manga_preview
Boruto TBV 15

Trosečníci, Odměna za Soutěž v Líbání 01

Bosá postava v přiléhavém černém oblečku se pomalu plížila luxusní čtvrtí pod oknem obrovského domu… a konečně se dostala až ke dveřím. Nenápadnost byla ta-tam. Muž vykopl dveře, skleněná výplň se rozletěla po celé hale, a ozval se překvapený výkřik tmavovlasé dívky, která zjevně právě vylezla ze sprchy: měla pouze osušku omotanou kolem těla a vlasy zabalené do ručníku.

„Ka-kashi-sensei?“ Vykoktala překvapená Hinata a mírně zčervenala, když si uvědomila, co že to v téhle situaci má vlastně na sobě. Kakashi se však nezdržoval s odpovědí, čapnul Hinu za ruku a táhnul ji ven z domu.

„Hej! Co vy tady-“ Z kuchyně přiletěl modrooký blonďák, pouze v trenýrkách s podpisem Jamese Bonda. „Kakashi?! Nechte Hinatu na pokoji-ttebayoo!“

„Naruto-kun!“

Náš šedovlásek se jen pro sebe usmál (pokud se to tak dá nazvat, koneckonců, masku stále neodložil, klidně mohl tiše proklínat ten střep, na který šlápl) a běžel dál. Naruto se chytnul jako koza, před kterou pověsíte mrkev, a následoval je. Sousedi se po nich jen pobaveně ohlíželi a běželi si domů zapnout televize a naprogramovat nahrávání na DVD.

„Iááááá!“ Zapištěla Hina, když ji únosce mrsknul do velké bílé dodávky s ksichtícím se obličejem lady Tsunade na boku.

Kakashi pak pouze ustoupil bokem a nechal Naruta, aby s dalším výkřikem naboural do dveří dodávky (zákon setrvačnosti pohybu opět vytasil pěst). Zatímco byl blonďák dezorientovaný, hodil ho dovnitř, zabouchl dveře, a odporoučel se na místo spolujezdce.

„Tak to rozjeď.“ Zamumlal s povzdechem.

„Co tak sklesle?“ Vycenil zuby chlápek v zeleném trikotu, zatímco uvolňoval ruční brzdu.

„Ále, už mě to nebaví. Do ničeho takovýho už se nikdy nenechám zatáhnout. Neji po mně vrhal nože, když jsem zdrhal s Tenten, Sasuke se mě pokusil uškrtit šňůrou od žehličky, když si všiml, že mám v náručí Sakuru, a u Naruta jsem si právě rozřízl chodidlo,“ zabrblal a masíroval si zraněnou nožku.

„Neměl sis nechávat obě boty u Shikamara,“ namítl mudrlantsky zeleňáček.

„Sakra, Gaii, už jsi někdy zkoušel vytáhnout boty z extra-rychle zasychajícího cementu? Byl ´sem rád, že se mi povedlo vytáhnout obě nohy!“ Zamračil se dotčeně.

MEZITÍM V KUFRU DODÁVKY
„Zdar, Naruto,“ Ozvalo se kdesi nad nově přihozeným.

„Shi-shikamaru? Co tu děláš? A co tu dělám já? Kde je Hinata?“ Vyvalil náš pomaleji chápající hrdina.

„Počkej, ticho buď. Hinata sedí támhle u holek, vytáhly jí tam, abys jí nerozlehl, když tě sem Kakashi hodil. No a co se týká ostatních otázek, zkus se nejdřív rozhlídnout, s kým vším tu vlastně sedíš, ono to dojde i tobě.“

Naruto tak tedy učinil. Zjistil, že v dodávce je jeden obrovský bílý gauč, na kterém momentálně seděli všichni přítomní (až na něj, samozřejmě) a LCD televize pověšená nad dveřmi dodávky. Osazenstvo bylo tvořeno kromě jeho v trenýrkách, Hinaty zabalené v ručnících a Shikamara v holínkách a zahradním kloboučku také Temari s lopatkou v ruce, Tenten v zástěře, Sakurou v noční košilce zahalenou v županu, Nejim s kuchyňským nožem, a na konci pohovky očima hypnotizoval televizi Sasuke s mokrými vlasy jen v kalhotách.

´No tak, mysli, kde už jsi, sakra, viděl tohle složení? Okurkový festival?... Ne… Na Silvestra? Hm, ne, to nebude ono, bylo tam i plno jiných lidí…Včera v bazénu? Hmm… ne, asi ne… Počkat?´

„Kámo, to bych neřek´, že ti to bude trvat takovou dobu. No nic, tak ti trochu pomůžeme. Neji, můžeš?“ Dlouhovlasý se zvedl z pohovky, strčil kazetu do videa a zapnul televizi. Na obrazovce se objevil obličej Tsunade.

„Cože, bábi Tsunade?!“

„Ticho, Naruto!“ Ozvala se Sakura, na televizi se však ještě nepodívala a zaujatě si o něčem povídala s Temi, zjevně už to párkrát viděla.

„Zdravím vás, Trosečníci,“ Promluvila Tsunadina hlava v nadživotní velikosti.

„Tro-cože?!“

„Zklapni už, Naruto! Všechno pochopíš… jednou,“ Odpověděla mu tentokrát nabroušená Temari, zjevně jí přerušil v líčení něčeho delikátního nadšené Sakuře.

„Ano, správně, jistě vám již došlo, co se bude dít, ale přece jen vám to ještě detailněji přiblížím. Tak tedy, vzpomínáte si ještě na ´Soutěž v líbání´, že ano?“

„Na to nejde zapomenout, kde jinde bych se dal dohromady s Hinatkou?“ Usmál se nad tou vzpomínkou Naru.

„Tiše, Naruto-kun,“ zčervenala Hina a dál stejně jako Naruto a ostatní sledovala Tsunade. Zjevně si to přes to všechno chtěli ještě jednou poslechnout, jestli se jim to snad jen nezdálo.

„Řekli jsme si, tedy já a moji najatí asistenti-experti, že, víte, odměna v podobě Deidarov-… Deidarčiných- tedy, Kisameho dětí,“ stále si nemohla zvyknout na tu změnu, i když už je to dlouhá doba, co to všechno prasklo. Vyslovit jméno ´Deidarka, či jen Deidy´ pro ni bylo stále zapovězené a nepřirozené, asi jako pro jistou skupinu lidí jméno ´Voldemort´. „Nu, tedy, nemyslím si, že starat se o jejich… děti je vaše vysněná odměna. Navíc teď prožívají období, kdy si své děti chrání jako hroši. Takže jsme připravili něco nového. Jestli dovolíte, budu vás tedy jakožto skupinu oslovovat ´Trosečníci´ - přijde mi to jako vhodné přirovnání. Tak tedy, rozhodli jsme se vás zapojit do něčeho adrenalinového, všimli jsme si totiž, že od doby, co skončila Soutěž, jste se jaksi v párech stáhli a téměř nevycházíte z domu - I když Jiraiya mi tvrdí, že na to máte věk... - A to chceme změnit. Vaším partnerem při plnění úkolů, které budete nuceni podstoupit, bude pochopitelně vaše drahá polovička, žádný strach. Úkoly budeme prověřovat prakticky všechno, co byste měli zvládat, taky jsme si zjistili, čeho se bojíte nejvíc.“ Na obrazovce naskočili obrázky lidí, což mělo zjevně znázorňovat zdroje. Jak jinak. Jakmile zmizely fotografie Itachiho, Ino, Jiraiyi, Gaie, Kakashiho, Kiby, Shina a Kurenai, opět naskočil Tsunadin obličej. „Postupně budete získávat body a pár s nejvyšším počtem bodů vyhraje tři miliony, nové auto a dvě letenky na Havaj.
Dodávka vás nyní doveze do vily, kde po dobu trvání těchto zkoušek budete bydlet. Najdete tam tabuli, která vám bude ukazovat místo a čas dalších úkolů, i krátký popis toho, co vás čeká. Máme celkem sedm úkolů, každý den jeden. Kdykoli budete něco potřebovat, obraťte se na mě. Hodně štěstí.“

Dodávka prudce zahnula do zatáčky.

„Týýývodo,“ Ulevil si Naruto, Hina měla pouze nevěřícně otevřenou pusu a ostatní si zjevně ověřili své nejhorší doměnky.

„Přesně tak, Naruto, jsme totálně... v pytli.“ Ozval se nepřítomně Sasuke.

Poznámky: 

*Famfáry* Laughing out loud Rok uplynul jako voda, a já přicházím s další povídkou ^^ U Soutěže byly i komentáře jako "vždyď už je rok 2010, tak napiš Soutěž v Líbání 2010!" jenže, co tam napsat? Laughing out loud No dobře, možná bude 2011 Laughing out loud

Dále vás chci upozornit, je to série, a určitě to znáte z knížek, všechno se rozjíždí pomaleji... Slibuju, že se to budu snažit urychlit Smiling

Příští díl: Přesun do vily - 16. 2. ^^

4.941175
Průměr: 4.9 (119 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Ne, 2017-12-03 01:53 | Ninja už: 2562 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

To bude určite zajimavi týždeň

Obrázek uživatele Aki Nara
Vložil Aki Nara, Ne, 2012-06-24 20:24 | Ninja už: 4755 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Užasné ! nejvíc mě dostalo to jak Kakashi řekl -> Neji po mně vrhal nože, když jsem zdrhal s Tenten, Sasuke se mě pokusil uškrtit šňůrou od žehličky, když si všiml, že mám v náručí Sakuru, a u Naruta jsem si právě rozřízl chodidlo,“ :DDD málem se chcípla smíchy XDDD

Obrázek uživatele NARUTO ANBU
Vložil NARUTO ANBU, Po, 2012-03-19 18:28 | Ninja už: 4640 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

Povedený fakt

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, So, 2011-08-20 12:42 | Ninja už: 4894 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Nemohla jsem si nechat ujít přečíst pokračování. Už prvním dílem si udělala skok ve psaní FF. A jak tušim zase si smíchy p*****m kalhoty.

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele akandy
Vložil akandy, Út, 2010-04-20 14:45 | Ninja už: 5409 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

úúža je to fáááááááááááááááákt super stejně jako první díl....už se mooooooooooooooooooooooooooooooooooooc těčím na další a další a další no prostě na všechny

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2010-03-29 23:45 | Ninja už: 6393 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavý ff

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Pá, 2010-03-19 19:21 | Ninja už: 5397 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

hahahahahhahaahhhahhahaha riadna pecka

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, St, 2010-02-17 21:32 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Hezké Laughing out loud

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Út, 2010-02-16 17:14 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Kácim se smíchy Laughing out loud fakt úžasná povídka Laughing out loud těšim se na další díl.. ale zatím mi nějak nefunguje Sad

Obrázek uživatele Eli von London
Vložil Eli von London, Út, 2010-02-16 17:23 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Prostý občan

děkuju ^^ 2. díl byl teprve odeslán schválení, ale už by se tu měl brzo objevit Smiling

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Út, 2010-02-16 18:53 | Ninja už: 5393 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Supér Smiling

Obrázek uživatele Miyu-chan.
Vložil Miyu-chan., Út, 2010-02-16 13:15 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Týý jo! Je to GENIÁLNÍ Laughing out loud Laughing out loud Už se dneska těším na další díl.

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Po, 2010-02-15 15:16 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

kjá dokonalost, tvoji povídku sem četla snad jako první před necelim rokem, když sem se zaregistrovala na konoze, takže není divu, že na FF ulítávám, když sem měla tak skvělou premiéru, mno a ještě k tomu tohle pokračování... je úžasný Laughing out loud samozřejmě jiraiya: prej máte na to věk Laughing out loud jako fakt skvělý, supa, hned zejtra další díl, nemůžu se dočkat Laughing out loud

Obrázek uživatele Tokachi-chan
Vložil Tokachi-chan, Ne, 2010-02-14 16:17 | Ninja už: 5557 dní, Příspěvků: 126 | Autor je: Prostý občan

rychle další.už se těšim na pokráčko Laughing out loud

Mé motto? Jsou dvě, a ač se někdy i já divím, opravdu je dodržuji.
První a nejdůležitější: Nic není samozřejmost.
To druhé: I za těmi nejčernějšími mraky se ukrývá modrá obloha.
Tohle je můj život. A jelikož můj život existuje, něco na těchto moudrech pravdy být musí.

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, Ne, 2010-02-14 11:43 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

supeeer. Ale stejně se ti tvé předchozí dílo povedlo líp. Tak to chodí, když někdo hned napoprvé nasadí laťku tak strááááááááááááááááááááááááááááášně vysoko. Jsi opravdu talent!!!



Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Ne, 2010-02-14 04:02 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Ty vado!! Tak tohle mě dostalo xD Honem ať je další díleček je to fakt perfektně vymyšlené a má to děj, takhle se mi to líbí Smiling jen tak dál a uvidíme co se stane dál xDD

Obrázek uživatele Kimka
Vložil Kimka, So, 2010-02-13 19:19 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Je to totálně boží!!!!! Miluji takové romantické povídky.. Smiling Vážně je to super! Doufám že to bude dlouhé, protože si chci vychutnat každou část této série! Cool Píšeš fakt hezky, z některých těch frází jsem fakt nemohla Laughing out loud .

Obrázek uživatele Evarka
Vložil Evarka, So, 2010-02-13 14:09 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Super Smiling Bylo to vážně dobrý ! ^^. Jako vždy Smiling

Obrázek uživatele Hyō Sensu
Vložil Hyō Sensu, Pá, 2010-02-12 17:57 | Ninja už: 5417 dní, Příspěvků: 366 | Autor je: Propadlý student Akademie

ty jo...to bude paradny pribeh, ak budu dalsie casti aspon tak dobre ako tieto :"Neji po mne vrhal nože a sasuke sa ma pokusal uskrtit snurou zo zehlicky"...skoro som sa udusil od smiechu.

Suicide is painless...game of live is hard to play, im gonna lose it anyway...but i can take or leave it , if i please

Obrázek uživatele Yo-chan
Vložil Yo-chan, Čt, 2010-02-11 18:48 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud To s tím Voldemortem nemělo chybu Laughing out loud Laughing out loud Supér! Laughing out loud

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

Obrázek uživatele Tsunade-neechan
Vložil Tsunade-neechan, Čt, 2010-02-11 08:28 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

Na to, že to je rozjezd, je to fakt skvělý! Kakashi YES Laughing out loud Strašně se těším na další díl! Si zase prodloužím smíchem život alespoň o dva roky. Laughing out loud

Copak asi dělala Konan, než potkala Nagata a Yahika? FF - Příběh Konan
I Uchihové mají sny... FF - Co si Sasuke přeje k Vánocům?
Povídka inspirovaná Sasorim FF - Loutkař
Přeju příjemnou četbu a doufám, že se budou líbit. Smiling Za kritiku nebo výtku budu jedině vděčná...