manga_preview
Boruto TBV 09

Princezna z Konožského mlýna 3

Úplněk byl za dva dny, tak měli naši zpěváci čas, aby si něco nacvičili.

Jiraiya, protože si to mohl dovolit, povolal zkušeného a světoznámého učitele zpěvu, mistra Fukasaku. Byl to poněkud kontroverzní zjev, ale každý, komu se poštěstilo slyšet jeho zpěv, měl z toho zážitek do konce života.
Uchiha povolal svého senpaie Deidaru. Ten zprvu nepochopil o co mu jde. Ale Tobi mu vysvětloval, že umělec jako umělec a že když umí dělat bábovičky, určitě umí i obstojně skřehotat. Načež mu Deidara ukázal v čem tkví jeho pravé umění a odporoučel se.
To Kisame nikoho neobtěžoval a nacvičoval pouze se svou Samehadou. Povídá se, že měla vztah s potulným zpěvákem. Radši si to ani nepředstavovat…
Všichni pilně trénovali, zvlášť Kisame. Poslední noc před úplňkem nacvičoval tak poctivě, že když ho slyšeli náhodní turisti, kteří chtěli obdivovat krásy místního rybníka, lekli se a utekli. Ano, tak vznikla legenda o Lochnesské příšeře.
Hinata zatím přemýšlela, které individuum bude pro ni menší zlo. Když si vybere vodního muže, bude mít v domě neustále plíseň a vlhkem jí zkrepatí vlasy. Uchiha smrděl a taky si dost dobře nedovedla představit, jak by vypadal milostný vztah s někým, kdo má místo obličeje lízátko. A knížepán byl jednoduše úchyl. Hinata měla vlastně jasno v tom, koho by chtěla, ale ten ňouma měl moc dlouhé vedení, než aby mu to došlo.

Dva dny utekly jako voda. Knížepán Jiraiya, spolu se svým sluhou Kakashim, který se neustále červenal a přihlouple chichotal zpoza své pochybné knihy, přijížděl ve svém honosném kočáře. Cestou lesem narazili na Naruta a to doslova. Když se náš ubohý hrdina soukal z pod kočáru, Kakashi vyhlédl z okýnka.
„Splašil si nám koně, trotle.“
„Já? A čím asi tak?“ Vztekal se a ometal si s šatů prach.
„Tou odrhovačkou, co si tady, ehm, zpíval.“
„Jakou odrhovačku? To byl evergreen!“
„Evergreen?“ Vyklonil se z okýnka už i samotný Jiraiya.
„Jasně, teď se vrací do módy staré šlágry.“
„O tom dost pochybuji,“ odfrkl si znechuceně.
„Já myslím, že se bude na dnešní pařbu u vody docela hodit,“ prohodil Naruto.
Jiraiya byl na omdlení, když si představil, co za otřesnou starou odrhovačku chce zpívat. Vždyť by z toho panně Hinatě praskly ušní bubínky a už by potom nemohla poslouchat jeho samochválu.
„Ne, ne, tohle nepůjde! Spoutejte ho!“ Nařídil Jiraiya.
Sluhové se ho chopili a zatáhli ho dál do lesa, kde ho přivázali ke stromu, hned vedle mraveniště. Jiraiya společně s Kakashim schválně vyprovokovali mravence, aby ho sežrali. Naruto se snažil osvobodit, ale nešlo to.
„Sežerou tě mravenci!“
„Jak dravé, milosti!“ přidal se Kakashi. A odcházeli.
„Ale já se tu nemůžu zdržovat! Vždyť na mě čeká ta princezna, dattebayo!“

K rybníku se jako první dostal Kisame. Jestli to nebude tím, že tam bydlí. Uchýlil se sem, když ho Uchiha vyhodil z jejich bytu, že prý žít s ním, je jako žít v deštném pralese. Ale Kisame nic nenamítal, protože měl podezření, že si chce jeho prolhaný spolubydlící něco začít se Samehadou a tak prolistoval inzeráty a našel si toto, byť vlhké, ale útulné místečko.
Kde se vzal, tu se vzal, Uchiha.
„Co tady děláš? Je poledne a do večera času dost!“ Vztekal se Kisame, že mu někdo narušuje životní prostor.
„A co ty? Není na tebe moc brzo?“ Hájil se Tobi.
„Já jsem tu doma.“
Nakonec ho Kisame přece jen pozval na šálek kávy, aby spolu počkali než nastane úplněk. Ale Samehadu pro jistotu zamkl do komory.

Byl vlahý večer, První máj, byl lásky čas… Promiňte, nějak jsem se zapomněla. No zkrátka byl večer úplňku a jako obvykle se poslední sjeli Jiraiya se svým poskokem, který táhl něco jako loutnu.

„První, jdu já!“ Ohlásil se Kisame.
„Ne, první jdu samozřejmě já,“ naparoval se Jiraiya, aby ukázal svou důležitost.
„První jde on, protože tu bydlí! Pak jde Tobi, protože Tobi je hodný kluk a pak půjde zvrhlík,“ přidal se Tobi.
Kisame si rychle zavolal na pomoc svou Samehadu. Párkrát se s ní demonstrativně prošel před knížepánem, aby zabránil dalším dohadům a pak k ní promluvil: „Tak víš, co máš dělat.“ Samehada roztrhla své obvazy na souhlas a začala vytvářet pozadí pro jeho píseň.

„Já budu jen tvůj Šmoula,
však nejsem žádnej moula!
Mám útulný byteček
a nový nábyteček.
Místa je tu dosti,
pro nás tři i hosty.
Neváhej a vyber sama
chlapa se žábrama.
Bude tě mít ráda
i má Samehada…“

Ale Tobi se nenápadně přitočil k Samehadě a ta rázem oněměla, čímž okamžitě přerušil jeho piseň.
„Da tam dam dam,“ zkoušel Kisame odezvu, ale nic.
„Tobi nic, Tobi je hodný Uchiha,“ rázem od ní uskočil, aby si toho nevšiml.
„No počkej!“ Nenechal se oklamat a rozběhl se po mostku za ním.
„Tobi je ještě moc mladej!“ Ozívalo se zdálky jeho škemrání.
Jiraiya toho využil a začal drnkat na svůj nástroj.

„Kůstku jako Tebe,
seslalo mi nebe.
Zem se se mnou točí,
když kouknu na tvé oči.
Však pokles mé brady,
působí tvé vnady.
Tys má inspirace…“

JIraiya ječel z plných plic a jeho věrný sluha nemohl zůstat pozadu. Křepčili tam jako smyslů zbavení a na nějaké decórum úplně zapomněli.
Když v tom se jim za zády ozvalo:„Občanský průkaz!“
Jiraiya se vyděsil, že je to mravnostní policie a utíkal co mu nohy stačily.
„Spadni!“ Napovídal mu Tobi, který měl radost, že se mu vtípek povedl. Jiraiya ale nápovědu nepotřeboval, protože si to sám namířil rovnou do rybníka. Žbluňk.
„Kakashi, zachraň mě! Protože jestli se utopím, už nenapíšu další díl“ Volal na svého sluhu a ten bez rozmyslu hodil placáka do vody.
Konečně se dostal ke slovu Tobi.

„Tobi je hodný chlapec,
buchty mu můžeš napéct.
Všechny je bude jíst
a potom klidně příst.
Chlapec bez bázně a hany,
co má dva Sharingany.
Ukryté jsou tajně
tak nešahej na ně.
Ale na Tobiho můžeš…„

Kisame se nenechal zahanbit. Přivolal si velkého kraba a strčil ho Tobimu do trenek. Ten přestal, jako když utne a pak se s řevem zřítil do vody.
„Do trenek ne! Tobi chce zůstat správný Uchiha!“
Kisame se mohl potrhat smíchy a Jiraiya a Kakashi taktéž.
Z ničeho nic se zázračně zjevil náš hrdina, který začal pět milostnou píseň ve svitu luny. Nejdříve ji pro ten smích neslyšeli, ale nabírala na síle.

Pokud se ptáte, kde se tam vzal, tak vězte, že vynalézavý Naruto vytáhl ze své zadní kapsy tři měsíce prošlý rámen a polil jím provazy. Rámen působil jako kyselina a náš hrdina mohl ladně připlout na scénu právě včas.

„Mám tě neskonale rád,
dovol mi tě milovat,
Jsem jen pouhý chudý pocestný,
co zamiloval se do princezny.
V srdci mě hřeje tvá láska,
jsi pro mě nebeská kráska…“

Zpíval dál, jako jediného ho nikdo nepřerušoval. Proč by taky, když zpíval takovou hroznou odrhovačku. Pak se stalo něco kouzelného. Měsíc zazářil jasněji a udělal na rybníku měsíční cestu, kde se zjevila Hinata v úplé jounninské vestě a s kunaii na opasku. Přicházela po vodě, aniž by si vyplýtvala byť kouska chakry.
Naruto, okouzlen tou krásou a taky mu měsíc nepříjemně svítil do očí, náhle přestal a udělal gesto, jako by chtěl říct: „Pojď na mou hruď.“
Hinata si decentně odkašlala: „Je mi ctí, že jste se tu sešli, vyslechněte prosím mé rozhodnutí! Kisame zpíval jen o svém hnízdečku a o našem společném soužití, ale já myslím, že tři už jsou moc. Jiraiya zpíval o tom, čím ho inspiruji. Určitě už jsem se objevila v posledním vydání jeho nemravné knihy.“
Kakashi se tak rozkašlal až vcucl svou masku a začal se dusit.
„Já to věděla,“ utrousila Hinata a pokračovala, „ A Tobi opěvoval to, co každý Uchiha, svou pochybnou chloubu. Jen Narutova píseň se dala vydržet a proto byla jeho písnička nejlepší. Naruto tedy vyhrál.“
„Tak budiž, ale to neplatí, protože nesoutěží od začátku. Nedal ti žádný dar!“ Řekl Jiraiya.
„Výborný postřeh!“ Tleskal ještě trochu modrý Kakashi.
„Dal, mi dárek ze všech nejvzácnější, sadu limitované edice ramenů. Ale nevím, jestli o mě vůbec stojí.“
„To víš že jo,-ttebayo!“
„Ale já nejsem princezna,“ podivila se Hinata.
„Jeden mudrc kdysi řekl, že princezny jsou otravné,“ a při těch slovech se mu vybavila princezna Růžovlásenka, načež se oklepal a rozeběhl za Hinatou, aby jí pomohl z jezera ven.
Objali se a políbili.
„Já to tak nenechám! Z toho vyvodím důsledky a mě si nepřejte potkat!“ rozčiloval se Jiraiya. Naštvaně odcházel a Kakashi za ním.
„Doufám, že se nezlobíte, že jsem si vás nevybrala.“
„Ne, vůbec ne, uděláme ti veselku, na kterou budeme všichni vzpomínat, až do smrti. Tobi je přeci hodný kluk,“ řekl Tobi.

A byla svatba, které nebylo rovno. A co se dělo pak? To už je jiná legenda. Pokud se o ní ale chcete dozvědět, pozvěte Tsunade na saké…

Poznámky: 

A zazvonil zvonec a pohádky Yuki Kaze-san a Kakari je konec Kakashi ^_^

4.894735
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Út, 2017-03-28 15:43 | Ninja už: 2655 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Luxusní, vyjde i 2. díl?? O tom, jak Naruto na vojnu musel a Jyiraia se pokoušel Hinatu-hime znovu získat... Laughing out loud

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2017-03-28 20:06 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

To asi už ne. I když jsem přemýšlela, tak dvojka by už nebyla tak vtipná a ztratilo by to své kouzlo.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, Čt, 2014-02-20 21:12 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Ha, všechny tři díly dočteny. Je to asi první pohádka, co tady na serveru konoha.cz čtu Smiling (asi proto, že v moji hlavě byly různé předsudky apod, ale to neřešme Smiling )
Musím říct, že pohádka dostala nové grády a dle mého názoru mi byl nejsympatičtější Tobi, opravdu se mi to líbilo, díky za zpříjemnění večera Smiling

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, So, 2013-05-04 14:14 | Ninja už: 4358 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

Vic jak rok... Ale byla SUGOII!!

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2013-05-04 19:53 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Lucy02: Děkujeme, jsem opravdu mile zaskočena, že si někdo pamatuje a našel naši povídku. Smiling)

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-01-22 21:17 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Nadhera!!!!!!

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, St, 2010-01-27 16:44 | Ninja už: 5318 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Fákt boží!!!!!! Jak jinak, že? Nedáte mi telefon na Tsunade? Chci ji pozvat na sake, možná, že se dozvím pohádku o sasance. XD

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Po, 2011-01-24 14:30 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Syrinox: Děkujeme Smiling
Já osobně ti Tsunadino číslo nedám, mám strach, že bych se nemusela dožít rána, kdyby přišla na to, že ho šířím Laughing out loud Ale možná, že Yuki Kaze-san bude mít víc odvahy Eye-wink

Naruto Uzumaky7: Děkujeme ^^
Nevím, jestli mluvím i za Yuki Kaze-san, ale mě velmi mile překvapilo, že si ještě někdo našel cestu k povídce, která už je téměř rok zapomenutá Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Wata
Vložil Wata, Ne, 2010-01-03 20:18 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Tak já zvu Tsunade na saké aby bylo i pokračování!
(Princezna ze mlejna taky měla pokračování a to by byla ostuda kdyby takováhle paráda neměla další díl:-D)

Obrázek uživatele Hammerofskill
Vložil Hammerofskill, So, 2010-01-02 22:22 | Ninja už: 5590 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

hmm zaujimave pokracko :DXD

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2010-01-03 21:22 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Hammerofskill: Hmmm, děkujeme Eye-wink

Wata: O pokračování zatím neuvažujeme, ale třeba se pustíme do jiných parodií. Ale hlavně jsme rády, že se ti to líbilo Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele lacca
Vložil lacca, So, 2010-01-02 21:15 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo naprosto dokonalostní... Laughing out loud Spadla jsem ze židle a když sem se zvedlala tak jsem se pořád smála, takže jsem si napařila ještě ránu do hlavy.*tře si bouli* ae jinak žádná vážnější zranění...vážně..asi..možná Laughing out loud Prostě bylo to úplně super. Ráda čtu vtipný povídky..ikdyž napsat je neumi tak aspon takhle. Těším se na nějaké další povídky..Jinak musím říct že by mě celkem dost zajímala pohádka o Sasance Laughing out loud ae to už stačí jinak to bude moc dloouhý Laughing out loud A mě k tý bouli eště umře mozek....sem líná a to se nezapře ! Tak povídkám zdar Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<

Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2010-01-02 21:28 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Lacca: Těší nás, že se líbí a to o Sasance by bylo na hoodně dlouho... a musíš si přístě dávat větší pozor!! Ale za zranění neručíme!! Laughing out loud
Edit: Dále jsem ráda, že se líbilo...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-01-02 21:03 | Ninja už: 5375 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

na pohádku jsem se těšil už od rána a zklamán jsem rozhodně nebyl - smál jsem se už od druhé věty Smiling
byla to vydařená spolupráce Kakashi YES

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, So, 2010-01-02 21:11 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

jeremi: Jsme rády, že jsme naplnily tvá očekávání Eye-wink Děkujeme.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2010-01-02 20:11 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, So, 2010-01-02 20:49 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF