manga_preview
Boruto TBV 09

Broken Rose: 18. kapitola

Večeře v Uchiha klanu

Když jsem se ráno probudila, Sasukeho jsem, už v posteli nenašla.
„Sasuke.“ Řekla jsem hlasitě, aby mě po případě slyšel i ve vedlejších místností.
„Hm….copak se děje?“ Zeptal se, když vyšel ze dveří od koupelny.
„Nic jen jsem tě hledala.“ Odpověděla jsem a poté jsem také vstala z postele.
„Dneska zase máme jít k nám domů na večeři.“ Řekl jako by nic Sasuke a já se na něho podívala.
„Opravdu se ti tam chce?“
„Nemáme moc na vybranou, prý je to hodně důležité.“ Odpověděl a poté se šel převléknout.
„Co může být tak důležitého?“ řekla jsem si sama pro sebe.
„A není to jedno.“ Řekl Sasuke a ze zadu mě objal.
„Jasně, že je, ale slib mi, že nebudeš vyvádět.“ Řekla jsem a otočila se na něj.
„Ne nebudu.“ Odpověděl a já ho poté políbila.
Celý den jsme si užívali v pokoji, smáli jsme se, házeli po sobě polštáře atd. Pak jsme se, ale museli připravit na večeři. Rychle jsem se osprchovala, namalovala jsem se a poté si vyčesala vlasy a vzala jsem si na sebe černé šaty a černé boty. Nakonec jsem na sebe hodila delší kabát a společně se Sasukem jsme vyrazili k němu domů.
„Moc se mi tam nechce.“ Přiznala jsem a svěsila jsem hlavu.
„Haha.“
„Hej co je tu k smíchu.“ Křikla jsem po Sasukem, když jsem uslyšela jeho smích.
„Nic jen se mi zdálo, že si s našima rozumíš.“ Odpověděl
„Jo rozumím, ale spíš mi děláš problém ty.“
„Jsme v pohodě.“ Řekl a já se usmála a poté jenom kývla.
Konečně jsme dorazili do panství klanu Uchiha. Sasuke zaklepal a opět nám otevřel sluha.
„Vítejte Sasuke- sama, Sakura- sama.“ Řekl a já jsem se na něj usmála, sundala jsem si kabát a poté nás doprovodil do hlavního sálu, kde se měla konat večeře.
„Dobrý den Fugaku-sama, Mikoto-sama.“ Pozdravila jsem je a poté se mírně uklonila.
„Áááá vítejte, konečně jste dorazili.“ Řekl Fugaku a já se Sasukem jsme se usadili ke stolu.
„Itachi s Ai tu nejsou?“ Zeptal se Sasuke a podíval se směrem na svého otce.
„Ne, protože se jedná o vás dva.“ Odpověděl, což mě malinko znepokojilo.
„Oo opravdu.“ Řekl malinko ironicky Sasuke a já ho pod stolem nakopla.
„Ano, ale to probereme, až u večeře. Sakura musí mít jistě hlad.“ Řekla pro změnu Mikoto
„Ano mám.“ Odpověděla jsem. Rychle přinesli první chod a hned jak jsem ho dojedla nastoupil druhý. Vždycky jsem se tam dobře najedla. Nakonec nám přinesli kávu a dezert.
„Tak přišli jste, abychom probrali dost důležitou věc. Oba dva jste odmaturovali na výbornou,takže teď můžete dělat co se vám zlíbí. Jenomže vy dva nemůžete být spolu.“ Řekl Fugaku a já se v pochybu zastavila a začali se mi klepat ruce.
„A to proč jako?“ Zeptal se Sasuke docela naštvaným hlasem.
„Protože jsem zjistil, že Sakura pocházi z klanu Senju. Nemíním strpět někoho kdo je z tohoto klanu.“ Odpověděl Fugaku na Sasukeho otázku.
„Jenomže já se Sakury nevzdám i kdyby měla být dcera samotného ďábla.“
Nevěděla jsem ,co mám říct. Nevěděla jsem, co mám dělat. Rychle jsem vstala a utekla jsem pryč, pryč z té místnosti, pryč z celého panství. Utíkala jsem po hlavní cestě k jejich domů zpátky na kolej. Z očí se mi zpustili potoky slz skoro jsem neviděla, ale nechtěla jsem zastavit.
„Sakuro.“ Uslyšela jsem svoje jméno a poté mě chytil za paži a přitáhl si mě k sobě. Zabořila jsem hlavu do jeho košile a nechala vyjít na povrh moje pocity.
„Proč nemůžeme být spolu, proč to nejde, vždycky nám do toho nikdo kecá, vždycky se nám do našeho vztahu něco připlete.“ Říkala jsem mezi vzlyky a ještě víc si k sobě Sasukeho přítáhla.
„Nikdo se nám, už nebude plést do života. Odejdeme, odejdeme odsud.“
„Ne to ne, nemůžeš se kvůli mně vzdát všeho to nejde Sasuke.“ Řekla jsme a odstrčila jsem ho od sebe.
„Ty jsi pro mě to nejdůležitější na tomhle světě. Nikdo tě nemůže nahradit andílku.“ Řekl a na jeho tváři se objevil krásný úsměv.
„Ale kam půjdeme?“ Zeptala jsem se a Sasuke se zasmál a pokrčil ramena.
„Cože.“ Řekla jsem a moje pusa spadla snad, až na zem.
„Klid něco vymyslíme ne.“ Řekl a poté na mě mrkl. „Když myslíš.“ Řekla jsem, Sasuke ke mně přistoupil , vzal mě za ruku a táhl mě směrem ke kolejím. Když konečně otevřel dveře a vstoupili jsme dovnitř, otočil se na mě a sjel mi od tváře, až ke krku a poté mě políbil. Pomalu mi začal sundávat šaty a hladit tělo. Já mu zatím pomalu rozepínala knoflíčky u košile a poté jsem mu ji sundala celou. Moje prsty začali bloudit po Sasukeho hrudi a poté, když jsem se od něj odtrhla tak i rty.Pomalu jsem mu rozepnula i kalhoty, které rychle sjeli dolů. Pomalu mě položil na postel a začal mapovat moje tělo. Když jsem se na něho obkročmo sedla a začala jsem ho líbat na krku , zabloudil svýma rukama k rozepínání na moji podprsence. Divila jsem se, že mu to šlo tak rychle ,ale hned jsem to hodila za hlavu, protože mě opět položil na postel a začal mě čím dál víc vášnivěji líbat. Když měsíc vylezl z póza mraku prohnula jsem se pod návalem slasti a touhy. Zaryla jsem Sasukemu nehty do zad a užívala si jeho těla. Byl můj a navždy bude.
Když jsem se probudila. Cítila jsem teplo, asi po dvou minutách, kdy jsem konečně otevřela oči tak jsem poznala co mě tak hřeje. Byl to Sasuke na, kterém jsem ležela a on mi ležel na hrudi a jeho ruce mě pevně objímali. Musela jsem se nad tím usmál, protože takhle jsem ho ještě neviděla.
Hrábla jsem mu rukou do vlasu a začala je laskat. Sasuke se pomalu začal probouzet, tak jsem mu ještě pomohla tím, že jsem ho políbila do vlasů.
„Dobré ráno.“ Řekla jsem mu potichu do ucha.
„Dobré ráno anděly jak pak si se vyspala?“ Zeptal se mě, když se sednul.
„Úžasně.“ Řekla jsem a poté ho ještě políbila a odebrala jsem se do koupelny.
“Měli bychom si zabalit a říct to Tsunade.“ Řekl Sasuke, když vešel do koupelny.
„Sasuke já si myslím, že bychom to neměli tolik uspěchat. Zůstaňme tu alespoň ještě týden, prosím.“ Zaprosila jsem a poté se podívala směrem k podlaze.
„Jak si přeješ.“ Řekl a políbil mě do vlasů.

Poznámky: 

Spáchala jsem další dílek. Tak co na něj říkáte? Laughing out loud

4.869565
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2017-08-30 21:08 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Fúha, tak teraz si ma šokovala. Keďže sa nám so Sakury vykľula Senju, to som teda fakt nečakala. Vážne si ma príjemne prekvapila. Aký to je eda Fugaku hnusný, keď najorv Sakuru skúša, či sú jej city voči jeho synovy rýdze a odrazu, keď zistí jej pôvod tak ich chce od seba rozdeliť. Som rada, že sa jej Sasuke len tak nevzdá.Len ma zaujíma, ako to celé vyrieša až uplynie ten týždeň na internáte a ký postoj voči tejto dvojke zastane nakoniec samotný Fugaku, možno ho skrotí jeho pán,"Mikoto ideš!"

Obrázek uživatele Sura-chan
Vložil Sura-chan, Ne, 2012-02-26 08:40 | Ninja už: 4464 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

Luxusní TOTÁl LUXUS

Někdy mi vše leze na mozek!!

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Pá, 2010-02-26 12:25 | Ninja už: 5204 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

nadherne

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Ne, 2010-01-17 23:59 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Luxusní těším se na další =)

Obrázek uživatele Katsumo Nio-chan
Vložil Katsumo Nio-chan, So, 2010-01-16 00:28 | Ninja už: 5341 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

jůůůůůůůůů je to...je to....úplně KAWAII !!!

Obrázek uživatele Konan Lin 02
Vložil Konan Lin 02, Út, 2010-01-12 20:57 | Ninja už: 5369 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

oha jaki akcak:D:D dobre to je paci sa mi to tesim sa co sa udeje v dalsom dieli:D