manga_preview
Boruto TBV 15

Nový vek Konohy (I.) 014: Príchod troch ninjov

„Kisame, splnil si úlohu o ktorú som ťa požiadal? Našiel si to?“
„Áno, Madaro, našiel som to. Je to v Oblačnej krajine.“
„Čo vlastne hľadal Kisame, keď si mi hovoril náš plán v jaskyni neďaleko Konohy?“
„Kisame mal nájsť stratený chrám. Od doby, čo som ho navštívil naposledy sa tam zhromaždili temnejšie sily. Kisame odtiaľ zacítil silnú chakru ninji, ktorý by mohol byť silnejší než bol Pein.“ Shiro a Zetsu sa tvárili prekvapene. Nikdy nepočuli o ninjovi, ktorý by bol silnejší než Pein, Madara alebo Naruto.
„A kto je ten šťastlivec? Má aj nejakú výnimočnú vlastnosť?“
„To práveže neviem. Ale vraj veľmi dobre poznal Sasoriho a Deidaru.“
„Tých dvoch? Pokiaľ viem, tak sa nikdy nezmienili o nejakom žiakovi, či osobe, ktorú by trénovali.“ Sebaisto povedal Zetsu.
„Práve to ideme zistiť. Ak je taký silný a poznal Deidaru so Sasorim, tak sa k nám pridá alebo ho zabijeme.“ Všetci boli ešte prekvapenejší. Kisame sa usmieval a pevne zovieral pravú ruku. Akatsuki postupovali ďalej, až kým sa nestratili v podzemnej jaskyni, ktorá tvorila priechod medzi krajinami. Bol to zakázaný priechod, ale pre Akatsuki nie je žiadny zákon zákonom.

Sakura vyšla z domu a kráčala k Tsunadinej kancelárii. Cestou si kúpila nejaké raňajky, ktoré po ceste jedla. Keď prišla na námestie, aby sa posadila, sadla si vedľa nej Tenten. Obe sa na seba usmiali.
„Tak ako, Tenten? Ako prebieha tvoj nový tréning? A kde sú Neji, Lee a Gai sensej?“
„Čo ti budem hovoriť Sakuro. Tréning je náročný. Gai sensej nás pripravuje na skúšky, ktoré sú o pár dní. Lee sa poriadne zlepšil od doby, čo naposledy bojoval. Neji trénuje svoj Byakugan a ja som sa zlepšila v zameriavaní svojich útokov. Mám aj nové, ktoré keď uvidíš, tak nebudeš veriť vlastným očiam. O nových technikách vie len Gai sensej. Ale po skúškach sa dlho neuvidíme, nakoľko ideme na dlhé a náročné misie po všetkých krajinách.“ Sakura sa usmievala, ale náročné misie ju trochu zaskočili.
„Všetci sa zlepšili, iba ja nie. Nemyslím si, že moje lekárske techniky by mali byť mojou pýchou. Začínam si myslieť, že Ino je už lepšia než ja.“ Povedala si Sakura v duchu a vzdychla si.
„Sakuro, nevieš nič o Narutovi, Sasukemu a Kakashimu?“ Sakure sa zvýšila nálada. Bolo to ako očakávané požehnanie.
„Áno, viem. Podľa správ, ktoré nám poslali, by mali byť už hotový s novým tréningom. Som si istá, že sa všetci zlepšili.“

Obe sa usmievali. Pred hlavnou budovou sa rozlúčili a Sakura vošla na poschodie, kde bola Tsunadina kancelária. Klop! Klop!
„Vstúpte!“ Sakura vošla do vnútra. V kancelárii bola len Shizune a v rukách držala dokumenty. Sakura si všimla nadpis dokumentov: Dažďová a jej tajomstvá.
„Prišla som, ako ste chcela, Tsunade.“
„Áno. Vďaka, že si tu, Sakuro. Podľa správ, kakashi so Sasukem a Narutom by tu už mali byť čo nevidieť. Do hodinky najneskôr. Chcem, aby si s Shizune pripravila hostinu na počesť.“ Shizune prikývla.
„Samozrejme, Tsunade.“
„To nie je všetko. Ako iste vieš, tak Dažďová začala nové náboženstvo. Niektorý ho prijali, iný mu vzdorujú. Tí, ktorý začali nové náboženstvo, niekoho alebo niečo uctievajú. Podľa našich zdrojov, to je niekto silný. Čoskoro budeš musieť odísť spolu s Yamatom a Saiom do Dažďovej a zistiť, čo je na týchto správach pravda. Keď sa vráti aj Naruto, zvážim, či pôjde aj on. To je všetko. Prosím choďte obe a z chodby mi zavolajte Gaaru.“
„Áno, Tsunade.“ Shizune vyšla von. Do pracovne vošiel Gaara, Niky a Anamo.
„Chcel si so mnou hovoriť, Gaaro?“
„Áno, Tsunade. Niky, prosím povedz Tsunade to čo si povedala mne.“ Niky vystúpila dopredu. Na tvári sa jej zračila pýcha i hnev, ktorý nikto nevedel z akého je dôvodu.
„Videla som kancelára, ako sa stretáva s mužom v maske akéhosi démona na kopci, pri veľkom strome.“
„Tak sa s niekým stretol. Na tom nie je nič zvláštne. To kvôli tomu nemusíme robiť rozruch.“
„Ani to, že taký istý muž v maske nás napadol keď sme išli sem?“ Tsunade to v tej chvíli cvaklo.
„Niečo tu nehrá od doby, čo je tu kancelár. Uznajme, že sa stretáva s mužmi, ktorý vás chceli zabiť. Otázka je prečo a ako sa sem tí muži dostali?“ Všetci v miestnosti rozmýšľali.
„Danzo! To môže byť Danzova podskupina. Niečo ako Anbu Root, len hrozivejšie.“
„To si nemyslím, Tsunade. Nemyslím si, že túto skupinu ovláda Danzo. To nie sú jeho ťahy.“ Tsunade sa zarazila a naďalej silno rozmýšľala.
„Tak potom kto? Žeby samotnú skupinu riadil kancelár? Aj keby, ako sa sem dostali a prečo?“ Tsunade sa prechádzala. Čím viac nad tým rozmýšľala, tým menej to dávalo zmysel.
„Mali by sme dať kancelára špehovať.“
„Súhlasím. Ja by som nasadil Niky. Keď sa niečo zomelie, tak sa ona o problémy postará.“
„V poriadku. Niky, odteraz pracuješ ako špeh pre Konohu a Piesočnú. Máš za úlohu zistiť všetky kancelárove pohyby a prečo je v skutočnosti v Konohe. Ak sa prezradíš alebo bude predstavovať nebezpečenstvo pre vzťahy národov, túto misiu ruším a dávam ti povolenie ho zneškodniť.“
„Ale nie zabiť!!!“ Dodal rýchlo Gaara, keď videl Nikyn úškrnok. Niky prikývla, ale zdalo sa, že Gaarove slová nevnímala.
„Teraz na to nemáme veľa času. Skúšky sa blížia a Naruto, Sasuke a Kakashi sú už na ceste.“
„Naruto? Uzumaki Naruto? Ten, ktorý zachránil Konohu pred Peinom?“
„To je on, Niky.“ Niky zovrela päste. A vydala sa z miestnosti preč. Nikto v okolí nechápal, prečo Niky odišla taká nahnevaná.

Niky vybehla z hlavnej budovy a utekala k hlavnej bráne. Kotetsu a Izumo ju strážili ako vždy. Z diaľky sa črtali nejaké siluety postáv, ktoré sa blížili. Po necelej minúte prišli k hlavnej bráne. Stál tam Naruto, Sasuke a Kakashi. Prešli cez hlavnú bránu. Obyvatelia Konohy ich nadšene vítali. Sakura sa k Narutovi nemohla dostať. Všade bolo mnoho ľudí. Keď sa situácia zlepšila a ľudia im ustúpili, aby mohli prejsť, zhlboka ich objala Tsunade, ktorá ich takmer rozpučila.
„Konečne ste sa vrátili! A práve včas.“ Všetci traja sa usmiali. Postupne k nim prišli Ino, Choji, Shikamaru, Kiba, Shino, Kurenaj, Hinata a mnohý ďalší. Keď sa všetci upokojili a privítali, odišiel Naruto so Sakurou a Sasukem do Ichiraku-ramen.
„Starček! Tri veľké porcie rámenu!“ Starček sa obzrel a keď zbadal Naruta, Sasukeho a Sakuru, od radosti híkal.
„Naruto?! Ty si ale poriadny chlap! Všetci ste dospeli ešte viac.“ Naruto sa usmial a pustil sa do jedenia, ktoré mu starček podal. Popritom sa rozprával so Sakurou a so Sasukem. Hovorili si o zážitkoch a o tvrdých tréningoch, ktoré podstúpili. Všetkých troch náhle zakryl oblak čierneho dymu a niekto niečo Narutovi zašepkal. Keď dym zmizol, zozadu niekto Naruta odhodil zo stoličky. Všetci okolo idúci sa zastavili. Sakura zhíkla a Sasuke nečinne sedel a jedol rámen.
„Au, čo to.“ Keď Naruto zdvihol hlavu a pozrel sa, uvidel Niky, ako nad ním stojí s päsťami prudko zovretými.
„Kto si?“ Niky ešte viac stisla päste.
„Ty si Uzumaki Naruto?“ Naruto prikývol. Niky sa široko usmiala a položila ruky na obruče katan.
„V tom prípade, mi ukáž, aký si silný! Neverím, že si porazil Peina a iných.“
„Nie ďakujem, okrem toho som nedoje...“ Niky hodila kunaj do Narutovej misky s jedlom. Naruto sa smutne pozeral na rozbitú misku a rozhádzané jedlo.
„Myslím, že si dojedol. Ak sa mi nebudeš brániť, tak ťa zabijem.“ Naruta posledné slova šokovali a Niky ešte väčšmi sa usmievala, miestami až smiala. Prudko chcela Naruta odkopnúť, ale ten sa jej vyhol.
„Poviem ti to inak Naruto. Ak nebudeš proti mne bojovať tu a teraz, tak ťa zabijem! A tvoje telo si dám ako dezert.“ Niky sa prudko rozbehla na Naruta, ktorý bol šokovaný. Postavil sa a bol pripravený sa brániť útokom. Niky sa smiala a cítila závan príjemného boja, ktorý práve prichádza. No Sasuke i Sakura postrehli, že Naruto nie je úplne v poriadku.

Koniec 14. časti

Poznámky: 

4.833335
Průměr: 4.8 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2010-08-13 15:02 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

wau hned jdem dalej

Obrázek uživatele Dracik359
Vložil Dracik359, Po, 2010-01-11 16:14 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Killing 4ever, killing Naruto Laughing out loud












Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Ne, 2010-01-10 20:53 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Super diel tesim sa na dalsi
Dufam ze to Naruto vyhra!