manga_preview
Boruto TBV 11

Broken Rose: 17. kapitola

Maturita

Pomalu se blížily dny, kdy se skládá maturita. Byly to celkem tři dny. První den byla teorie. Druhý den boj jednotlivce a třetí den byl boj v páru. Na boj jsem byla připravená, ale co mi dělalo největší problém byla teorie, ne že bych ji nezvládala, ale prostě, když jsem měla dávat pozor tak jsem ho nedávala, protože jsem přemýšlela nad Sasukem.
„Já se na to vykašlu.“ Křičela jsem po celém pokoji a hodila knížkou o zem.
„Proč jsou ty zatracený klany tak těžký.“ Křičela jsem dál a Sasuke se na můj učet smál.
„Co je tu k smíchu, nezapomínej, pokud neprojdu já tak ani ty, ať máš sebelepší výsledek.“ Ušklíbla jsem se a poté na Sasukeho vrhla prosebný výraz.
„Tak pojď jsem.“ Řekl a já rychlostí blesku skončila u něj v náruči.
Začal mi všechno vysvětlovat tak, aby to moje hlavička pochopila.
„Takže před sto lety, bojovali dva klany, klan Senju a klan Uchiha. No a nakonec první ředitel této školy vyhrál se svým pánem.“ Řekla jsem co mi z toho dlouhého textu vyšlo.
„Přesně tak není na tom nic těžkého ne?“ Zeptal a kouzelně se na mě usmál.
„Ne pokud to vysvětluješ ty.“ Odpověděla jsem a poté jsem ho políbila. Poté jsem se sešli z ostatními a učili jsme se všichni dohromady. Byla to celkem zábava, pač Naruto skoro nic nevěděl a Hin mu tam začala nadávat, že jestli kvůli němu propadne, že ho čeká, už jenom hrob.
A pak mě něco napadlo.
„No jasně.“ Řekla jsem najednou celá šťastná a koukla jsem se na Sasukeho, ten na mě koukal jak na blázna, ale mlčel.
„Mám nápad jak napsat tu orientaci.“ Řekla jsem.
„To jako, že si pokecáme přes myšlenky.“ Řekl mi v mysli a já jen přikývla.
„A na to si přišla, až teď.“ Řekl, už normálním hlasem a já se na něj zamračila.
„Kdybyste soudruhu Uchiho nebyl tak studenej čumák, možná byste mi to mohl říct.“ Řekla jsem naštvaně a probodla ho vražedným pohledem.
„Počkej jak jsi mu to řekla, soudruhu?“ Zeptal se najednou Naruto a všichni propadli v smích.
„No vidíš, všem jsem tím pozvedl náladu.“ Řekl vítězně Sasuke a já po něm skočila.
Když jsme všechno skončili, odešli jsem se Sasukem do pokoje, kde jsem sebou třískla o postel.
„Mám hlad.“ Řekla jsem jako by nic. Najednou se, ale nad mým obličejem objevil Sasuke.
„Co kdybys něco uvařila?“ Zeptal se a já po něm hodila vražedný výraz, ale když se na mě podíval psíma očima, neodolala jsem a šla jsem dělat večeři. Když jsem ji měla hotovou podala jsem Sasukemu talíř a společně jsem jedli a bavili.
„Měli bychom jít spát, zítra je náš velký den.“ Řekl a já jen kývla a poté ho po hygieně odtáhla do postele, kde jsem se mu uvelebila na hrudi a spokojeně jsem usnula. Sasuke mě celou dobu hladil po vlasech a něco mi zpíval.
Ráno jsem se probudila celá svěží a odpočatá, ale jakmile jsem si vzpomněla co je dneska za den nálada mi ihned sklesla.
„Ale copak maličká, co ten výraz.“ Řekl Sasuke a ze zadu mě políbil na šíji.
„Nic jen, že jestli to nezvládnu všechno zkazím a nejhorší na tom je, že všechno zničím i tobě. Jen proto, že jsem totálně neschopná…“ Dál jsem nic neřekla, protože mě Sasuke zastavil krásným polibkem.
„Všechno dobře dopadne, od čeho máme naše pouto, které jak se zdá je nezničitelné.“ Řekl a poté mě objal. Když jsem konečně vstala z postele, šla jsem rovnou do koupelny a ihned se Sasukem jsme vyrazili do jedné tříd, kde se skládali zkoušky. Sedli jsem si vedle sebe a čekali dokud nepřišel Kakashi.
„Kakashi-sensei to snad ne, už mě zase pronásleduje pán démonů.“ Řekla jsem směrem k Sasukemu a ten se malinko usmál.
„Jo to si říkala i když jsme měli bojovat s Kakashim a jak to dopadlo hm…“ Řekl aby mě malinko uklidnil, ale moc to nezabralo.
„A k tomu máš tu mě ne.“ Řekl a poté si mě za bradu k sobě přitáhl a políbil mě na špičku nosu. Já se usmála, ale poté jsem hned začala soustředit na test.
„Sasuke, kolikátý ředitel byl Sarutobi?“ zeptala jsem se na předposlední otázku.
„Třetí.“ Řekl jako by mu to nedělalo žádné potíže.
„To je všechno co nevíš?“ Zeptal se mě a já jen kývla.
Když došel čas přesunuli jsme se do tréninkové haly. Nejdřív bojovali démoni. Sasuke byl úžasný, ani ne za pět minut protivník ležel na zemi. Mě to sice trvalo patnáct, ale přece jsem vyhrála. A nakonec jsme bojovali v párech, proti jiným učitelům. A jak jsem řekla na začátku zkoušky“ pronásleduje mě pán démonů“ vylosovali jsme si Orochimara.
„Tak jsem zvědaví jak jste se zlepšili.“ Řekl a na jeho tváři se objevil úšklebek.
„Budete se divit Orochimaru- san.“ Řekla jsem a se Sasukem jsme proti němu začali bojovat, trvalo nám to dlouho, ale přeci jsme ho dostali na kolena.
„Jo.“ Vykřikla jsem skočila jsem Sasukemu do náručí.
„Máme to.“ Řekla jsem celá šťastná a poté jsem ho ihned políbila.
„Nebýt tebe nikdy bych to nezvládla.“ Řekla jsem, když jsem stála nohama na zemi.
„Ne zvládli jsme to společně.“ Řekl a já se na něj usmála. Poté nám udělili listiny na kterých stálo, že jsme odmaturovali a poté nás čekal jenom maturitní ples.
Zavřela jsem se s Hinatou u ní v pokoji a vystrnadili jsme Naruta, který jak se zdá šel za Sasukem. Na sebe jsem si vzala černé šaty, které byli nad kolena. Sukně byla jako by byla roztrhaná na dlouhé pruhy a látka byla zmačkaná. Šaty byly bez ramínek a ještě jsem je doplnila přívěškem od Sasukeho . Poté jsem si vyčesala vlasy nahoru a namalovala jsem si oči černou linkou a poté rty růžovým leskem.
„Tak jak vypadám?“ Zeptám se Hin, když jsem vešla zpátky do jejího pokoje. Nejdřív na mě koukala jak na zjevení a poté se usmála.
„Vypadáš nádherně, Sasuke nebude mít slov.“ Řekla a já se na ní usmála. Poté jsem na sebe natáhla bílý kabát a krvavě rudou šálu a společně s Hin jsme se vydali před školu, kde by na nás měli čekat kluci. Když jsme šli kolem spolužáků, všichni se na nás obraceli a mi se tomu jenom smáli. Když jsme scházeli po schodech dolů všichni ztichli a koukali se na nás. Když jsem se podívala směrem, kde stál Sasuke koukal se na mě jako kdyby viděl jinou bytost a podobně na tom byl i Naruto. Poté se Sasuke usmál a šel ke mně. Podal mi ruku a já ji s radostí přijala.
„Vypadáš nádherně.“ Zašeptal mi do ucha a poté mi políbil krk.
„Děkuju.“ Řekla jsem a poté jsem si ho i já prohlédla. Černé kalhoty, černé košile a nakonec černé sako. Košili měl rozepnutou jak to měl ve zvyku.
„Vypadáš jako překrásný anděl.“ Řekla jsem a tentokrát jsem ho políbila na rty.
„Tak lidi konec muckování jdeme.“ Řekl Naruto, já se Sasukem jsme se tomu usmáli a potom v ruku v ruce jsme šli do připraveného sálu, kde se měl konat maturitní ples. Cestička byla kamenná a okolí bylo osvíceno lucernami, připadala jsem si jako v pohádce. Kdy já jsem princezna a Sasuke je můj vysněný princ.
„Co se tak šklebíš?“ Zeptal se mě Sasuke, když si všiml mého obličeje.
„Jen, že si připadám jako v pohádce a se svým princem jdu na nejpřekrásnější ples na světě.“ Odpověděla jsem mu a dál se usmívala.
„Jsi blázen“ řekl potichu, ale já ho stejně slyšela a jen sem mu dala za pravdu.
Když jsme došli do haly, tak moje pusa spadla dolu.
„Páni je to tu překrásný.“ Řekla jsem a poté se nechala od Sasukeho vést ke stolu. Jde jsme si něco dali na chuť a poté mě Sasuke požádal a tanec, který jsem z radostí přijala.
Tancovali jsme dlouho bylo to příjemné zase cítit náruč bezpečí, jeho vůně mě omamovala, že kdyby mě občas nedržel, asi bych spadla.
„Copak nějak se ti podlamují kolena.“ Řekl a na tváři se mu objevil úšklebek.
„A ty se ještě divíš?“ zeptala jsem se ho a poté se ještě víc zachumlala do jeho náruče.
Užívali jsem si, bavili se, ale jednou to muselo skončit. Všichni jsme odcházeli do svých pokojů unavení, ale šťastni.
„Nemůžu uvěřit, že jsem to zvládla.“ Řekla jsem celá šťastná, když jsem se soukala ze šatů.
„Jo jsem rád, že teď budeme mimo školu, ale budeme pořád spolu, že jo?“ Zeptal se a zároveň mi sundal šaty.
„Blbá otázka nemyslíš.“ Řekla jsem a poté jsem se k němu otočila a políbila. Nakonec jsem se šla vykoupat a skočila jsem za Sasukem do postele a spokojeně v jeho náručí usnula.

Poznámky: 

...

4.869565
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2017-08-30 21:01 | Ninja už: 4993 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Som rada, že maturitné skúšky napokon zvládli aj keď Sakura zbytočne všetk odramatizovala, že ich ndeurobí a všetko Sasukemu zničí. Ale napokon to spoločne zvládli. Ples sa mi páčil, ako aj to, že Sakura je tá stará osôbka,akou bývala pred odchodom Sasukeho. No teraz som zvedavá čo vlastne budú robiť po ukončení štúdia? Žeby chodili loviť zlích démonov, ktorí budú útočiť na ľudí, alebo...

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Pá, 2010-02-26 12:03 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

neviem si predstaviť sasukeho ako spieva ale aj tak nadherny diel

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Ne, 2010-01-17 23:54 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ty jo představa jak Sasuke zpíva xDDD no zajimavy xDDD ae hezkej dilek xDD

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Ne, 2010-01-10 15:40 | Ninja už: 5597 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

NEUVERITELNE nemam slov... pises uzasne

Obrázek uživatele Katsumo Nio-chan
Vložil Katsumo Nio-chan, Ne, 2010-01-10 14:39 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

jůůů to bylo tak...tak KAWAI !!!!!

Obrázek uživatele lucwinka12
Vložil lucwinka12, Čt, 2010-01-07 21:58 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

wau...krása moc hezkýý..=* těšim se na další dílek =D