manga_preview
Boruto TBV 15

Sedm minut v ráji - Kotetsu

V Listové se konal novoroční večírek u Ino doma a to by nebyla Ino, aby (s velkou pomocí Tenten, že) nevymyslela velmi zvrhlou a kontroverzní zábavu. Byla to hra, která se jmenuje 7 minutes in heaven (v Čechách jsem o ní v životě neslyšela) a jde zhruba o to, že se přítomným pánům rozdají čísla, která si pak losují děvčata, a s pánem, který vlastní příslušné číslo, je pak dívka zavřena na sedm minut do temného kumbálu a mají se tam políbit či provádět cokoli chtějí, jelikož to nikdo nevidí a nikdo se to nikdy nedozví. Ano, takže skvělá hra pro intelektuálně náročné, jak vidíte. Dalo trochu práce přemluvit dost lidí, aby se zúčastnili, ale nakonec byla účast přece jen hojná. Ino jim všem rozdala čísla, napsala je na papírky a ty zamíchala v košíku. Když jsi byla na řadě s losováním, s očekáváním nejhoršího a nadějí v nejlepší jsi zalovila v košíku. Pak ses podívala, co jsi vytáhla, a je to číslo...

„No sakra, třináct!“ Ne že bys byla pověrčivá, ale člověk nikdy neví... Ze svého místa u vysokého stolku pod sklapnutým slunečníkem tě zpražil pohledem Kotetsu.
„Třináct je šťastný číslo!“ pronesl naoko ublíženě.
„No moje určitě...“ ujelo ti. Tentokrát sis doopravdy nemohla stěžovat. Kotetsu byl podle tvého mínění miláček žen a dívek – jeho veselá povaha, urostlá postava a roztomile rozcuchané vlasy nemohly žádnou nechat chladnou! Aspoň tebe tedy ne. Kotetsu se zazubil a oba jste zahučeli do kumbálu.
„Promiň za tu třináctku...“ řekla jsi celá nesvá, protože tě nic jiného nenapadlo.
„To je v pohodě, taky ji nemám rád... ale dneska se teda překonala!“ Doufala jsi, že v přítmí není vidět, jak se začínáš červenat.
„Tak co, budem se líbat?“ zeptal se Kotetsu šibalsky a zatahal tě za vlasy.
„No když jinak nedáš...“ zahihňala ses. Ale Kotetsu si promnul nespokojeně bradu.
„Tohle je pro lamy, chce to přece nějakou náladu! Hmmm... víš že se tu dneska taky tančilo?“ uhodil na tebe náhle.
„No... vím...“
„Tak jaktože jsme si spolu ani jednou nezatancovali? Myslím, že bysme to měli dohnat.“
„Teď? Tady?“ podivila ses.
„Proč ne? Sice tu není muzika, ale můžu něco zazpívat, jestli ti to pomůže...“ Začala ses uculovat.
„Tak dobře, to chci teda vidět, chci říct slyšet!“
„No vida! Tak, ehmehm, žádáme taneční dvojici, aby se dostavila na parket, za chvíli nám zazpívá náš oblíbenec Kotetsu, o to určitě nechcete přijít!“ Během tohoto hlášení tě Kotetsu naaranžoval do jednoho rohu a sám se postavil do protějšího. Když skončil, rafinovanými křivkami k tobě došel a mírně se uklonil:
„Smím prosit, spanilá slečno?“ zeptal se galantně.
„Prosím,“ usmála ses. Přijala jsi jeho rámě a on tě promenádou (asi dva kroky) dovedl doprostřed kumbálu. Potom vzal do jedné dlaně tvou ruku, druhou ti položil do předepsané polohy pod lopatku. Trochu v rozpacích jsi mu dala ruku na rameno. Zdráhala ses k němu moc přiblížit, ale on si jen pohoršeně odfrkl:
„Copak vás to ve škole neučili?“ zeptal se tónem, který napovídal, že správné taneční postavení zná každé malé dítě, a bez okolků si tě přitiskl k hrudi. „Jsi na to připravená?“ zeptal se pro jistotu.
„Myslím, že jo,“ zakřenila ses a čekala, co zazpívá.
„Tram tá ta dáá tá tam tá ta dáá da tjadadadadada dáá da dááá da... da... da... Proč jenom navěky láska netrvááá,“ začal i s předehrou a začal tě pohupovat do tříčtvrtečního taktu, „proč přijde jednou něco něco tralaláá...“ Bohužel si asi nepamatoval slova, ale nějakou melodii to přece jen mělo. Naštěstí za chvíli přišel refrén, kde Kotetsu zase nalezl pevnou půdu pod nohama: „Líbéj mne vííc, jen líbéj mne vííc, snad v lásce najdeš zapomněnííí...“ No, bylo vidět, jaké části mu utkvěly. „Přitúl se kéé mně, v nárúč svou véém mě dříív než přijde rozloučenííí...“ Nakonec dal celou písničku přece jen nějak dohromady. V druhé sloce už se tralala změnilo spíše v pobrukování a také jeho ruka se posunula někam doprostřed tvých zad. Díval se ti do očí, usmíval se a ty by ses nejradši propadla, protože sis byla jistá, že se směje tvému ruměnci. Srdce ti skotačilo jako o závod a z jeho blízkosti se ti točila hlava, takže bylo dobře, že tě tak pevně držel. Pak k tobě sklonil hlavu, až jste byli tvář na tvář a nejspíš si ani neuvědomil, že při druhém refrénu mu mezi hmm hmm zůstalo jen líbej mne víc a přitul se ke mně. Přivírala jsi oči, když ti pobrukoval tichou melodii do ucha a pomalu jsi posouvala ruku z jeho ramene na zátylek. Když jsi ho tam polechtala prsty, lehce se zasmál a spokojeně si povzdechl, až se ti jeho dech rozběhl po zádech. Jeho písnička postupně utichla a potom už jste se jenom tiše, zvolna pohupovali v těsném obětí. Přitiskl si tvou pravou ruku na srdce a jemně tě hladil po jejím hřbetu. Tys mu zase probírala tmavé, nepoddajné vlasy.
Do reality vás přivedla Tenten nekompromisním zaboucháním na dveře.
„Sedm minut!!!“ zařvala. Kotetsu vydal nesouhlasné zasténání.
„Proč to nemůže být třináct minut?“ zamumlal rozladěně. Neochotně tě pustil a ty ses zachvěla zimou, protože už sis zvykla na teplo jeho těla.
„Nevadí, tancovat se dá přece kdekoli,“ donutila ses promluvit, i když se ti hlas třásl trochu víc, než bys ráda.
„Třeba u mě doma?“ mrkl na tebe s nadějí Kotetsu.
„Nebo třeba někde v tanečním klubu,“ zchladila jsi ho.
„Nebo tak...“ pokrčil rameny a vyšli jste ven.

Poznámky: 

Pro kitsune12 Smiling Ehm, co dodat, flafy flafy flaf :3 Snad jen že to bylo podle písničky I'm happy just to dance with you od Beatles, tak proto se tam tancuje Smiling

4.895835
Průměr: 4.9 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Ne, 2012-03-25 16:29 | Ninja už: 4762 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Kawaii Keksík Laughing out loud To je prostě perfetkně napsané a to úplně všech 7 minut v ráji ... :DD

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Čt, 2012-04-19 15:59 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Moc díky Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Čt, 2012-04-19 18:48 | Ninja už: 4762 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Laughing out loud Nemáš zač Laughing out loud A já si jdu všechny přečíst znova Laughing out loud Jsem je dlouho nečetláá Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Po, 2010-07-19 11:39 | Ninja už: 5262 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Hmm... bez tance... rovnou NA NĚĚĚJ!!! xDDDD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 21:19 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Nooo... Kotetsu je faktiš roztomilý ale na Naru nemá Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2010-01-15 21:40 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Hňáá! Laughing out loud To bolo úžastné! Sticking out tongue Ale môhlo tam byť aj niečo viac Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Pá, 2010-01-15 21:45 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No já to raději nechávám fantazii čtenářek (a čtenářů) Laughing out loud

Obrázek uživatele kitsune12
Vložil kitsune12, Út, 2010-01-12 19:47 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

krásné, nic víc se k tomu nedá přidat, možná jenom to, že s Kotetsuem to bylo mně to pravé ořechové Laughing out loud

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé
Ha! moje jméno zní:Arisa Kizashi

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, Út, 2010-01-12 19:39 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

jataaaaaa, prste bezva =o) už se moc těšim na další =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Út, 2010-01-12 18:58 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

jj docela pekny,ae vubec nechapu kdo to byli tY dva co spolu tancovali,

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2010-01-12 17:09 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

muhaha stěra Laughing out loud

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Út, 2010-01-12 17:02 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

haaaaa sugooooi Smiling co víc dodat... btw. novou část Bordelu jsem četla dneska při IVT a hihňala sem se a nemohla sem si pomoct Laughing out loud ... jinak Kotetsu uplně boží Smiling snad Izumo bude ještě dneska Smiling

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Út, 2010-01-12 17:09 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No já jsem zvědavá, jestli Izumo vůbec projde... ne že by se tam dělo něco neslušného, ale mluví se tam o nepěkných věcech... tak uvidíme Smiling

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Út, 2010-01-12 18:24 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

hihi tak to jsem hodně zvědavá... a ještě k Bordelu...nvm jestli bude ještě dneska...škola přerůstá přes makovičku Smiling

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Út, 2010-01-12 18:56 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Nevadí, já si počkám Smiling

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Út, 2010-01-12 16:23 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Hmm moc skvelý diel ^^ len mohlo byť "niečo viac" Sticking out tongue
Kakashi YES

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Út, 2010-01-12 17:07 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Já na to popravdě řečeno moc nejsem, nesnadno se mi to píše Smiling

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Út, 2010-01-12 16:17 | Ninja už: 5691 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

já bych chtěl Itachiho. Jestli bude sranda(myslím v úchylnějším smyslu slova) nebo z toho bude psina. Obojí ovládáš mistrně

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Út, 2010-01-12 17:04 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Wow, díky moc! Zatím to vypadá, že Itachi bude tak od obojího něco Smiling

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Út, 2010-01-12 17:17 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

takže už si dačo začala písať?? Laughing out loud

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Út, 2010-01-12 17:22 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Ne, ale už jsem začala vymýšlet Laughing out loud

Obrázek uživatele Konan Lin 02
Vložil Konan Lin 02, Út, 2010-01-12 16:05 | Ninja už: 5562 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

to bolo nadherne Laughing out loud milujem tuto funfiction:d

Obrázek uživatele mirkking1
Vložil mirkking1, Út, 2010-01-12 15:43 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

nie až tak dobré ako kankuro ale je to dobré

Obrázek uživatele Kimi no Naomi
Vložil Kimi no Naomi, Út, 2010-01-12 12:57 | Ninja už: 5434 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Prosí napises mi pls to sasukeho nebo shikamara dekuju uz sa nemuzu dockáát Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2010-01-11 22:55 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Podobně jako u jedné z předešlých FF - omluva. Asi se Editorce, která měla dnes službu, tahle tvoje zamotala mezi ostatní nevydané příspěvky... a přehlédla ji.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Po, 2010-01-11 23:05 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Nevadí nevadí, hlavně když nakonec je Eye-wink