manga_preview
Boruto TBV 11

Cesta odpuštění 28

HISTORIE SE OPAKUJE

„Proč si tam s nimi nezůstal?“ optala se ho Sakura.
„No víš, už je tma, tak jsem tě chtěl radši doprovodit domů,“ řekl nesměle.
„Nemusíš si o mě dělat starosti, ale když už se mnou jdeš, tak proč ne,“ zasmála se na něj. Naruto se také usmál a dal si ruce za hlavu jako obvykle.
Pomalu šli Konohou. Ten večer bylo všude nezvyklé ticho. Na cestu jim kromě pouličních lamp svítil i Měsíc. Cestou se bavili o obyčejných věcech. Když se pomalu blížili k jejímu domu, uvědomila si Sakura, že od dnešní noci, pokud noční můry nepřestanou, to bude muset zvládnout sama. Naruto si všiml, že je zamyšlená, neváhal a hned se zeptal.
„Co se děje?“ řekl jemně. Sakura se zastavila a zvedla k němu své zelené oči.
„Já se bojím, že to nezvládnu… sama,“ řekla potichu. Chvíli na se sebe hleděli, a pak jí Naruto pevně objal.
„Nemusíš se bát, vždycky ti budu nablízku,“ řekl, ale při těch slovech ho bolelo u srdce, protože věděl, že to nemůže dodržet.
„Děkuju,“ řekla vděčně. To byla pro něj poslední kapka. Opatrně jí od sebe odtáhl.
„Už musím jít… sbohem,“ řekl a odešel. Sakura chvíli sledovala, jak se vzdaluje a pak se vydala domů. Cestou jí v hlavě stále znělo to jedno slovo „sbohem“. Proč jen to řekl… přemýšlela.
Naruto se rozhodl, že ještě dnes odejde z vesnice a vydal se do kanceláře Hokage.
Neměl jsem jí doprovázet, jsem baka, zlobil se sám na sebe.
„Není lehké někoho opustit, že? Zvlášť když to vypadá, že tě…“
„Buď zticha,“ zakřičel Naruto nahlas.
„Copak, ty se zlobíš?“ zeptal se lstivě hlas.
Říkám ti, abys byl zticha, řekl Naruto, ale tentokrát už v duchu.
„Ha ha ha,“ zasmála se liška ďábelsky.

Sakura konečně dorazila domů. Potichu otevřela dveře a vešla dovnitř, chtěla jít rovnou do pokoje, ale všimla si, že se v obýváku svítí. Nakoukla do místnosti a uviděla, jak tam u televize její máma spí. Usmála se, potichu k ní přišla a přikryla ji. To ji, ale vzbudilo.
„Sakuro, konečně jsi doma,“ řekla nadšeně a vrhla se po ní.
„Ano jsem,“ odpověděla.
„Už jsem si o tebe dělala starosti, byli jste na té misi nějak dlouho,“ řekla.
„Trochu se protáhla,“ odpověděla jen.
„Určitě jsi unavená, tak si jdi lehnout,“ usmála se na na ni.
„Dobrou mami,“ řekla Sakura a odešla nahoru.
„Dobrou,“ odpověděla.

Naruto nikam nespěchal, a cestou k Tsunade si naposledy prohlížel Konohu. Měl to tu rád, nechtěl odejít, ale věděl, že musí.
Když dorazil k budově Hokage, všiml si, že v kanceláři Tsunade se jako jediné ještě svítí. Potom co se dostal ke dveřím pracovny, se nenamáhal ani zaklepat a rovnou vešel dovnitř. Tsunade seděla v křesle a spala na stole obložená papíry. Naruto přišel ke stolu.
„Bábi Tsunade, vsávej,“ řekl ledabyle, ale nic se nestalo.
„Hej, vstávej,“ šťouchl do ní.
„Co se děje?!“ křikla na něj, až se Naruto lekl.
„Bábi Tsunade musím s tebou nutně mluvit,“ řekl.
„Teď?“ podivila se, „nepočká to do zítra?“
„Ne to nepočká,“ odpověděl.
„Tak o co jde?“ zeptala se.
„Chci na čas odejít z vesnice,“ řekl a sledoval její reakci.
„Cože?! Posaď se,“ řekla a pokynula mu na židli u zdi. Pohotově si ji přinesl a posadil se před ní.
„Proč?“ zeptala se a přitom se opřela do židle.
„Musím se pokusit ovládnout Kyuubiho. Každým dnem cítím, že pečeť slábne a Kyuubi má nade mnou větší a větší moc. Nechci už nikomu ublížit,“ řekl vážně.
„Chápu, ale kvůli tomu nemusíš ještě vesnici opustit. Pomůžeme ti,“ řekla a upřela na něj pohled.
„Ne nejde to. Je to jen můj vlastní boj,“ řekl naprosto rozhodnutě.
„Ale jde po tobě Akatsuki,“ pokoušela se ho stále přesvědčit.
„To je mi jedno, nenechám se od nich chytit. Jo a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli mi po rodičích tady v Konoze něco nezůstalo,“ řekl Naruto.
„Ty už víš, kdo to byli?“ zeptala se překvapeně.
„Jo už to vím,“ odpověděl rychle.
„Počkej chvilku,“ řekla a odešla do vedlejší místnosti. Po chvilce se vrátila a na stůl před něj položila krásně vyřezanou menší bednu. Naruto si ji se zájmem prohlížel. Byl si stoprocentně jistý, že pocházela ze země Vírů. Pomalu ji otevřel. Bylo v ní spousta fotek, pár svitků, 2 zvláštní kunaie a úplně vespod byl dopis. Zavřel bednu a stoupl si.
„Už musím jít,“ řekl, vzal si bednu a šel ke dveřím.
„Naruto,“ oslovila ho. Otočil hlavu a čekal, co řekne.
„Doufám, že se vrátíš brzo,“ řekla.
„Neboj, bábi,“ řekl a odešel.

Doma si rychle sbalil jen to nejnutnější a vyrazil na cestu. Celá Konoha už spala a na cestu mu svítil pouze Měsíc. Pomalu se procházel ulicemi.
Snad se sem jednou vrátím, řekl si v duchu.

Sakura ležela na posteli a nemohla usnout. Stále viděla před sebou dnešní divné loučení s Narutem a hlavně stále slyšela jeho poslední slovo „sbohem“. Potom jí to začalo docházet. Já jsem tak pitomá, řekla si v duchu. Rychle vstala z postele a oblékla se. Běžela temnou Konohou jako o život rovnou k bráně. Nevěděla proč, ale něco jí říkalo, že má běžet tam.

Naruto byl už skoro u brány, když v tom někoho za sebou uslyšel a otočil se. Sakura… pomyslel si a jen koukal.
„Co tady děláš?“ zeptal se jí, když doběhla k němu.
„Kam jdeš?“ ignorovala jeho otázku a zeptala se udýchaně.
„Odcházím,“ řekl.
„Cože?! Ale proč?“ koukala na něj nechápavě.
„Protože musím,“ řekl, „promiň, ale už musím jít… sbohem.“
„To chceš jít sám?“
„Jo.“
„A co Akatsuki? Co když tě chytí?“ řekla rychle.
„Nechytí, neboj se,“ řekl, otočil se a směřoval dále k bráně. Najednou ho někdo chytil za ruku.
„Nech už Sasukeho být, nestojí za to. Už to není náš kamarád. Já ruším tvůj slib, kterým jsem tě zavázala…“
„Neodcházím kvůli Sasukemu,“ řekl. Sakura na něj zírala, tahle odpověď jí překvapila.
„Tak mě vezmi sebou,“ řekla naléhavě Sakura. Naruto na ni chvíli koukal.
„Nejde to,“ řekl smutně.
„Neboj se, nebudu ti překážet a…“
„Řekl jsem prostě ne,“ a při těchto slovech vytrhl svou ruku z jejího sevření a rozešel se k bráně.
„Naruto, prosím neopouštěj mě,“ řekla a po tvářích se jí začaly koulet veliké slzy. Narutovi ta slova trhala srdce.
„Naruto, já… já tě miluju!“ křikla na něj. Zastavil se. Tohle né Sakuro, nejde to… budu to muset udělat, řekl si v duchu, otočil se a vydal se zpět k ní.
„Co si to říkala?“ zeptal se, když byl u ní.
„Že tě miluju,“ řekla tiše.
„Nevěřím ti,“ řekl lhostejně.
„Ale já ti říkám pravdu. Proč mi nevěříš?“
„Protože stále miluješ Sasukeho!“
„To není pravda. Dříve možná ano, ale byla jsem hloupá holka. Měla jsem celou tu dobu tebe, jen jsem měla oči zavřené. Stál si při mně i v nejtěžších chvílích a vždy jsi věděl jak mi pomoci a rozveselit mě. Konečně jsem otevřela oči a uvědomila jsem si to. Prosím tě neodcházej.“
Naruto už dál nemohl. Pevně ji objal.
„Promiň mi to,“ zašeptal jí do ucha a jedním rychlým chvatem jí omráčil. Chytil ji do náruče a odnesl jí k sobě do bytu. Položil jí na postel. Na nočním stolku nechal krátký vzkaz a vedle něj položil svoje klíče od bytu a odešel.

Poznámky: 

Tak tohle je předposlední díl, snad se vám líbil Smiling
Psala jsem a přitom poslouchala tyhle dvě úžasný písničky:
http://www.youtube.com/watch?v=O-BNQ6AhNJo
http://www.youtube.com/watch?v=QdUzf8USqtU&feature=related

4.94737
Průměr: 4.9 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruto rengan
Vložil Naruto rengan, So, 2013-01-12 18:33 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Úplně boží prosím kdy bu dalši díl

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, St, 2011-11-30 11:35 | Ninja už: 4862 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Ahoj, chtěl bych se zeptat. jesti napíšeš další díl ?

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Temaku UzumakiNamikaze
Vložil Temaku UzumakiN..., Čt, 2011-09-22 20:18 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

ahojky LiLuri - san bude ještě vůbec nějáké pokračování ?? Sad

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Ne, 2011-07-31 14:19 | Ninja už: 4723 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

vraj koniec júna (června)... hlavná vec že zajtra začne august (srpen)... prosíííííím dokonči to Sad

Obrázek uživatele ViperGenius
Vložil ViperGenius, Ne, 2011-05-22 09:06 | Ninja už: 5097 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

rýýýýchle ďalší Laughing out loud maturity počkajú Laughing out loud

Obrázek uživatele RooneR-Starn
Vložil RooneR-Starn, Po, 2011-05-02 19:12 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Preju uspesnou MATURU... a omlova ze to pisu az ted nejak jsem se k tobe nedostal... Smiling

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Út, 2011-05-03 16:26 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Děkuju a vůbec nevadí, že píšeš až teď Eye-wink

Obrázek uživatele simča_chan
Vložil simča_chan, Ne, 2011-04-24 23:45 | Ninja už: 5080 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

prosím pokračovanie Laughing out loud strašne dlho nato čakám čítala so to celé asi 5 krát strašne sa mi páči ten príbeh ... a druhá séria by bola naozaj super potešila by si nou nespočet ľudí Laughing out loud Naozaj je to úžasné veľký obdiv Laughing out loud

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, St, 2011-04-27 20:30 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Jééé, gomene Sad nový díl plánuju asi tak až na konec června (kvůli maturitě + přijímačkám na VŠ) a pravděpodobně se poté pustím do 2. série Eye-wink abych to čekání milým čtenářům vynahradila tedy Laughing out loud

Obrázek uživatele RooneR-Starn
Vložil RooneR-Starn, Ne, 2011-03-27 12:18 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Velice zdařilé jen litiju že jsem se k této povídce dohrabal až teď....
A doufám že napíšeš ten poslední díl... , nebo jsi skončila????

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Po, 2011-03-28 22:26 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Roone - kun, ale prosímtě ničeho nelituj, zase takový bestseler to není Laughing out loud No a ještě jsem neskončila, jen se psaní posledního dílu nečekaně natáhlo a ti co tuhle povídku přečetli už dřívě by mě nejraději už asi ukamenovali a zahrabali Laughing out loud. No skrátka, ještě nevím jestli to zakončit definitivním dílem, či zkusit 2. sérii. Ke všemu teďka maturuju, takže nějak nestíhám Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele susan711993
Vložil susan711993, St, 2011-04-06 18:03 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Pěstitel rýže

držím palce s maturitou Smiling mňa to čaká o rok Sad

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Ne, 2011-04-10 10:15 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Smiling a příští rok budu držet palce já tobě ^.^

Obrázek uživatele susan711993
Vložil susan711993, Pá, 2011-03-18 21:49 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Pěstitel rýže

Krásne Smiling ale tá Sakura má takú smolu najprv jeden potom druhý Sad ja chcem ďalší diel ...prosím,prosím, prosím Sad
Za dva dni som to prečítala celé a bolo to úžasné...(keby ma môj brat neustále nevyhadzoval od kompu tak by to bolo určite skorej:D) naozaj veľký obdiv Smiling

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Po, 2011-03-28 22:18 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Susan - chan, děkuju ti moc =)

Obrázek uživatele Kai-san
Vložil Kai-san, St, 2011-01-19 20:53 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Prosím udělej další díl.Je to dechberoucí povídka a moc si přeji zjistit jak skončí.Nakolenou prosím dokonči ji... Smiling

Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Po, 2011-01-10 01:30 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

A sakra, to je vážne všetko? T_T. Prosím spíš ešte ten posledný diel T_T. Gomenasai, že som nekomentovala predošlé diely, no bola som tak zaujatá čítaním, že som s tým ako pozerám strávila celý deň a vôbec mi to nebolo ľúto. Sakra, mne je tých dvoch tak ľúto T_T.

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, St, 2010-07-28 20:57 | Ninja už: 5391 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Heej doufáám žes na nás nezapomněla?! Kdyy už bude další díl? Laughing out loud

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Juuchibi
Vložil Juuchibi, Po, 2010-06-21 22:07 | Ninja už: 5217 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Prosím moc udělej nový díl je to ůžasný.....prosím další díl

Obrázek uživatele Temaku UzumakiNamikaze
Vložil Temaku UzumakiN..., Čt, 2010-06-17 13:05 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

Liluri-san prosím dej nový díl mocinky moc prosím

Obrázek uživatele Limonel
Vložil Limonel, Út, 2010-06-08 14:22 | Ninja už: 5139 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Supeer Laughing out loud pls udelej dasli dil Smiling jsem napnty jak ksandy Laughing out loud

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Út, 2010-06-22 14:35 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Celá tahle povídka, má jen jedinou chybu. Nemůžu číst další díl...

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele akimute-hugo
Vložil akimute-hugo, Po, 2010-03-29 18:12 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

prosim kdy us to bude nemuzu se dockat Laughing out loud ja to potrebuju Laughing out loud

Obrázek uživatele Yahiki Ryuuga
Vložil Yahiki Ryuuga, Ne, 2010-02-21 00:30 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

je to moc pekne, uz sa tesim tiez, dlho som na toto cakal Smiling

Naruto a NS online:
www.hokage-sk.ucoz.com
Online manga kniznica:
www.predator.elbee.sk

Obrázek uživatele Temaku UzumakiNamikaze
Vložil Temaku UzumakiN..., Út, 2010-02-16 20:31 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

moc hezký sem zvědavá na pokráčko

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Ne, 2010-02-14 01:52 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Moc hezký jsem zvědav jak to jako dopade Smiling

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2010-02-12 22:22 | Ninja už: 5391 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné...rychle další díl pls!!!

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, Pá, 2010-02-12 17:52 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Pekná práca. Pokračovanie pls Smiling

Obrázek uživatele akimute-hugo
Vložil akimute-hugo, Čt, 2010-02-11 14:36 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

suuuupppeeerrrr dalsi rychle

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, Čt, 2010-02-11 14:32 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

nádhera Laughing out loud jen doufám že se naruto rychle vrátí Shocked Shocked těším se na další díl Kakashi YES