaty. Tam se zastavily, aby se rozloučili.
„Tak já jdu do toho obchodu. Uvidíme se zítra ve škole.“ rozloučil se Naruto a zmizel ve vedlejší ulici. Mezi dívkami zavládlo ticho.
„Byl nějaký ...“ začala Miya.
„...divný, že?“ souhlasila Sakura. Hinata se na ně otočila.
„Nebude vám, vadit, když půjdu už domů? Nějak mi není dobře.“ prohlásila Hinata a s beznadějným pohledem v očích se na ně podívala. Sakura ani Miya neměli srdce přemlouvat ji, aby zůstala.
„Dobře. Uvidíme se zítra ve škole, ano?“ ubezpečovala se Miya. Hinata jen přikývla a vydala se pomalým krokem pryč. Její dvě kamarádky se za dní dlouho dívali, neschopny nalézt slova.

Kráčela pomalu ulicí a do očí se jí draly slzy. Už dlouho je zadržovala, ale tohle byl její limit. Opřela se o zítku a svezla se po zádech dolů. Tichou ulicí se začali nést tiché vzlykání modrovlasé dívky. Už nevěděla, co dělat. Připadala si tak bezmocná.
A právě ve chvíli, kdy začalo pršet se na rohu ulice objevil. Blonďáček tam chvíli stál, než se k ní bleskurychle rozběhl. Nevnímající ledový déšť.

Poznámky: 

Strašně moooc se vám omlouvám! Ale ze všeho nejvíce Miye! Ani nevíte jak se stydím, že jsem ji nechala na holičkách tak dlouho. Už se ani nebudu snažit nějak to ospravedlnit. Jen doufám, že se na mě moc nezlobíš, Miyo! Sad

4.959185
Průměr: 5 (49 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Út, 2014-07-01 20:30 | Ninja už: 3898 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Sugoi.:3 Chtělo by to další dílek :3

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele kunoichi-jana
Vložil kunoichi-jana, St, 2013-07-31 08:29 | Ninja už: 3969 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Krásné, ale chtělo by to pokračování...

Obrázek uživatele Bella Scarlet
Vložil Bella Scarlet, Pá, 2012-10-12 19:36 | Ninja už: 4835 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

pokráčkóó!!! Smiling Laughing out loud

Ten, kdo neprojeví smutek, neznamená, že nemá srdce. Jen má více odvahy bojovat s osudem.
Bojuji za život, žiji pro smrt.

Obrázek uživatele Hikaru
Vložil Hikaru, St, 2012-07-04 22:23 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Recepční v lázních

mimochodem hinato sempai nemáš nějáký blog tvé povídky mají vždy neco do sebe... Laughing out loud

Obrázek uživatele Hikaru
Vložil Hikaru, St, 2012-07-04 22:20 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Recepční v lázních

Tak tohle nesmíte jen tak zahodit POKRAČUJTE! Máte na to!

Obrázek uživatele shota66
Vložil shota66, St, 2012-02-15 21:23 | Ninja už: 5044 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

Já to tak nenávidím když někdo něco rozepíše a pak to nedopíše Sad

DATEBAYO...Laughing out loud

Obrázek uživatele Barman
Vložil Barman, Út, 2012-01-31 19:53 | Ninja už: 4442 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Bude ďalší diel? Asi nie čo? Cry

Obrázek uživatele Neteri Samenava
Vložil Neteri Samenava, Út, 2012-01-31 16:15 | Ninja už: 4499 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Recepční v lázních

Luxusní, bude někdy pokráčko??????? *.*

Obrázek uživatele NaruHin
Vložil NaruHin, Čt, 2011-10-27 09:54 | Ninja už: 4539 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude pokračívání?..:)doufám že brzy..Eye-wink

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Ne, 2011-08-14 18:26 | Ninja už: 4628 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

pokracovanie???? Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2011-07-26 10:29 | Ninja už: 4687 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Těšim se na pokráčko... Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Po, 2011-07-11 19:24 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

pěkná povídka

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele romcasahulova
Vložil romcasahulova, Út, 2011-07-05 16:11 | Ninja už: 4651 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

to je nejplepší povidka Smiling

Obrázek uživatele XlameCz
Vložil XlameCz, So, 2011-05-07 19:43 | Ninja už: 4722 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

prosííím skuste napsat další díl je to fakt úžasná povídka a je strašně dojemná byla by škoda nechat to tak nedokončené (i když představit si Naruta na plese ...... zabijácká myšlenka)

Jsem lama a jsem na to hrdej. Pokud se někmu nelíbí ať si nechá pro sebe, sežene si draka a pak si to přijde rozdat Jezdec proti Jezdci Sticking out tongue
a samozřejmě Odkaz dračích Jezdců RULES
Z popela oheň znovu vstane,
ze stínu světlo vzejde náhle.

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, St, 2011-05-18 20:20 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Ono to už tak dlouho nemá pokračování, že si už ani nevzpomínám, o čem to je. Sad

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, Čt, 2011-04-21 13:42 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Má cenu čekat ještě na další díl ? Je to výborná povídka, byla by škoda, kdyby ste už nepokračovaly.. Smiling

Obrázek uživatele Morfik90
Vložil Morfik90, Po, 2010-10-11 17:35 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

doufám že bude další díl, ale zatim to tak nevypadá Sad

Obrázek uživatele Sabaku no Ai
Vložil Sabaku no Ai, Ne, 2010-08-01 12:07 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Už se těším na další díl.

Obrázek uživatele Linnaj
Vložil Linnaj, Ne, 2010-06-13 13:32 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

krasne , uzasne dufam ze dalsi bude skoro =D

Obrázek uživatele Shadow of Shadows
Vložil Shadow of Shadows, Út, 2010-03-30 00:10 | Ninja už: 5259 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

kedy bude ďalší, prosím?

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, Ne, 2010-04-04 14:01 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Až ho napíšu a to bude... hm, snad brzo Smiling

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Po, 2010-03-22 21:41 | Ninja už: 5298 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Tak sem to všecko přečetla na jeden zátah a nemožu se dočkat dalšího!! Fakt úža povídka Laughing out loud Jen doufám že další bude co nejdřív...Eye-wink

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, St, 2010-03-03 21:15 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

a konečně se tu objevil další díl Laughing out loud moc se mi líbil Eye-wink doufám že brzo bude další Smiling

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, St, 2010-02-24 19:06 | Ninja už: 5634 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Nezlobím se, vůbec. A ani nemáš proč se stydět. Tenhle díl se mi moc líbil a jsem ráda, že pokračujeme Smiling

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele Natushi
Vložil Natushi, St, 2010-02-24 19:06 | Ninja už: 5469 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

No konečně!Smiling tak dlouho se na novej díl čeká, až se objeví Laughing out loud děkuju.. mně se to náhodou líbilo..neztratilo to nic z původního kouzla týhle FF, moc ráda to čtu Smiling je to skvělá oddychovka Smiling prostě děkuju Smiling a doufám, že na další nebudeme čekat zase půl roku Laughing out loud

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2010-02-23 17:32 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

divný? Laughing out loud no to mě moc nepotěšilo .... ale díky za upřímnost! Smiling

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2010-03-05 14:01 | Ninja už: 5628 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

tak co bych k tomuto řekla? Já nevím, celej tento díl mi něčím připadal divný a... Asi je to jenom mnou Smiling
Ale jinak napsaný to bylo hezky Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”