manga_preview
Boruto TBV 15

Sedm minut v ráji - Lee

V Listové se konal novoroční večírek u Ino doma a to by nebyla Ino, aby (s velkou pomocí Tenten, že) nevymyslela velmi zvrhlou a kontroverzní zábavu. Byla to hra, která se jmenuje 7 minutes in heaven (v Čechách jsem o ní v životě neslyšela) a jde zhruba o to, že se přítomným pánům rozdají čísla, která si pak losují děvčata, a s pánem, který vlastní příslušné číslo, je pak dívka zavřena na sedm minut do temného kumbálu a mají se tam políbit či provádět cokoli chtějí, jelikož to nikdo nevidí a nikdo se to nikdy nedozví. Ano, takže skvělá hra pro intelektuálně náročné, jak vidíte. Dalo trochu práce přemluvit dost lidí, aby se zúčastnili, ale nakonec byla účast přece jen hojná. Ino jim všem rozdala čísla, napsala je na papírky a ty zamíchala v košíku. Když jsi byla na řadě s losováním, s očekáváním nejhoršího a nadějí v nejlepší jsi zalovila v košíku. Pak ses podívala, co jsi vytáhla, a je to číslo...

„Čtrnáctka,“ ohlásila jsi. Chvíli se nic nedělo, až Naruto strčil loktem do Leeho, který byl červený jak řepa.
„Tak Tlustoobočnatče! Ty máš přece čtrnáctku!“
„No... nojo... máš pravdu Naruto-kun...“ Věděla jsi, že Lee už chtěl jít dávno spát, ale ostatní ho nakonec přemluvili, aby ještě zůstal. Trochu nesvůj přišel blíž a nesměle na tebe zahlížel zpod tmavých řas.
„Tak jdem na to, Lee!“ řekla jsi koketně, z čehož ještě víc zrudl a skoro neochotně tě následoval do kumbálu.
„Proboha, Lee, tvař se trochu slušně! A moc ji nevyděs!“ štěkla na něj Tenten, než zabouchla dveře. Do nastálé tmy Lee zamumlal:
„Omlouvám se, _____-san.“
„Za co?“ zeptala ses překvapeně. Slyšela jsi Tenteninu poznámku, ale předpokládala jsi, že to je nějaký jejich interní žert.
„Že se netvářím slušně a že tě děsím...“ Znělo to tak kajícně a smutně, ale stejně ses musela usmát. „Tenten má pravdu, doufám, že ti to nezkazí celý večer, když jsi tu skončila se mnou...“
„Proč by mělo?“ sledovala jsi, jak před tebou se skloněnou hlavou sklíčeně stojí a kouká se do země. Chudák, asi na něj působila ta pozdní hodina, přes den o sobě přece takhle nikdy nepochyboval! Aspoň co se týkalo tréninku...
„Přece jen... mám moc tlusté obočí... a taky neumím tak chytře mluvit jako třeba Neji...“ Jenom sis povzdechla. Rivalové ve všem...
„Jsi takový ošklivý žabáček, viď,“ řekla jsi napůl žertem, což mu moc nepomohlo, ale ty jsi pokračovala, „Ale přece víš, jak to chodí, ne? Když takového žabáka políbí princezna, tak se z něj stane krásný princ!“ přistoupila jsi k němu blíž, natáhla ruku a dotkla se lehce jeho paže.
„To je pravda, ale musí to být z pravé lásky,“ poprvé se na tebe podíval a jeho pohled byl tak měkký a hřejivý, že ses málem rozplynula do vzduchu.
„Tak co myslíš... mám to zkusit, i když nejsem princezna?“ usmála ses na něj.
„Myslím... že ano,“ odpověděl skoro šeptem. S bušícím srdcem jsi tedy přistoupila až k němu. Pohladila jsi ho po spánku, potom sis stoupla na špičky a něžně ho políbila na rty. Byl to jen krátký polibek a ty ses hned zas na pár centimetrů oddálila. Zkoumavě sis ho prohlížela a pak jsi kriticky pronesla:
„Hm, žádnou změnu nevidím... Víš, v čem je asi problém?“ Lee sklopil zklamaně oči a bylo jasné, jakou odpověď očekává. „V tom, že jsi byl krásný princ už od začátku,“ zazubila ses a pinkla ho špičkou ukazováčku do nosu. Když na tebe zase pohlédl, oči mu zářily. „A teď je zas řada na tobě proměnit ošklivou ježibabu ve spanilou dívku,“ vyzvala jsi ho.
„Řekl bych, že v tom bude podobný problém...“
„Nevadí, jenom tak pro jistotu...“ Po chvilce váhání se Lee sklonil a jeho polibek byl snad ještě lehčí než ten, který jsi dala ty jemu. Potichu ses zahihňala.
„Tak co?“ zašeptala jsi. Místo odpovědi jsi ucítila na rukou teplo Leeho dlaní a potom tě zasypal drobnými, sladkými polibky na tvář. Neubránila ses blaženému vzdechu. Přitiskla ses k němu a nosem ho pošimrala na krku. Položil ti hlavu na rameno, jako kdyby si chtěl nejdřív uvědomit, jaký to je přesně pocit mít tě takhle blízko.
„_____-san...“ vydechl a rázem tě oběma rukama pevně objal, jako by se chtěl ujistit, že mu už nikam neutečeš. Konejšivě jsi ho hladila po zádech a uvědomila sis, že dnes to je poprvé, co jsi Leeho viděla oblečeného v něčem jiném než v zelené kombinéze! Chtěla jsi mu říct, že mu ta košile vážně sluší, ale pak tě napadlo, že v téhle situaci už je to trochu pasé, tak jsi od toho upustila. Ani nevíš, jak dlouho jste tam stáli v objetí. Potom jsi najednou ucítila na krku teplý dotek jeho rtů, až ses překvapeně zajíkla. Rukama ti přejel po ramenou a krku až do vlasů, pohlédl ti krátce do očí a pak tě znova políbil, nejdřív nesměle, ale potom stále upřímněji a důkladněji. Celá ses rozechvěla a nezbylo ti nic jiného, než polibek opětovat. Když se vaše rty zase rozdělily, Lee rozechvěle vydechl, opřel své rozpálené čelo o tvoje a se zavřenýma očima ti přejel dlaněmi po tvářích. Jednu ruku jsi mu ovinula kolem krku a druhou ho jemně laskala na hrudi. Když už sis říkala, že teď by mohla být vhodná chvíle, abys mu řekla to o té košili, ozvalo se zabušení na dveře a Tentenin hlas.
„Sedm minut, už můžeš utéct, ____!“
„Ts,“ udělala jsi a na Leeho ses usmála. Tenten nic neví a ani se nic nedozví, chachacha! Odstoupili jste od sebe, ale jeho ruku jsi nepustila, ani když jste vyšli ven. Na Tenten jsi jen škodolibě vyplázla jazyk.

Poznámky: 

Rock Lee nakonec přece jen věnovaný Kioko Misaki Smiling Ale... víte... Lee je moje největší lááááááska, ňuuuuuu X3 Takže je to doufám poznat Sticking out tongue Mno, co k tomu dodat... bylo to podle písničky Frog prince od Keane Smiling Sice s tím textem to moc nesouvisí, ale název mě inspiroval. Jinak ještě bude Ebisu, Aoba a Hayate (ne nutně v tomto pořadí), Ibiki, Itachi, Sasuke, Shikamaru, možná Gai-sensei, pokud je zájem, ale ten je napsaný trochu jinak, do rámce kumbálu mi nepasoval, i když mohla bych možná stvořit nějakou novou verzi... NO! Ale, Akatsuki jiní ne a Minato také ne, Asuma ne a... no, to jsou snad zatím všichni, které někdo chtěl Smiling Uvažuju ještě o Yamatovi a Raidou, co myslíte?

4.88889
Průměr: 4.9 (54 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Po, 2010-07-19 11:47 | Ninja už: 5262 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

A já čekala že bude slimtat a tak.... docela milý překvápko... a fakt nejlepší Temari na konci... xDDD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, So, 2010-05-22 15:05 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

sakra..jak je mozny ze tech sedm minut vdycky tak rychle uteče?! Laughing out loud
chválim..dobre ty Eye-wink

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 21:24 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

To bylo... překvapivý Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Nathyyy
Vložil Nathyyy, Ne, 2010-01-17 20:46 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Peknučké Eye-wink Lee je týpek bez toho zeleného stvorenia by to v Narutovi nebolo to pravé orechové Smiling

Obrázek uživatele suri-chan
Vložil suri-chan, Ne, 2010-01-17 14:56 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

uplne nadherny!!! fakt krasny tohleto.. se mi to libi:-D.. myslis, ze by si mohla napsat shikamara??? byla by sem ti moooooooooc vdecna:-D... uplne maximalne:-D JInak krasna povidka, a kdyztak diky:-D

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-17 16:14 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Děkuju a Shikamaru nejspíš bude, dříve či později Smiling

Obrázek uživatele suri-chan
Vložil suri-chan, Ne, 2010-01-17 17:59 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

to je super, na toho si klidne pockam dooost dlouho:-D... fakt super, btw mas to krasne napsany:-).. taky neco pisu, ale ne s narutovskou tematikou, ale tohle je super:-)

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2010-01-17 10:33 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

muhaha, ta tenten byla ze všeho nej Laughing out loud prej: už můžeš utéct Laughing out loud

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Ne, 2010-01-17 08:17 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

tak tohle bylo taky zajímavý. A co bude příště, já byche se už rád podíval na toho Itachiho

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-17 11:49 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Noo, už jsem ho začla psát Smiling Ale vyvíjí se trochu jinak, než jsem plánovala... Laughing out loud

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, So, 2010-01-16 22:19 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To je prostě náádhera... Vidím dalšího konožskýho týpka úplně jinak než ho znam... je to prostě bomba videt je z pohledu někoho jinýho =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, So, 2010-01-16 22:17 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

kwasný... Laughing out loud ale... hayate, hayate, hayate, HAYATEEEEEEE..... *IN LOVE* Laughing out loud

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, So, 2010-01-16 22:44 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

áno, Hayate!!!! Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-16 22:35 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Bude, bude... ale nevim, jesi se ti bude líbit... no, nebudu předbíhat Smiling

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, So, 2010-01-16 21:50 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Páni, Páni, Páni... to je úžasný. Úplně ho vidím před sebou, bez té své energie a smutného. Je to vážně hezký, ty tvoje povídky jsou hrozně romantický, ale tak hezky, že se to pořád dá číst. Děkuji...

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-16 21:51 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Já též Smiling

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, So, 2010-01-16 21:38 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

no konečne, na toto som toooľko čakala Laughing out loud ale super, ako vždy... Laughing out loud aj keď (hlavne ma nezabi) Leeho moc nemusím, tu sa mi celkom páčil Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-16 21:48 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Neboj, nezabiju Laughing out loud Naopak, když to oceníš, i když hlavního aktéra nemusíš, to je pro mě poklona Smiling Takže dík Laughing out loud

Obrázek uživatele mirkking1
Vložil mirkking1, So, 2010-01-16 21:34 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

jé, moc pekné, tiež 5*

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-16 21:37 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Díky moc Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2010-01-16 21:03 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Na šestý pokus vydáno, hurá... xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-16 21:36 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Asi se mu ode mě nechtělo Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2010-01-16 21:53 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Já bych si Leeho taky hýčkala Smiling Je to poměrně přehlížená postava, většinou má působit komicky, ale já ho mám ráda... je v něm taková zvláštní síla.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, So, 2010-01-16 21:59 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Jo... přesně. Já ho mám třeba ráda proto, že je úplně jiný než já. On je horlivý a nevzdává se a já jsem pravý opak a navíc jsem hrozný pesimista... Škoda, že Leeho nemá rádo víc lidí, on si to zaslouží...

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-16 21:56 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No... já asi nemusím říkat, co si o něm myslím, já, což... Laughing out loud Prostě od té chvíle, jak zachránil tu veveřičku, mě má omotanou kolem prstu... Ale nevadí mi, že je přehlížený, já jsem totiž hrozně žárlivá, takže mi to vyhovuje Laughing out loud